Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Misschien moet je dit vertellen tegen jihadi's die naar al die maagden in het paradijs willen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was dus aan het skeeleren met nog iemand en we moesten dus naar links (het was een binnenbocht, dus niet oversteken enzo). We stonden stil, want er stond er stopbord. Er was een auto achter ons en voor ons (maar die ging naar rechts en was al weg).
De auto achter ons was een politiewagen en die gaf ons een waarschuwing omdat we de verkeersregels ("de regels gelden ook voor u") niet volgden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar bedankt voor de bevestiging dat wij ons gewoon aan de verkeersregels hielden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Hey Pip, ik reed dinsdag langs je huis (ik had examens) en toen zag ik echt een mega toerist en ik grapte in mijn hoofd nog dat die vast bij jou vandaan kwamen en op dat moment zag ik inderdaad een tweede de deur dicht trekken
![]()
|
Verwijderd
|
was zo raar vanavond, ik ging met m'n huisgenoot en zoon lege statiegeldflessen ophalen om iets leuks van te doen voor een bepaald kinderkamp van die ene grootste christelijke organisatie voor daklozen, je weet wel.
We begonnen in een goede wijk. Wat opviel was dat er op veel deuren een sticker zat met de strekking 'colporteurs niet welkom'. Blijkbaar worden ze daar vaak lastig gevallen want we hadden na een stuk of 15 deuren slechts 1 fles. Misschien hielp het ook niet mee dat we in bedrijfskleding liepen, wellicht dacht men dat we ze wilden bekeren. Daarna besloten we naar een 'mixed' wijk te gaan. Oude herenhuizen en goedkoop afgewerkte woningbouwhuizen in 1 best wel gezellige wijk. Kregen we ook nul op het rekest. We hebben wel tien keer gehoord dat mensen net die middag hun flessen zelf al hadden ingeleverd. Na 5 straten hadden we 7 flessen. In een portiek waar we door een mevrouw waren binnen gelaten gingen we ook bij de andere deuren bellen. Toen werd er een man ontzettend boos en zei dat we huisvredebreuk aan het plegen waren in zijn portiek ![]() Uiteindelijk naar de Schilderswijk gegaan, na 3 straten hadden we een klikozak vol lege flessen ![]() Is toch altijd zo'n cliché onder krantenbezorgers die aan het einde van het jaar met zo'n kaartje langs de deuren gaan, dat ze dan in de pauperwijken het meeste geld ophalen en ik kakwijken relatief weinig. Bleek vandaag ook waar te zijn ![]() |
![]() |
|
Ik merkte op de kermis ook altijd dat de rijken drie kinderen elke een bal lieten gooien en tja, dat er maar 1 prijs aan zit, moest dan maar. En de grootste paupers gaven ons een tientje en zeiden "doe maar wat je daarvoor hebt".
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
2 jaar geleden met oud en nieuw hadden we een feestje en vrienden hadden veel drank meegenomen dat niet op was gegaan. Dat stond heel lang in de kast want wij drinken dat niet en hebben er ook geen verstand van. Voor onze airbnb'ers zetten we altijd een welkomstwijntje klaar. Tijdje terug hadden we geen wijn meer, alleen nog een fles champagne van dat feestje, zag er wel mooi uit.
Sta ik van de week bij de albert heijn, staat voor me een man bij de kassa met dezelfde fles wijn. Was het enige dat hij had en hij tikte 37 euro af. Wow. Heb ik dus die gasten gewoon een mega dure wijn gegeven die ongeveer een derde van hun hele verblijfskosten waard was ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind het ook meer dan naar, maar ik moest acuut naar de huisarts en toen het weer goed met me ging heb ik dat gelijk in 1 moeite door gedaan tijdens die afspraak. Waarschijnlijk had ik niet zo snel een afspraak uit mezelf gemaakt, hou d'r gewoon niet van. Had nog gebeld of er geen zelftesten ofzo waren, maar nee. Als ik zie wat ze nou eigenlijk heeft gedaan dan vraag ik me af wat er nou precies zo ingewikkeld aan was dat ik het niet zelf had kunnen doen. nee geen stretsbroeken, gewoon heel veel mazzel. |
![]() |
|
|