Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2016, 13:59
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik zit net in de trein naar huis. Het wordt steeds leuker/fijner. Hij was wel te laat voor z'n werk, want we werden pas om half 2 wakker. Oepsie.
Oud 29-11-2016, 13:59
Holland Oates
Holland Oates is offline
Gvd bovenaan.
Oud 29-11-2016, 14:33
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Gvd bovenop.
Zeg, als jij liever gewoon voor missionaris gaat, kan je dat hem ook gewoon zeggen natuurlijk!
Oud 29-11-2016, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Zeg, als jij liever gewoon voor missionaris gaat, kan je dat hem ook gewoon zeggen natuurlijk!
Oud 29-11-2016, 15:33
Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat komt wel goed hoor.
Oud 29-11-2016, 18:01
Elin3
Elin3 is offline
Net afscheid genomen na een lang weekend samen en nu weer aftellen tot januari.
Oud 29-11-2016, 18:15
Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat wachten is kak, maar dat maakt het wel specialer als jullie elkaar weer zien. Waar woont hij helemaal dat het zo lang moet duren?
Oud 29-11-2016, 18:19
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat wachten is kak, maar dat maakt het wel specialer als jullie elkaar weer zien. Waar woont hij helemaal dat het zo lang moet duren?
Engeland!
Oud 29-11-2016, 18:26
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ah! Ja, dan snap ik 't. Been there, done that.
Waar in Engeland? En is hij zelf ook Engels?
Oud 29-11-2016, 19:33
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ah! Ja, dan snap ik 't. Been there, done that.
Waar in Engeland? En is hij zelf ook Engels?
Canterbury, maar zijn ouders wonen in Birmingham. En ja
Oud 29-11-2016, 19:45
Holland Oates
Holland Oates is offline
Canterbury is mooi!
Komt hij zelf ook uit Birmingham? Want dat accent is echt vreselijk/hilarisch.
Oud 29-11-2016, 19:56
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Canterbury is mooi!
Komt hij zelf ook uit Birmingham? Want dat accent is echt vreselijk/hilarisch.
Ja, Centerbury is tof! En nogmaals ja. Gelukkig is zijn accent niet al te zwaar.
Oud 29-11-2016, 20:24
df
df is offline
Heel het weekend geneukt?
Oud 29-11-2016, 20:26
Yne
Yne is offline
Hoi df
Oud 29-11-2016, 20:46
Verwijderd
Vind het wel een goede vraag.
Oud 29-11-2016, 21:28
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik vind 't nogal onbeleefd om dat te vragen.

Maar eh, Eline...hoeveel spierpijn heb je?
Oud 29-11-2016, 21:35
Verwijderd
*Eline ziet lopen*
*"DAAR HOEFT GEEN PIEMEL MEER IN, DAAR HOEFT GEEN PIEMEL MEER IN" begint te zingen*
Oud 29-11-2016, 21:53
Holland Oates
Holland Oates is offline
Oud 29-11-2016, 21:58
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind 't nogal onbeleefd om dat te vragen.

Maar eh, Eline...hoeveel spierpijn heb je?
Geen spierpijn Wel een gigantische blauwe plek op m'n been omdat ik in de kerk naar hem bleef kijken terwijl ik weg liep om iets te pakken. In mijn hoofd was het daar breder, in werkelijkheid liep ik erg hard tegen een radiator aan
Oud 29-11-2016, 22:04
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
In mijn hoofd was het daar breder

PS: Dommie! :'D
Oud 29-11-2016, 22:05
Holland Oates
Holland Oates is offline
Spoiler
Oud 29-11-2016, 22:25
Verwijderd
Halverwege wekelijkse of maandelijkse huwelijksseks dus al
Oud 29-11-2016, 22:42
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Halverwege wekelijkse of maandelijkse huwelijksseks dus al
Om de 2 weken idd!

edit: te vroeg gejuigd. Blauwe plek ontdekt.
Oud 30-11-2016, 14:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
sappige details plz
Hmm, we waren in de sauna geweest en toen gingen we kaarten leggen en tien wilden we net naar bed toen onze kamergenote ineens onverwacht naar huis kwam. Toen hebben we midden in de nacht een taxi genomen door half Wenen om toch te kunnen batsen.

Gisteravond hadden we een ons met een jongen van tinder. De date was heel erg leuk! We waren naar het museum en de kerstmarkt, hij was heel lief en flirterig en sexy. Maar de seks was vermoeiend. Ik was helemaal vergeten dat bezitters van penissen minder goed weten hoe vagina's werken dan bezitters van vagina's. En er is de stressfactor van zwanger kunnen worden. maar het was een leuke avond!
Citaat:
Net afscheid genomen na een lang weekend samen en nu weer aftellen tot januari.
Aww ik wil nooit meer een langeafstandsrelatie, ik haat dat wachten alsof mijn leven op pauze staat.
Werkt het voor jou fijn? Hebben jullie plannen om samen in één land te gaan wonen?
Oud 30-11-2016, 15:00
Loezzel
Loezzel is offline
Waar is dat vriendje eigenlijk gebleven fizzle, van wie je toen helemaal hoteldebotel was en naar ik begreep je vrouwelijke liefde daarnaast kwam?
Oud 30-11-2016, 15:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die besloot dat vreemdgaan en door passief agressieve excuses laten weten dat hij jaloers is op die meid is, de betere optie is dan directe open communicatie en zijn gevoelens en zorgen delen. Daarmee kan ik geen relatie, zeker geen op afstand of een open relatie voeren.
Oud 30-11-2016, 15:31
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Die besloot dat vreemdgaan en door passief agressieve excuses laten weten dat hij jaloers is op die meid is, de betere optie is dan directe open communicatie en zijn gevoelens en zorgen delen. Daarmee kan ik geen relatie, zeker geen op afstand of een open relatie voeren.
Begrijpelijk
Oud 30-11-2016, 15:34
Verwijderd
Klinkt best ingewikkeld allemaal zo'n biseksuele open relatie
Oud 30-11-2016, 15:36
Holland Oates
Holland Oates is offline
Zo'n relatie klinkt eigenlijk best prima, maar jammer dat de meeste mensen last krijgen van de verkeerde gefoeluns.
Oud 30-11-2016, 15:38
Verwijderd
Ik vind het met één persoon van doorgaans hetzelfde geslacht al moeilijk om te bedneken wat mijn gevoelens zijn
Oud 30-11-2016, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het met één persoon van doorgaans hetzelfde geslacht al moeilijk om te bedneken wat mijn gevoelens zijn
Kristaco's coming out
Oud 30-11-2016, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Kristaco's coming out
Oja ik bedoel hetzelfde geslacht over de tijd, niet hetzelfde als ik
Oud 30-11-2016, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Oja ik bedoel hetzelfde geslacht over de tijd, niet hetzelfde als ik
Ja dat snapte m'n lul ook nog wel
Oud 30-11-2016, 15:43
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja, ik ook hoor. Daarom zou het me fijn lijken om minder last te hebben van jaloezie enzo.
Oud 30-11-2016, 15:53
Verwijderd
Oh van jaloezie heb ik meestal niet zo'n last.
Oud 30-11-2016, 15:55
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Wat een kromme zinnen!
Oud 30-11-2016, 15:59
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh van jaloezie heb ik meestal niet zo'n last.
Als ik iemand leuk vind dan heb ik toch wel graag dat die persoon niet (ook) iemand anders leuk vindt. Zo zou ik er bijv. ook meteen mee kappen als blijkt dat date-dude ook met iemand anders date, ook al hebben we geen vaste relatie en zijn we nog steeds in de 'we zien wel'-fase.
Oud 30-11-2016, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Als ik iemand leuk vind dan heb ik toch wel graag dat die persoon niet (ook) iemand anders leuk vindt. Zo zou ik er bijv. ook meteen mee kappen als blijkt dat date-dude ook met iemand anders date, ook al hebben we geen vaste relatie en zijn we nog steeds in de 'we zien wel'-fase.
Oh zo! Ik dacht in een monogame relatie, dat je dan jaloers bent.

Ja ik wil ook niet dat degene met wie ik date er nog andere connecties op nahoud, maar dat is meer omdat ik mijn eigenwaarde daarvoor te hoog acht, dan dat ik jaloers zou zijn op die andere chick. Je gaat of alleen voor mij, of niet
Oud 30-11-2016, 16:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat een kromme zinnen!
Een metaforische schets van mijn tenen!
Oud 30-11-2016, 16:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh ik word ook jaloers als iemand met wie ik date ook met iemand anders date. Maar dan is het een soort opties open houden. In een relatie, in het ideale geval, is dat allemaal besproken en niet één keer, maar steeds opnieuw bij elkaar checken hoe de gevoelens zijn en waar nu de grenzen liggen.
Ik ben niet jaloers als ik mijn partner met iemand zie zoenen, als ik weet dat die partner daarbij rekening houdt met mijn grenzen en onze afspraken. Zie ik mijn partner ineens met iemand zoenen in een club waarvan ik niet wist dat ze er was, ofzo, dan is het al een ander verhaal.
Problematisch zou het ook zijn voor mij als we een trio zouden hebben en één van ons moet in de ochtend vroeg weg en de andere blijft naast de ONS liggen. Samen uit, samen thuis.
Oud 30-11-2016, 16:58
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Aww ik wil nooit meer een langeafstandsrelatie, ik haat dat wachten alsof mijn leven op pauze staat.
Werkt het voor jou fijn? Hebben jullie plannen om samen in één land te gaan wonen?
Ja, het idee is wel dat het lange-afstands-gedeelte van de relatie tijdelijk is Hij had al lange tijd het idee om na zijn studie een jaar in Amsterdam te gaan werken voor een organisatie waar hij al contacten heeft en hij zit nu in zijn laatste jaar. Dus hoogstwaarschijnlijk woont hij na de zomer een stuk dichterbij Anders was ik er denk ik ook niet aan begonnen.
Oud 30-11-2016, 17:15
Yne
Yne is offline
Citaat:
Zo'n relatie klinkt eigenlijk best prima, maar jammer dat de meeste mensen last krijgen van de verkeerde gefoeluns.
Ik denk eigenlijk dat het bij je past of niet bij je past. Ikzelf moet er niet aan denken, maar een vriendin van me heeft dan wel weer een open relatie. Daarin kan ook net zoveel fout gaan als in een monogame relatie.
Oud 30-11-2016, 18:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, het idee is wel dat het lange-afstands-gedeelte van de relatie tijdelijk is Hij had al lange tijd het idee om na zijn studie een jaar in Amsterdam te gaan werken voor een organisatie waar hij al contacten heeft en hij zit nu in zijn laatste jaar. Dus hoogstwaarschijnlijk woont hij na de zomer een stuk dichterbij Anders was ik er denk ik ook niet aan begonnen.
Wat fijn dat er een einde in zicht is, van de afstand!
Oud 30-11-2016, 18:46
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Eens. Zou niks voor mij zijn, zo'n open relatie..
Oud 30-11-2016, 19:39
Holland Oates
Holland Oates is offline
Een relatie is sowieso al niks voor mij. De mijne is nog niet eens begonnen of ik maak me al druk over hoe 't gaat eindigen.
Oud 30-11-2016, 19:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Open relatie vind ik ook niet leuk. Ik vind groepsseks leuk, maar dat vind ik niet hetzelfde als een open relatie waarin je doet en laat wat je wil zonder rekening te houden met elkaar.
Oud 30-11-2016, 20:10
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Een relatie is sowieso al niks voor mij. De mijne is nog niet eens begonnen of ik maak me al druk over hoe 't gaat eindigen.
Zo onzeker?
Oud 30-11-2016, 20:23
Holland Oates
Holland Oates is offline
Oud 30-11-2016, 20:45
Yne
Yne is offline
Citaat:
Open relatie vind ik ook niet leuk. Ik vind groepsseks leuk, maar dat vind ik niet hetzelfde als een open relatie waarin je doet en laat wat je wil zonder rekening te houden met elkaar.
Je kunt ook rekening houden met elkaar in een open relatie volgens mij als je duidelijke 'regels' stelt dan. Als je groepsseks hebt, is het altijd met je vriendin?
Oud 30-11-2016, 20:51
Holland Oates
Holland Oates is offline
Van wat ik heb begrepen van mensen met open relatie werkt het idd zo dat ze regels hebben en niet dat ze zomaar vanalles uitspoken zonder het de ander te vertellen.

Regels voor berichten