Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mails kun je uitzetten of blokkeren normaal gezien (maar ik denk dat dat juist is wat je moet ontvangen qua persoonlijke aanbiedingen) en post ben ik al gewend door de Carrefour in België. Daar krijg je volgens mij ook de persoonlijke aanbiedingen al op je kassaticket, maar ik ben er nog niet helemaal uit of het echt op je koopgedrag wordt gebaseerd, in ieder geval krijgt niet iedereen hetzelfde en vaak zijn het nog steeds nutteloze dingen voor me. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vullen jullie wel eens een valse naam in bij dat soort dingen, of een andere variant van je voornaam, of dat je de achternaam van je moeder/oma/vriendje/oom/tante gebruikt?
![]() |
![]() |
|
Dafuq, m'n bovenburen zijn echt teringharde slechte house aan het draaien. Vannacht waren ze ook al nonstop bezig met kutherrie maken. Ik kan echt heel agressief worden van mensen die teveel herrie maken, want wtf is er mis met je als je niet eens kan lopen zonder dat de flat onder je trilt?!
![]() [/slaapgebrek]
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik twijfel nu vooral tussen pannenkoeken of iets bestellen. Maar Theodoor wil geen pannenkoeken omdat hij niet mee wil bakken, en ik ga niet zijn honderd miljoen pannenkoeken voor hem bakken als ik er zelf maar vier hoef ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja maar dan kan ik je ook niet helpen!
Simpele dingen: wokgroente met nootjes en rijst; stamppot van het een of ander; inderdaad pannenkoeken (met een klein 1/4 polenta ipv meel en wat gesmolten boter lekkerder voor als je er hartige vulling in wil doen); wraps met bonenprutje; soep.... |
![]() |
|
Ik had net mijn nagels gelakt voordat ik naar buiten ging, zonder er een topcoat overheen te doen. En ik heb dus net buiten met takken, blaadjes, nootjes en whatsoever lopen sjouwen, dus nu kan ik weer opnieuw beginnen
![]()
|
|