Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2013, 13:21
Verwijderd
Aw
Advertentie
Oud 23-10-2013, 13:28
Verwijderd
Waarom stuurde ze ze weg? Omdat ze niet getrouwd waren?
Oud 23-10-2013, 13:30
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hebben jullie al een nieuwe bonuskaart? En activeren jullie m?
Ik heb er dus één gekregen (het werd me eigenlijk niet eens echt gevraagd, mijn oude bonuskaart werd gewoon ingewisseld voor een nieuwe) en ik vertrouw het niet helemaal. Ze willen zo veel gegevens van je en dan krijg je wel extra aanbiedingen, maar ook twee keer per week mails en soms per post.. Ik weet het niet!
Oud 23-10-2013, 13:33
Verwijderd
Citaat:
ik krijg binnenkort een smartphone. dan hoor ik er ook bij
en aangezien ik ook van goedkoop houd, wordt het een Huawei! en dat spreek je uit als wah-wee
Die hadden gisterenavond het museum afgehuurd voor een bedrijfsfeestje! De Chinese collega waarmee ik moest werken zei dat je het uitspreekt als 'huawei', met als eerste letter de 'g' van 'gang', alleen dan wat zachter.
Oud 23-10-2013, 13:33
Verwijderd
Ik vind het grappig hoe we geacht worden Elines "fijn bezenuwd gestel" te bewonderen en Betsys "streven naar overheersching" te veroordelen terwijl de beschrijving verder gewoon klinkt alsof Eline maar een beetje rondhangt en in de spiegel zit te staren terwijl Betsy haar vooral aanspoort om ook nog eens buiten te komen.
Oud 23-10-2013, 13:34
Verwijderd
Maar ik weet niet hoe in die tijd daarnaar werd gekeken, misschien is Couperus wel een beetje sarcastisch.
Oud 23-10-2013, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er dus één gekregen (het werd me eigenlijk niet eens echt gevraagd, mijn oude bonuskaart werd gewoon ingewisseld voor een nieuwe) en ik vertrouw het niet helemaal. Ze willen zo veel gegevens van je en dan krijg je wel extra aanbiedingen, maar ook twee keer per week mails en soms per post.. Ik weet het niet!
Volgens mijn zwager die cynisch IT-beveiliger is kun je het net zo goed doen omdat de AH je bonuskaartnummer aan je pinpas koppelt en dus toch al alles van je weet!
Verwijderd
Citaat:
Aw
Ja naar hè.

Citaat:
Waarom stuurde ze ze weg? Omdat ze niet getrouwd waren?
Ja. En ze wilde ook niet dat ze gingen trouwen, want ze had voor haar zoon een betere partij in gedachten. Maar ja, toen liet Augustinus zich dopen en werd celibatair en bisschop, dus dat is toch niet helemaal gelukt.
Verwijderd
De 'wei' is zoals het Engelse 'way'.
Verwijderd
Citaat:
Je kan 'm ook ongeactiveerd gebruiken, toch? Ik heb zelf wel alle gegevens ingevuld, maar dat had ik bij de oude bonuskaart ook
Oud 23-10-2013, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Zij vond er een verfijnd genot, vol wreedheid, in, hem dan uit te lokken tot gezegden, die zij met een weinigvalsch vvernuft, als zeer weinig complimenteus wist te doen voorkomen, om ze hem daarna, met eene tintelende ondeugendheid, voor de voeten te werpen. Hij verontschuldigde zich, zoekende naar zijn zinnen, somwijlen nog niet goed vattende, wat zijne onbeleefdheid geweest was, of zich verwarrende in armzalige wendingen, ten einde haar van zijne goede meening te overtuigen. Dan schaterlachte zij luid, (...)
Oké Betsy is wel bitchy
Oud 23-10-2013, 13:49
Verwijderd
Het is wel verwarrend dat iedereen twee namen heeft. Ik lees een heel hoofdstuk over Henry en realiseer me dan pas dat Henry dezelfde is als Henk.
Oud 23-10-2013, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Ja. En ze wilde ook niet dat ze gingen trouwen, want ze had voor haar zoon een betere partij in gedachten. Maar ja, toen liet Augustinus zich dopen en werd celibatair en bisschop, dus dat is toch niet helemaal gelukt.
Arme Augustinus.
Oud 23-10-2013, 13:59
Verwijderd
Ja, soms heb je van die historische figuren. Met Fet voelde ik ook heel erg mee, en met Cleopatra, en met de romance tussen Hannah Arendt (die joods was) en Heidegger (die nazi was).

Nu ben ik bezig met Thomas van Aquino. Die mist die like-factor echt totaal.
Oud 23-10-2013, 14:04
Verwijderd
Hij is zijn hele leven vooral bezig geweest met het nadenken over op basis waarvan het wel oké is om mensen levend te verbranden.
Oud 23-10-2013, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Ik zit er op te wachten eigenlijk, persoonlijke aanbiedingen, eindelijk verdomme, wat ben ik met al die wasverzachteraanbiedingen Maar je hoeft hem inderdaad niet te registreren. Ik ga er in ieder geval niet wakker van liggen, die kaart zal het nu ook niet meer uitmaken op wat er al op straat te vinden is qua gegevens die je dacht dat veilig hadden moeten zijn.

Mails kun je uitzetten of blokkeren normaal gezien (maar ik denk dat dat juist is wat je moet ontvangen qua persoonlijke aanbiedingen) en post ben ik al gewend door de Carrefour in België. Daar krijg je volgens mij ook de persoonlijke aanbiedingen al op je kassaticket, maar ik ben er nog niet helemaal uit of het echt op je koopgedrag wordt gebaseerd, in ieder geval krijgt niet iedereen hetzelfde en vaak zijn het nog steeds nutteloze dingen voor me.
Oud 23-10-2013, 14:11
Verwijderd
Vullen jullie wel eens een valse naam in bij dat soort dingen, of een andere variant van je voornaam, of dat je de achternaam van je moeder/oma/vriendje/oom/tante gebruikt? Ik doe dat wel eens, maar ik ben een beetje bang dat ik daar ooit problemen mee ga krijgen als ik voor iets gescreend moet worden ofzo.
Oud 23-10-2013, 14:26
Verwijderd
Ik denk niet dat de AIVD veel care heeft voor wat je voor variatie op je voornaam gebruikt hebt bij je Hönkemuller-klantenpas en je stempelkaart bij Bakkerij 't Bolletje, maar ik vul toch altijd braaf mijn correcte naam in.
Oud 23-10-2013, 14:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb geen AH-bonuskaart, want ik kom nooit bij de AH, maar ik denk niet dat ze moeilijk gaan doen als je een andere naam opgeeft.
Oud 23-10-2013, 14:31
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
De 'wei' is zoals het Engelse 'way'.
Daar is iedereen het over eens! Misschien zeggen ze in 'Murica wel dat het wah-way is, omdat men de gggg daar uberhaupt niet kan uitspreken.
Oud 23-10-2013, 14:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dafuq, m'n bovenburen zijn echt teringharde slechte house aan het draaien. Vannacht waren ze ook al nonstop bezig met kutherrie maken. Ik kan echt heel agressief worden van mensen die teveel herrie maken, want wtf is er mis met je als je niet eens kan lopen zonder dat de flat onder je trilt?!

[/slaapgebrek]
Oud 23-10-2013, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Daar is iedereen het over eens! Misschien zeggen ze in 'Murica wel dat het wah-way is, omdat men de gggg daar uberhaupt niet kan uitspreken.
Dat zou wel grappig zijn. Dat zo'n KUN JE HET WEL UITSPREKEN?????-filmpje meer marketing dan voorlichting is spreekt voor zich, maar als je dan ook nog de uitspraak expres fout doet...
Oud 23-10-2013, 14:48
Verwijderd
Wat een chaotisch lachwekkend dagje vandaag
Oud 23-10-2013, 15:18
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dank u allen voor de bonuskaartinformatie en -meningen
Oud 23-10-2013, 15:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moet een nieuwe fiets kopen
Oud 23-10-2013, 15:25
Verwijderd
Zou ik eigenlijk ook eens moeten doen. Dat ding van mij valt altijd uitelkaar.
Oud 23-10-2013, 15:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Als ik weer kan fietsen moet ik ook een nieuwe fiets.
Oud 23-10-2013, 15:31
Verwijderd
Ik heb een bonuskaart waar ik nooit een enkel gegeven voor heb ingevuld of afgegeven, en dat wens ik zo te houden. Als dat ineens anders wordt ga ik eerst beleefd stampij maken en als dat niet helpt hem weigeren, ik kom toch al niet graag bij de AH.
Oud 23-10-2013, 15:32
Verwijderd
wat zullen we gaan eten? Eigenlijk zou ik kachori met erwtenvulling maken maar ik heb laatst ook al zoiets ingewikkelds gemaakt en dat was frustrerend dus nu heb ik geen zin in koken meer.

Ik wil bij voorkeur niet naar de winkel
Oud 23-10-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een bonuskaart waar ik nooit een enkel gegeven voor heb ingevuld of afgegeven, en dat wens ik zo te houden. Als dat ineens anders wordt ga ik eerst beleefd stampij maken en als dat niet helpt hem weigeren, ik kom toch al niet graag bij de AH.
je kunt nog gewoon een anonieme bonuskaart hebben, alleen krijg je dan alleen korting op de normale aanbiedingen en niet op de persoonlijke.
Verwijderd
wat heb je in huis dan?
Verwijderd
Citaat:
je kunt nog gewoon een anonieme bonuskaart hebben, alleen krijg je dan alleen korting op de normale aanbiedingen en niet op de persoonlijke.
Oud 23-10-2013, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Je kan 'm gewoon gebruiken zonder gegevens in te vullen, net zoals de oude.
Oud 23-10-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
wat heb je in huis dan?
Ik heb altijd vrij veel in huis, dat is niet handig om allemaal op te gaan noemen

ik twijfel nu vooral tussen pannenkoeken of iets bestellen. Maar Theodoor wil geen pannenkoeken omdat hij niet mee wil bakken, en ik ga niet zijn honderd miljoen pannenkoeken voor hem bakken als ik er zelf maar vier hoef
Oud 23-10-2013, 15:37
Klovorhop
Klovorhop is offline
ïk vind pannenkoeken geen avondeten, ik zou bestellen
Oud 23-10-2013, 15:38
Verwijderd
Ja maar dan kan ik je ook niet helpen!
Simpele dingen: wokgroente met nootjes en rijst; stamppot van het een of ander; inderdaad pannenkoeken (met een klein 1/4 polenta ipv meel en wat gesmolten boter lekkerder voor als je er hartige vulling in wil doen); wraps met bonenprutje; soep....
Oud 23-10-2013, 15:40
Miekje*
Miekje* is offline
Ik denk dat ik maar wokgroenten met rijst ga eten, want ik heb geen zin om heel uitgebreid te koken en het is alweer een tijdje geleden dat ik rijst had.
Oud 23-10-2013, 15:42
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik ga aardappels bakken en salade maken. En worstjes erbij voor de rest.
Oud 23-10-2013, 15:44
Verwijderd
ik heb eigenlijk uberhaupt niet zo'n zin in eten, dat maakt het lastig
Oud 23-10-2013, 15:45
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Voor mij wordt het aardappelpuree met spinazie en een vegaschijf. Ik heb er nu al geen zin in. Wat dat betreft ben ik erg blij met een tijdje naar mijn ouders gaan. Mijn mamma kan super lekker koken
Verwijderd
ik weet niet wat we eten. Misschien soep, maar ik heb ook niet echt honger.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik had net mijn nagels gelakt voordat ik naar buiten ging, zonder er een topcoat overheen te doen. En ik heb dus net buiten met takken, blaadjes, nootjes en whatsoever lopen sjouwen, dus nu kan ik weer opnieuw beginnen
Oud 23-10-2013, 15:46
Verwijderd
Ik maak pasta met spinazie, een zachtgekookt ei en wat zachte geitenkaas, denk ik. Ook simpel trouwens!
Oud 23-10-2013, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Voor mij wordt het aardappelpuree met spinazie en een vegaschijf. Ik heb er nu al geen zin in. Wat dat betreft ben ik erg blij met een tijdje naar mijn ouders gaan. Mijn mamma kan super lekker koken
Eh, 'vegaschijf'. Dat klinkt zó deprimerend
Oud 23-10-2013, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Eh, 'vegaschijf'. Dat klinkt zó deprimerend
vleesschijf zou ook deprimerend klinken. Maar de meesten zijn best lekker je moet alleen degenen hebben die niet naar vlees proberen te smaken.
Oud 23-10-2013, 15:49
Miekje*
Miekje* is offline
Ohja, vleesvervanger Ik geloof dat ik nog ergens cashewnoten heb.
Oud 23-10-2013, 15:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gekocht Eentje die voldoet aan de voorwaarden van mij, mijn moeder (die betaalt) en mijn buurjongen (die er verstand van heeft)
Oud 23-10-2013, 15:58
Verwijderd
Dat deed je snel.
Oud 23-10-2013, 15:59
Verwijderd
Citaat:
vleesschijf zou ook deprimerend klinken. Maar de meesten zijn best lekker je moet alleen degenen hebben die niet naar vlees proberen te smaken.
Ja, 'vleesschijf' klinkt óók deprimerend Het '~schijf'-gebeuren is de doodsteek voor al het sexappeal op je bord.
Oud 23-10-2013, 15:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gekocht Eentje die voldoet aan de voorwaarden van mij, mijn moeder (die betaalt) en mijn buurjongen (die er verstand van heeft)
Pics or it didn't happen!

Regels voor berichten