Advertentie | |
|
![]() |
|
Even ruim 1.000.000 files verplaatsen van een HDD naar een SSD. Hopelijk is de database na het verplaatsen weer wat sneller
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Hardlopen, check. Trein halen, check. Mooi nieuw shirt aan, check. Ik heb alleen niet zo heel veel zin in vandaag, maar ach. Vanavond wel bij een vriendin eten
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat ik wel vond, was dat het een kleine ruimte is voor zoiets indrukwekkends. Ik had het gevoel dat alles vrij dicht op elkaar stond en had daardoor minder rust om te schakelen ofzo. Het voelde bijna opdringerig, er was geen ruimte om even onder de indruk te zijn, adem te halen em door te gaan naar het volgende stuk. Snap je? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben op school veel bezig met anatomie en vind het superinteressant, maar het is zo gaaf om rond te zien dat de darmwand echt uitsteeksels heeft om het oppervlak te vergroten en hoe een dwarsdoorsnede van hersenen met een infarct er uit zien en hoe en hart vervormd wordt als er iets met het hartzakje is en hoe en foetus zich ontwikkelt en en en en en en...
|
![]() |
||
Citaat:
|
|