Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2014, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Nouja, dan kunnen ze i.i.g. wel relatief veilig terugkeren toch? Of vind Poetin hem niet zo aardig?
Daar gaat het ook niet om.
Advertentie
Oud 13-01-2014, 20:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
O, is dat met dat meisje dat avocado's kweekt?
Is het door mij dat dit is wat je uit het boek nog weet
Oud 13-01-2014, 20:48
Verwijderd
Vreselijk als mensen moeten terug keren. Een jongen woont hier nu al heel wat jaren met zijn ouders en heeft nog kans terug gestuurd te worden naar China. Maar door die nieuwe regeling, heeft hij waarschijnlijk geluk en mag gewoon blijven.
Oud 13-01-2014, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Is het door mij dat dit is wat je uit het boek nog weet
Ja!
Oud 13-01-2014, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Vreselijk als mensen moeten terug keren. Een jongen woont hier nu al heel wat jaren met zijn ouders en heeft nog kans terug gestuurd te worden naar China.
Ja, het is heel naar. Toen ik dertien was is een vriendin van me teruggestuurd naar Iran. Dat was echt heel erg... raar. En kut.

[lalalal]

Doe dit trouwens maar even niet quoten.

Laatst gewijzigd op 13-01-2014 om 21:07.
Oud 13-01-2014, 20:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Speciaal voor etmakas een foto van mijn feuchtgebiete-geinspireerde avocadoplant!
Oud 13-01-2014, 20:53
Verwijderd
Dat is minder erg maar nog erg, maar deze jongen spreekt duidelijk de taal en is helemaal ingeburgerd hier. Hij heeft vrienden en een Nederlandse vriendin.
Oud 13-01-2014, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Speciaal voor etmakas een foto van mijn feuchtgebiete-geinspireerde avocadoplant!
[afbeelding]
Aaa wat een schatje.

Citaat:
Dat is minder erg maar nog erg, maar deze jongen spreekt duidelijk de taal en is helemaal ingeburgerd hier. Hij heeft vrienden en een Nederlandse vriendin.
Ja, dat soort dingen zijn heel, heel erg.
Oud 13-01-2014, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Hmm die heb ik ook wel, maar ik kan me niet meer herinneren hoe het afloopt.
Spoiler
Oud 13-01-2014, 20:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vond het juist een fijn romantisch einde
Oud 13-01-2014, 20:58
Maaike.
Maaike. is offline
Oud 13-01-2014, 20:59
Verwijderd
Creepy, maar ook schattig
Oud 13-01-2014, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Daar gaat het ook niet om.
Dat snap ik, maar dat maakt het misschien iets minder beangstigend/eng voor hun om terug te moeten, daarom postte ik het.

Een vriend van mij is ook teruggestuurd toen ie 14 was, heel erg inderdaad. Maar kan er wel begrip voor opbrengen vanuit de regering gezien.
Oud 13-01-2014, 21:01
Verwijderd
Hey Fizzle, wat was ook al weer die add-on voor Firefox waarmee je shows kon kijken op Hulu?
Verwijderd
De regering moet dat gerotzooi terug sturen en niet mensen die eeuwen hier wonen en zowat ingeburgerd zijn.

Ik heb trouwens een klasgenootje die voor onbepaalde tijd hier is. Ze woont ook al 9 jaar hier met haar moeder en zussen.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat moet ik aan mijn vriend vragen! En dat doe ik nu, maar je hoort het vanzelf wanneer ik antwoord heb ^^
Oud 13-01-2014, 21:03
Verwijderd
Een visum van onbepaalde tijd is goooeeddd.
Oud 13-01-2014, 21:05
Verwijderd
Ja, maar ze leven al zo lang hier. Die kan je echt niet meer terug sturen. Geef ze gewoon een verblijfsvergunning
Oud 13-01-2014, 21:06
Verwijderd
Citaat:
De regering moet dat gerotzooi terug sturen en niet mensen die eeuwen hier wonen en zowat ingeburgerd zijn.

''Het zijn volwassen mensen, geen kinderen, spreken geen Nederlands, amper sociale contacten, eenzaam, ze wonen clandestien op een bedrijventerrein''

Dit ''soort'' mensen terugsturen ben ik ook wel voor inderdaad eigenlijk Maar altijd vervelend als zoiets in je sociale omgeving gebeurd, Etmakas. Sterkte.
Oud 13-01-2014, 21:30
Verwijderd
O, ik snap heel goed dat ze uitgestuurd worden. Die vrouw zegt al jaren dat ze terug naar huis wil. Maar ze krijgen het nooit geregeld voor de einddatum dat ze het land uit moeten zijn.
Oud 13-01-2014, 21:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Paranoide: die add-on heet Media hint
Oud 13-01-2014, 21:41
Verwijderd
Citaat:
O, ik snap heel goed dat ze uitgestuurd worden. Die vrouw zegt al jaren dat ze terug naar huis wil. Maar ze krijgen het nooit geregeld voor de einddatum dat ze het land uit moeten zijn.
Ja, da's ook vrij kut natuurlijk, dat ze het niet wat langer van te voren aangeven.
Oud 13-01-2014, 22:02
Verwijderd
Iemand op fb heeft het over:
Citaat:
Zojuist gegoogled op "Tittooing" en "Vajazzling".. Wat mensen zichzelf aandoen zeg.
Ik geloof dat ik er niet voor hoef te Googlen om er een voorstelling bij te krijgen
Oud 13-01-2014, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Paranoide: die add-on heet Media hint
Dank!
Oud 13-01-2014, 22:03
Verwijderd
Ik kan googlen op 'vajazzling' echt enorm aanraden.
Oud 13-01-2014, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Iemand op fb heeft het over:

Ik geloof dat ik er niet voor hoef te Googlen om er een voorstelling bij te krijgen
Ik vind vajazzling ergens wel iets hebben! Leuk, glimmend.
Oud 13-01-2014, 22:43
Verwijderd
Het lijkt me wel leuk om kwik over een vagijn te gieten, maar dat is weer giftig en alles.
Oud 13-01-2014, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het juist een fijn romantisch einde
Zeker. Dat was ook een van de druppels voor mn gesnotter. Zo lief allemaal.
Oud 13-01-2014, 22:59
Verwijderd
Maar ja, bijna alles met kwik lijkt me leuk.

Als ik een rijke sultan was geweest in vroeger tijden en ik had destijds gehoord van kwik dan zou ik roemloos sterven aan mysterieuze vergiftiging, maar het volk zou nog jaren napraten over mijn mooie kwikzwembad.
Oud 13-01-2014, 23:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Had je mijn post over de addon gezien?
Oud 13-01-2014, 23:12
Verwijderd
Jazeker, en ik heb je er enkele posts hierboven zelfs al voor bedankt.
Oud 14-01-2014, 01:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik kan googlen op 'vajazzling' echt enorm aanraden.
Ik was niet teleurgesteld
Oud 14-01-2014, 06:50
Verwijderd
Een jongen van school stuurt een mail naar de hele school dat hij zijn fietsensleutel kwijt is. Er staat bij: als je hem hebt gevonden geef hem aan mij. Iedereen weet natuurlijk wie hij is. Hij is zo bekend he
Oud 14-01-2014, 07:34
Verwijderd
Een boterham met pindakaas eten in de trein. Doe dat gewoon niet.
Oud 14-01-2014, 07:39
Verwijderd
Als je rekening moet gaan houden met alles waarvan er iemand bestaat die niet wil dat je het eet in de trein blijft er niet veel over
Oud 14-01-2014, 07:43
Verwijderd
Friet hoor ik het vaakst mensen over. Frituursnacks, kibbeling, warme broodjes zoals kaasbroodjes. Mandarijnen heb ik iemand horen zeggen, chocolademelk iemand anders. Soms gaat het om het lawaai, ik heb mensen horen klagen over chips, appels. Of om kruimels, iemand maakte zich druk om crackers. Je zou zeggen dat je met een boterham altijd goed zit, maar kennelijk mag daar al geen pindakaas op.
Oud 14-01-2014, 07:43
Verwijderd
Citaat:
Ik vind friet of een hamburger veel vervelender.
Oud 14-01-2014, 07:45
Verwijderd
Frituurshit in de trein vind ik smerig. De rest vind ik allemaal prima.
Oud 14-01-2014, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Als je rekening moet gaan houden met alles waarvan er iemand bestaat die niet wil dat je het eet in de trein blijft er niet veel over
Oh echt.
Oud 14-01-2014, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Friet hoor ik het vaakst mensen over. Frituursnacks, kibbeling, warme broodjes zoals kaasbroodjes. Mandarijnen heb ik iemand horen zeggen, chocolademelk iemand anders. Soms gaat het om het lawaai, ik heb mensen horen klagen over chips, appels. Of om kruimels, iemand maakte zich druk om crackers. Je zou zeggen dat je met een boterham altijd goed zit, maar kennelijk mag daar al geen pindakaas op.
Oh wat ben ik toch een veeleisende trut zeg.
Oud 14-01-2014, 08:01
Verwijderd
Wow
Oud 14-01-2014, 08:01
Verwijderd
Wut? Nee ik bedoel, er is altijd wel iemand die je eten vindt stinken of kraken, dus het is onrealistisch met al die mensen rekening te houden. Niet dat jij dat van alle soorten eten vindt.
Oud 14-01-2014, 08:09
Verwijderd
Citaat:
mag hagelslag wel?
Oud 14-01-2014, 08:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jazeker, en ik heb je er enkele posts hierboven zelfs al voor bedankt.
oeps
Oud 14-01-2014, 08:51
Verwijderd
Ach, een paar jaar terug kon ik hier nog prima mijn treinergernisjes posten, nu blijkbaar niet meer. Het is precies dat eliteclubje dat vindt dat je niet mag zeuren waar quis het laatst over had, wat mij betreft. Beetje jammer.
Oud 14-01-2014, 08:54
Verwijderd
Joh ik zeurde gewoon terug, het was grappig bedoeld. Mag ik me alleen ergeren aan dezelfde dingen als jij? En anders ben ik hét voorbeeld van wat jij niet leuk aan het forum vindt?

Laatst gewijzigd op 14-01-2014 om 08:59.
Oud 14-01-2014, 09:00
Verwijderd
Ik heb nu echt de indruk dat ik hey helemaal niet goed kon vinden met mensen hier zoals ik dacht. Dat iedreen maat doet alsof en mij eigenlijk er niet bij zou willen hebben?
Oud 14-01-2014, 09:02
Carn
Carn is offline
zo had ik ooit een keer op een benauwde zomerdag dat iemand nog een broodtrommeltje met boterhammen-met-kaas uit zijn tas trok, op het einde van de dag. Waarschijnlijk overdag niet aan gedacht, maar gadverdamme, de halve coupe meurde er naar toen dat ding open ging
Oud 14-01-2014, 09:02
Verwijderd
Ik kan zo niet meer typen dus ik rot wel even op, hoef je nmoet bang he zijn day ik rsgeer op way je zegt
Oud 14-01-2014, 09:03
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik heb nu echt de indruk dat ik hey helemaal niet goed kon vinden met mensen hier zoals ik dacht. Dat iedreen maat doet alsof en mij eigenlijk er niet bij zou willen hebben?
Nee joh je zei echt niks raars hoor.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten