Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2014, 10:13
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Tering, sommige mensen kunnen echt niet samenwerken.

Ik moet morgen een praktische opdracht inleveren, en ik houd ervan alles netjes op tijd af te hebben (lees: een dag van te voren) en hij zou zijn deel een week geleden al mailen en hij heeft dat nog steeds niet gedaan. Frustrerend gewoon.
Citaat:
Ohja hij heeft ook geen telefoon dus whatsappen / bellen whatever kan ook niet.
Nou ja, jammer dan. Je hebt jouw deel gedaan toch?
Oud 16-10-2014, 15:49
Verwijderd
Nouja ik ben vandaag flink boos geworden. En nu gaat 'ie het afmaken zegt ie.

Hoop maar dat ie het gaat doen, maar hij weet wel dat hij problemen heeft met mij als dat niet gebeurd.
Oud 16-10-2014, 15:56
Verwijderd
Gebeurt.
Oud 16-10-2014, 17:50
df
df is offline
Wat ga je doen als ie t niet doet dan? Hem slaan? Tegen de leraar vertellen? ''problemen met mij heeft''
Oud 16-10-2014, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Gebeurt.
Oeps.

Citaat:
Wat ga je doen als ie t niet doet dan? Hem slaan? Tegen de leraar vertellen? ''problemen met mij heeft''
Jaaa zelf afmaken, inleveren zonder zijn naam erop te zetten klaarr.
Oud 16-10-2014, 20:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Jaaa zelf afmaken, inleveren zonder zijn naam erop te zetten klaarr.
Dat zal de docent vast volwassen van je vinden
Oud 16-10-2014, 21:48
Verwijderd
Och ja, het is in dat geval niets inleveren of dat. Waarom zou ik zijn naam erop zetten als ik alles heb gedaan? Maar ik heb er nog vertrouwen in dat het goedkomt.
Oud 17-10-2014, 11:27
Verwijderd
Woyt, wat voor opleiding doe jij?
Oud 17-10-2014, 11:31
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Examenjaar middelbare school, toch?
Oud 17-10-2014, 11:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Eindelijk weekend nu even wat eten, mijn nog steeds niet gemaakte brommer bij mijn buurjongen weghalen en bij een collega neerzetten die er aan wil sleutelen en daarna als een malle aan mijn huiswerk, want mijn meisje neemt mij het hele weekend mee. Gelukkig heb ik maandag herfstvakantie, dus een extra dag om achterstallig huiswerk af te maken
Oud 17-10-2014, 11:49
Verwijderd
Ik ben kippenbouillon aan het maken
Oud 17-10-2014, 12:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik was net 'gastdocent' en dat was heel tof en nu nog eventjes relaxen en dan zo fysiotherapie Een beetje nuttig bezig zijn doet een mens goed.
Oud 17-10-2014, 14:28
Miekje*
Miekje* is offline
Wat gaaf dat je dat doet, Snebbel!
Oud 17-10-2014, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Examenjaar middelbare school, toch?
Ja, 6 vwo.
Oud 17-10-2014, 20:46
Verwijderd
Dit is niet echt meer het bruisende centrum van nederlandstalig internet hč?
Oud 17-10-2014, 22:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kat
Oud 18-10-2014, 00:26
Verwijderd
HEY LITTLE PHOEBE HOE GAAT HET?
Oud 18-10-2014, 00:26
Verwijderd
IK DENK IK SCHREEUW MAAR EVEN ANDERS HOOR JE ME NIET BOVEN HET GELUID VAN AL DIE KKKOTERS DIE VANAF VANDAAG VAKANTIE HEBBEN EN DAARDOOR TOT HALF ZES 'S OCHTENDS BUITEN MOGEN SPELEN.
Oud 18-10-2014, 06:45
Verwijderd
Goedemorgen

Vroeg Opstaan in de vakantie is fijn. De lucht heeft een mooie kleur en de natuur is prachtig.
Oud 18-10-2014, 07:05
Verwijderd
Citaat:
Dit is niet echt meer het bruisende centrum van nederlandstalig internet hč?
Kat! <3
Hoe gaat het met je? Wat is nieuw?
Oud 18-10-2014, 07:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
HEY LITTLE PHOEBE HOE GAAT HET?
Citaat:
IK DENK IK SCHREEUW MAAR EVEN ANDERS HOOR JE ME NIET BOVEN HET GELUID VAN AL DIE KKKOTERS DIE VANAF VANDAAG VAKANTIE HEBBEN EN DAARDOOR TOT HALF ZES 'S OCHTENDS BUITEN MOGEN SPELEN.

Het gaat goed hoor, met jou?
Oud 18-10-2014, 14:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Wat gaaf dat je dat doet, Snebbel!
Dankje! Ik vind t ook wel tof. Het blijft elke keer spannend maar dat maakt de kick ook weer groter.

Moet jij eiegenlijk al stage lopen?
Oud 18-10-2014, 15:19
Verwijderd
We hebben net lekker gewandeld met de hond van de buren
Oud 18-10-2014, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Kat! <3
Hoe gaat het met je? Wat is nieuw?
Hoi!

Met mij gaat het prima, een beetje zijn gangetje. Nieuw is, eh, ongeveer alles. Hoe vergaat het jou?
Oud 18-10-2014, 18:46
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Kat! Hai!

En hoi rest van het forum. Ik ben een week rookvrij. Hiephoi.
Oud 18-10-2014, 19:36
Verwijderd
In welke stad studeer je nu, Tina?
Oud 18-10-2014, 20:08
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Kat! Hai!

En hoi rest van het forum. Ik ben een week rookvrij. Hiephoi.
goed bezig!
Oud 18-10-2014, 20:11
Verwijderd
Citaat:
In welke stad studeer je nu, Tina?
De mooiste stad van Nederland.

Spoiler
Oud 19-10-2014, 12:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben met mijn meisje bij mijn zwager in huis om op de hondjes te passen. Die kleine heeft ons de halve nacht wakker gehouden en we zijn allebei zo gaar als een garnaal nu liggen we in half-slaap op de bank met de honden naast ons, in diepe coma. Lekker
Oud 19-10-2014, 13:20
Verwijderd
Citaat:

Het gaat goed hoor, met jou?
Ook wel goed! Ik kijk How To Train Your Dragon 2 <3
Oud 19-10-2014, 16:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wij zijn weer in de bewoonde wereld!
Oud 19-10-2014, 16:57
Hazel
Hazel is offline
LP waar ik nou eens benieuwd naar ben is hoe jouw vriendin jou noemt als jij haar "mijn meisje" noemt.
Oud 19-10-2014, 19:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dankje! Ik vind t ook wel tof. Het blijft elke keer spannend maar dat maakt de kick ook weer groter.

Moet jij eiegenlijk al stage lopen?
Goed zo!

Ja! Ik loop nu stage op een MBO-school in Rotterdam. Ik vind het MBO zo tof om les aan te geven En ik heb hele lieve kindjes.
Oud 19-10-2014, 19:03
Miekje*
Miekje* is offline
Over twee weken verhuis ik, en vandaag heeft mijn liefje mij helpen met het Grote Begin te maken met dingen uitzoeken, opruimen en sorteren en alles Superlief en superfijn, ik moest geloof ik ven een drempel over om dingen te gaan doen
Oud 20-10-2014, 06:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
LP waar ik nou eens benieuwd naar ben is hoe jouw vriendin jou noemt als jij haar "mijn meisje" noemt.
Hetzelfde ik noem haar ook wel eens mijn vrouw hoor, maar dat klinkt zo getrouwd.
Oud 20-10-2014, 09:33
Verwijderd
Wij gaan ieder jaar met de vriendengroep op verkansie. Zon Zuipen Vreten zeg maar. 2015 zou volgens mij het 13e jaar op rij worden dat we dit doen. Afgelopen jaar zaten we in Zuid-Spanje in een luxe villa via Belvilla. Omdat we buiten het hoogseizoen gaan, kost dat naar mijn mening al geen drol. Ongeveer 150 euro per persoon voor een week een villa met zwembad, wifi, fatsoenlijke meubels, iedere slaapkamer een eigen badkamer, tv met Nederlandse zenders (was tijdens wk voetbal dus belangrijk, dit jaar boeit dat niet) etc etc etc. Prijs is inclusief schoonmaak en bed- en badlinnen.

Nu zei toen die beheerder al tegen mij “joh ik beheer 12 huisjes, als jullie volgend jaar weer willen, boek niet via belvilla maar via mij”. Ik ben het nu allemaal weer aan het regelen. Huisje via belvilla in de door ons gewenste week: 1784 euro. Als we met 12 man gaan ongeveer 150 euro pp dus valt te overzien. Precies hetzelfde huisje direct bij beheerder boeken: 875 euro. Ofte wel 73 euro pp. WTF, echt WTF. Dat verschil is bizar.

Ik wist dat belvilla een forse marge pakte maar dit is gigantisch. De verschillen die ik kan terugvinden? Bij belvilla heb je een schadeverzekering, via de beheerder in principe niet. Maar de meeste schade zijn mensen via reisverzekering toch wel tegen verzekerd? En belvilla zal wat gemakkelijker aan te spreken zijn als het echt misgaat. Maar daar vind ik weer het voordeel dat ik de beheerder ken en vorig jaar met hem te maken gehad heb, het is dus geen totaal blinde gok.

Wat zouden jullie doen? Ik vind het verschil in prijs echt belachelijk groot. Zie ik nog een dom risico over het hoofd?

Oh ja we hoeven maar 15% van de eindsom aan te betalen, het is niet dat we nu al meteen die 875 euro kwijt zijn.
Oud 20-10-2014, 09:52
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Wij gaan ieder jaar met de vriendengroep op verkansie. Zon Zuipen Vreten zeg maar. 2015 zou volgens mij het 13e jaar op rij worden dat we dit doen. Afgelopen jaar zaten we in Zuid-Spanje in een luxe villa via Belvilla. Omdat we buiten het hoogseizoen gaan, kost dat naar mijn mening al geen drol. Ongeveer 150 euro per persoon voor een week een villa met zwembad, wifi, fatsoenlijke meubels, iedere slaapkamer een eigen badkamer, tv met Nederlandse zenders (was tijdens wk voetbal dus belangrijk, dit jaar boeit dat niet) etc etc etc. Prijs is inclusief schoonmaak en bed- en badlinnen.

Nu zei toen die beheerder al tegen mij “joh ik beheer 12 huisjes, als jullie volgend jaar weer willen, boek niet via belvilla maar via mij”. Ik ben het nu allemaal weer aan het regelen. Huisje via belvilla in de door ons gewenste week: 1784 euro. Als we met 12 man gaan ongeveer 150 euro pp dus valt te overzien. Precies hetzelfde huisje direct bij beheerder boeken: 875 euro. Ofte wel 73 euro pp. WTF, echt WTF. Dat verschil is bizar.

Ik wist dat belvilla een forse marge pakte maar dit is gigantisch. De verschillen die ik kan terugvinden? Bij belvilla heb je een schadeverzekering, via de beheerder in principe niet. Maar de meeste schade zijn mensen via reisverzekering toch wel tegen verzekerd? En belvilla zal wat gemakkelijker aan te spreken zijn als het echt misgaat. Maar daar vind ik weer het voordeel dat ik de beheerder ken en vorig jaar met hem te maken gehad heb, het is dus geen totaal blinde gok.

Wat zouden jullie doen? Ik vind het verschil in prijs echt belachelijk groot. Zie ik nog een dom risico over het hoofd?

Oh ja we hoeven maar 15% van de eindsom aan te betalen, het is niet dat we nu al meteen die 875 euro kwijt zijn.
Via de beheerder en dan even aan iedereen laten weten dat ze wel een schadeverzekering moeten hebben.
Oud 20-10-2014, 09:52
Verwijderd
Ik zou via de beheerder gaan.

Hoeveel kamers heeft die villa?
Oud 20-10-2014, 10:00
Verwijderd
edit: nee, dat was toch een andere organisatie. Nothing to see here.
Oud 20-10-2014, 10:02
Verwijderd

Ik denk dat een beheerder van 12 huisjes sowieso bijna altijd meer voor je kan betekenen als je iets wil regelen of als er iets misgaat, in vergelijking met een grote organisatie als Belvilla.
Oud 20-10-2014, 10:06
Verwijderd
als ik jullie was zou ik het via de beheerder zelf doen, als je kijkt dat airbnb bij ons 4 euro per nacht en bij de gast 16 euro per nacht opstrijkt terwijl ze alleen maar online zitten dan snap ik die betaling wel, hoewel die nog erg hoog is. De beheerder loopt dan wel een risico, ik zou dat niet snel doen als ik beheerder zou zijn.
Oud 20-10-2014, 10:27
Verwijderd
Citaat:

Ik denk dat een beheerder van 12 huisjes sowieso bijna altijd meer voor je kan betekenen als je iets wil regelen of als er iets misgaat, in vergelijking met een grote organisatie als Belvilla.
Ja, dat deed de beheerder ook vorig jaar, is een wespennest komen weghalen, is sleutel komen brengen toen wij onszelf buitengesloten hadden (en daarna gezellig bier blijven drinken) snap bijna niet dat die man ons zo graag terug wilt hebben

Met Belvilla dingen regelen bedoel ik bijvoorbeeld als de huiseigenaar opeens failliet gaat en het huis is weg. Belvilla kun je in dat geval gemakkelijker aanspreken dan de eigenaar zelf of de beheerder te moeten aanspreken in Spanje. Dat is het grootste risico dat ik zie. En voor dat prijsverschil een risico dat ik wel durf te lopen.
Oud 20-10-2014, 12:25
df
df is offline
ertur wat belachelijk goedkoop
Oud 20-10-2014, 12:38
Verwijderd
Ja ik vind het ook echt absurd Ik zit echt te wachten tot ik een mail of telefoontje krijg met "hoo wacht ff we waren dit en dit nog vergeten"
Oud 20-10-2014, 13:24
Qimm
Qimm is offline
Klinkt lekker!
Oud 20-10-2014, 14:17
Hazel
Hazel is offline
Ik wil daar ook wel heen Forum groepsreis
Oud 20-10-2014, 14:26
Verwijderd
Citaat:

Oh wauw Waar moet ik de aanbetaling naartoe overmaken?
Oud 20-10-2014, 14:37
Verwijderd
Naar mijn Nigeriaanse bankrekening ovv "holiday scam 2015"
Oud 20-10-2014, 17:17
Hazel
Hazel is offline
Oud 20-10-2014, 20:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De slechtste chauffeur van Nederland is terug

Weliswaar op RTL 5 met John Williams, maar met nog triestere gevalletjes dan eerst

Regels voor berichten