Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat dat vaak niet de enige reden is? Het is van de redenen die je hebt, de minst boeiende/relevante reden. Ik mag toch aannemen dat vrijwel iedereen hier dingen eet waar zij of hij zin in heeft. En dan zeker in de categorie fastfood, dan kies je waar je zin in hebt. Het heeft nul toegevoegde waarde dat er bij te vermelden. Elin3 moest iets hebben dat kant en klaar in de trein te eten was, en had de keuze tussen een broodje, een salade of frietjes. Dat wisten wij niet. Wat levert ons meer informatie: de bewering "Patat van de snackbar, want ik had daar gewoon zin in", of "Patat van de snackbar, want ik had heel erg haast". Uiteraard het laatste. Ik snap je punt denk ik wel, het heeft de zweem van "patat is slecht en mag ik alleen eten als ik daar een reden voor heb, zoals haast", maar in een topic als deze zeggen dat je gewoon zin hebt in het gerecht dat je noemt is nogal een dooddoener ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb kip tandoori gegeten. Had ik zin in ![]()
|
Had je er heel veel tegelijk in gedaan of ze ontdooid voor je ze erin deed? Ik heb ze er wel eens lekker uit gekregen, eerder droog. Tijd en temperatuur lijken me goed.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wat eten we vandaag? #2 Mr Soija | 500 | 31-03-2017 17:47 | |
Eten & Drinken |
Het grote "wat eet jij vanavond" Topic Miracle | 131 | 29-08-2006 17:42 | |
Eten & Drinken |
Wat eten we vandaag? #3 Verwijderd | 500 | 01-11-2005 17:20 | |
ARTistiek |