Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2018, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Eerste vraag: " blijft gij slapen vandaag?"
Lekker poepen
Advertentie
Oud 25-07-2018, 16:40
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
belg gaat mephisto achterna
Oud 25-07-2018, 16:58
Verwijderd
Is dit die chick die van je houdt?
Oud 25-07-2018, 16:59
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Is dit die chick die van je houdt?
Nee maar deze had wel dezelfde vraag "ben ik hypothetisch gezien je type?"
Misschien iets Belgisch
Oud 25-07-2018, 18:11
Verwijderd
Regennnnnn
Oud 25-07-2018, 18:12
Verwijderd
En hoe daar ook gelijk weer
Oud 25-07-2018, 18:38
Verwijderd
Zo lekker!
Oud 25-07-2018, 18:55
Positive mind
Positive mind is offline
Wij wachten nog op onze bui! Alhoewel ik hoop dat mijn overall eerst nog droog wordt buiten
Oud 25-07-2018, 18:56
Positive mind
Positive mind is offline
Wat een nare smiley is de '' eigenlijk. Heel kut gewoon. Je kan ook direct met een baksteen rammen ofzo
Oud 25-07-2018, 18:57
Macrador
Macrador is offline
Smiley of death.jpg
Oud 25-07-2018, 18:57
Verwijderd
Euh jah. Dat roepen wij dus al sinds het begin der tijden eah.
Oud 25-07-2018, 19:07
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik vind het een leuke emoticon
Oud 25-07-2018, 19:09
Verwijderd
Ik vind jou een leuke emoticon.
Oud 25-07-2018, 19:25
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik vind jullie allemaal zo leuk
Oud 25-07-2018, 19:26
zoef de haas
zoef de haas is offline
Waaaaaaaar is dat fijne briesje van 2 uur geleden gebleven
Oud 25-07-2018, 19:26
Verwijderd
Ik zal er nog een laten.
Oud 25-07-2018, 19:27
zoef de haas
zoef de haas is offline
Koel briesje! Niet een vieze warme kleffe zuidelijke tornado-wind.
Oud 25-07-2018, 19:28
Verwijderd
Hihi ik heb tornado's in mijn osso nu. Fucking chill!
Oud 25-07-2018, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Wat een nare smiley is de '' eigenlijk. Heel kut gewoon. Je kan ook direct met een baksteen rammen ofzo
Zo zeg!
Oud 25-07-2018, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Hihi ik heb tornado's in mijn osso nu. Fucking chill!
Nog een paar minuten (Ajax - Sturm Graz) en dan even naar buiten nomz.
Oud 25-07-2018, 20:27
Verwijderd
Ik lig al in bed. Ja ja, spannend leven!
Oud 25-07-2018, 20:33
Verwijderd
Lekker toch. Niets mis met vroeg naar bed gaan.
Oud 25-07-2018, 20:33
Verwijderd
Soms zijn er mensen die er prima uit zien, en dan tien kilo afvallen en dat je je dan pas realiseert hoe ontzettend groot hun neus is. Dat viel dan niet zo op omdat er verhoudingsgewijs meer gezicht was. Toch een beetje jammer vind ik dat dan.
Oud 25-07-2018, 20:44
Verwijderd
'Wat knap dat je zoveel bent afgevallen, wel kut dat je niet langer een plofkop hebt om je gok te maskeren, maar wat een discipline ga zo door!' Volgens het beroemde hamburgermodel der feedback zou dit er in moeten gaan als zoete koek.
Oud 25-07-2018, 20:47
Verwijderd
Ik zal het eens proberen
Oud 25-07-2018, 20:52
Fleming
Hoi
Oud 25-07-2018, 20:54
Loezzel
Loezzel is offline
Leuk, allemaal oldbies
Oud 25-07-2018, 20:56
Verwijderd
Ja iedereen hier weet wel waar de wind vandaan komt.. deadlock.
Oud 25-07-2018, 20:59
Verwijderd
Loezzel doe de Bohemian with me in dat flat earther-topic pwetty plx?
Oud 25-07-2018, 21:00
Verwijderd
I'm just a fart boy nobody loves me.
Oud 25-07-2018, 21:01
Fleming
ik wel hoor deadlock, kijk nog geregeld naar je
Oud 25-07-2018, 21:03
Verwijderd
Citaat:
ik wel hoor deadlock, kijk nog geregeld naar je
Oud 25-07-2018, 21:04
Verwijderd
Iemand ervaring met wasbaar maandverband?
Oud 25-07-2018, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ook wel bekend als 'ondergoed'?
Oud 25-07-2018, 21:06
Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ja ik! Ik vind het onpraktisch en goor. Maar het is wel lekker millieubewust en als je daadwerkelijk alleen dat gaat gebruiken ook goedkoper dan wegwerp.
Oud 25-07-2018, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Nee, echt wasbaar maandverband wat je rond je onderbroek vastmaakt!
Oud 25-07-2018, 21:07
Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Nein, het zijn een soort stoffen rechthoekige pads die je met drukknoopjes om je ondergoed kunt bevestigen, net als bij normaal maandverband.
Oud 25-07-2018, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Ja ik! Ik vind het onpraktisch en goor. Maar het is wel lekker millieubewust en als je daadwerkelijk alleen dat gaat gebruiken ook goedkoper dan wegwerp.
Gedoe met wassen ook?

Ik overweeg het serieus aan te schaffen omdat ik een cup heb die aan het begin een klein beetje lekt. En ik koop steeds inleg kruisjes maar dat is zo broeierig soms en ik lees positieve dingen over de wasbare varianten..
Oud 25-07-2018, 21:12
Verwijderd
Ik ben behalve de kleine lekjes wel echt superblij met m’n mooncup
Oud 25-07-2018, 21:17
Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Gedoe met wassen ook?

Ik overweeg het serieus aan te schaffen omdat ik een cup heb die aan het begin een klein beetje lekt. En ik koop steeds inleg kruisjes maar dat is zo broeierig soms en ik lees positieve dingen over de wasbare varianten..
Ik vind het wassen niet zo'n ding: ik pleur ze in een emmer koud water en doe ze dan na een paar uur bij de gewone was in. Ik vind het alleen niet praktisch omdat ik dus vrijwel altijd buitenshuis ben en waar laat je dan zo'n maandverband. Het idee dat het dan in een bakje in mijn tas moet/zit ofzo dat vind ik echt viezig en naar. Als ik een hele dag thuis ben vind ik het dikke prima. Het stinkt minder en zit prima. En prima schoon te krijgen in de was. Ik vind het wassen ook niet zo'n ding: wegwerpmaandverband of gebruikte tampons heb je ook om handen en daar zit ook bloed aan. Gewoon handen wassen.
Oud 25-07-2018, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Is dat wel zo? Al die fosfaten die vrijkomen bij wassen. Ik heb er mijn twijfels bij.
Oud 25-07-2018, 21:19
Verwijderd
Plastic wegwerpbekertjes zijn een goede zaak voor het milieu tot het moment dat ze gebruikt worden (of als ze 100% gerecycled zouden kunnen worden). Beter nog dan koffiemokken. De productie van één koffiemok is en het schoonhouden is vervuilender dan alle plastic bekertjes die je in je leven zou kunnen nuttigen bij elkaar geloof ik. Maar dat kan ondertussen natuurlijk achterhaalde nonsens zijn.
Oud 25-07-2018, 21:21
Verwijderd
Ik gebruik ook wasbaar maandverband en inlegkruisjes in vind het heel fijn en tof en minder vies dan de meeste wegwerp. Wassen is geen ding, kan op 60 graden en kan dus meer de handdoeken mee. Maandverband wel even met koud water voorspoelen, verder ben ik enorme fan. Ik heb twee verschillende soorten inlegkruisjes en een is wel fijn en de andere niet, dus het is ook even proberen welke je fijn vindt.
Oud 25-07-2018, 21:23
Verwijderd
Geeft wel een andere dimensie aan 'een doekje voor het bloeden', wasbaar maandverband..
Oud 25-07-2018, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wassen niet zo'n ding: ik pleur ze in een emmer koud water en doe ze dan na een paar uur bij de gewone was in. Ik vind het alleen niet praktisch omdat ik dus vrijwel altijd buitenshuis ben en waar laat je dan zo'n maandverband. Het idee dat het dan in een bakje in mijn tas moet/zit ofzo dat vind ik echt viezig en naar. Als ik een hele dag thuis ben vind ik het dikke prima. Het stinkt minder en zit prima. En prima schoon te krijgen in de was. Ik vind het wassen ook niet zo'n ding: wegwerpmaandverband of gebruikte tampons heb je ook om handen en daar zit ook bloed aan. Gewoon handen wassen.
Ik heb een kleine toilettas bij me met schoon verband en plastic zakjes voor de vieze. Werkt als een tiet.
Oud 25-07-2018, 21:37
Verwijderd
Meh, wat is draaien met filtersigarettentabak toch kut, vergeleken met shag.
Oud 25-07-2018, 21:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als het voor het broeien is, heb je wel eens die katoenen maandverband en inlegkruisjes geprobeerd? Yoni of Sanature?
Oud 25-07-2018, 21:38
Verwijderd
Citaat:
En gebruik je dan enkel dat maandverband als je dat gebruikt, of in combinatie met nog iets anders? En over welke ben je tevreden en hoeveel gebruik je daarvan op een zware dag??
Oud 25-07-2018, 21:39
Holland Oates
Holland Oates is offline
Een toilettas mee moeten zeulen 👎
Gebruikte bloedunits mee moeten zeulen 👎 👎
Het gevoel hebben dat je een fucking luier draagt 👎👎👎
Oud 25-07-2018, 21:40
Verwijderd
Wat ik mij afvraag is of er nou zo'n geradicaliseerde tuthola dit aan het meelezen is, in de hoop dat een man/jongen een snedige grap maakt ten koste van vrouwen/menstruatie, om er vervolgens op in te haken ter plekke óf er een mentale notitie van te maken voor de eerstvolgende keer dat het evenmin van toepassing is..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten