Advertentie | |
|
![]() |
|
- een strakke, witte spijkerbroek
- een lichtblauw truitje met sterretje - witte string, blauw bh - witte enkelsokjes - grijze sloffen - haar in een klein staartje - doorzichtige lipgloss, zwarte mascara, eyeliner, lichtblauwe oogschaduw. - zilveren ringetjes, zwarte ketting, zilveren horloge en armband, blauwe oorbellen *ben vroeg vandaag*
|
Maar weer even updaten:
*rode adidas-superstars *blauwe sokken *blauwe "skate-broek" van Stuka *zwarte riem met rode hartjes (= lief ![]() *licht roze/grijze/verwassen onderbroek *witte bh *zwart truitje met 3/4 mouwen (ze horen lang, maar ja ![]() *blauw t-shirt met groene mouwen eroverheen *rood vest met chapuchon (omdat ik het koud heb, maar ik zweet me kapot.. lang leve hormonen!!!!! ![]() Haar zit los sieraden: horloge, ring uit Berlijn (goeie en zeeeeeeeeer slechte herinneringen aan..), zwart touwtje met roze tribal-achtig ding, kettinkje van rood en gele kraaltjes, roze strass oorknopjes.. Niet echt boeiend..
|
Goedemorgen..
![]() lichte iets strakkere Dockers d2 donkerbruin hemdje Xandres helderblauwe getailleerde blouse, omgeslagen manchetten Polo Jeans donkerbruine leren laarsjes met punt(ik ben er zo blij mee joh ![]() Veder: zilveren zieraden + DKNY horloge, beetje mascara en lipgloss op, haar rommelig opgestoken
|
![]() |
- grijs/blauwe spijkerbroek, laag model met iets uitlopende pijpen Diesel
- roze hemdje H&M - roze/wit gestreepte blouse RL, geknoopt - roze ondergoed - roze enkelsokken Eigenlijk moeten er nou ook nog roze All Stars bij, maar mijn hondje vond ze erg lekker ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
- haar in een 'rommelknot'
- blauwe bh (uit New York geloof ik) - wit met blauw truitje met een tekst die verkeerd is (H&M) - beige vest met grote kraag (H&M) - paarse string met zilver katje erop (jaja, poesje op mn poesje ![]() - lichtbruin/beige ribbroek (H&M) - 2 kleuren groene riem (H&M) - grijze sokjes Goh, een H&M dag vandaag. Mn vaders vriendin zei dat ik er hip uitzag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
-een zwart shirt met lange mouwen
- daaroverheen een placebo t-shirt - een blauwe wijde spjkerbroek - m'n handschoentjes natuurlijk weer ![]() ![]() - zwarte enkelsokjes -m'n bril, ik was te lui om m'n lenzen in te doen - een kettinkje met een pentagrammetje dr aan da was het wel zo'n bjte
|
Verwijderd
|
- zwart fluwelen rokje met split
- zwart spagettitopjedinges - net zwart truitje met 3/4 mouwen - zwarte panty - afgeknipte regenboog-handschoentjes ..tot zo ver is het nog min of meer aan te zien, maar verder heb ik ook aan: - zwarte tot over de knie woontrui zodat het net lijkt of ik geen rok aanheb en waar ik dus ontzettend mee voor lul loop - erg warme maar ook erg lelijke oranje/gele harige sjaal *komt net teruggerold van meeting* Ik zie er niet uit en ik stink helemaal naar orgiemensen en sigarettenrook van het coc. ![]() |
![]() |
|
![]() |
-Zwart ondergoed
-Zwart truitje met 3/4 mouwen -Zwart Nirvana-truitje met korte mouwen eroverheen -Rood/zwart gestreepte trui met lange mouwen -Zwarte ribbroek met wijde pijpen -Zwarte sokken -Rode afgetrapte all-stars gympjes -Haartjes los (gister zwart geverfd ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wat heb je aan het vak nederlands | 1 | 01-10-2001 18:31 |