Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Punkyfish
Heel lief meisje.. als je dr net kent is ze een beetje verlegen, maar dat verandert dan snel in heel vrolijk en spontaan.. probeert alles positief te bekijken, en opgewekt te zijn.. creatief persoontje ook.. je doet over het algemeen wel vriendelijk tegen de meeste mensen, en voor mensen die belangrijk voor je zijn heb je ontzettend veel over en zul je ook altijd helpen. Mensen die je echt niet kunt uitstaan negeer je gewoon, en besteed je verder geen aandacht aan. Verder weet ik niet meer zoveel hoor.. kweenie of dit allemaal klopt.. denk ut niet.. Nu ik! nu ik! nu ik! |
![]() |
|
![]() |
Pebbles: Lieflief, stil, verlegen, niet echt opvallend, wel aanwezig, doelbewust, geïnteresseerd, sociaal, behulpzaam, vriendelijk, luisteren, aardig. Ik ken je niet echt, dit zijn paar ingevingen, ofzo...
![]() ![]() STP/Thutshui: Apart - origineel, grappig, vrolijk, muziek - muziek - muziek, Playroll (ben ik de enige die jullie bij Buya heeft gezien? ![]() MoonDanceMarte!: Liehief, mooi!, Stoel ![]() WishfullDreaming: Foto's, rode wangetjes ![]() ![]() ![]() S(ander): Evisu - en al die andere dingen, GRÓÓÓÓÓÓÓÓÓT, eng!, Den Bosch, aardig, lief, grappig!, rijke fantasie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Meer volgt, meer volgt.
|
Mirl:
Lief, heel vaak goedgehumeurd, maar spreek dr niet tegen ( ![]() ![]() ![]() kort maar krachtig ![]() ![]() (ik schrijf ook maar wat op hooor.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nou ik heb wat gelezen... ![]() volgens mij ben jij een heeeeel rustig meisje. je weet wel wat je wil en wat je denkt, maar je hoeft niet per se je gelijk. als iemand het niet met je eens is, nou jammer dan. echt veel heftige ruzies zal jij denk ik niet hebben ![]() ![]() je bent denk ik ook bescheiden, je hebt het gevoel dat mensen niet per se van jou willen weten wat je denkt. je komt niet echt tot uiting ofzo.. je zal erg lief zijn voor je vrienden en de rest die je een warm hard toedragen ![]() ![]() ![]() maargoed, nou dat was een korte, maar ik ken alleen je nick hier, je valt niet echt op met je posts dus het is allemaal een beetje moeilijk ![]() zou je willen proberen mij ook te analyseren *kijkt ook lief* ![]() Laatst gewijzigd op 20-09-2002 om 21:26. |
![]() |
|
ik zie trouwens hierboven ook een analyse van jou die ik nog niet had gezien..
ik wil dus ook psych worden ![]() maarre, wat masj daar zei, dit namelijk: 'Ik denk dat Peg zich vaak laat beinvloeden door de meningen buitenaf, van mensen die veel 'overtuigingskracht' hebben, hoewel ze wel degelijk een eigen mening heeft. ', dat wilde ik eerst ook typen, maar ik twijfelde ![]() achja, ik dacht het dus ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() punkerdepunkviz: feest ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *blaat* nou analyseer ik mezelf helemaal ![]() Over jou, ik ken je eigluk vooral van je fotoows en van je posts weet ik ook maar een beetje, maar ik doe het toch proberen: Je bent iig een errug mooiig meisje.. erg vriendelijk, aardig tegen alle mensen.. je lijkt me niet iemand die gemeen tegen andere mensen is, tenzij ze het echt verdiend hebben.. maar dan waarschijnlijk nog niet.. Ik denk dat jij over het algemeen ook wel rustig bent, maar dat je af en toe ook echt helemaal los gaat en veel drukker bent. Je bent positief ingesteld, en hebt geen zin om tijd te verspillen aan onnodig sjagrijnig/pessimistisch ofzo zijn. Je lijkt me ook heel betrouwbaar, als iemand je wat vertelt kunnen ze ook zeker zijn dat het niet doorverteld wordt. Je hebt een duidelijke mening, die je ook zegt, maar die je niet aan iedereen opdringt, en je accepteert ook de mening van andere mensjes ![]() Dat wassut.. zit ik erg mis? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je bent creatief, weet altijd leuke dingen te verzinnen en kan ook iedereen enthousiast maken om met jouw spontane ingevingen mee te doen.. je bent ook best wel impulsief denk ik.. Je trekt je nix aan van andere mensjes (nja, misgien wel als je uitgescholden wordt ofzo) maar laat het iig niet merken. Je hebt een duidelijk eigen mening en laat die ook horen, en niet beïnvloeden door anderen. Je bent ook heel sociaal, maakt snel contact met andere mensen, en volgens mij vind je het ook leuk om zoveel mogelijk mensen te kennen en mee te praten enzoow.. ik denk ook dat je msnlijst echt verschrikkelijk lang is ![]() Meer weet ik niet hoor.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Paranoide:
Een lief meisje met veel goede bedoelingen. Maakt graag lol met haar vrienden en vriendinnen en gaat al helemaal graag op jongens jacht. Al stapt ze niet op de eerste de beste af. Je kunt goed en leuk met haar praten, en ze is ook voor veel dingen in. Ze kan zich goed over dingen heen zetten als ze een tegenvaller meemaakt. Mischien dat ze d'r even heel erg mee zit maar dat komt al snel weer goed. Praat veel, volgens somiggen waarschijnlijk te veel. (denk aan leraren e.d.) *denkt verder*
|
![]() |
Avelon: Idool/voorbeeld van veel meisjes, aandacht, lief, roze/paars, foto'sfoto'sfoto's, elfjes, panty's, behulpzaam, meisjemeisje, doelbewust, onzeker, veel vriend(innet)jes, broertje, make-up.
CemetarySlut: Veel vriend(innet)jes, foto's, gedichtenjatter, ijs!, snel boos, arrogant, hele club mensen achter zich en is zich daar bewust van, Rancid, sigaretten, bijdehand, moodswings, onzeker, komt sterk over maar is niet echt zo. Rosi: LIEF, netjes, goed gekleed, vriendelijk, beleefd, terrasjes, aardig, grappig, denkt veel na, intelligent, WIZZ + nare man ![]() ![]() ![]() Black Sugar: Beetje bazig, wil veel veranderen, kalm, aardig, rustig, niet opvliegend, niet opvallend - wel aanwezig.
||
Citaat:
Tofferdetof - goeie humor - Oôaht môôhn - Lieefffff - niet meer bij mij in klas ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zit nu te denken over nog een paar mensjes die ik ook ongeveer even vaak heb gezien. Mischien wel jij, dus be ware ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Plien: Koel meisje,met allstars(allstars roeleren,heb ik besloten ![]() Hele leuke kledingsmaak,je trekt echt àlles aan,en je hebt altijd veel geld ![]() ![]() Je bent heel druk(denk k) met alles en iederen tegelijk bezig,daardoor kom je soms in de problemen met je vriendjes en vriendinnetjes(en dat zijn er heel wat) Je weet heel goed wat je wilt,en als je het niet aanstaat,zal je dat zeker zeggen. Vriendelijk en beleefd,tegen iedereen. Je bent zo'n mensje die het met iedereen goed kan vinden,zonder daar veel moeite voor te doen(zie topic van bor,zo iet bedoel k) Altijd blij. waarschijnlijk klopt er geen bal van ![]() Merel: vriendin van Dwayne,waar ze heeeeel gelukkig me is. Ze is een meisje met bergen en dalen,iets tussenin bestaat er niet. Schiet altijd in de bres voor anderen,waardoor ze zichzelf soms vergeet. Lief meisje,maar tegenover mensen die ze niet goed kent,beetje wantrouwend. Bij echte vrienden laat ze zich gaan,als ze zich goed voelt,laat ze dat merken,als ze zich kut voelt,idem dito.Als er iets op je lever ligt,zal je dat zeker zeggen tegen de persoon in kwestie. Je houdt niet van roddelaars. Koele kledingsmaak.Zeeman roeleert ![]() Laatst gewijzigd op 21-09-2002 om 12:34. |
![]() |
|
![]() |
Roel : de enige van de forummers waar ik (vroeger althans
![]() ![]() Koel,hyperactief,goede vriendjes met Roy en ridders,is met sofie,al een half jaar of zo (of hoeveel was het ![]() ![]() ![]() Leuk,leuk ,leuk haar!!!!Al lijkt hij af en toe op een poedel,maar dat doet er eventjes niet toe. Spikes vriendje,om het even waar ![]() |
![]() |
|
Dwarfie:
Dick is een rustige jongen, beetje stil maar als hij iets zegt zijn het wijze woorden ![]() Gaat netjes gekleed ![]() ![]() Heeft iemand nog een verhaaltje over mij? ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Oh ja, analyse voor jou komt nog ![]()
||
![]() |
Citaat:
Roozie: Positief, vrolijk meisje. Geen gangmaker, maar wel aanwezig. Leuk meisje om mee te gaan stappen denk ik. Je kan misschien soms een beetje zeuren om kleine dingetjes.
||
![]() |
Citaat:
Geen gangmaker!? Haha, echt wel ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je je er aan stoort, lees er dan even overheen. Zo veel moeite is dat niet. ![]() [edit] Volgens mij kom ik nu heel aangebrand over ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 21-09-2002 om 13:54. |
![]() |
|
![]() |
ach, vooruit... *doet poging tot black rainbow analyseren*
Volgens mij ben je irl best stil, maar niet verlegen. Als iemand tegen je praat, praat je vriendelijk terug, maar zelf zou je niet zo heel snel een gesprek beginnen. En euhw.. verder ben je geloof ik bevriend met Siem, dus je zult vast heel aardig zijn ![]() ![]() zit ik er heel ver naast? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je lijkt me een heel lieve, rustige, soicale jongen die goed overweg kan met de meeste mensen. Je accepteert mensen zoals ze zijn, zonder vooroordelen ofzo. Je bent een verstandig persoontje, denkt na voordat je iets zegt of doet. Ik denk ook dat je best een twijfelaar bent als je belangrijke beslissingen moet nemen. Je denkt veel na, over allerlei dingen.. Je bent heel betrouwbaar, en helpt mensen in problemen altijd.. En ik doe wallflower ook maar meteen ![]() Je bent een leuk meisje, goed gehumeurd en vrolijk. Je kan wel rustig zijn, maar meestal ben je wel een beetje druk, vooral in combinatie met vriendinnetjes. Volwassen voor je leeftijd. Je hebt overal wel een mening over, maar die dring je niet op. Je zal hem wel altijd verdedigen. Je weet psies wat je wil. Ik denk ook dat je voor jezelf altijd opkomt. Als iemand iets over je zegt, zeg je ook wat terug, en laat je niet gewoon zitten of negeer je het. Kweenie of het klopt hoor.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Welja, laat ik dan Pebbles ook maar 'ns analyseren ![]() Aardig meisje, heel kalm. Mooi meisje ook. Wel alternatief, maar niet extreem, niet echt een drang om perse anders te zijn. Je kleed je denk ik gewoon een beetje in wijde broeken / band-shirts omdat je van alternatieve muziek houd.. Goeie muzieksmaak ook ![]() zal wel niets van kloppen, ik ken je niet zo heel goed ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Feline/Mijntje!
Zo'n geweldig meisje. Zij straalt gewoon vertrouwen, liefde en warmte uit. Staat heel positief in het leven, maakt zich niet te snel zorgen om iets en accepteert alles wat op haar weg komt. Kan het met iedereen vinden, heeft waarschijnlijk ook veel vrienden met verschillende stijlen, wat zij alleen maar heel erg leuk vind. Passie voor dansen; die mensen vind ik sowieso koel, kan ontzettend goed luisteren (zelfs naar mijn deprimerende verhalen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Borrie/Flip
Hmja, wat moet ik nou over jou zeggen. Jongen die erg snel z'n mening over iemand klaar heeft, soms misschien te snel. (Barbie in een alto-jasje, TSSK ![]() *moeilijk* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pebbles
Een meisje dat liever op de achtergrond blijft staan. Zo iemand die bij nieuwe mensen leren kennen misschien wel een beetje wantrouwig, en verlegen is, zich niet meteen laat kennen. Hierdoor kan ze mysterieus, maar ook arrogant overkomen, wat ze op mij trouwens niet doet. Zo iemand die je niet meteen opvalt in een drukke ruimte, maar zodra je haar eenmaal hebt gezien, er wel uitspringt door de rust die ze uitstraalt. Geinteresseerd in de mens, in zijn doen en laten, je kunt er waarschijnlijk van genieten om op een terrasje te zitten, en de verschillende mensen voorbij te zien komen, zonder ze te hoeven kennen, gewoon, bedenken wat er in hun omgaat. Ik denk dat je heel interessant bent als je je eenmaal kent, en dan ook niet meer verlegen maar juist heel vrolijk en blij en springerig overkomt. (Vakantiefoto's waren ook heel erg blij ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|