Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wij hebben voor onze housewarming het lelijkste kussen ooit gehad van Sharif, Sanne en Maaike. Ik vind hem fantastisch
![]() ![]() Oh ja, en ehm (iets met gender en neutraal) chocola voor mij in de vorm van makeup en voor Carn in de vorm van gereedschap ![]() ![]() Maar goed, verschil hierbij is natuurlijk dat het ironische onzin-cadeautjes zijn en ik vind het hilarisch. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
De tering mensen, beetje assertiviteit, het gaat verdorie om je eigen welzijn. |
![]() |
|
Niet lekker in je vel zitten kan ook gewoon een aanslag op je relatie zijn zonder dat je relatie slecht hoeft te zijn. Hoe vaak ik afgelopen jaar niet te horen heb gekregen dat ik geen goede relatie had terwijl ik gewoon met mezelf in de knoop zat en dat teveel bij mijn vriend weg hield omdat ik dacht dat hij het toch niet begreep waardoor hij het nog minder ging begrijpen. En misschien is wat ik zeg nu allemaal heel warrig maar ik wil alleen maar zeggen dat het echt niet raar is Eline dat het nu allemaal moeizaamgaat tterwijl je misschienjjuist behoefte hebt aan een fijn vriendje maar dat als je van elkaar houdt en elkaar de tijd en ruimte geeft dat het echt wel weer goed kan komen.
|
Ik luister, bij gebrek aan beter, het album Analog Mind in a Digital World van DJ Promo, en de track Men With Real Power heeft de speech van FU aan een zwerver
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar laten we hopen dat ze er samen uit kunnen komen dan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou ik wou eigenlijk nuchter blijven, omdat ik vandaag sinterklaas heb. Maar ik was zo brak dat het enige wat me daar vanaf zou kunnen helpen, een wijntje was. Maar op één been kun je niet staan, dus toen werden het er twee. En toen voelde ik dat het beter ging, dus dacht ik als ik er nog één drink dan heb ik geen kater meer. EN toen was het hek van de dam en ben ik op bier over gegaan en er werden hele tijd shotjes gehaald.
|
Een jongen die ik ooit in een donertent heb ontmoet, waar ik toen een kroketje ging eten omdat ik zo'n slechte date had. Toen heb ik bij hem mijn verhaal gedaan
![]() Ennnn nu kwam ik hem weer tegen.
|
|