Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2015, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het taboe een beetje zit in jezelf verkopen voor geld, net als bij prostitutie? Ik weet het ook niet precies, maar volgens mij willen mijn ouders niet dat ik sekswerker ben en niet dat ik experimenten doe omdat het allebei je lichaam verkopen is en dat vinden ze stom. Ofzo.

En ze zijn bang voor enge ziektes en aids.
Ja, dit denk ik ook.

En ik ben nu chagrijnig want ik ben labiel en nu ga ik slapen. doei!
Advertentie
Oud 24-10-2015, 22:10
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik vind het een verlies voor de wereld dat jij ziek bent, Azèche! Ik hoop dat je zo iemand wordt als Stephen Hawking, die ondanks een ziekte hypersuccesvol wordt. Of in ieder geval alles bereikt wat je wil.

Hm, ik houd ook van explosies en science fiction en geweld, maar vervolgens wil ik dat het hoofdpersonage blij is dat er zoveel explosies zijn, terwijl hij wil dat het hoofdpersonage ergens heen gaat om 't op te lossen.

Kijken jullie al Steven Universe? Dat is animatie en grappig maar ook een beetje sci-fi en echt belachelijk goed ik kan niet stoppen met het aan iedereen aanraden ahh.
Nee, maar ik het opzoeken en met 'm kijken En voor blij zijn dat er zoveel explosies zijn zijn er films waar de hoofdpersonen dat zijn? Want dat zou ik wel kunnen waarderen denk ik
Oud 24-10-2015, 22:10
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Nee, maar ik het opzoeken en met 'm kijken
Het is een serie met afleveringetjes van 10 minuten en je kan 't hier streamen
Oud 24-10-2015, 22:12
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Het is een serie met afleveringetjes van 10 minuten en je kan 't hier streamen
Thankjoeeee .sann terugvindpost.

Ik had m'n vorige post aangepast maar toen had jij dit al gepost. Je moet 'm nog even lezen want ik wil weten of zulke films bestaan
Oud 24-10-2015, 22:12
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Trusten Azeche!
Oud 24-10-2015, 22:27
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Nee, maar ik het opzoeken en met 'm kijken En voor blij zijn dat er zoveel explosies zijn zijn er films waar de hoofdpersonen dat zijn? Want dat zou ik wel kunnen waarderen denk ik
God Bless America is wel een beetje zo.

Léon ook wel.

Daarnaast klassiekertjes zoals A Clockwork Orange, Reservoir Dogs en Natural Born Killers. Maar ik zou er langer over moeten nadenken want ik kijk niet zo veel films meer.
Oud 24-10-2015, 22:30
Dekaloog
Dekaloog is offline
Oja, Tokyo Gore Police!

En Ichi The Killer.

Ook wel gewoon veel dingen van Tarantino en Rodriguez.

Old Boy vond ik ook erg goed, alhoewel dat hoofdpersonage niet echt blij is.
Oud 24-10-2015, 22:31
Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat een gewelddadige filmsmaak heb ik eigenlijk.
Oud 24-10-2015, 22:52
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
En voor blij zijn dat er zoveel explosies zijn zijn er films waar de hoofdpersonen dat zijn?
Starship Troopers natuurlijk.
Oud 24-10-2015, 22:59
Dekaloog
Dekaloog is offline
Hier zijn een paar films die ik gezien heb en/of leuk vind.
Oud 24-10-2015, 23:15
Turk February
Turk February is offline
Oh ja. Hier is mijn lijst.
Oud 24-10-2015, 23:23
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

Kijken jullie al Steven Universe? Dat is animatie en grappig maar ook een beetje sci-fi en echt belachelijk goed ik kan niet stoppen met het aan iedereen aanraden ahh.
Nee, maar ik ga het nu wel opzoeken
Oud 24-10-2015, 23:33
Dekaloog
Dekaloog is offline
Het begint niet erg bijzonder maar vanaf de aflevering met de poezenvingers wordt 't goed.

Oud 24-10-2015, 23:39
Elin3
Elin3 is offline
Poezenvingers
Oud 24-10-2015, 23:52
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
God Bless America is wel een beetje zo.

[filmpje]

Léon ook wel.

[filmpje]

Daarnaast klassiekertjes zoals A Clockwork Orange, Reservoir Dogs en Natural Born Killers. Maar ik zou er langer over moeten nadenken want ik kijk niet zo veel films meer.
Okee, Leon is een bazenfilm, maar God Bless America vond ik echt zó gigantisch pretentieus en kut. Ik had mss te hoge verwachtingen na World's Greatest Dad, maar ik gaf echt helemaal niks om de personages. Jaja, de wereld is kut en jij bent bijzonder en iedereen moet dood, I GET IT!
De rest op je lijstje is wel goed, btw.
Oud 24-10-2015, 23:59
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja? Het is de enige van mijn lijstje die ik nog niet gezien heb. Jammer hoor, hij kwam op mij wel over als een jolig filmpje met vermakelijk geweld.
Oud 25-10-2015, 00:09
Turk February
Turk February is offline
God Bless America vond ik best vermakelijk, maar 't is inderdaad geen World's Greatest Dad.

Ik vind jouw ratings trouwens maar gierig, Para. Drie sterren voor Inside Out, kom nou.
Oud 25-10-2015, 00:10
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik houd dan ook helemaal niet van films. Inside Out mag z'n vuistjes dichtknijpen met drie sterren.
Oud 25-10-2015, 00:13
Turk February
Turk February is offline
grmbl!
Oud 25-10-2015, 00:20
Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom heeft Carrotblanca twee sterren bij jou?
Oud 25-10-2015, 00:28
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waarom heeft Carrotblanca twee sterren bij jou?
Qua verhaal is het gewoon een chaotische verzameling verwijzingen en flauwe grappen. Qua animatie vind ik hem hakkerig en clichématig. Hij vloeit niet lekker en er zit geen één originele pose in. Het enige leuke is de casting van Bugs als Rick, maar dat ligt ook nogal voor de hand.
Oud 25-10-2015, 00:30
Turk February
Turk February is offline
Het is natuurlijk ook een absurd idee om Casablanca, een film met vijf complete subplots in de eerste akte, in tien minuten te proppen.
Oud 25-10-2015, 00:34
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik wilde 'm puur op basis van de titel vier sterren geven maar ik vind 'm eigenlijk ook niet zo goed. Wel jammer.
Oud 25-10-2015, 00:36
Dekaloog
Dekaloog is offline
Even zien wat je nog meer karig beoordeeld hebt.
Oud 25-10-2015, 00:37
Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom krijgt The Mask twee sterren? Dat is een prima kinderfilm.
Oud 25-10-2015, 00:45
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waarom krijgt The Mask twee sterren? Dat is een prima kinderfilm.
The Mask is een lul. Ik vond hem als kind ook wel leuk, maar ik kan die gast tegenwoordig maar moeilijk uitstaan.
Oud 25-10-2015, 00:46
Dekaloog
Dekaloog is offline
Jij bent dan ook niet de doelgroep.
Oud 25-10-2015, 00:47
Dekaloog
Dekaloog is offline
Wow, 2,5 ster voor Oldboy! En dat noemt mij gierig.
Oud 25-10-2015, 00:47
Dekaloog
Dekaloog is offline
O wacht, remake uit 2013. Ja, oke.
Oud 25-10-2015, 00:49
Dekaloog
Dekaloog is offline
Stomme Julius, met je redelijke meningen over films.
Oud 25-10-2015, 00:53
Turk February
Turk February is offline
Oud 25-10-2015, 00:53
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Jij bent dan ook niet de doelgroep.
Echt wel.
Oud 25-10-2015, 00:54
df
df is offline
Las dat het op de vorige pagina over medisch proefkonijn spelen ging? Ik ken wel wat mensen die elke zomervakantie een week tot twee weken in Groningen ergens in een kliniek gaan liggen voor 1.5-2 K om hun collegegeld van te betalen. Zelf één keer met een kleine studie in 't UMC hier meegedaan, dagje in het ziekenhuis gelegen en 250 euro meegekregen. Zou het niet nog eens doen want HAAT aan bloedprikken..

Een vriend van me heeft vorig jaar een stukje weefsel uit z'n kont weg laten snijden voor 175 euro, dat was wel redelijk bizar
Oud 25-10-2015, 00:59
Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat voor soort studies deden ze, df?
Oud 25-10-2015, 01:00
Dekaloog
Dekaloog is offline
Studies als in, wat voor soort onderzoek.

Niet studies als in, studeerden ze ook Geschiedenis.
Oud 25-10-2015, 01:00
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Echt wel.
Hoezo?
Oud 25-10-2015, 01:05
df
df is offline
Pfoe geen idee eigenlijk. Voor een indruk zou je ff kunnen kijken op de site van PRA of QPS, via dat doen ze het altijd.
Oud 25-10-2015, 01:08
Dekaloog
Dekaloog is offline
Dank! Dekaloog naamzoek tvp voor als ik ooit een roekeloos dure gadget wil kopen.
Oud 25-10-2015, 01:11
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hoezo?
Slapstick, Looney Tunes-verwijzingen, grote liedjes en magische maskers zijn allemaal wel in mijn straatje. En ik hou ook wel van de anarchistische mainstream.
Oud 25-10-2015, 01:21
Holland Oates
Holland Oates is offline
Hmm, medisch proefkonijn zijn lijkt me eerlijk gezegd wel wat. Moniez krijgen voor voor pillen slikken en af en toe bloed prikken...chill.
Oud 25-10-2015, 01:23
Holland Oates
Holland Oates is offline
Volgens mij is m'n kies ontstoken. Het voelde al een paar dagen een beetje raar en nu doet het teringpijn, is m'n nek een beetje opgezwollen en voel ik me ineens grieperig. Mooi kut. Ik haat dokters/tandartsen.
Oud 25-10-2015, 01:25
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Dan moet je denk ik terug
Oud 25-10-2015, 02:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was even vergeten dat de klok net terug ging, dus ik ben aangenaam verrast dat het geen 4 uur is
Oud 25-10-2015, 04:29
Abby.
Abby. is offline
Ik heb vandaag van 2 tot 2 uur geslapen op het vliegveld in Barcelona. Zo vliegen. Wintertijd was nog nooit zo vervelend
Oud 25-10-2015, 06:45
Verwijderd
Citaat:
Pfoe geen idee eigenlijk. Voor een indruk zou je ff kunnen kijken op de site van PRA of QPS, via dat doen ze het altijd.
Chdr in Leiden had vroeger ook eigen trials.
Oud 25-10-2015, 08:47
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik was even vergeten dat de klok net terug ging, dus ik ben aangenaam verrast dat het geen 4 uur is
! Vandaar dat ik nog voor m'n wekker afging wakker werd en me zo uitgerust voel! Volgens mij heb ik bijna 9 uur geslapen
Oud 25-10-2015, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Okee, Leon is een bazenfilm, maar God Bless America vond ik echt zó gigantisch pretentieus en kut. Ik had mss te hoge verwachtingen na World's Greatest Dad, maar ik gaf echt helemaal niks om de personages. Jaja, de wereld is kut en jij bent bijzonder en iedereen moet dood, I GET IT!
De rest op je lijstje is wel goed, btw.
Oh ik had dat gevoel bij GBA juist helemaal niet.

En niet echt meer veel explosies maar wel met een trigger happy hoofdpersoon is die zombiefilm met twinkies. Ff de naam kwijt.
Oud 25-10-2015, 09:55
df
df is offline
Die in Leiden bestaat ook nog!
Oud 25-10-2015, 10:07
Verwijderd
London School of Tropical Medicine heeft ook altijd wel leuke dingen. Daar ken ik wel mensen.
Oud 25-10-2015, 13:15
Hazel
Hazel is offline
Hm, misschien moet ik ook een keer aan zoiets meedoen.

Regels voor berichten