Advertentie | |
|
![]() |
|
dminor ik snap je nog niet helemaal trouwens
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Weet je wat, als we deze topic eens zouden laten zakken naar heel ver naar beneden en helemaal uit de lijst, en dat ik dan gewoon m'n eigen zakies regel?
![]() Het klinkt ondankbaar, maar in wezen heeft deze topic me alleen maar gehinderd. Het leek wel alsof ik een enorme groep mensen moest vertegenwoordigen zoals eerder gezegd. Verder leek het allemaal heel gestructureerd en geregeld wat er is gebeurd, maar niets is minder waar. Het is een groot zooitje wat er gebeurt met mij en Annika, en het komt zo uit als het uitkomt. Ik ga nu zelf verder zonder dit verhaal en zonder veel te veel gepusht te worden (werkt bij mij alleen maar negatief). Verder zouden jullie vanaf je beeldscherm nooit de situatie zo in kunnen schatten zoals het daadwerkelijk is en krijg ik dus alleen van die logische reacties als: 'Goh, doe eens wat!' Snappen jullie dit?
||
![]() |
Citaat:
Toch ben ik er wat makkelijker in geworden.... Vroeger was ik bang om fouten te maken en een 'blauwtje' te lopen.... Tegenwoordig probeer ik wat meer lef te hebben. Vaak werkt het, soms ook niet. In die keren dat het niet goed gaat is het jammer, maar dan leer ik wel weer wat. Het leven is niet makkelijk, ze zouden er een handleiding bij moeten geven, maar door schade en schande wordt je wijs. Ik heb zelf helaas ook een aantal relaties op een niet zo'n tactische wijze aangepakt ![]() Al die relaties zijn op niets uitgelopen. Toch heb ik er geen spijt van. Ik heb van alle gevallen wat geleerd, al had ik liever gehad dat bepaalde zaken anders gelopen zouden zijn..... Dat jij je gepusht voelt door ons, doe je jezelf aan. Jij hebt ons om advies gevraagd!!! Ik wil je niet pushen, maar ik wil je gewoon helpen, omdat ik weet hoe lastig het kan zijn! (Ok misschien niet in deze mate, maar ik heb het regelmatig meegemaakt). Ik ben gewoon benieuwd wat er is gebeurd. Ik wil je niet pushen, maar je juist steunen.... Ik weet dat het niet makkelijk is... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
denk niet echt dat er nog meer tips gegeven kunnen worden, tligt in jullie handen. suc6 |
![]() |
|
Dank je.
Alhoewel ik niets meer van mezelf begrijp. Waarom doe ik het nou niet? Ik ben op zich niet bang. Ik weet eigenlijk ook wel waar ik aan toe ben. Ik weet dat het niet mis kan gaan. Wat houdt mij nou tegen?! Tijdgebrek?! ![]()
||
![]() |
Citaat:
hmmmm zou het wel dat zijn? missch is er iets anders dat je tegenhoudt? k, je weet dat je er klaar voor bent en je angsten hebt overwonnen...dan zal het wel beginnen lukken... nog 1 stap en je bent er! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hoeft ook geen 24/7 bij elkaar te zitten (alhoewel dat wel leuk is natuurlijk ![]() Waarom jij bang bent? Misschien omdat je bang bent dat het toch anders afloopt dan je verwacht? |
![]() |
|
Ik weet het niet.
![]() Ik heb hiervoor ook al zo'n vage liefde voor iemand gehad, en toen heb ik nooit echt doorgezet, om wat voor reden dan ook. Ik zag na een tijdje al in dat het gedoemd te mislukken was, maar... om de een of andere reden vond ik het niet erg! Ik zou het veel erger en vooral enger gevonden hebben als het wederzijds was geweest. Relaties waren een droomwereld, ver van de realiteit. Ik denk dat mijn angst de resten van dit idee is, of dat dat in ieder geval een rol speelt. Maar ik weet het niet, ik probeer ook maar een reden te vinden. Verder heerst er bij mij thuis helemaal geen klimaat van liefde en relaties, en op school ook niet. Het is iets totaal anders, en ik zou het bijvoorbeeld ook eng vinden het tegen m'n ouders te zeggen ofzo... ![]() En Herrie, ik moet geen verkering aangaan als ik omkom in het werk. Misschien heeft ze er wel begrip voor, vast wel, maar het zou geen moer verschillen met de situatie nu, behalve ons label. Ik zit echt tot het eind van het jaar vol met allerlei gare dingen, en als ik dan naar Annika zou moeten of ondertussen nog verliefder zou zijn dan nu al het geval is... dan zou ik dat niet redden en me nogal in het nauw voelen als ik bij haar was.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kan je alleen maar advies geven... Het is jouw leven en jij bepaalt wat je ermee doet.... Ik zou het alleen jammer vinden als je jezelf straks voor je kop slaat, omdat je deze kans hebt misgelopen! In ieder geval veel succes! |
![]() |
|
Don't think just do it!
Ik ken het gevoel van vorig jaar, ik was zot van een meisje, elke middag, ging ik kijken waar ze zat en als ik ze dan tegenkwam forceerde ik zo'n minilachje, met een veel te rooie kop! Uiteindelijk ben ik toch met haar in contact gekomen op een schoolreis, ze was de weg kwijt, ideaal natuurlijk. Maar toen zei ze da ze ff moest belle naar r lief, SMAK in my face!! mer soit, jouw meisje vrijt niet, enne eigenlijk: hoe kan je verliefd op iemand zijn waar je nog nooit mee gepraat hebt. (ik heb het ook gehad en vroeg met zelf ook af) nog veel succes
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nee, het gaat pas op slot als jij iets hebt(oke ik ben geen admin, maar dat is mijn mening). en even voor de mensen op dit forum, stefan is niet meer verlegen, maar annika nog wel. zo doende is er nog niets. ze zitten nu al 3 maanden te kloten. dit is het toppunt van traagheid.
nog even iets van mijn zusje, die er soms wat vreemde ideeën wat betreft de liefde op na houd. nou hier ben ik hoor, ik weet nog een heel goed onderwerp waar je over kunt praten: SEX dat is echt goed hoor. daar kun je eeuwig over door praten dus dan zit je niet meer met het probleem waar zullen we het over hebben, en ze leert je beter kennen ![]() Laatst gewijzigd op 12-12-2002 om 20:23. |
![]() |
|
![]() Damn, nou ben ik toch weer geupd! Eh.. goed, de situatie een maand en een paar minuten later is net verteld. Ik kan haar aankijken enzo... maar omgekeerd is het nog wat krakkerig allemaal. Steeds meer mensen krijgen het te horen en het dreigt uit te lekken (geen slecht iets, misschien kan ik wel wat pushen)... Haar vriendinnen zijn iig niet meer irritant (naar mijn mening)... Alleen een gesprek ofzo blijft nog wel uit. Ze heeft me zondag mee gevraagd naar de bios! Dat is me wat. Vraagt ze me een keer, is het onmogelijk te gaan. ![]() Nou ja, ze krijgt zelf wel door dat ik verliefd op haar ben en probeert me een beetje los te weken uit mijn standaard pauze-plek... dus, de aarde beeft!
||
Citaat:
Maareh, beter toch, nu is het veel makkelijk om haar een keer mee naar de bios te vragen als het uitkomt. |
![]() |
|
de aarde beeft?!?! de aarde trillt een heel klein beetje. dit soort dingen: "er gaat wat gebeuren" hoor ik al 2 weken. en er is eigenlijk steeds weinig gebeurd, maargoed, het is zoiets van een knikker die naar een afgrond rold(met een snelheid van 1 km/u en een afstand van >2160Km). over een poosje dondert ie er wel af. de vraag is alleen: hoe lang nog?
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
Echt te bizar dit topic! (niet lullig bedoeld zeker niet). ik wilde je toch even Suc6 wensen Dminor. en ik hoop dat je wel een andere dag voorgesteld hebt voor de bios nu je op zondag niet kan?! anders is dat misschien een heel slim plan. Zij geeft nu toch aan dat ze het liefst iets buiten school gaat doen misschien omdat ze gewoon te verlegen is op school en zich min of meer wil forceren om met je alleen te zijn!? Probeer je ff in haar in te leven. jij bent niet meer verlegen probeer haar nu tegemoet te komen in haar verlegenheid. En maak gewoon die afspraak via MSN een geforceerde meeting is denk ik de beste oplossing die je nu hebt .... nogmaals suc6!
||
Citaat:
![]() ![]() Dat zal ook niet meer kunnen, want als het goed is ben ik er dan ook bij.
|
en ister nog wat gebeurd??
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() McMotion, hoe haal je het in je hoofd! ![]() Oké, ik ga updaten. We hebben het weer een tijd volgehouden niet naar elkaar te kijken, en vooral Annika had er moeite mee. Ondertussen is een verre kennis van haar verliefd op haar geworden. Hij heeft haar mee gevraagd naar de bioscoop en zij is mee gegaan, met mij in het achterhoofd natuurlijk. Hij (Johannes genaamd) heeft zich niet kunnen beheersen en schijnt de hele tijd geprobeerd te hebben haar te zoenen en aan te raken op plekken waar ze dat liever niet had. Ze is hiervan zelfverzekerd geraakt; ze is zelfbewust mij zo snel mogelijk te krijgen. Geestelijk is ze heel sterk geworden, maar de uitwerking merk ik toch minder van. Maar ik schuif geen schuld in haar schoenen, of niet alleen, ik heb zelf ook nog steeds last. Maar we lijden er niet onder, we sms-en continu en MSN hebben we nog steeds elke avond voor elkaar gereserveerd. We maken ontzettend veel lieve opmerkingen tegen elkaar en het zou me niets verbazen als er binnenkort iemand van ons zich verspreekt of het gewoon ineens - pats boem - zegt. Maar ja, ik moet je verder teleurstellen, er is nog steeds geen verkering. In dat geval had ik de topic zelf ook wel geupt. ![]()
||
Citaat:
![]() (gewoon een keer pats-boem zeggen ![]()
||
Citaat:
![]() Maar het gaat gebeuren, zeker weten. We weten het allebei.
||
Citaat:
![]() Alhoewel, ik vind het ergens wel jammer dat je geen gesprekken meer doorspeelt enzo. ![]() Maar ja, moet jij natuurlijk weten, voor jou zijn wij natuurlijk twee zwaar irritante randdebielen die niet weten wat ze nou eigenlijk aan het doen zijn en daarmee buitengewoon saai zijn. ![]() Christiaan heeft leuke acties ![]() Annika vermeed laatst mijn blik, ik keek maar kon niets uit m'n keel krijgen en hij schreeuwt: 'HALLO!!' ![]()
||
Citaat:
![]() Zolang er maar geen depri draai aan komt. Ik weet nog wel (oeh ja, het is ook al zo lang geleden ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Mensen in contact met vluchtelingen/kortwonenden in Nl Maimaa.. | 0 | 26-05-2014 18:31 | |
Studeren |
Pedagogische wetenschappen in Leiden Cartman88 | 10 | 24-10-2008 22:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zorgelijke trends: liberaler, anti-conformerend en platter Verwijderd | 27 | 01-11-2004 07:58 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden blijven Lunaaaaa | 46 | 06-10-2004 19:02 | |
Psychologie |
De schoolangst is er nog steeds Eend | 39 | 10-09-2004 20:36 | |
Liefde & Relatie |
vakantievriendje angel--1987 | 25 | 28-09-2003 23:42 |