Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik wilde alleen nog ff kwijt dat je Asielzoekers niet moet demoniseren (zoals enkelen onder jullie dat wèl doen). Ik heb in mijn werk ook met ze te maken, en de één heeft problemen (meestal psychisch, maar dat is logisch als je halve familie is afgeslacht door een machtswellustige clanleider of Talibancommandant), de ander probeert zich zo goed mogelijk aan te passen, door nederlands te leren en musea te bezoeken (zoals die ingenieur uit Afghanistan). Het lijkt er echter op dat respect voor andere mensen de laatste twee decennia steeds minder wordt... En vooral sinds 11 september wordt alles wat een donkere huid heeft, of een andere godsdienstige opvatting, over één kam gehaald en moet iedereen maar "terug".
Dan kan de halve bevolking van Nederland ook terug naar Frankrijk (afstammelingen van de Hugenoten), Vlaanderen (protestanten uit de zuidelijke Nederlanden), Spanje of Portugal (de sefardische Joden), of het Oosten (de Batavieren). Wie stamt er nou nog af van een originele Kaninefaat, het Keltische volk dat leefde aan de kust van Nederland (hun woongebied strekte sich uit van bij het huidige 's Gravenhage tot voorbij ten noorden van Alkmaar). Hmmm, Pim Fortuyn denk ik niet. ![]()
|
![]() |
Ik heb die test op http://www.stemwijzer.nl een stuk of drie keer gedaan en er komt steeds Christenunie uit
![]() |
![]() |
|
![]() |
Volgens mij klopt van die stemwijzer helemaal nix. Ik kom op het CDA uit. Met hun standpunten ben ik het totaal niet eens. Bovendien zou ik nooit op een christelijke partij stemmen. Toch vreemd dat je daar als fervent Pim-fan op uitkomt.
||
![]() |
Citaat:
Ik wil er alleen geen meer bij. Kan je niet meer terug naar je eigen land, zoek dan maar een ander land. Maar niet het onze voordat wij onze voorzieningen weer op orde hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En nee, ik ben niet alleen voor Pim vanwege het asielbeleid. M.u.v. de dienstplicht ben ik het redelijk vaak met 'm eens.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Op http://verkiezingen.kennisnet.nl/kieshulp.html
staat een veel beter kieswijzer dan op stemwijzer.nl moeten jullie die ff proberen!!11
|
Ik heb weer een nieuw overzicht gemaakt, dit keer komt hij wel op 150 uit. Uit het overzicht blijkt dat 3 partijen zijn gestegen, te weten: GL, LPF en het CDA. Waarschijnlijk worden zij beloond voor hun optreden in het debat. Bekijk hem zou ik zeggen:
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1473071988 |
![]() |
||
Citaat:
Vreemd genoeg kom ik bij VVD uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hebt gelijk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Als ik zou mogen stemmen had ik 3 keuzes
(1) PvdA (2) Groenlinks (3) SP Groenlinks valt eigenlijk af, omdat die partij voorkomt uit CPN, Communistische Partij NEderland, en dus tegen het koningshuis is, waar ik heel erg voor ben ![]() Voor de SP geld bijna hetzelfde alleen ik vind de partij ook nog te klein
|
![]() |
Gadverdamme. Als ik deze Topic zo bekijk ga ik steeds meer denken dat we hier in Nederland steeds meer te maken krijgen met een zielig volkje dat zich LAAT DENKEN in plaats van zelf eens kritisch nadenkt.
Is er IEMAND die ook fatsoenlijke argumenten heeft bij zijn 'lijstje Fortuyn'? WAAROM in godsnaam Pim Fortuyn? Omdat 'Den Haag eens wakker geschud moet worden'? Ga toch eens 5 meter fietsen man. OK. Ik geef toe dat het goed is dat Fortuyn even bezig is geweest. Die rol van dat wakkerschudden heeftie al volbracht. Maar das toch geen reden om op die klootkop te gaan stemmen??!!!! MAAR NU IST OOK GENOEG. PIM MOET VERDER GÉÉN INVLOED KRIJGEN! Je wilt Pim Fortuyn toch godverdomme niet als Minister President hebben?! BAH. Kots op Fortuyn. Ik dacht dat het Nederlandse volk er bekend om stond dat het een nuchter volkje was, maar we schijnen net zo erg te zijn als al die gestoorde media-amerikanen. Stemmen jullie ook op Pim Fortuyn omdattie zich zo goed kleed? Omdat hij die lekkere gladgeschoren kuttekop zo makkelijk anaal kan inbrengen? Of heb je er écht goed over nagedacht en ga je op hem stemmen omdat hij tenminste durft te zeggen waar het op staat? Omdat hij duidelijkheid schept? Flikker toch op. Had verdomme 5 jaar geleden Janmaat aan het bewind geholpen.... die was tenminste écht duidelijk toch? Of was die weer net iets te extreem voor de pussy's onder ons? We willen hier in Nederland toch zeker niet zo'n schoft als Janmaat hebben¿! Nee.. Pim zorgt voor het goede alternatief.. Gadverdamme. Ga je nou verdomme eens verdiepen, stem op een fatsoenlijk onderbouwde partij. Kijk eens hoe Pimmetje Pimmetje wonderboy gaat bereiken wat hij allemaal beloofd. Is dat nergens te vinden? Goh... raar.. Ik snap niet waarom we nu opeens allemaal zo oppervlakkig geworden zijn. Geloof je zelf dat Pimmetje Pimmetje Wonderboy de wachtlijsten in de zorg terug gaat brengen zonder er extra geld in te stoppen en het enkel beter te organiseren? Trap d'r toch niet in man... Maar goed.. ik moet gaan. Ik ga mijn zusje naar haar cursus cavia-piercen brengen. Past wel goed in het beeld van onze moderne, weldenkende, nuchtere maatschappij..... ![]() Help Pim terug de kamer uit! Terug de DarkRooms in! KOTS op de Pimstemmers.
||
Citaat:
Hmm, typisch: zie nu de werkelijke kieslijst: PvdA VVD CDA D66 GL SP SGP VSP (verenigde senioren partij) NMP (nieuwe midden partij) PvdT (partij van de toekomst) VIP & ouderenunie (Vrije Indische Partij) CU Duurzaam Nederland LN LPF ![]() waar komen sommige vandaan en waar zijn sommige gebleven? ![]()
|
|