Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2015, 11:34
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik had een raar eng filmpje gezien
Is je geboorte gefilmd?
Advertentie
Oud 06-12-2015, 11:36
-Marleen
-Marleen is offline
Slecht.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Anyway, ik zal mijn best doen. Maar zie het alsjeblieft niet alleen als kattig doen om het kattig doen. Blijkbaar kunnen mensen alleen een beetje tor Eline doordringen met knuffels en heel veel medeleven enzo. Daar wordt het uiteindelijk ook niet beter van, denk ik.
Maar daar hoeft het ook niet beter van te worden toch? Daar heeft ze weer therapie voor!
Abby.
Abby. is offline
Wij hebben voor onze housewarming het lelijkste kussen ooit gehad van Sharif, Sanne en Maaike. Ik vind hem fantastisch o En een muursticker met de tekst "Love is all you need" die ik maar bewaar voor een voorstelling ofzo
Oh ja, en ehm (iets met gender en neutraal) chocola voor mij in de vorm van makeup en voor Carn in de vorm van gereedschap

Maar goed, verschil hierbij is natuurlijk dat het ironische onzin-cadeautjes zijn en ik vind het hilarisch.
Oud 06-12-2015, 11:37
-Marleen
-Marleen is offline
Ik heb altijd dat ik heel bang ben dat ik nachtmerries en dergelijke ga krijgen als ik snachts iets engs kijk, maar mijn laatste nachtmerrie was nog steeds de nachtmerrie waarin mijn nieuwe fiets werd gestolen op mijn 7de
Oud 06-12-2015, 11:37
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Slecht.
Oud 06-12-2015, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Is je geboorte gefilmd?
Fy

Citaat:
Ik heb altijd dat ik heel bang ben dat ik nachtmerries en dergelijke ga krijgen als ik snachts iets engs kijk, maar mijn laatste nachtmerrie was nog steeds de nachtmerrie waarin mijn nieuwe fiets werd gestolen op mijn 7de
Dit dus
Oud 06-12-2015, 11:40
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Maar daar hoeft het ook niet beter van te worden toch? Daar heeft ze weer therapie voor!
Ik bedoel vooral dat het niet veel beter wordt als je haar alleen nog maar met fluwelen handschoen kan aanpakken. Maar dat heeft ze zelf ook wel door, geloof ik.
Oud 06-12-2015, 11:43
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik begrijp Abs prima. En ben het ook best met haar eens. Zachte heelmeesters en alles. Gezond tegenwicht aan de 'ahh sielug'-mijmelaars.
Oud 06-12-2015, 11:44
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik begrijp Abs prima. En ben het ook best met haar eens. Zachte heelmeesters en alles. Gezond tegenwicht aan de 'ahh sielug'-mijmelaars.
Dat dus.
Oud 06-12-2015, 12:00
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik had een raar eng filmpje gezien
Oh vertel eens!?
Oud 06-12-2015, 12:06
Megatron
Megatron is offline
Ik kreeg laatst vier natural 20's tegen mij tijdens een avondje D&D
Oud 06-12-2015, 12:07
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik kreeg laatst vier natural 20's tegen mij tijdens een avondje D&D
Ik ging bijna dood vorige keer
Oud 06-12-2015, 12:09
Megatron
Megatron is offline
Ik ben twee keer bijna doodgebloed. Het is dat we een homoseksuele boomknuffelaar in de party hadden die met z'n pink fluffy gloves mij stabiliseerde. Twice.
Oud 06-12-2015, 12:22
Megatron
Megatron is offline
PVV op 39 zetels in de peilingen. Serieus, wat is dit voor kankerland.
Oud 06-12-2015, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Jouw reacties helpen ook niet bepaald om weer een blije Eline te worden

Natuurlijk ga ik niet janken omdat die cadeautjes niet zo leuk zijn. T is jammer maar het gebaar is goed bedoeld. Ik vind het jammer dat men niet om een lijstje heeft gevraagd omdat er veel dingen zijn die ik nog mis in mijn huisje. Die had ik gewoon liever gehad Zo raar is dat niet.

Ik weet van mezelf dat ik waarde hecht aan cadeautjes die bij me passen en heb vooraf ook geprobeerd af te spreken met mijn vriend dat we allebei in elk geval iets leuks voor elkaar zouden kopen. Vriendje wilde niks hebben, dus vond het een stom plan
Serieus, als je dat soort dingen met elkaar moet afspreken en dan wil hij ook nog niets en dan dit? Flikker hem dán over de schutting ofzo.

Citaat:
Ik heb wel mijn tranen weg zitten slikken door die opmerkingen van de opa van mijn vriend. Als ik heel veel moeite doe om er weer te zijn en dan direct een sneer krijg dat ik er te weinig ben, vind ik dat enorm kut. Hij het helemaal niet door gehad hebben hoe naar dat binnen kwam, denk ik.
Bijt van je af. Zeg: Jullie lopen bij mij de deur ook niet plat en daar zit zowel jij als ik niet op te wachten.

De tering mensen, beetje assertiviteit, het gaat verdorie om je eigen welzijn.
Oud 06-12-2015, 12:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Niet lekker in je vel zitten kan ook gewoon een aanslag op je relatie zijn zonder dat je relatie slecht hoeft te zijn. Hoe vaak ik afgelopen jaar niet te horen heb gekregen dat ik geen goede relatie had terwijl ik gewoon met mezelf in de knoop zat en dat teveel bij mijn vriend weg hield omdat ik dacht dat hij het toch niet begreep waardoor hij het nog minder ging begrijpen. En misschien is wat ik zeg nu allemaal heel warrig maar ik wil alleen maar zeggen dat het echt niet raar is Eline dat het nu allemaal moeizaamgaat tterwijl je misschienjjuist behoefte hebt aan een fijn vriendje maar dat als je van elkaar houdt en elkaar de tijd en ruimte geeft dat het echt wel weer goed kan komen.
Oud 06-12-2015, 12:33
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Bas, heb je dat trouwens meegekregen van de Friesenbrücke?
Oud 06-12-2015, 12:33
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
PVV op 39 zetels in de peilingen. Serieus, wat is dit voor kankerland.
Ik geloof die peilingen niet.
Oud 06-12-2015, 12:35
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
De tering mensen, beetje assertiviteit, het gaat verdorie om je eigen welzijn.
Ik moet een beetje denken aan dat filmpje van die vrouw met een spijker in d'r hoofd op de bank
Oud 06-12-2015, 12:36
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik twijfel echter niet aan de stupiditeit van het klootjesvolk :/
Oud 06-12-2015, 12:39
Megatron
Megatron is offline
Ik luister, bij gebrek aan beter, het album Analog Mind in a Digital World van DJ Promo, en de track Men With Real Power heeft de speech van FU aan een zwerver Ik ben een beetje op Kevin Spacey.
Oud 06-12-2015, 12:43
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Zo ongeveer zal het wel kloppen. Dat mensen PVV zouden stemmen hoeft ook niet per se te betekenen dat ze het echt met alles wat Wilders zegt eens zijn.
Oud 06-12-2015, 12:44
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Niet lekker in je vel zitten kan ook gewoon een aanslag op je relatie zijn zonder dat je relatie slecht hoeft te zijn. Hoe vaak ik afgelopen jaar niet te horen heb gekregen dat ik geen goede relatie had terwijl ik gewoon met mezelf in de knoop zat en dat teveel bij mijn vriend weg hield omdat ik dacht dat hij het toch niet begreep waardoor hij het nog minder ging begrijpen. En misschien is wat ik zeg nu allemaal heel warrig maar ik wil alleen maar zeggen dat het echt niet raar is Eline dat het nu allemaal moeizaamgaat tterwijl je misschienjjuist behoefte hebt aan een fijn vriendje maar dat als je van elkaar houdt en elkaar de tijd en ruimte geeft dat het echt wel weer goed kan komen.
Natuurlijk heeft dat invloed. Maar ik krijg soms de indruk dat het er hier wel heel ongezond aan toe gaat. Aan de ene kant iemand die niet luistert naar andermans (serieuze) problemen en wensen en aan de andere kant iemand die goeie bedoelingen vaak niet herkent of erkent.
Maar laten we hopen dat ze er samen uit kunnen komen dan.
Oud 06-12-2015, 12:45
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik wil ze vooral niet geloven
Oud 06-12-2015, 12:46
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Zo ongeveer zal het wel kloppen. Dat mensen PVV zouden stemmen hoeft ook niet per se te betekenen dat ze het echt met alles wat Wilders zegt eens zijn.
Oh ja nee, dan is het goed hoor! Gelukkig maar! Er valt een heuse last van mijn schouders.
Oud 06-12-2015, 12:48
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Oh ja nee, dan is het goed hoor! Gelukkig maar! Er valt een heuse last van mijn schouders.
Het was alleen in reactie op Macrador wat een dergelijk hoog zetelaantal wellicht aannemelijker maakt
Oud 06-12-2015, 12:50
Megatron
Megatron is offline
Die labbekakken horen geen stemrecht te hebben
Oud 06-12-2015, 12:55
Verwijderd
Eline ik wil je een knuffel geven nu

Een vriend van mij heeft gister wietplantjes gekregen van Sinterklaas
Oud 06-12-2015, 12:55
df
df is offline
ach er stemmen ook zat mensen VVD.
Oud 06-12-2015, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vrij beperkt energie en ik weet van mezelf dat de schoonfamilie en onrust met de neefjes mij best wel snel triggert. Ik heb aan mijn vriend gevraagd of het oké was als ik niet zou komen, maar dat was geen optie. Uiteindelijk heb ik mezelf bij elkaar geraapt en m'n best gedaan voor de cadeautjes, maar dat laatste had dus ook weer niet gehoeven
Hoezo geen optie? Heb je wel eens een papiertje stuk gescheurd en het weer naadloos in elkaar moeten zetten? Denk aan jezelf poepie.
Oud 06-12-2015, 12:58
df
df is offline
je gezondheid is toch belangrijker dan wat je schoonfamilie van je vindt, echt serieus hoe moeilijk maak je het jezelf
Oud 06-12-2015, 12:59
Axel11
Axel11 is offline
Niet alleen wat haar schoonfamilie van haar vindt, maar vooral ook wat haar vriendje vindt.
Oud 06-12-2015, 12:59
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik twijfel echter niet aan de stupiditeit van het klootjesvolk :/
Dat krijg je met stemprecht en geen stemplicht. De normale mensen zijn te lui
Oud 06-12-2015, 13:00
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat krijg je met stemprecht en geen stemplicht. De normale mensen zijn te lui
Eh, ben bang van niet hier
Oud 06-12-2015, 13:01
Macrador
Macrador is offline
Ben niet heel serieus he.
Oud 06-12-2015, 13:02
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ben niet heel serieus he.
Ok, goed dat je het zegt
Oud 06-12-2015, 13:03
df
df is offline
stemplicht is retarted.
Oud 06-12-2015, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Bas, heb je dat trouwens meegekregen van de Friesenbrücke?
Ja. Goeie grap.
Oud 06-12-2015, 13:08
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Het is weer helemaal uit de hand gelopen.. MAAR wel gezellig.
Oud 06-12-2015, 13:10
Macrador
Macrador is offline
Is het nog uit de hand lopen als je weet dat het gaat gebeuren?
Oud 06-12-2015, 13:13
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Nou ik wou eigenlijk nuchter blijven, omdat ik vandaag sinterklaas heb. Maar ik was zo brak dat het enige wat me daar vanaf zou kunnen helpen, een wijntje was. Maar op één been kun je niet staan, dus toen werden het er twee. En toen voelde ik dat het beter ging, dus dacht ik als ik er nog één drink dan heb ik geen kater meer. EN toen was het hek van de dam en ben ik op bier over gegaan en er werden hele tijd shotjes gehaald.
Oud 06-12-2015, 13:15
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
En ik werd voor het eerst sinds tijden niet in mijn eigen bed wakker. Maar ik sliep zo vast dat ik het pas na vijf minuten besefte.
Oud 06-12-2015, 13:19
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Hoe brak ik ook ben, ik vind het wel een fijn leven zo. Vol op genieten en los gaan in het weekend en dan door de weeks super volwassen zijn. Ik hoop dat het noooooit stopt. #positiviteit
Oud 06-12-2015, 13:19
Axel11
Axel11 is offline
Wiens bed?
Oud 06-12-2015, 13:20
Macrador
Macrador is offline
Een prinsenbed.
Oud 06-12-2015, 13:21
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Een jongen die ik ooit in een donertent heb ontmoet, waar ik toen een kroketje ging eten omdat ik zo'n slechte date had. Toen heb ik bij hem mijn verhaal gedaan En kwam ik er achter dat hij de zoon is van de hotte conrector van m'n middelbare school. Dus heb ik ook maar gelijk mijn zwak voor z'n vader opgebiecht.
Ennnn nu kwam ik hem weer tegen.
Oud 06-12-2015, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Oh vertel eens!?
Iets over shadow web met hele rare beelden
Oud 06-12-2015, 13:48
Macrador
Macrador is offline
Dacht je aan zijn pa toen hij op je lag?
Oud 06-12-2015, 13:50
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Sup bitches.
Jij hebt echt een talent om precies op het goede moment binnen te komen.

Regels voor berichten