Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan heb je nog excursies, die geven ook weer extra stress voor het onbekende. ![]() Maar ja, als je een beetje in het ritme zit, kan het best 'ontspannend' zijn. ![]() |
![]() |
|
Ik heb vandaag weer een achterstallige huishoudelijke klusjes dag. Schoonmaken, wasje(s) draaien, vuil naar de container brengen. En eigenlijk moet ik ook nog een stukje administratie bijwerken
![]() Maar eerst hardlopen!
|
Verwijderd
|
Ik heb echt nergens zin in. Geen zin om m'n bed uit te komen, om twee toetsen te leren, om een opdracht voor school te maken, om dat andere werkstuk af te maken... En ik breek m'n nek over de troep in m'n kamer, dus ik moet eigenlijk ook opruimen.
Oh, en er komt vanavond visite, voor mij, dus daar moet ik de hele avond bij zitten natuurlijk. Verveling tot de max. Mijn motivatie is een beetje kwijt geloof ik. ![]() |
![]() |
|
Maak een planning voor jezelf in blokken, van bijv. 30min per blok, na elk blok nuttigheid (opruimen, schoolwerk) mag je een blok wat leuks doen of lunchen/ thee drinken/ niksen. Werkt voor mij altijd heel prettig
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
2 maanden gewerkt,geintimideerd,werd teveel-->weggelopen =ontslagen... devilcat | 71 | 29-03-2005 08:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Praten helpt volgens mij niet meer... Verwijderd | 23 | 08-03-2004 18:38 | |
Psychologie |
Pesten en de opvoeder Nona | 37 | 23-01-2004 19:54 |