Advertentie | |
|
![]() |
|
Eindelijk weekend
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Het gaat goed hoor, met jou?
|
Ik ben met mijn meisje bij mijn zwager in huis om op de hondjes te passen. Die kleine heeft ons de halve nacht wakker gehouden en we zijn allebei zo gaar als een garnaal
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ja! Ik loop nu stage op een MBO-school in Rotterdam. Ik vind het MBO zo tof om les aan te geven ![]()
|
Over twee weken verhuis ik, en vandaag heeft mijn liefje mij helpen met het Grote Begin te maken met dingen uitzoeken, opruimen en sorteren en alles
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wij gaan ieder jaar met de vriendengroep op verkansie. Zon Zuipen Vreten zeg maar. 2015 zou volgens mij het 13e jaar op rij worden dat we dit doen. Afgelopen jaar zaten we in Zuid-Spanje in een luxe villa via Belvilla. Omdat we buiten het hoogseizoen gaan, kost dat naar mijn mening al geen drol. Ongeveer 150 euro per persoon voor een week een villa met zwembad, wifi, fatsoenlijke meubels, iedere slaapkamer een eigen badkamer, tv met Nederlandse zenders (was tijdens wk voetbal dus belangrijk, dit jaar boeit dat niet) etc etc etc. Prijs is inclusief schoonmaak en bed- en badlinnen.
Nu zei toen die beheerder al tegen mij “joh ik beheer 12 huisjes, als jullie volgend jaar weer willen, boek niet via belvilla maar via mij”. Ik ben het nu allemaal weer aan het regelen. Huisje via belvilla in de door ons gewenste week: 1784 euro. Als we met 12 man gaan ongeveer 150 euro pp dus valt te overzien. Precies hetzelfde huisje direct bij beheerder boeken: 875 euro. Ofte wel 73 euro pp. WTF, echt WTF. Dat verschil is bizar. Ik wist dat belvilla een forse marge pakte maar dit is gigantisch. De verschillen die ik kan terugvinden? Bij belvilla heb je een schadeverzekering, via de beheerder in principe niet. Maar de meeste schade zijn mensen via reisverzekering toch wel tegen verzekerd? En belvilla zal wat gemakkelijker aan te spreken zijn als het echt misgaat. Maar daar vind ik weer het voordeel dat ik de beheerder ken en vorig jaar met hem te maken gehad heb, het is dus geen totaal blinde gok. Wat zouden jullie doen? Ik vind het verschil in prijs echt belachelijk groot. Zie ik nog een dom risico over het hoofd? Oh ja we hoeven maar 15% van de eindsom aan te betalen, het is niet dat we nu al meteen die 875 euro kwijt zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
als ik jullie was zou ik het via de beheerder zelf doen, als je kijkt dat airbnb bij ons 4 euro per nacht en bij de gast 16 euro per nacht opstrijkt terwijl ze alleen maar online zitten dan snap ik die betaling wel, hoewel die nog erg hoog is. De beheerder loopt dan wel een risico, ik zou dat niet snel doen als ik beheerder zou zijn.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Met Belvilla dingen regelen bedoel ik bijvoorbeeld als de huiseigenaar opeens failliet gaat en het huis is weg. Belvilla kun je in dat geval gemakkelijker aanspreken dan de eigenaar zelf of de beheerder te moeten aanspreken in Spanje. Dat is het grootste risico dat ik zie. En voor dat prijsverschil een risico dat ik wel durf te lopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|