Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2003, 15:01
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
1985 schreef:
Iemand enig idee, waar ze nepwimpers verkopen?
Elke feestwinkel, drogist, V&D, carnavalszaak, theaterwinkel, etc...

Waar niet kan je beter vragen!
Oud 20-02-2003, 16:29
Gwen.
Gwen. is offline
Waar vind ik een strak truitje met korte mouwtjes en een diepe v-hals zodat je een mooi decollete ziet en krijgt, effen, liefst zwart?
Oud 20-02-2003, 17:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Waar vind ik een strak truitje met korte mouwtjes en een diepe v-hals zodat je een mooi decollete ziet en krijgt, effen, liefst zwart?
Bij veel van die kleine Turkenwinkeltjes hebben ze dat wel.. Maar dan is de kwaliteit wat minder.. Is het voor iets eenmaligs?

Ik zoek :

- Lak-handtasje!
Oud 20-02-2003, 18:13
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
wallflower schreef:
jee, geen kleine lettertjes meer

verder kan ik je niet helpen
Oud 21-02-2003, 12:47
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Bij veel van die kleine Turkenwinkeltjes hebben ze dat wel.. Maar dan is de kwaliteit wat minder.. Is het voor iets eenmaligs?
Nee! Nee de stof moet ook van een behoorlijke kwaliteit zijn, geen synthetische Coolcat zooi.
Oud 21-02-2003, 13:03
BlackInside
BlackInside is offline
ik zoek zo'n polsarmband dingetje. ik weet niet hoe die heten. die zijn om je pols te versterken. (veel gedragen door tennissers)
avril lavigne heeft er eentje van sum41...
ik wil dus geen standaard witte maar een leuke met figuurtjes of iets van een bandnaam ofzow...
iemand die die kent en weet waar ze te koop zijn??
Oud 21-02-2003, 13:12
Mmmmm
Mmmmm is offline
Die polsbandjes kan je bij sportwinkels kopen en bij tweedehands winkeltjes en misschien bij de Chill Out van de Bijenkorf of op de markt.
Oud 21-02-2003, 13:16
BlackInside
BlackInside is offline
Citaat:
Mmmmm schreef:
Die polsbandjes kan je bij sportwinkels kopen en bij tweedehands winkeltjes en misschien bij de Chill Out van de Bijenkorf of op de markt.
tnxx. ik zag btw net bij hottopic.com dat je ze daar ook kan bestellen van sesamstraat =lieeeeeeef
Oud 21-02-2003, 16:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je kan die polsbandjes ook maken van oude sokken. heb ik ook gedaan. Ik heb nu dus rood/geel/roze gestreepte en dat is leuk
En je hebt effe wat te doen.
Oud 21-02-2003, 16:19
BlackInside
BlackInside is offline
Citaat:
Noekie schreef:
Je kan die polsbandjes ook maken van oude sokken. heb ik ook gedaan. Ik heb nu dus rood/geel/roze gestreepte en dat is leuk
En je hebt effe wat te doen.
geniaal dank u
Oud 22-02-2003, 01:07
Aafster
Aafster is offline

Deze schoenen.. waar in de stad Groningen kan ik dezend vinden?
Oud 22-02-2003, 11:33
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
funny-1 schreef:

Deze schoenen.. waar in de stad Groningen kan ik dezend vinden?

Ik heb ze in het blauw gezien bij Projekt 43, da's een winkel vrijwel naast de Drie. Ik weet niet of ze ook in het rood zijn, maar ze verkopen in vrij veel winkels All Stars, moet je maar even kijken.
Oud 22-02-2003, 13:49
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Citaat:
BlackInside schreef:
ik zoek zo'n polsarmband dingetje. ik weet niet hoe die heten. die zijn om je pols te versterken. (veel gedragen door tennissers)
avril lavigne heeft er eentje van sum41...
ik wil dus geen standaard witte maar een leuke met figuurtjes of iets van een bandnaam ofzow...
iemand die die kent en weet waar ze te koop zijn??
Mocht je in de buurt van Leiden wonen....Bij het Oorzaakje daarzo hebben ze een bak vol met die dingen.....Streepjes/figuurtjes e.d...Zelfs ik-die-er-niet-van-houd vond ze grappig...
Oud 22-02-2003, 15:07
Tink
Tink is offline
wie weet waar ik een visnettruitje kan kopen dat strak zit zodat ik het over spaghettibandjestruitjes kan doen?

En Good Charlotte schopt kont!
Oud 22-02-2003, 15:26
BlackInside
BlackInside is offline
Citaat:
*Butterfly* schreef:
Mocht je in de buurt van Leiden wonen....Bij het Oorzaakje daarzo hebben ze een bak vol met die dingen.....Streepjes/figuurtjes e.d...Zelfs ik-die-er-niet-van-houd vond ze grappig...
jammer... had me leuk geleken... maar ik woon in limburg...
Oud 22-02-2003, 15:31
BlackInside
BlackInside is offline
Citaat:
Tink schreef:
wie weet waar ik een visnettruitje kan kopen dat strak zit zodat ik het over spaghettibandjestruitjes kan doen?

daar heb ik nog een topic over geopend
als je zo'n truitje bedoelt als PINK in GET THE PARTY STARTED aanheeft, dan weet ik wel wat... volg deze stappen
1) ga naar de dichtsbijzijnde V&D
2) loop direct naar de carnavalsafdeling
3) ga naar de panty's en grijp een netpanty in de kleur die jij het leukst vindt
4) knip een gat in het kruis...
et voila... daar is je truitje
dat heb ik tenminste gedaan voor met carnaval...
works for me...

en Good Charlotte schopt mijn kont keihard! ze zijn geweldig!!
Oud 22-02-2003, 15:32
BlackInside
BlackInside is offline
Citaat:
Tink schreef:

enne kewle avatar
Oud 22-02-2003, 17:33
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Nee! Nee de stof moet ook van een behoorlijke kwaliteit zijn, geen synthetische Coolcat zooi.
Ik heb het niet over synthetisch, gewoon rekstof ..
Oud 22-02-2003, 17:55
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
synthetische Coolcat zooi
goeie
Oud 22-02-2003, 17:56
Qamra
Qamra is offline
Ik zoek een strakke broek (ja uhuh) die licht van onder uitloopt..

Maar ja kheb een dijbeenomtrek van maat 40, taille van maat 30 of 29 en beenlengte 36.. Nou je bent een god als je dát onder de 45 euro kan vinden
Oud 22-02-2003, 20:17
Tink
Tink is offline
Citaat:
BlackInside schreef:
daar heb ik nog een topic over geopend
als je zo'n truitje bedoelt als PINK in GET THE PARTY STARTED aanheeft, dan weet ik wel wat... volg deze stappen
1) ga naar de dichtsbijzijnde V&D
2) loop direct naar de carnavalsafdeling
3) ga naar de panty's en grijp een netpanty in de kleur die jij het leukst vindt
4) knip een gat in het kruis...
et voila... daar is je truitje
dat heb ik tenminste gedaan voor met carnaval...
works for me...

en Good Charlotte schopt mijn kont keihard! ze zijn geweldig!!
eindelijk ook eens iemand die ze net zo goed vind!!!Wat is je favoriete nummer? En ik heb dat met die netpanty ook al bedacht (wat een stel mutsen daar bij de V&D trouwens) maar word ie dan niet te kort? want hij moet ook nog mn buik bedekken en hoe zit t met de naad?
Oud 22-02-2003, 21:39
mensje85
mensje85 is offline
Citaat:
Sjaris schreef:
Weet iemand waar je zo'n soort iets van gebreid vest met zo'n lange puntmuts eraan kan kopen..?
Bij 4 play in Leiden heb ik ze gezien, misschien dat ze ze ook bij blue moon in leiden verkopen maar dat weet ik niet
Oud 22-02-2003, 22:57
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Tink schreef:
En ik heb dat met die netpanty ook al bedacht (wat een stel mutsen daar bij de V&D trouwens) maar word ie dan niet te kort? want hij moet ook nog mn buik bedekken en hoe zit t met de naad?
van een netpanty kan je door een gat in t kruis te maken alleen mouwen maken en die of los onder een mouwloos truitje dragen of er eventueel aan vast stikken...
maar er een heel truitje van maken lijkt me lastig
Oud 23-02-2003, 11:55
Tink
Tink is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef:
van een netpanty kan je door een gat in t kruis te maken alleen mouwen maken en die of los onder een mouwloos truitje dragen of er eventueel aan vast stikken...
maar er een heel truitje van maken lijkt me lastig
Ja dat dacht ik dus ook al of ik moet een heeeeele grote maat vinden maar ja dan is 't natuurlijk weer te groot voor mn armen. Ach weet je wat ik probeer t gewoon en anders ga ik zelf met naald en draad aan de slag. In dat geval: weet iemand waar ik visnetstof kan kopen? (het leven is een aaneenschakeling van vragen he)
Oud 23-02-2003, 14:43
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Wat een moeilijk gedoe toch weer.
Er zijn gewoon visnet truitjes te koop, ik heb een zwarte en een roze.
Ooit gekocht op het waterlooplein bij Astrid, dat is die gothic kraam op het verlengde stuk.
Een rood visnet hempje bij de H&M vandaan gehaald, maar ik betwijfel het of ze die nog hebben.
Ooit gekocht op het waterlooplein bij Astrid, dat is die gothic kraam op het verlengde stuk.

Bij diablo zullen ze ze ongetwijfelt ook verkopen.
En bij het tekno/cyber zaakje op waterlooplein óok.
Oud 23-02-2003, 14:44
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Wat een moeilijk gedoe toch weer.
Er zijn gewoon visnet truitjes te koop, ik heb een zwarte en een roze.
Een rood visnet hempje bij de H&M vandaan gehaald, maar ik betwijfel het of ze die nog hebben.

Bij diablo zullen ze ze ongetwijfelt ook verkopen.
En bij het tekno/cyber zaakje op waterlooplein óok.
Niet iedereen kan zo vaak en makkelijk in A'dam komen hoor...

En H&M heeft ze niet (meer)..
Oud 23-02-2003, 14:47
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Niet iedereen kan zo vaak en makkelijk in A'dam komen hoor...

En H&M heeft ze niet (meer)..
Dat suggereer ik ook helemaal niet, ik geef aan dat ze daar te koop zijn.
En je hoeft ook helemaal niet vaak in amsterdam te komen om een shirtje te kopen, 1 keer is genoeg.
En in soortgelijke zaken (óok in andere steden) zullen ze het ook wel verkopen.
Oud 23-02-2003, 14:51
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
En je hoeft ook helemaal niet vaak in amsterdam te komen om een shirtje te kopen, 1 keer is genoeg.
Is toch moeilijker dan het lijkt, en dan nog waarom geld verspillen als je het zelf kan
Oud 23-02-2003, 14:57
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
1985 schreef:
Iemand enig idee, waar ze nepwimpers verkopen? Ze hoeven helemaal niet geweldig van kwaliteit te zijn, want het is alleen voor carnaval, maar heb hier alles afgezocht, maar kan ze nergens vinden... Ligt misschien wel aan mij, maar misschien hebben jullie nog ideeen!
carnavalswinkel, intertoys, etos, kruidvat
Oud 23-02-2003, 17:17
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
niet echt waar vind ik, maar hebben ze op een gewone markt lakstof en fluffy-stof of moet ik daarvoor naar een speciale markt of winkel?
Oud 23-02-2003, 18:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Op de markt in R'dam hebben ze iedergeval wel lak en fluffy stofjes (ik zag laatst zelfs regenboogkleurige panterstof! waah!)
Dus op andere markten zal het ook wel te vinden zijn. Je moet alleen wel goed zoeken.
Oud 23-02-2003, 19:43
Tink
Tink is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Niet hier in Utrecht (of t zit ergens in een kelder die ik nog nooit gezien heb )
Oud 24-02-2003, 21:12
BlackInside
BlackInside is offline
Citaat:
Noekie schreef:
WAAROM JIJ WEL?!!! Het is niet eerlijk!
zal ik je mijn wish list van hottopic meegeven is nogal veel...en moeeeeeeeet het hebben...
Oud 25-02-2003, 12:36
spunky
spunky is offline
Ik ga volgende week dinsdag voor de zoveelste keer naar Amsterdam om te winkelen (ik ben maar een zielig Twents boertje ) maar de vorige keren kon ik er eigenlijk nog maar weinig boeiends en aparts vinden.

Dus... ik wil tips! Het liefst winkels of winkelstraten in het centrum van A'dam. Speciale winkeltjes, vreemde spulletjes enzo. Ik wil weer in Amsterdam mijn ogen uit kunnen kijken naar al die dingen die wij hier in het Oosten niet hebben ...

Nevermind , maar iig graag wat tips!

EDIT:
Volgens sommige was het niet duidelijk genoeg maar ik bedoel dus winkels waar ze 'alternatieve' (als je dat zo wilt noemen) kleding-sieraden-schoenen verkopen. En dan niet dat van het Waterlooplein want daar loopt onderhand ook iedereen in . Meer aparte winkeltjes zoals die op de 'grachtenroute'...
Oud 25-02-2003, 13:18
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Misschien dat hier iemand het weet.....

Dat Paul Frank bij Funkie House verkrijgbaar is wist ik al, via dit forum ik moet er nog een keer naartoe, maar toevallig kwam ik op i-net tegen dat het ook bij Exota in de hartenstraat in Amsterdam en bij de Bijenkorf en Maison de Bonneterie (kalverstraat) te verkrijgen is.(dit las ik modeportaal.nl na gezocht te hebben op paul frank kleding in nederland)

Maar is dit ook zo?
Oud 25-02-2003, 13:24
spunky
spunky is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef:
Misschien dat hier iemand het weet.....

Dat Paul Frank bij Funkie House verkrijgbaar is wist ik al, via dit forum ik moet er nog een keer naartoe, maar toevallig kwam ik op i-net tegen dat het ook bij Exota in de hartenstraat in Amsterdam en bij de Bijenkorf en Maison de Bonneterie (kalverstraat) te verkrijgen is.(dit las ik modeportaal.nl na gezocht te hebben op paul frank kleding in nederland)

Maar is dit ook zo?
Bij de Bijenkorf in A'dam heb ik het vorige zomer inderdaad zien hangen, de rest weet ik eigenlijk niet ...
Oud 25-02-2003, 21:28
sublime
sublime is offline
zoek al heel lang een bepaald soort muts; ga proberen t uit te leggen maar wordt vaag denk ik...:

"groter dan een normale muts, beetje langwerpig achtig zeg maar" okee dit snapt vast niemand maar ja, proberen kan altijd

en dan dus zwart... (heb al naar een plaatje gezocht, maar nog niet gevonden...)

hoop dat iemand a) begrijpt wat ik bedoel en b) ook daadwerkelijk weet waar ik zo'n ding kan vinden
Oud 25-02-2003, 21:32
BlackInside
BlackInside is offline
Citaat:
sublime schreef:
zoek al heel lang een bepaald soort muts; ga proberen t uit te leggen maar wordt vaag denk ik...:

"groter dan een normale muts, beetje langwerpig achtig zeg maar" okee dit snapt vast niemand maar ja, proberen kan altijd

en dan dus zwart... (heb al naar een plaatje gezocht, maar nog niet gevonden...)

hoop dat iemand a) begrijpt wat ik bedoel en b) ook daadwerkelijk weet waar ik zo'n ding kan vinden
bedoel je zo'n soort muts?

Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 21:38.
Oud 25-02-2003, 21:39
sublime
sublime is offline
nee > hij loopt niet in een punt af, maar gewoon rond; tis zeg maar een groot uitgevallen normale muts.. > van wol dus...

vind het zelf een rasta-mensen muts, maar dat is misschien een vooroordeel
Oud 25-02-2003, 21:41
BlackInside
BlackInside is offline
Citaat:
sublime schreef:
nee > hij loopt niet in een punt af, maar gewoon rond; tis zeg maar een groot uitgevallen normale muts.. > van wol dus...

ow ja snap je wel. maar ik heb geen idee waar te halen... sportzaken al geprobeert?
Oud 26-02-2003, 07:57
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
sublime schreef:

Een tam.. Geen idee, ik zoek er ook nog eentje.. In Den Haag zit een winkeltje (op de hoek als je naar de Funkie House loopt) die heeft ze in de rood/groen/geel... Maar dat is zeker geen optie?

[/einde nutteloze post]
Oud 26-02-2003, 10:16
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Ik heb het niet over synthetisch, gewoon rekstof ..
Ik wil gewoon shirtjesstof, tricot oid, ik weet niet of je dat met rekstif bedoelt. Maar als jij verwijst naar "turkenwinkeltjes" en vervolgens vraagt of het een goede kwaliteit moet zijn, dan krijg ik niet de indruk dat ik zoek wat jij bedoelt . Ik woon vlak bij Rotterdam dus we hebben idd een hoop "turkenwinkeltjes" waar ze marktkleding en ordinaire zooi verkopen maar daar stap ik niet binnen. Ik ben op zoek naar een casual basic truitje dus dat moeten ze toch wel in een gewone winkel verkopen?
Oud 26-02-2003, 11:44
little lady
little lady is offline
ik heb ook zon zwart truitje, hij komt dacht ik bij de H&M vandaan..
Oud 26-02-2003, 12:19
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef:

zoiets??

Oud 26-02-2003, 12:27
kaleidoscope
kaleidoscope is offline

Dit is een tam.
Kep de mijne uit amsterdam, gewoon effen zwart.
Oud 26-02-2003, 12:35
sublime
sublime is offline
jaaa! die bedoel ik

waar in amsterdam heb jij m gekocht dan???
Oud 26-02-2003, 18:58
ESCO
ESCO is offline
Wie weet waar je Perry Ellis schoenen kan kopen in de buurt van zuid holland graag.
Oud 26-02-2003, 19:37
Breg
Breg is offline
ik ben al weet ik hoe lang op zoek naar zwart/wit gestreepte kniekousen of panty´s. Maar ik kan ze gewoon nergens vinden. Weet iemand waar ik ze kan kopen in Rotterdam of omgeving?
Oud 26-02-2003, 19:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zwart-witte pantys hebben ze bij black widow. Ook met ander kleuren. Maar dan moet je niet al te dikke benen hebben want het is 'one size'.
Oud 26-02-2003, 20:25
Mysterons
Mysterons is offline
markt, kousenwinkels, carnavalswinkels. (kousen/overknees)
alternatieve winkels hebben ongeveer allemaal panties.

Regels voor berichten