Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb bij Sacha laarsjes gezien waar ik heeelemaal verliefd op ben.. maar had al 2 paar schoenen gekocht dus ik moet mams even lief aan gaan kijken.. zo duur zijn ze ook niet. Voor geinteresseerden
![]()
||
Citaat:
Verder lijkt het me echt f*cking onpraktisch.. Maar wel heeeeel mooi.. Maar toch té onpraktisch om te kopen ![]() Ze hebben daar heel veel mooie dingen...
||
Citaat:
Die felroze zonder hak zien er ook leuk uit (op de site tenminste).
|
Owja ik kwam vandaag ook nog nep-DC Martens tegen voor 50 euro, maar die waren alleen in maatje 37... Ik pas veel schoenmaten, maar 37 is ECHT te klein
![]() Ze waren zo mooi...... En zoooooooo goedkoop.... WEEEEEEEEH.. Die wil ik dus!!
|
![]() |
ben net gaan kijken op gallaz.com en..... *kwijl*
al die schoenen! de zwarte versies ! whaaaaaaahaaaa!! ROXY: hebben ze veel soorten gallaz bij de independant? er zit een winkel op t rokin daar verkopen ze ook gallaz en de subliminal (nieuwedijk) heeft er ook wel een stel maar die waren niet zo mooi als die op die site.... ik MOET die schoenen! *wanhoopt*
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en in liverpg lopen ze allemala met dat soort kleertjes geloof ik daarom zei ik het.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dan niet zo'n standaard sporran, maar 'n Pipers Sporran. (eh, voorbehouden aan pipers, doedelzak spelers dus eigenlijk, but who gives a fuck) ![]() Shamrock Top Sporran, with Horse Hair and 2 tassels UK & Europe £254.00 (€ 406.00) ![]() mischen toch maar 'n meer standaard model ![]() ![]() Dress Sporran made of Leather and Fur, with fur tassels and Chromed Mantle with Stag Design. UK & Europe £165.00 (€ 264.00) ![]() hm, mischien zelf maken... ff bij 'n manege langs ofzo ![]()
Laatst gewijzigd op 27-01-2003 om 04:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Als je ze nooit aan hebt, mag ik ze dan hebben? ![]()
|
Wat ik me nou afvraag, al die shirtjes en zo bv. die van de Turtles, waar koop je die nou? Ik zie zulk soort dingen nooit ergens namelijk. Just wondering
![]() Ik heb gisteren een enorm stoere broek van Fornarina gepast die natuurlijk ook nog eens perfect paste... altijd zo als je je het even niet kunt veroorloven ![]()
|
![]() |
|
|