Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2015, 11:27
Abby.
Abby. is offline
Zo, ik zit met een karnesju bij De Overkant. Even de hyperactieve kleuters ontvluchten. Nog één groep te gaan zo.
Advertentie
Oud 15-06-2015, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Moet ik jou mailen? Niet PM'en? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een mailtje van jou heb gehad, wel een PM maar dat is alweer redelijk lang geleden
ja dat bedoel ik
Citaat:
Zo, ik zit met een karnesju bij De Overkant. Even de hyperactieve kleuters ontvluchten. Nog één groep te gaan zo.

waar doe je dit precies? een school?
Oud 15-06-2015, 13:07
Verwijderd
Ja ga ik in mijn agenda zetten dat ik er vanavond naar ga kijken!
Oud 15-06-2015, 13:30
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
ja dat bedoel ik

waar doe je dit precies? een school?
Ja, moest invallen op een basisschool. Het was echt behoorlijk pittig. Geen juf van de eigen klas erbij, vijf keer 25 kleuters, in een noodgebouw waar het met een beetje zon erop veranderde in een sauna. Pff, ben blij dat het voorbij is.
Oud 15-06-2015, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Ja ga ik in mijn agenda zetten dat ik er vanavond naar ga kijken!
je hoeft geen wetenschappelijk onderzoek te verrichten hoor als je het toevallig weet is het handig, anders pech.

Citaat:
Ja, moest invallen op een basisschool. Het was echt behoorlijk pittig. Geen juf van de eigen klas erbij, vijf keer 25 kleuters, in een noodgebouw waar het met een beetje zon erop veranderde in een sauna. Pff, ben blij dat het voorbij is.
wow, oei
Oud 15-06-2015, 18:07
Turk February
Turk February is offline
Oud 15-06-2015, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Die juf dacht ook 'nou, ik heb hier geen zin meer in'? Wat kut.

Misschien moet je dit vertellen tegen jihadi's die naar al die maagden in het paradijs willen.
Oud 15-06-2015, 20:38
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Die juf dacht ook 'nou, ik heb hier geen zin meer in'? Wat kut.

Misschien moet je dit vertellen tegen jihadi's die naar al die maagden in het paradijs willen.
Nee, het waren vijf verschillende juffen natuurlijk, en die hebben blijkbaar andere taken tijdens die lessen. Dus de klassen worden gewoon gedropt en dan mocht ik het oplossen.
Oud 15-06-2015, 20:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godverdomme, wat is GTST weer heerlijk op en top GTST
Oud 16-06-2015, 14:55
Verwijderd
Ben je verplicht om als voetganger je hand uit te steken als je bijvoorbeeld naar links gaat?
Oud 16-06-2015, 14:59
Verwijderd
Nee, je moet gewoon wachten tot er geen verkeer aan komt. Of naar een zebrapad lopen.
Oud 16-06-2015, 15:14
Verwijderd
Ik was dus aan het skeeleren met nog iemand en we moesten dus naar links (het was een binnenbocht, dus niet oversteken enzo). We stonden stil, want er stond er stopbord. Er was een auto achter ons en voor ons (maar die ging naar rechts en was al weg).

De auto achter ons was een politiewagen en die gaf ons een waarschuwing omdat we de verkeersregels ("de regels gelden ook voor u") niet volgden.
Oud 16-06-2015, 15:21
Verwijderd
Ah maar dan tel je op skeelers misschien als ongemotoriseerd voertuig ipv als voetganger!
Oud 16-06-2015, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Ben je verplicht om als voetganger je hand uit te steken als je bijvoorbeeld naar links gaat?
Nee.
Oud 16-06-2015, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Ah maar dan tel je op skeelers misschien als ongemotoriseerd voertuig ipv als voetganger!
Nope! http://www.rijksoverheid.nl/onderwer...r-skaters.html

Maar bedankt voor de bevestiging dat wij ons gewoon aan de verkeersregels hielden Ik doe gewoon altijd wat mij het beste lijkt haha. Als het voor ander verkeer handig is om te weten welke kant ik opga, dan steek ik m'n hand wel uit.
Oud 16-06-2015, 15:38
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen
Oud 16-06-2015, 17:05
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Volgens het autotheorie boek ben je wel degelijk voetganger.
Oud 16-06-2015, 19:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Twee examens gedaan, drie te gaan
Oud 17-06-2015, 22:19
Verwijderd

ik was deze vergeten! Maar toen ik hem weer hoorde kende ik hem toch van begin tot eind!
Oud 17-06-2015, 22:21
Verwijderd
pubersentiment
Oud 18-06-2015, 06:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey Pip, ik reed dinsdag langs je huis (ik had examens) en toen zag ik echt een mega toerist en ik grapte in mijn hoofd nog dat die vast bij jou vandaan kwamen en op dat moment zag ik inderdaad een tweede de deur dicht trekken
Oud 18-06-2015, 10:11
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
http://www.nrc.nl/nieuws/2015/06/17/...-bij-aangifte/
Oud 18-06-2015, 12:15
Verwijderd
Oud 18-06-2015, 13:16
Klovorhop
Klovorhop is offline
ik kies kak
Oud 18-06-2015, 13:17
Klovorhop
Klovorhop is offline
Eigenlijk wel logisch.
Oud 18-06-2015, 13:18
Klovorhop
Klovorhop is offline
Dat ene geboortekaartje is trouwens van dezelfde collectie als het kaartje van mijn meest recente baby
Oud 18-06-2015, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Hey Pip, ik reed dinsdag langs je huis (ik had examens) en toen zag ik echt een mega toerist en ik grapte in mijn hoofd nog dat die vast bij jou vandaan kwamen en op dat moment zag ik inderdaad een tweede de deur dicht trekken
zijn zakenlui!
Oud 18-06-2015, 16:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
zijn zakenlui!
Oh, ik zag echt een chickie met een belachelijk grote rugzak en die jongen zag er ook wel echt uit als iemand die hier niet hoorde!
Oud 18-06-2015, 16:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ga ik trouwens een pizza(broodje) in de oven flikkeren of ga ik iets frituren?
Oud 18-06-2015, 16:45
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ga ik trouwens een pizza(broodje) in de oven flikkeren of ga ik iets frituren?
Ik zeg pizza!
Oud 18-06-2015, 19:43
Turk February
Turk February is offline
Mjeh, genderregistratie is bedacht vanwege de dienstplicht. Nu die er niet meer is is het volkomen overbodig.
Oud 18-06-2015, 19:44
Turk February
Turk February is offline
Gemaakt:

Oud 18-06-2015, 20:02
Holland Oates
Holland Oates is offline
Oud 18-06-2015, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Mjeh, genderregistratie is bedacht vanwege de dienstplicht. Nu die er niet meer is is het volkomen overbodig.
ah, dat wist ik niet!
De dienstplicht is opgeschort lees ik net en niet afgeschaft. Zal dat er iets mee te maken hebben dat het nooit veranderd is?
Oud 19-06-2015, 00:16
Verwijderd
was zo raar vanavond, ik ging met m'n huisgenoot en zoon lege statiegeldflessen ophalen om iets leuks van te doen voor een bepaald kinderkamp van die ene grootste christelijke organisatie voor daklozen, je weet wel.
We begonnen in een goede wijk. Wat opviel was dat er op veel deuren een sticker zat met de strekking 'colporteurs niet welkom'. Blijkbaar worden ze daar vaak lastig gevallen want we hadden na een stuk of 15 deuren slechts 1 fles. Misschien hielp het ook niet mee dat we in bedrijfskleding liepen, wellicht dacht men dat we ze wilden bekeren.
Daarna besloten we naar een 'mixed' wijk te gaan. Oude herenhuizen en goedkoop afgewerkte woningbouwhuizen in 1 best wel gezellige wijk. Kregen we ook nul op het rekest. We hebben wel tien keer gehoord dat mensen net die middag hun flessen zelf al hadden ingeleverd. Na 5 straten hadden we 7 flessen. In een portiek waar we door een mevrouw waren binnen gelaten gingen we ook bij de andere deuren bellen. Toen werd er een man ontzettend boos en zei dat we huisvredebreuk aan het plegen waren in zijn portiek
Uiteindelijk naar de Schilderswijk gegaan, na 3 straten hadden we een klikozak vol lege flessen

Is toch altijd zo'n cliché onder krantenbezorgers die aan het einde van het jaar met zo'n kaartje langs de deuren gaan, dat ze dan in de pauperwijken het meeste geld ophalen en ik kakwijken relatief weinig. Bleek vandaag ook waar te zijn
Oud 19-06-2015, 06:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik merkte op de kermis ook altijd dat de rijken drie kinderen elke een bal lieten gooien en tja, dat er maar 1 prijs aan zit, moest dan maar. En de grootste paupers gaven ons een tientje en zeiden "doe maar wat je daarvoor hebt".
Oud 19-06-2015, 10:53
Verwijderd
Citaat:
De opkomstplicht is slechts opgeschort, niet afgeschaft.
Oud 19-06-2015, 11:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zometeen examen Nederlands schrijven!
Oud 19-06-2015, 11:58
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
De opkomstplicht is slechts opgeschort, niet afgeschaft.
Nou ja, goed, oké. Maar er mogen inmiddels toch ook vrouwen in het legertje.
Oud 19-06-2015, 12:00
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Is toch altijd zo'n cliché onder krantenbezorgers die aan het einde van het jaar met zo'n kaartje langs de deuren gaan, dat ze dan in de pauperwijken het meeste geld ophalen en ik kakwijken relatief weinig. Bleek vandaag ook waar te zijn
Mensen die weten hoe het is om weinig te hebben zijn empathischer.
Oud 19-06-2015, 18:18
Verwijderd
6 airbnb'ers in ons huis waarvan 4 (!!) zwanger
konden we ook eindelijk eens die vieze alcoholvrije '''champagne''' lozen die we al jaren in de kast hadden staan.
Oud 19-06-2015, 18:30
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
6 airbnb'ers in ons huis waarvan 4 (!!) zwanger
Hou je je een beetje in?
Oud 20-06-2015, 02:04
Verwijderd
haha ik zit helaas niet zelf daar
Oud 20-06-2015, 02:07
Verwijderd
ik heb geen baarmoederhalskanker of voortekenen daarvan, hoera! Wat een bevoorrechte mensen zijn we toch ook, dat je gewoon een brief in de brievenbus krijgt voor een gratis check up voor kanker
Oud 20-06-2015, 02:24
Verwijderd
2 jaar geleden met oud en nieuw hadden we een feestje en vrienden hadden veel drank meegenomen dat niet op was gegaan. Dat stond heel lang in de kast want wij drinken dat niet en hebben er ook geen verstand van. Voor onze airbnb'ers zetten we altijd een welkomstwijntje klaar. Tijdje terug hadden we geen wijn meer, alleen nog een fles champagne van dat feestje, zag er wel mooi uit.

Sta ik van de week bij de albert heijn, staat voor me een man bij de kassa met dezelfde fles wijn. Was het enige dat hij had en hij tikte 37 euro af. Wow.
Heb ik dus die gasten gewoon een mega dure wijn gegeven die ongeveer een derde van hun hele verblijfskosten waard was nu maar hopen dat ie gesmaakt heeft.
Oud 20-06-2015, 02:31
Verwijderd
kijkt iemand hier Kerels Met Een Kleintje?
Hoe is het toch mogelijk dat iemand na 4 dagen geleden een baby te hebben gebaard weer in al haar strakke broeken kan alsof er nooit iets is gebeurd
Oud 20-06-2015, 13:13
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
ik heb geen baarmoederhalskanker of voortekenen daarvan, hoera! Wat een bevoorrechte mensen zijn we toch ook, dat je gewoon een brief in de brievenbus krijgt voor een gratis check up voor kanker
Hoera! Ik kreeg ook zo'n brief in de bus en dat vond ik best eh...confronterend. Ik heb nog geen afspraak gemaakt want 1) ik heb geen huisarts en 2) ik ga denk ik liever dood dan dat ik iemand in m'n doos laat graaien.

Citaat:
kijkt iemand hier Kerels Met Een Kleintje?
Hoe is het toch mogelijk dat iemand na 4 dagen geleden een baby te hebben gebaard weer in al haar strakke broeken kan alsof er nooit iets is gebeurd
Het zijn vast strets broeken.
Oud 20-06-2015, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Hoera! Ik kreeg ook zo'n brief in de bus en dat vond ik best eh...confronterend. Ik heb nog geen afspraak gemaakt want 1) ik heb geen huisarts en 2) ik ga denk ik liever dood dan dat ik iemand in m'n doos laat graaien.

Het zijn vast strets broeken.
ja ik vond het ook best confronterend.
ik vind het ook meer dan naar, maar ik moest acuut naar de huisarts en toen het weer goed met me ging heb ik dat gelijk in 1 moeite door gedaan tijdens die afspraak. Waarschijnlijk had ik niet zo snel een afspraak uit mezelf gemaakt, hou d'r gewoon niet van. Had nog gebeld of er geen zelftesten ofzo waren, maar nee. Als ik zie wat ze nou eigenlijk heeft gedaan dan vraag ik me af wat er nou precies zo ingewikkeld aan was dat ik het niet zelf had kunnen doen.

nee geen stretsbroeken, gewoon heel veel mazzel.
Oud 21-06-2015, 05:57
Verwijderd
Het kwastje wordt net in je baarmoedermond gestoken, dat kun je niet bij jezelf blind erin mikken. Het is niet zoals bij een soatest dat er alleen afscheiding moet worden afgenomen, je moet echt cellen van de baarmoedermond afschrapen.
Oud 21-06-2015, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Het kwastje wordt net in je baarmoedermond gestoken, dat kun je niet bij jezelf blind erin mikken. Het is niet zoals bij een soatest dat er alleen afscheiding moet worden afgenomen, je moet echt cellen van de baarmoedermond afschrapen.
Dat kan ik!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten