Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2002, 18:49
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Dankjewel. Ik ben helemaal verbaasd .
Ik vind het een diepgaande analyse die redelijk klopt en dat terwijl we elkaar helemaal niet kennen. En ik vond de complimentjes echt lief.
Oud 20-09-2002, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:

Pebbles/Peggy
Psycholoog in wording! *my hero* Jammer dat ik dit meisje door haar studie een stuk minder spreek, aangezien ze geen computer op haar kamer heeft. Wederom een erg zorgzaam en lief persoontje. Peggy maakt irl waarschijnlijk wat minder snel vriendjes dan online, aangezien ze best stil en verlegen is, maar als je haar wat beter kent blijkt het echt wel een erg lief ende sociaal meisje te zijn, iemand die echt voor haar vrienden klaarstaat. Ze leeft erg mee met de mensen waar ze om geeft, en zal daarom wel goed zijn in mensen troosten. Ze is tenslotte niet voor niets psychologie aan het studeren. Ik denk dat Peg zich vaak laat beinvloeden door de meningen buitenaf, van mensen die veel 'overtuigingskracht' hebben, hoewel ze wel degelijk een eigen mening heeft. *zwaait naar peggy*

Jaaa.. kwil jou ook wel meer spreken!! Maar ik ben er elk weekend en dan ben jij dr weer niet Mja, internet op mn kamertje komt er aan als ut goed is

Je analyse-ding klopt best wel heel goed, alleen het stukje over beïnvloeden, dat was vroeger wel een beetje zo, maar nu veeeeel minder
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 19:43
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
*knip*
Hallo, hallo!
Oud 20-09-2002, 19:45
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
Hallo, hallo!
jaa.. ik ben nu heeeeeel drukkig aan het msnen.. dus dan ga ik dadelijk goed nadenken en al vast wat mensjes doen.. en dan mag jij als eerste *beloofd*

Moet je mij ook doen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 20:33
Verwijderd
Punkyfish

Heel lief meisje.. als je dr net kent is ze een beetje verlegen, maar dat verandert dan snel in heel vrolijk en spontaan.. probeert alles positief te bekijken, en opgewekt te zijn.. creatief persoontje ook.. je doet over het algemeen wel vriendelijk tegen de meeste mensen, en voor mensen die belangrijk voor je zijn heb je ontzettend veel over en zul je ook altijd helpen. Mensen die je echt niet kunt uitstaan negeer je gewoon, en besteed je verder geen aandacht aan.

Verder weet ik niet meer zoveel hoor.. kweenie of dit allemaal klopt.. denk ut niet..

Nu ik! nu ik! nu ik!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 20:53
punkyfish
punkyfish is offline
Pebbles: Lieflief, stil, verlegen, niet echt opvallend, wel aanwezig, doelbewust, geïnteresseerd, sociaal, behulpzaam, vriendelijk, luisteren, aardig. Ik ken je niet echt, dit zijn paar ingevingen, ofzo... Sorry als er niks van klopt

STP/Thutshui: Apart - origineel, grappig, vrolijk, muziek - muziek - muziek, Playroll (ben ik de enige die jullie bij Buya heeft gezien? ), Marije, aardig, sociaal, creatief, bakkersbroeken, éérlijk, foto's!

MoonDanceMarte!: Liehief, mooi!, Stoel , verhaaltjeslezend, sociaal, aardig, grappig, kleurtjes, bloemetjes, make-up, creatief, hockey!, uit mening goed, behulpzaam.

WishfullDreaming: Foto's, rode wangetjes , Nirvana, aardig, grappig, lief, creatief, stoer, mening uiten, niet omver te krijgen .

S(ander): Evisu - en al die andere dingen, GRÓÓÓÓÓÓÓÓÓT, eng!, Den Bosch, aardig, lief, grappig!, rijke fantasie , ijdel , trendyyy (whoeheeeee! ), meneertje die speciale huiswerkkleren heeft en ook bij elk outfit een tas heeft... *gniffel*

Meer volgt, meer volgt.
Oud 20-09-2002, 21:03
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mirl:

Lief, heel vaak goedgehumeurd, maar spreek dr niet tegen ( ), zwaar verliefd, verliefd op de , schattig, heel lief voor vriendjes en vriendinnetjes, geen vijanden, leuk hoofd, creatief , kan mij moeilijk begrijpen (check msn gesprek nu ), spontaan

kort maar krachtig

(ik schrijf ook maar wat op hooor.. )
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:05
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
*analyse*
Doe mij ook!! *lief kijk*
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:06
WishfulDreaming
Citaat:
Pebbles schreef:
Doe mij ook!! *lief kijk*
geef me een halfuur, ik moet ff je posts doorlezen

nou ik heb wat gelezen...

volgens mij ben jij een heeeeel rustig meisje. je weet wel wat je wil en wat je denkt, maar je hoeft niet per se je gelijk. als iemand het niet met je eens is, nou jammer dan. echt veel heftige ruzies zal jij denk ik niet hebben ..
je bent denk ik ook bescheiden, je hebt het gevoel dat mensen niet per se van jou willen weten wat je denkt. je komt niet echt tot uiting ofzo..
je zal erg lief zijn voor je vrienden en de rest die je een warm hard toedragen de rest maakt je allemaal niet zoveel uit. 'iedereen zijn eigen leven en de mijne is wel best zo', ofzo je hebt geen echte hekel aan bepaalde mensen ..

maargoed, nou dat was een korte, maar ik ken alleen je nick hier, je valt niet echt op met je posts dus het is allemaal een beetje moeilijk

zou je willen proberen mij ook te analyseren *kijkt ook lief*

Laatst gewijzigd op 20-09-2002 om 21:26.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:33
WishfulDreaming
ik zie trouwens hierboven ook een analyse van jou die ik nog niet had gezien..
ik wil dus ook psych worden

maarre, wat masj daar zei, dit namelijk: 'Ik denk dat Peg zich vaak laat beinvloeden door de meningen buitenaf, van mensen die veel 'overtuigingskracht' hebben, hoewel ze wel degelijk een eigen mening heeft. ', dat wilde ik eerst ook typen, maar ik twijfelde
achja, ik dacht het dus ook
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:41
S
S is offline
Citaat:
punkyfish schreef:

S(ander): Evisu - en al die andere dingen, GRÓÓÓÓÓÓÓÓÓT, eng!, Den Bosch, aardig, lief, grappig!, rijke fantasie , ijdel , trendyyy (whoeheeeee! ), meneertje die speciale huiswerkkleren heeft en ook bij elk outfit een tas heeft... *gniffel*

Meer volgt, meer volgt.
Woei, geloofde je dat echt van die huiswerkkleren . Hehe .

punkerdepunkviz:
feest - forum - lief - vriendin Lin - altooooooo - vaak in Den Bosch - nog nooit in Den Bosch gezien - als ik 'er zie, loop ik tegen d'r aan - vindt mij eng - cool - tof.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:47
Verwijderd
Peggymeisje, ik eis een analyse van jou. *kijkt lief*

*rent weer weg van het forum*
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:51
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
verhaaltje over mij [/SIZE]
ooow.. dat heb je echt heel goed gedaan! Ik heb namelijk wel mn eigen mening, en die wordt nu niet snel beïnvloed, maar tis idd zo dat ik niet altijd zeg wat ik denk, zeker niet bij mensen die daar toch alleen maar moeilijk over doen en waar dan totaal onnuttige discussies uit ontstaan enzoow.. dan laat ik het meestal maar gewoon zitten
*blaat* nou analyseer ik mezelf helemaal

Over jou, ik ken je eigluk vooral van je fotoows en van je posts weet ik ook maar een beetje, maar ik doe het toch proberen:
Je bent iig een errug mooiig meisje.. erg vriendelijk, aardig tegen alle mensen.. je lijkt me niet iemand die gemeen tegen andere mensen is, tenzij ze het echt verdiend hebben.. maar dan waarschijnlijk nog niet..
Ik denk dat jij over het algemeen ook wel rustig bent, maar dat je af en toe ook echt helemaal los gaat en veel drukker bent. Je bent positief ingesteld, en hebt geen zin om tijd te verspillen aan onnodig sjagrijnig/pessimistisch ofzo zijn.
Je lijkt me ook heel betrouwbaar, als iemand je wat vertelt kunnen ze ook zeker zijn dat het niet doorverteld wordt.
Je hebt een duidelijke mening, die je ook zegt, maar die je niet aan iedereen opdringt, en je accepteert ook de mening van andere mensjes

Dat wassut.. zit ik erg mis?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:56
WishfulDreaming
Citaat:
Pebbles schreef:

*verhaal over mij..*

Dat wassut.. zit ik erg mis?
zit je mis?:
qua aardigheid tegenover andere mensen absoluut. (krijg vaak te horen dat ik bitchy overkom enzo)

de rest klopt helemaal
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
Peggymeisje, ik eis een analyse van jou. *kijkt lief*

*rent weer weg van het forum*
Jij bent superkoel. Heel erg vrolijk en lief en je praat heel veel, maar das niet erg, want je schrijft altijd heel erg grappig Je bent ook overal waar je bent echt aanwezig, staat nergens echt op de achtergrond..
Je bent creatief, weet altijd leuke dingen te verzinnen en kan ook iedereen enthousiast maken om met jouw spontane ingevingen mee te doen.. je bent ook best wel impulsief denk ik..
Je trekt je nix aan van andere mensjes (nja, misgien wel als je uitgescholden wordt ofzo) maar laat het iig niet merken.
Je hebt een duidelijk eigen mening en laat die ook horen, en niet beïnvloeden door anderen.
Je bent ook heel sociaal, maakt snel contact met andere mensen, en volgens mij vind je het ook leuk om zoveel mogelijk mensen te kennen en mee te praten enzoow.. ik denk ook dat je msnlijst echt verschrikkelijk lang is

Meer weet ik niet hoor..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 22:02
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
zit je mis?:
qua aardigheid tegenover andere mensen absoluut. (krijg vaak te horen dat ik bitchy overkom enzo)

de rest klopt helemaal
oow.. je leek juist heel lievig tegen andere mensen..

waar ga je trouwens psychologie studeren?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 22:03
WishfulDreaming
Citaat:
Pebbles schreef:
oow.. je leek juist heel lievig tegen andere mensen..

waar ga je trouwens psychologie studeren?
liefste amsterdam, anders utrecht

heb je msn? voeg me maar toe praten we er ff over
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 00:25
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
S schreef:
Woei, geloofde je dat echt van die huiswerkkleren . Hehe .

punkerdepunkviz:
feest - forum - lief - vriendin Lin - altooooooo - vaak in Den Bosch - nog nooit in Den Bosch gezien - als ik 'er zie, loop ik tegen d'r aan - vindt mij eng - cool - tof.
Ahum. *kijkt aandoenlijk*
Oud 21-09-2002, 08:57
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
Ja, en ik ook. Lihin
Oud 21-09-2002, 09:42
Black Sugar
Black Sugar is offline
Paranoide:
Een lief meisje met veel goede bedoelingen.
Maakt graag lol met haar vrienden en vriendinnen en gaat al helemaal graag op jongens jacht. Al stapt ze niet op de eerste de beste af. Je kunt goed en leuk met haar praten, en ze is ook voor veel dingen in. Ze kan zich goed over dingen heen zetten als ze een tegenvaller meemaakt. Mischien dat ze d'r even heel erg mee zit maar dat komt al snel weer goed.
Praat veel, volgens somiggen waarschijnlijk te veel. (denk aan leraren e.d.)

*denkt verder*
Oud 21-09-2002, 09:54
Stevill
Stevill is offline
is het in om Paranoide te analyseren of is het alto?
Oud 21-09-2002, 09:55
punkyfish
punkyfish is offline
Avelon: Idool/voorbeeld van veel meisjes, aandacht, lief, roze/paars, foto'sfoto'sfoto's, elfjes, panty's, behulpzaam, meisjemeisje, doelbewust, onzeker, veel vriend(innet)jes, broertje, make-up.

CemetarySlut: Veel vriend(innet)jes, foto's, gedichtenjatter, ijs!, snel boos, arrogant, hele club mensen achter zich en is zich daar bewust van, Rancid, sigaretten, bijdehand, moodswings, onzeker, komt sterk over maar is niet echt zo.

Rosi: LIEF, netjes, goed gekleed, vriendelijk, beleefd, terrasjes, aardig, grappig, denkt veel na, intelligent, WIZZ + nare man , lijkt me echt een geweldig mevrouwtje

Black Sugar: Beetje bazig, wil veel veranderen, kalm, aardig, rustig, niet opvliegend, niet opvallend - wel aanwezig.
Oud 21-09-2002, 10:03
S
S is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
LINLINLINLINLIN
Tofferdetof - goeie humor - Oôaht môôhn - Lieefffff - niet meer bij mij in klas - tof feest - geeft goed advies of je nou wel of niet dat shirt moet kopen - meer volgt over jou, moet ik ff over nadenken (ey, ik ben net wakker )...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 10:06
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
is het in om Paranoide te analyseren of is het alto?
Zij is de enige die ik vaak genoeg irl heb gezien om echt te kunnen analyseren.
Ik zit nu te denken over nog een paar mensjes die ik ook ongeveer even vaak heb gezien.

Mischien wel jij, dus be ware
Oud 21-09-2002, 12:17
Bor
Bor is offline
ik word ook een beetje moe vann het aanstellerige/aandachttrekkende gedrag van paranoide is dit topic..

We weten dat je graag in de picture staat, maar beheers jezelf alsjeblieft

Oud 21-09-2002, 12:32
shanli
shanli is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Ik eis wel een analyse terug trouwens.. *steekt tong uit*
ok

Plien:

Koel meisje,met allstars(allstars roeleren,heb ik besloten )
Hele leuke kledingsmaak,je trekt echt àlles aan,en je hebt altijd veel geld
Je bent heel druk(denk k) met alles en iederen tegelijk bezig,daardoor kom je soms in de problemen met je vriendjes en vriendinnetjes(en dat zijn er heel wat)
Je weet heel goed wat je wilt,en als je het niet aanstaat,zal je dat zeker zeggen.
Vriendelijk en beleefd,tegen iedereen.
Je bent zo'n mensje die het met iedereen goed kan vinden,zonder daar veel moeite voor te doen(zie topic van bor,zo iet bedoel k)
Altijd blij.
waarschijnlijk klopt er geen bal van

Merel:

vriendin van Dwayne,waar ze heeeeel gelukkig me is.
Ze is een meisje met bergen en dalen,iets tussenin bestaat er niet.
Schiet altijd in de bres voor anderen,waardoor ze zichzelf soms vergeet.
Lief meisje,maar tegenover mensen die ze niet goed kent,beetje wantrouwend.
Bij echte vrienden laat ze zich gaan,als ze zich goed voelt,laat ze dat merken,als ze zich kut voelt,idem dito.Als er iets op je lever ligt,zal je dat zeker zeggen tegen de persoon in kwestie.
Je houdt niet van roddelaars.
Koele kledingsmaak.Zeeman roeleert

Laatst gewijzigd op 21-09-2002 om 12:34.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 12:35
shanli
shanli is offline
ik eis ook wel analyses terug
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 12:41
shanli
shanli is offline
Roel : de enige van de forummers waar ik (vroeger althans ) regelmatig mee babbelde
Koel,hyperactief,goede vriendjes met Roy en ridders,is met sofie,al een half jaar of zo (of hoeveel was het ) ,ging niet meer smoren,maar of het hem gelukt is,denk het niet,op dat gebied is ie makkelijk te overhalen
Leuk,leuk ,leuk haar!!!!Al lijkt hij af en toe op een poedel,maar dat doet er eventjes niet toe.
Spikes vriendje,om het even waar
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 12:58
Roozie
Roozie is offline
Dwarfie:

Dick is een rustige jongen, beetje stil maar als hij iets zegt zijn het wijze woorden hij is erg aardig, komt los na een paar bier (insider, moet ik zelf nog meemaken)
Gaat netjes gekleed , een echte kakker zoals hij t zelf graag wil horen en gaat het leuke leven in Nijmegen helemaal waarmaken. Ik ken hem nog niet zo goed maar ik denk .. stille wateren, diepe gronden.

Heeft iemand nog een verhaaltje over mij?
Oud 21-09-2002, 13:00
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat:
Roozie schreef:
Dwarfie:

Dick is een rustige jongen, beetje stil maar als hij iets zegt zijn het wijze woorden hij is erg aardig, komt los na een paar bier (insider, moet ik zelf nog meemaken)
Gaat netjes gekleed , een echte kakker zoals hij t zelf graag wil horen en gaat het leuke leven in Nijmegen helemaal waarmaken. Ik ken hem nog niet zo goed maar ik denk .. stille wateren, diepe gronden.

Hehe, cool, klopt wel zo ongeveer denk ik Paar biertjes en wat goede muziek doen inderdaad wonderen!

Oh ja, analyse voor jou komt nog
Oud 21-09-2002, 13:33
feline
feline is offline
Citaat:
Roozie schreef:

Oke ik ken je niet zo goed maar zo stel ik je voor/kom je bij me over. (het wordt dus geen diepgaande analyse).

Roozie: Positief, vrolijk meisje. Geen gangmaker, maar wel aanwezig. Leuk meisje om mee te gaan stappen denk ik. Je kan misschien soms een beetje zeuren om kleine dingetjes.
Oud 21-09-2002, 13:36
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat:
feline schreef:
Oke ik ken je niet zo goed maar zo stel ik je voor/kom je bij me over. (het wordt dus geen diepgaande analyse).

Roozie: Positief, vrolijk meisje. Geen gangmaker, maar wel aanwezig. Leuk meisje om mee te gaan stappen denk ik. Je kan misschien soms een beetje zeuren om kleine dingetjes.

Geen gangmaker!? Haha, echt wel Ja, mijn analyse komt nog!
Oud 21-09-2002, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Bor schreef:
ik word ook een beetje moe vann het aanstellerige/aandachttrekkende gedrag van paranoide is dit topic..

We weten dat je graag in de picture staat, maar beheers jezelf alsjeblieft

Tsk, ik vind dat ik recht heb op een analyse van de mensen waar ik veel mee om ga op msn ed, aangezien het is erg leuk om te kijken hoe ze over je denken. En volgens mij zit ik nou ook weer niet zo vaak te zeiken om een analyse, ik heb de laatste 50 posts bekeken (dat hele stuk onder het beantwoord-een-topic-venster) en 't komt daar in elk geval maar één keer voor.

Als je je er aan stoort, lees er dan even overheen. Zo veel moeite is dat niet.

[edit] Volgens mij kom ik nu heel aangebrand over is niet zo

Laatst gewijzigd op 21-09-2002 om 13:54.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 16:21
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ach, vooruit... *doet poging tot black rainbow analyseren*

Volgens mij ben je irl best stil, maar niet verlegen. Als iemand tegen je praat, praat je vriendelijk terug, maar zelf zou je niet zo heel snel een gesprek beginnen. En euhw.. verder ben je geloof ik bevriend met Siem, dus je zult vast heel aardig zijn (en je hebt een kewle tong-piercing waar ik jaloers op ben )

zit ik er heel ver naast?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 16:42
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
wallflower schreef:
ach, vooruit... *doet poging tot black rainbow analyseren*

Volgens mij ben je irl best stil, maar niet verlegen. Als iemand tegen je praat, praat je vriendelijk terug, maar zelf zou je niet zo heel snel een gesprek beginnen. En euhw.. verder ben je geloof ik bevriend met Siem, dus je zult vast heel aardig zijn (en je hebt een kewle tong-piercing waar ik jaloers op ben )

zit ik er heel ver naast?
klopt idd wel . En siem is idd een goeie buddie van me, waar ken jij hem dan van??
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Black Rainbow schreef:
klopt idd wel . En siem is idd een goeie buddie van me, waar ken jij hem dan van??
Ik ga ook jou analyseren, maar dan wil ik er ook eentje terug

Je lijkt me een heel lieve, rustige, soicale jongen die goed overweg kan met de meeste mensen. Je accepteert mensen zoals ze zijn, zonder vooroordelen ofzo.
Je bent een verstandig persoontje, denkt na voordat je iets zegt of doet. Ik denk ook dat je best een twijfelaar bent als je belangrijke beslissingen moet nemen.
Je denkt veel na, over allerlei dingen..
Je bent heel betrouwbaar, en helpt mensen in problemen altijd..

En ik doe wallflower ook maar meteen

Je bent een leuk meisje, goed gehumeurd en vrolijk. Je kan wel rustig zijn, maar meestal ben je wel een beetje druk, vooral in combinatie met vriendinnetjes. Volwassen voor je leeftijd. Je hebt overal wel een mening over, maar die dring je niet op. Je zal hem wel altijd verdedigen. Je weet psies wat je wil. Ik denk ook dat je voor jezelf altijd opkomt. Als iemand iets over je zegt, zeg je ook wat terug, en laat je niet gewoon zitten of negeer je het.

Kweenie of het klopt hoor..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:08
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef:
cu2 / msn

en ik hoop em ooit nog 'ns te meeten
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:12
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Pebbles schreef:

En ik doe wallflower ook maar meteen

Je bent een leuk meisje, goed gehumeurd en vrolijk. Je kan wel rustig zijn, maar meestal ben je wel een beetje druk, vooral in combinatie met vriendinnetjes. Volwassen voor je leeftijd. Je hebt overal wel een mening over, maar die dring je niet op. Je zal hem wel altijd verdedigen. Je weet psies wat je wil. Ik denk ook dat je voor jezelf altijd opkomt. Als iemand iets over je zegt, zeg je ook wat terug, en laat je niet gewoon zitten of negeer je het.

Kweenie of het klopt hoor..
Jah, klopt

Welja, laat ik dan Pebbles ook maar 'ns analyseren

Aardig meisje, heel kalm. Mooi meisje ook. Wel alternatief, maar niet extreem, niet echt een drang om perse anders te zijn. Je kleed je denk ik gewoon een beetje in wijde broeken / band-shirts omdat je van alternatieve muziek houd.. Goeie muzieksmaak ook

zal wel niets van kloppen, ik ken je niet zo heel goed
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:31
shanli
shanli is offline
sam,ik wil ook 1!

pliesss
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:34
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
okiedokie

shanli

Tja, what can i say? zo heel erg goed ken ik je niet, maar volgens mij ben je een heel aardig meisje, die in het begin aarzelt, maar best makkelijk contact maakt over t algemeen..
en ze schijnt bijna iedereen op t forum wel te kennen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:37
Verwijderd
Feline/Mijntje!

Zo'n geweldig meisje. Zij straalt gewoon vertrouwen, liefde en warmte uit. Staat heel positief in het leven, maakt zich niet te snel zorgen om iets en accepteert alles wat op haar weg komt. Kan het met iedereen vinden, heeft waarschijnlijk ook veel vrienden met verschillende stijlen, wat zij alleen maar heel erg leuk vind. Passie voor dansen; die mensen vind ik sowieso koel, kan ontzettend goed luisteren (zelfs naar mijn deprimerende verhalen ) en is blij zonder oppervlakkig te worden. (Dit zeg ik niet echt goed, maar zo bedoel ik het wel ) Ontzettend mooi uiterlijk, ontzettend mooi innerlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:39
shanli
shanli is offline
Citaat:
wallflower schreef:
okiedokie

shanli

Tja, what can i say? zo heel erg goed ken ik je niet, maar volgens mij ben je een heel aardig meisje, die in het begin aarzelt, maar best makkelijk contact maakt over t algemeen..
en ze schijnt bijna iedereen op t forum wel te kennen
wrom denk je dat?
Met citaat reageren
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik wil ook een paar persoontjes analyseren. Maar daar ga ik eerst eens even over nadenken.
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
shanli schreef:
wrom denk je dat?
wrom denk ik wat?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:40
shanli
shanli is offline
Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:
Ik wil ook een paar persoontjes analyseren. Maar daar ga ik eerst eens even over nadenken.
ikke ook

pliess
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:41
shanli
shanli is offline
Citaat:
wallflower schreef:
wrom denk ik wat?
dat ik iedereen ken

Laatst gewijzigd op 21-09-2002 om 17:43.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:42
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
shanli schreef:
dat ik iedereen ken
omdat je de meesten bij hun irl-naam noemt
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:44
shanli
shanli is offline
Citaat:
wallflower schreef:
omdat je de meesten bij hun irl-naam noemt

aaah,terwijl bijna niemand mijn naam kent
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:44
Verwijderd
Borrie/Flip

Hmja, wat moet ik nou over jou zeggen. Jongen die erg snel z'n mening over iemand klaar heeft, soms misschien te snel. (Barbie in een alto-jasje, TSSK ) Soms kom je enigzins bekrompen op me over, je bent redelijk arrogant en kunt heel geforceerd overkomen, je zet jezelf duidelijk graag in het middelpunt en verwacht ook de bijbehorende aandacht. Ik denk dat je redelijk kinderachtig kunt zijn als die aandacht uitblijft. Je bent mooi, en dat weet je, maar dan op een manier dat het aandoenlijk blijft, je maakt er gebruik, maar geen misbruik van denk ik. Ik dacht eerst dat je de eeuwige vrijgezel, de flirt, de player was, maar je bent nu geloof ik al een redelijk lange periode samen met je vriendin waar je alles voor over hebt, en ik moet zeggen, dat maakt je een stuk menselijker. Humor is een zeer belangrijk gedeelte van je leven, waarschijnlijk zul je dingen ook altijd op die manier op proberen te lossen, om er niet teveel bij na te hoeven denken. Het liefste zou je door het leven gaan zonder te moeilijk te hoeven doen, je veracht mensen die zich overal druk overmaken en dingen afwegen, je houd van impulsiviteit. Ofzo.

*moeilijk*
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:49
Verwijderd
Pebbles

Een meisje dat liever op de achtergrond blijft staan. Zo iemand die bij nieuwe mensen leren kennen misschien wel een beetje wantrouwig, en verlegen is, zich niet meteen laat kennen. Hierdoor kan ze mysterieus, maar ook arrogant overkomen, wat ze op mij trouwens niet doet. Zo iemand die je niet meteen opvalt in een drukke ruimte, maar zodra je haar eenmaal hebt gezien, er wel uitspringt door de rust die ze uitstraalt. Geinteresseerd in de mens, in zijn doen en laten, je kunt er waarschijnlijk van genieten om op een terrasje te zitten, en de verschillende mensen voorbij te zien komen, zonder ze te hoeven kennen, gewoon, bedenken wat er in hun omgaat. Ik denk dat je heel interessant bent als je je eenmaal kent, en dan ook niet meer verlegen maar juist heel vrolijk en blij en springerig overkomt. (Vakantiefoto's waren ook heel erg blij ) Verder.. Euhmz, je hebt een goede muzieksmaak.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten