Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
*witte, enkel hoge schoenen met roze veters
*gestreepte beenwarmers (eigen fabrikaat..) *zwart/blauw gestreepte kniekousen *netpanty *blauwe ribrok tot over me knieën *blauw sport broekje tegen de kou ![]() *onderbroek *zwart truitje met zilveren spinnenweb erop *blauw t-shirt met groene mouwen eroverheen *bh Veel aan vandaag zeg ![]() haar: krullen, vast gezet met 2 speldjes Verder twee haarelastiekjes als armbandjes..
|
oude wijde trui met kangeroezakken en muts van rammstein (die heel veel mensjes hebben)
Wijde spijkerbroek, met daaronder: witte sportlegging, witte sportbroek, Scheenbeschermers, Rode sportsokken, Enkelband en sparco's.. (ik ga zo voetballen ja..)
|
Verwijderd
|
een paarse jurk met een zwart knoop-topje of weet ik veel hoe je het noemen moet metzo'n gat erin waar je je duim doorheen steekt. mijn zwarte laarsjes, zwarte voetbalsokjes, zwarte onderbroek met een zwarte bh en een zwart sportbroekje tegen de kou en een zwarte fleecesjaal en mun haar is half los en half met een speld achter vast...
|
![]() |
|
Nog altijd de kleren van gisteren
![]() d.w.z. rood kanten blote-schouder-truitje met halflange mouwen daarboven zwart soort van topje zwart-rood gestreepte panties mijn zwart 'madonna'-rokje mijn nieuwe hoge zwarte rijglaarzen dikke sjaal |
![]() |
|
zwarte rok van ribstof die recht is en onder wijd uitloopt
met zwarte hoge doc's en daarover zwarte fluffy beenwarmers + een wit hemdje met een draak en dan daar weer wit gaas overheen dat de draak niet goed te zien is ![]() En een zwart vestje met witte randjes bij de mouwen enzo. en m'n dreads willen niet zitten vandaag dus die heb ik maar onder een grote zwarte band gepropt |
![]() |
|
![]() |
Wijduitlopende spijkerbroek
Donkerblauw/Lichtblauw gestreepte longsleeve Witte gaten-trui Geel kralenkettinkje Jack off Jill-kettinkje Kettinkje met vlindertje eraan Horloge Elfjesring Lange sokken die bijna tot mn knie komen met een amerikaanse vlag erop Zwarte laarzen Haar in een dubbelgevouwen staart met een gele speld en een paarse haarband |
![]() |
|
Kleding
wit shirtje rood wollen coltruitje met korte mouwen blauwe spijkerbroek rood-wit-blauwe iets bredere riem rode sokken Make-up beetje gekleurde dagcreme bruinige parelmoer oogschaduw, oogpotlood, mascara lippen heel licht met gloss (ja zat ff te tutten, is wel leuk geworden) Sieraden moeten nog.. luchtje Deep Red Hugo Boss
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
zwart truitje met spagettibandjes
zwart strak truitje met laag decollete 3/4 mouwen donkerbruin suede rok tot op mijn knie donkerbruin suede/stof jasje zwarte leren laarzen met hak haren vast in zwarte klem zilveren glans/mat horloge zilveren ring met steentje zilveren ketting
|
Beige broek Dockers
Lichtblauw t shirtje DKNY Blauw/wit gestreepte polo Pringle Blauwe v-hals longsleeve Ck Blauwe v-hals trui Armani (onderhand m'n golftrui geworden ![]() Ruitjessokken Burlington Blauw ondergoed Gossard Nieuwe oorknopjes, van die witte pareltjes ![]() Horloge DKNY Gouden kettinkje |
![]() |
|
-zwart wollen koltruitje van Benetton
-rood shirtje met vhalsje -beige geruit rokje van compagnia italiana -zwarte panty met aan de achterkant een zwarte streep -zwarte schoentjes Haar in een belachelijk stom zittend knotje, mascara, oorbellen, horloge
||
Citaat:
![]() Ik draag: blote voeten oranje riempje blauw/wit gestreepte nette broek wit mouwloos shirtje oranje t-shirtje met witte stiksels lichtblauw/-oranje kettinkje, heel apart ![]() geen oorbellen en 'nnnnn oranje elastiekje |
![]() |
|
![]() |
Wijduitlopende spijkerbroek
Regenboog-riem Rood/zwart/wit geblokt bloesje Donkerblauw/lichtblauw gestreepte longsleeve erover Groene kralenketting Horloge Kralenarmbandje Mn haar in 2 staartjes met zwarte lintjes en een paarse haarband Zwarte thermosokken ![]() Zwarte kisten Rood ondergoed Geen make-up ![]() |
![]() |
|
![]() |
- beige Vansjes (Britain)
- wijde spijkerbroek (Britain) - roze beenwarmers (Scapino) - roze longsleeve met allemaal tekeningetjes en plaatjes e.d. erop (Only) - roze vest (Only) - groen ondergoed (Hema) En ik stink, kom net thuis van een feest...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |