Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2015, 00:00
Verwijderd
laatst was ik ergens en daar hadden ze ook een bakbeest van een hond. Geen idee wat voor ras maar hij was echt HUGE. Dat beest sprong tegen me op, pleur ik bijna om. Nou dat is knap. Maar die vrouw van die dat mormel was was helemaal niet streng en vond heel veel wat hij deed 'grappig' zoals de hele tijd bedelen om eten en op me gaan zitten. Dat merk je dus direct terug, want toen we weggingen ging zij gelijk mee naar buiten met de hond en die liet haar dus uit.
Advertentie
Oud 25-01-2015, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Het gaat er bij de meeste dieren echt niet om hoe groot of sterk je bent.
Dat weet ik ik had het ook niet over dat bodybuildergestalte van je
Oud 25-01-2015, 00:02
Verwijderd
Als Kronos zou springen zonder dat iemand hem daarvoor het commando geeft dan krijgt hij een schop in zijn ballen.
Verwijderd
Hij wil nog wel eens heel enthousiast met zijn voorpoten van de grond springen als hij doorheeft dat er leuke dingen gebeuren maar opspringen zonder te vragen doet hij alleen bij Mephisto en Pyschopath eigenlijk.
Verwijderd
Drie keer hij onder elkaar, omg.
Oud 25-01-2015, 00:03
bloodyb
bloodyb is offline
Ik wil ook een keer met Kronos wandelen!
Oud 25-01-2015, 00:06
Verwijderd
Ja, ik merkte wel dat jouw hond goed was afgericht. Maar jij was toen even weg ofzo toen ik kwam, en toen deed ie dus ook heel wild. Toen zei Zoef iets heel strengs op sissende toon en toen ging ie gelijk liggen

Ik denk wel dat ik het zou kunnen (hoewel ik nooit zo'n grote hond zou willen), maar ik vind een hond zoveel werk/gedoe. Maar ik kan niet ontkennen dat ik soms fantasieën heb over het hebben van een jack russel
Oud 25-01-2015, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook een keer met Kronos wandelen!
Mag best!

Citaat:
Ja, ik merkte wel dat jouw hond goed was afgericht. Maar jij was toen even weg ofzo toen ik kwam, en toen deed ie dus ook heel wild. Toen zei Zoef iets heel strengs op sissende toon en toen ging ie gelijk liggen
zoef is heel goed met Kronos Misschien nog wel beter dan ik op sommige momenten.

Citaat:
Ik denk wel dat ik het zou kunnen (hoewel ik nooit zo'n grote hond zou willen), maar ik vind een hond zoveel werk/gedoe. Maar ik kan niet ontkennen dat ik soms fantasieën heb over het hebben van een jack russel
Jack Russels kunnen heel erg leuk zijn
Oud 25-01-2015, 00:12
Verwijderd
Ze zijn wel moeilijk om op te voeden trouwens.
Oud 25-01-2015, 00:21
Verwijderd
ja, zo'n eigenwijs teringlijertje van 2 turven hoog daar herken ik me wel in
Oud 25-01-2015, 00:23
bloodyb
bloodyb is offline
Tetplokje, kijk eens op Dumpert. Daar staat een hilarisch filmpje van een hond die een afvalbak heeft leeggemaakt en in huis ligt met de deksel nog om z'n nek. Heet "Wie is de dader"

Laatst gewijzigd op 25-01-2015 om 00:30. Reden: Oei!
Oud 25-01-2015, 00:29
Verwijderd
Citaat:
ja, zo'n eigenwijs teringlijertje van 2 turven hoog daar herken ik me wel in

Citaat:
Basje , kijk eens op Dumpert. Daar staat een hilarisch filmpje van een hond die een afvalbak heeft leeggemaakt en in huis ligt met de deksel nog om z'n nek. Heet "Wie is de dader"
Ga ik doen en gebruik godverdomme m'n nickname nou eens, als ik Basje genoemd zou willen worden had ik me wel met die naam geregistreerd.
Oud 25-01-2015, 01:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn Jack Russell was awesome en die van mijn buren lijkt eng veel op hem, kan echt exact kijken en zitten zoals mijn hond deed.
Oud 25-01-2015, 01:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh Tet, ik wil een foto van Kronos! In mijn hoofd is het een klein hondje
Oud 25-01-2015, 01:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zou trouwens best weer een hond willen, maar ik heb daar echt geen tijd voor. Ik vind niet dat ik een hond moet nemen als ik van half 8 tot 5 weg aan het werk ben. En als het regent of gewoon kankerkoud ben ik altijd wel blij dat ik op de bank kan blijven liggen misschien later.

Voor nu is mijn grootste uitdaging mijn katten te leren door het luikje van de kattenbak te gaan die zit er sinds vandaag op en ze snappen er geen kut van, het is hilarisch
Oud 25-01-2015, 01:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens krijg ik genoeg hondenliefde hier hoor. Mijn buren hebben er 3 (een Jack, een chihuahua met wild haar en een pup van die twee). De Jack is een oude chagrijn, maar wel mijn mattie, de chihuahua wil alleen maar geaaid worden en geeft dat ook aan door met haar poot tegen je aan te duwen en het kind wil eigenlijk alleen maar spelen, voornamelijk met de katten (die van hun en die van mij). En mijn bovenbuurman heeft een malamoet, een grote, lompe, debiele goedzak die alleen maar wil knuffelen en niet zo goed beseft dat ze veel te groot en sterk is om tegen je op te springen en op schoot te zitten
Oud 25-01-2015, 01:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, dat was de spam weer, ik ga slapen nu. Kusjes!
Oud 25-01-2015, 02:06
Verwijderd
Citaat:
Oh Tet, ik wil een foto van Kronos! In mijn hoofd is het een klein hondje
Je hebt me toch op Facebook domme kut Maar okay, als jij me je nummer PMt dan app ik jou foto's, deal?
Oud 25-01-2015, 10:44
Verwijderd
waarom heeft zwangerschapskleding zo veel vesten die niet dicht kunnen als je een vest toch open laat hangen kun je ook wel een van je gewone vesten aan he!
Oud 25-01-2015, 11:16
Verwijderd
En ook idioot veel tuinbroeken en jumpsuits. En naast gewone joggingbroeken, ook veel dingen die "huisbroek" of "loungebroek" of "comfortbroek" heten. Als je misschien ook nog gewoon naar buiten zou willen zijn er bijna alleen skinny spijkerbroeken.

Laatst gewijzigd op 25-01-2015 om 11:23.
Oud 25-01-2015, 11:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je hebt me toch op Facebook domme kut Maar okay, als jij me je nummer PMt dan app ik jou foto's, deal?
Ja, maar ik zit niet iedereen persoonlijk te stalken hoor
En wat ga je doen met mijn nummer
Citaat:
En ook idioot veel tuinbroeken en jumpsuits. En naast gewone joggingbroeken, ook veel dingen die "huisbroek" of "loungebroek" of "comfortbroek" heten. Als je misschien ook nog gewoon naar buiten zou willen zijn er bijna alleen skinny spijkerbroeken.
Tuinbroeken zijn awesome, ga voor de tuinbroeken!
Oud 25-01-2015, 11:27
Verwijderd
haha lekker in een tuinbroek naar m'n werk
Oud 25-01-2015, 11:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja!!!
Oud 25-01-2015, 11:31
Verwijderd
Stalken natuurlijk! Met verse Kronosfoto's
Oud 25-01-2015, 11:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Beter dan een jumpsuit

Vriendin van me droeg heel veel jurkjes. Ik weet dat het daar nu wat te koud voor is, maar tegen de tijd dat je echt een skippybal formaat hebt, is het daar wel weer voor
Oud 25-01-2015, 11:35
Verwijderd
Ik draag nu sowieso al in het weekend vooral jurkjes (met lange mouwen en een legging/malliot eronder) en die kan ik ook nog wel even aan voorlopig, maar vind op het werk een broek fijner en die beginnen wel erg strak te worden allemaal!
Oud 25-01-2015, 11:46
Verwijderd
goed onderwerp voor een scholierenforum
Oud 25-01-2015, 11:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh dear god, wie verzint die dingen
Oud 25-01-2015, 12:07
Verwijderd
vooral miss etam, lijkt het!
Oud 25-01-2015, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard is dit item gemaakt van soepele, zachte materialen. Voorzien van chique drawstrings, glamorous plooitjes (..)
(ze bedoelen dat het stiekem toch weer een joggingbroek is)
Oud 25-01-2015, 12:24
Verwijderd
Goed, ik heb nu een legging, een buikband en een blauwe en een zwarte broek gekozen, daar moet ik het voorlopig toch mee redden!
Oud 25-01-2015, 14:25
Hazel
Hazel is offline
Hoe ver ben je Sarah? Gefeliciteerd nog.
Oud 25-01-2015, 14:40
Verwijderd
dank je! 4 maanden nu! (17+2 weken voor wie geïnteresseerd is in de details) En ik ben niet zo lang, dus mijn buik kan geen kant op behalve naar voren
Oud 25-01-2015, 14:50
Verwijderd
die lange leren broek staat dat model wel leuk. Maar daar moet je wel een bepaald type voor zijn. Die korte is echt raar, ik vraag me af wanneer je zoiets draagt
Verder vind ik dat alleen kinderen en zwangeren kunnen wegkomen met het dragen van een tuinbroek! Heb ik ook gedragen toen ik zwanger was heel comfy en staat leuk.

Nog iets over jumpsuits; zijn er ooit vrouwen wier kont daar sexy uitkomt? Zelfs bij heel slanke vrouwen lijkt het alsof ze een enorme flubberkont hebben daarin.
Oud 25-01-2015, 14:59
Hazel
Hazel is offline
Mijn kont komt overal sexy in uit.
Oud 25-01-2015, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Nog iets over jumpsuits; zijn er ooit vrouwen wier kont daar sexy uitkomt? Zelfs bij heel slanke vrouwen lijkt het alsof ze een enorme flubberkont hebben daarin.
mijn zusje heeft geen kont, helemaal niks, behalve in haar jumpsuit,dan komen haar billen heel goed uit.
Oud 25-01-2015, 15:04
Hazel
Hazel is offline
Sarah trouwens hoe kijk je tegen de bevalling aan? Ik ben wel benieuwd hoe jij als arts het liefst zou willen bevallen.
Oud 25-01-2015, 15:05
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
die lange leren broek staat dat model wel leuk. Maar daar moet je wel een bepaald type voor zijn. Die korte is echt raar, ik vraag me af wanneer je zoiets draagt
Verder vind ik dat alleen kinderen en zwangeren kunnen wegkomen met het dragen van een tuinbroek! Heb ik ook gedragen toen ik zwanger was heel comfy en staat leuk.

Zij kon er mee wegkomen, kan er alleen geen foto van vinden. Maar het staat het overgrote deel van de vrouwelijke bevolking verschrikkelijk oncharmant
Oud 25-01-2015, 15:10
Klovorhop
Klovorhop is offline
Omg Maar voor dat geld kun je 'm niet laten liggen toch!
Oud 25-01-2015, 15:11
Verwijderd
oh ja, dat meisje van project runway is dat toch?
Oud 25-01-2015, 15:11
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik had een tijdje terug een zwangerschapsjumpsuit gewonnen. Meest onflatteuze kledingstuk ooit. Het leek alsof ik van onder alleen een zwarte panty aanyhad en m'n bovenlichaam in een vuilniszak had gehuld.
Oud 25-01-2015, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Sarah trouwens hoe kijk je tegen de bevalling aan? Ik ben wel benieuwd hoe jij als arts het liefst zou willen bevallen.
ik denk liever in een geboortecentrum dan thuis, maar over medicatie etc heb ik nog niet zo nagedacht!
Oud 25-01-2015, 15:13
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
dank je! 4 maanden nu! (17+2 weken voor wie geïnteresseerd is in de details) En ik ben niet zo lang, dus mijn buik kan geen kant op behalve naar voren
oh dat schiet al op! willen jullie weten wat het is?
Oud 25-01-2015, 15:15
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Zij kon er mee wegkomen, kan er alleen geen foto van vinden. Maar het staat het overgrote deel van de vrouwelijke bevolking verschrikkelijk oncharmant
maar zij kan ook met die jurk wegkomen
Oud 25-01-2015, 15:15
Verwijderd
Citaat:
oh dat schiet al op! willen jullie weten wat het is?
ja! Vooral want waarom ook niet.
Oud 25-01-2015, 15:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Een jumpsuit staat mooi als je maatje -4 hebt.
Oud 25-01-2015, 15:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Die linkse ziet er best wel stijlvol uit vind ik.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten