Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2016, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Oh, is er weer iemand posts aan het rapporteren?
Welke posts?
Advertentie
Oud 31-03-2016, 22:05
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Na acht uur spelen vandaag is het wel ff genoeg geweest
Goed spel. Eerste keer dat ik het speelde was ik volgens mij 2 dagen amper aanspreekbaar
Oud 31-03-2016, 22:07
WolterB
WolterB is offline
Even ruim 1.000.000 files verplaatsen van een HDD naar een SSD. Hopelijk is de database na het verplaatsen weer wat sneller
Oud 31-03-2016, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd! Hoe oud en is het gezellie?
32. Het is zo gezellig dat ik al de hele tijd op het forum zit

Morgen komt heel de familie enzo, maar nu zijn er maar een paar
Oud 31-03-2016, 22:16
Verwijderd
WarThunder heeft nu piratenschepen
Oud 31-03-2016, 22:17
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Oh, is er weer iemand posts aan het rapporteren?
Volgens mijn informatie was dit een zelfstandige actie van een forumbaas. Als we het over hetzelfde hebben
Oud 31-03-2016, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Even ruim 1.000.000 files verplaatsen van een HDD naar een SSD. Hopelijk is de database na het verplaatsen weer wat sneller
Meh. Valt tegen.
Oud 31-03-2016, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Volgens mijn informatie was dit een zelfstandige actie van een forumbaas. Als we het over hetzelfde hebben
Denk het niet! App het eens!
Oud 31-03-2016, 22:25
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Doe ik
Oud 31-03-2016, 22:25
Verwijderd
Duurt lang.
Oud 31-03-2016, 22:27
Verwijderd
Godverdomme wat is stoned worden toch een hoop werk
Oud 31-03-2016, 22:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Goed spel. Eerste keer dat ik het speelde was ik volgens mij 2 dagen amper aanspreekbaar
Dit kan ik bevestigen ja Ik werd echt knettergek van dat deuntje ook. "There once was a maiden from Stonebury Hollow. She didn't talk much but boy did she swallow. Boy did she.. Boy did sh..." omdat hij het nooit afmaakte
Oud 31-03-2016, 22:40
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik wil een pijpje Christine haar broer had dat en was wel chill zo zonder tabak.
Oud 31-03-2016, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ik wil een pijpje Christine haar broer had dat en was wel chill zo zonder tabak.
Ja maar net zoveel werk. Alhoewel het grootste gedeelte van het werk te doen is als je nuchter bent, ter voorbereiding.
Oud 31-03-2016, 22:43
Verwijderd
Ik heb drie van die dingen ofzo.
Oud 31-03-2016, 23:00
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ach dat is zo gebeurd
Oud 01-04-2016, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Is toch totaal niet veel werk? Gewoon aluminiumfolie om een potlood rollen.
Oud 01-04-2016, 08:03
Verwijderd
Niet dat ik echt verstand heb van deze dingen, maar mijn ex deed dat altijd.
Oud 01-04-2016, 08:06
Verwijderd
Bier is toch een stuk makkelijker eh
Oud 01-04-2016, 09:30
Elin3
Elin3 is offline
Hardlopen, check. Trein halen, check. Mooi nieuw shirt aan, check. Ik heb alleen niet zo heel veel zin in vandaag, maar ach. Vanavond wel bij een vriendin eten
Oud 01-04-2016, 09:45
Verwijderd
Zucht. Alle slechte grappen vandaag. Ben er nu al klaar mee.
Oud 01-04-2016, 10:26
WolterB
WolterB is offline
Geen last van gehad tot nu toe
Oud 01-04-2016, 10:26
WolterB
WolterB is offline
Database van Plex van een HDD naar een SSD verplaatsen was het beste idee van de week
Oud 01-04-2016, 10:34
Verwijderd
1 april is het slechtste idee van de week
Oud 01-04-2016, 10:35
Verwijderd
Samen met mijn moeder naar bodyworlds gaan was het beste idee van het jaar.
Oud 01-04-2016, 10:36
Verwijderd
Vanavond is TVK live finale maar dan komt familie hier voor m'n moeders verjaardag!
Oud 01-04-2016, 10:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bodyworlds
Oud 01-04-2016, 10:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben lekker aan het werk, straks lekker lunchen in het restaurant. Hopelijk op tijd klaar met werken en dan bij vrienden eten.
Oud 01-04-2016, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Bodyworlds
Ben je ook geweest?
Oud 01-04-2016, 10:51
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik vind Bodyworlds ook leuk/interessant! Ben één keer naar een tentoonstelling in Rotterdam geweest en later nog een keertje in Amsterdam!
Oud 01-04-2016, 10:56
Miekje*
Miekje* is offline
Daar wil ik ook nog wel een keer heen!
Oud 01-04-2016, 10:57
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik weet niet waarom, maar ik vond het beide keren echt ontzettend interessant om te zien hoe foetussen zich ontwikkelen. Dat het al zo snel echt iets is vond ik echt heel boeiend om te zien. Anders dan als je dat uit boeken haalt.
Oud 01-04-2016, 10:57
Kikaa*
Kikaa* is offline
En de seksstandjes op het einde waren natuurlijk enorm leuk om te zien.
Oud 01-04-2016, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet waarom, maar ik vond het beide keren echt ontzettend interessant om te zien hoe foetussen zich ontwikkelen. Dat het al zo snel echt iets is vond ik echt heel boeiend om te zien. Anders dan als je dat uit boeken haalt.
Dit vond ik ook, dat een foetus met tien weken al vingertjes heeft

Wat ik wel vond, was dat het een kleine ruimte is voor zoiets indrukwekkends. Ik had het gevoel dat alles vrij dicht op elkaar stond en had daardoor minder rust om te schakelen ofzo. Het voelde bijna opdringerig, er was geen ruimte om even onder de indruk te zijn, adem te halen em door te gaan naar het volgende stuk. Snap je?
Oud 01-04-2016, 11:07
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dit vond ik ook, dat een foetus met tien weken al vingertjes heeft

Wat ik wel vond, was dat het een kleine ruimte is voor zoiets indrukwekkends. Ik had het gevoel dat alles vrij dicht op elkaar stond en had daardoor minder rust om te schakelen ofzo. Het voelde bijna opdringerig, er was geen ruimte om even onder de indruk te zijn, adem te halen em door te gaan naar het volgende stuk. Snap je?
Ja ik snap wat je bedoelt inderdaad. In Rotterdam vond ik het toen ook fijner opgebouwd, daar was alles -volgens mij- ook gewoon in één grote ruimte met allerlei doeken ertussen. Maar ach, ik vond het zelfs de tweede keer indrukwekkend dus dat zegt genoeg denk ik!
Oud 01-04-2016, 11:08
Kikaa*
Kikaa* is offline
Die hersenen van iemand met alzheimer vond ik ook heel indrukwekkend om te zien!
Oud 01-04-2016, 11:14
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Viezerik
Oud 01-04-2016, 11:16
Verwijderd
Wat k heel gaaf vond was de doorbloeding van de arm. "Alleen de belangrijkste vaten" en dan een ondoorzichtig helemaal dicht netwerk van vaten. What the fuck...
Oud 01-04-2016, 11:34
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Dat Bodyworlds klinkt best wel boeiend op de vieze seksstandjes na dan
Oud 01-04-2016, 11:35
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat k heel gaaf vond was de doorbloeding van de arm. "Alleen de belangrijkste vaten" en dan een ondoorzichtig helemaal dicht netwerk van vaten. What the fuck...
Ja, echt heel veel is boeiend en indrukwekkend! Gewoon omdat je het normaal niet zo voor je ziet. Ik vond het trouwens ook helemaal niet eng opgezet ofzo. Aan het begin stond dat hoofd van die man, weet niet meer waarom, maar in plaats van eng en naar vond ik het mooi om te zien.

Citaat:
Dat Bodyworlds klinkt best wel boeiend op de vieze seksstandjes na dan
Ja zeker een keer heen gaan!
Oud 01-04-2016, 11:40
Verwijderd
Ik ben op school veel bezig met anatomie en vind het superinteressant, maar het is zo gaaf om rond te zien dat de darmwand echt uitsteeksels heeft om het oppervlak te vergroten en hoe een dwarsdoorsnede van hersenen met een infarct er uit zien en hoe en hart vervormd wordt als er iets met het hartzakje is en hoe en foetus zich ontwikkelt en en en en en en...
Oud 01-04-2016, 11:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ben je ook geweest?
Ik ben een paar jaar terug in Rotterdam geweest!
Oud 01-04-2016, 11:47
Kikaa*
Kikaa* is offline
Is er iemand weleens naar Corpus geweest? Zo ja, is dat wat? Ik wil er een keer naartoe, maar heb al vaker gehoord dat het tegenvalt!
Oud 01-04-2016, 11:51
Verwijderd
Wat is corpus?
Oud 01-04-2016, 11:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Is er iemand weleens naar Corpus geweest? Zo ja, is dat wat? Ik wil er een keer naartoe, maar heb al vaker gehoord dat het tegenvalt!
Ik ben er geweest en vond het wel grappig. Is ook wel voor kinderen dus niet heel ingewikkeld.
Oud 01-04-2016, 11:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wat is corpus?
Museum in Leiden waar je een rondleiding krijgt door het menselijk lichaam als het ware.
Oud 01-04-2016, 11:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn fysio begon gisteren weer te ratelen in Latijnse termen
Oud 01-04-2016, 11:58
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik ben er geweest en vond het wel grappig. Is ook wel voor kinderen dus niet heel ingewikkeld.
Aha oke! Misschien moet ik er gewoon een keer langs gaan!
Oud 01-04-2016, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Museum in Leiden waar je een rondleiding krijgt door het menselijk lichaam als het ware.
Door het hele lichaam of alleen het maagdarmkanaal?
Oud 01-04-2016, 11:59
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Jij bent dan ook heel de tijd met seks bezig.

Regels voor berichten