Advertentie | |
|
![]() |
|
Tetplokje, kijk eens op Dumpert. Daar staat een hilarisch filmpje van een hond die een afvalbak heeft leeggemaakt en in huis ligt met de deksel nog om z'n nek. Heet "Wie is de dader"
![]()
Laatst gewijzigd op 25-01-2015 om 00:30. Reden: Oei! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou trouwens best weer een hond willen, maar ik heb daar echt geen tijd voor. Ik vind niet dat ik een hond moet nemen als ik van half 8 tot 5 weg aan het werk ben. En als het regent of gewoon kankerkoud ben ik altijd wel blij dat ik op de bank kan blijven liggen
![]() Voor nu is mijn grootste uitdaging mijn katten te leren door het luikje van de kattenbak te gaan ![]() ![]()
|
Overigens krijg ik genoeg hondenliefde hier hoor. Mijn buren hebben er 3 (een Jack, een chihuahua met wild haar en een pup van die twee). De Jack is een oude chagrijn, maar wel mijn mattie, de chihuahua wil alleen maar geaaid worden en geeft dat ook aan door met haar poot tegen je aan te duwen en het kind wil eigenlijk alleen maar spelen, voornamelijk met de katten (die van hun en die van mij). En mijn bovenbuurman heeft een malamoet, een grote, lompe, debiele goedzak die alleen maar wil knuffelen en niet zo goed beseft dat ze veel te groot en sterk is om tegen je op te springen en op schoot te zitten
![]()
|
Verwijderd
|
En ook idioot veel tuinbroeken en jumpsuits. En naast gewone joggingbroeken, ook veel dingen die "huisbroek" of "loungebroek" of "comfortbroek" heten. Als je misschien ook nog gewoon naar buiten zou willen zijn er bijna alleen skinny spijkerbroeken.
Laatst gewijzigd op 25-01-2015 om 11:23. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() En wat ga je doen met mijn nummer ![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
die lange leren broek staat dat model wel leuk. Maar daar moet je wel een bepaald type voor zijn. Die korte is echt raar, ik vraag me af wanneer je zoiets draagt
![]() Verder vind ik dat alleen kinderen en zwangeren kunnen wegkomen met het dragen van een tuinbroek! Heb ik ook gedragen toen ik zwanger was ![]() Nog iets over jumpsuits; zijn er ooit vrouwen wier kont daar sexy uitkomt? Zelfs bij heel slanke vrouwen lijkt het alsof ze een enorme flubberkont hebben daarin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zij kon er mee wegkomen, kan er alleen geen foto van vinden. Maar het staat het overgrote deel van de vrouwelijke bevolking verschrikkelijk oncharmant
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|