Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 10:12
choups
choups is offline
Mijn echte naam is Paula, die kreeg ik omdat de leukste zus van me zus ook zo heet, en die deed veel voor me moeder toen zij vroeger een auto ongeluk kreeg.
Ik lijk ook veel op me tante Paula en ik vind haar helemaal te gek.
We hebben een te gek kontakt
Veder noemt me zusje me altijd of ^paulieee of choups, dat betekent schatje ,ik kan het erg goed met me zusje vinde,op het frans, vandaar mijn naam choups
Oud 12-06-2003, 17:05
Type
Type is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 14-05-2003 @ 18:16:
SGP olé
Niet dat dat een antwoord is op zijn vraag, maar...
Oud 12-06-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Charmed Prue schreef op 11-06-2003 @ 22:21:
En ben je geslaagd Twijg?

jaaaaaaa ???? wil ik wel weten zeh !! keb geduimd
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:42
freakysatan
freakysatan is offline
hetzelfde als mijn emailadres,cu2,websites enzovoorts........

Freakysatan Rulezz!!!!
Oud 21-06-2003, 17:25
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Nou aan mijn nick is niet veel te verklaren, ik ben niet "wicked" en ik heb ook niks met heksen maar het was gewoon het eerste wat in me opkwam
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 16:20
Landslide
Landslide is offline
In het echt heet ik Neeltje, wat sinds ik op de middelbare school zit, Neel is geworden.
Ik las ooit een krantenartikel over heksen en daarin stond dat hagezussa een middeleeuws Nederlands woord was voor zowel heks als hagedis. Omdat ik sinds klein Neeltje al een heksen/middeleeuwen-iets heb (ben verder geen wicca ofzo..), en het woord mooi vind, is dat mijn nickname sindsdien. Al een jaar of 2 ofzo
Oud 28-06-2003, 19:21
mrs me
mrs me is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-02-2003 @ 20:30:
Dag allen,

Aangezien we het laatst hier over namen van boekpersonen hadden, dacht ik: waarom laat ik niet eens een topic maken over de namen van de forummers?
Dan duiken bij mij de volgende vragen op: hoe heet je echt? Hoe kom je aan je nickname?
En ben je eigenlijk tevreden met je echte naam?

Begin ik wel ff:
Ik heet in het echt Marjolein, vind ik wel een leuke naam, niet té Nederlands gelukkig. Mijn nickname is dus Krummeltje, en dat kwam omdat ik heel vroeger (ik was 11) bij een chatbox een naam in moest vullen. Ik had net Kruimeltje gelezen en dat typte ik in, en toen heb ik me vertypt en stond er Krummeltje. Tsja, en dat is dus blijven hangen....

Groetjes,
Krummeltje
- die hoopt dat er vele reacties komen... en dat ze nu eindelijk eens van een aantal personen hoort hoe ze eraan komen, aan die naam van ze!
ohhhhhhhhhh
dacht dat van viktor kruml kwam (hp) lamaar... ik doe weer us ingewikkeld
Oud 28-06-2003, 20:46
Envy
Envy is offline
Pinoow-> omdat Nienke al bezet was, en mijn kleine nichtje sesamstraat wou kijken en als maar zei: 'Ik wil Pino kijke!!'. Pino was al bezet --> pinoow
Oud 28-06-2003, 21:28
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
uhmzz mijn echte naam is lotte en men moeder noumde me vroeger altijd lotjesnotje en dat vond ik wel leuk als nickname dusse... en hij was nie bezet
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 14:59
Sjoukie
Sjoukie is offline
Mmm mijn naam is euh.... *siebe* vaag Fries naampje Niet erg tevreden mee eigenlijk, maar wat doe je eraan

M'n nickname hier is van een kennis, waravan ik dit account over heb genomen (?) m'n echte nick is e-fixer Dit doordat ik es in een drunk mood wat dom in mn msn-naam zat te kloten, stond er plots "FXR" ... en spreek dat maar een uit... ef-ix-er = efixer smart huh
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 15:42
Verwijderd
Mijn echte naam is Andrea. En daar ben ik wel tevreden mee... ik zou geen naam weten die beter bij me past in ieder geval.

Toen ik hier voor het eerst kwam heette ik Muiz, maar na een tijdje vond ik dat niet leuk meer en wilde een nieuwe naam... eentje waar iets van mijn eigen naam in zou zitten.

Dus ik begon te denken... ik kwam tot de conclusie dat het moest beginnen met 'An' en keek toen om me heen... Op tv zag ik een schoonspring wedstrijd... duiken dus. 'Anduik'? Hmm, nee.. 'Andive'? Hmm... Andive... Andijvie!! Via een omweg kwam ik dus op een bestaand woord wat ik wel geinig vond

Ik noem mezelf hier overigens alleen Andijvie, soms in chats, maar meestal heet ik dan Meisjes Muis. Hoe ik daaraan kom? Mijn vriend noemde me een tijd lang zo
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 17:02
ne0
ne0 is offline
ik heet int egt wendy. Me nickname is afgeleid van me katje Me kat heet starlight. en aangezien ik gek ben op het beestje noemde ik mezelf maar Star. Aangezien die naam vaak bezet is heb ik er maar een x voor en 8er gezet
Oud 30-06-2003, 22:10
Mjoez
Mjoez is offline
Mjoez komt van Muse en daar was ik naar aan het luisteren toen ik me aanmeldde... vind ik wel toffe band.
Marieke is mijn echte naam en dat vind ik wel oké...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 17:21
Verwijderd
Citaat:
mrs me schreef op 28-06-2003 @ 20:21:
ohhhhhhhhhh
dacht dat van viktor kruml kwam (hp) lamaar... ik doe weer us ingewikkeld

Had gekund ... maar Harry Potter heb ik pas twee jaar geleden ontdekt, en ik heb deze naam al vééél langer...

Maar tis wel koel bedacht!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 18:01
$tarlight
$tarlight is offline
nou..... tis niet zo'n heel interessant verhaal hoor... ik wist geen leuke naam te bedenken en toen was dr n liedje op tv dat starlight heette... vandaar en met een $ vond ik m leuker

heet zelf bonny, dat heeft er dus verder niks mee te maken. Ben wel blij met mn naam
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 13:41
Goede Fee
Goede Fee is offline
Goede Fee,

Al zo'n 15 jaar heet ik Anouk, best wel een leuke naam dus zijn er ook veel mensen die zo heten Daarom gebruik ik die naam ook nergens op internet, te onorigineel.
De naam 'Goede Fee' heb ik gekregen toen wij eens een keer hèèl erg goed op aan het letten waren tijdens een wiskundeles Al mijn vrienden kregen namen uit de Disneyfilms. Mij is de naam dus de naam 'Goede Fee' toebedeeld.
Die naam gebruik ik eigenlijk alleen hier, gewoonlijk op msn en andere fora heet ik: Blue Eye (lijkt me ook wel duidelijk )

Greetz Anouk

btw. het onderschrift 'Molloos...' komt voort uit het missen van de serie Wie is de Mol... nog 2 jaartjes wachten dan komt het misschien weer
Oud 08-07-2003, 13:49
Verwijderd
Mijn echte naam is Kim, ik ben er wel tevreden mee.. In ieder geval niet ontevreden al is het wel een erg standaard naam maar ach

Mijn nickname, Dusjcrib..

Ja, de vraag wat het in godsnaam betekent heb ik al zo ont-zet-tend vaak gehoord, maar het betekent dus helemaal niets. Ik ging me ergens registreren en elke naam die ik intypte was al bezet. Uit frustratie ramde ik een aantal toetsen in op mijn toetsenbord. Je kon vervolgens ergens op klikken en dan maakte de computer er een andere combi van.. Een van de combi's was Dusjcrib en die heb ik toen maar gekozen. Om nooit meer last te hebben van namen die al bezet zijn heb ik Dusjcrib toen behouden als mijn nickname..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 13:49
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
mijn forumnaam heeft een simpele verklaring.

gewoon gebrek aan orginele inspiratie en ook nog eens tijdgebrek.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 19:51
SHaNDy
SHaNDy is offline
M'n pony (die nouw verkocht is ) heet Shandy en diej nickname heb k nouw oowk al iets van 2 jaar...
Oud 09-07-2003, 15:23
Verwijderd
Mijn echte naam is Anna-Linda en ik ben heel erg blij met um. Heb hem vier jaar geleden "veranderd" - ik werd altijd Anna genoemd en ikwilde toen dat ze mijn volledige naam zouden gebruiken dus toen ik naar de Brugklas ging heb ik me in laten schrijven met mijn volledige naam. Ik ben heel blij dat ik dat gedaan heb.
Soveelah - geen idee wat het is. Ik zocht naar een leuke forumnaam en zat een beetje na te denken en toen kwam ik hier op. Ik vind het wel een mooie naam
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Rawsteel schreef op 02-05-2003 @ 17:15:
k'Heb het maar van Unreal gejat.
Jouw naam doet me altijd aan paddestoelen denken
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 13:05
Flærynn
Flærynn is offline
Euh... Muziek maar dan anders geschreven?
Oud 17-07-2003, 17:57
Shadowme
Shadowme is offline
Ik heb geen speciale betekenis ervan. Shadow is gewoon schaduw en dat is mijn forumnaam. Meestal ben ik op forums onder de naam dromertje te vinden, maar dat lukt hier niet, vandaar shadow
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 22:00
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Hihi, leuke topic dit!

Es even kijken... In het echt heet ik Femke, en dat vind ik nou niet echt wat je zegt een supernaam. Dus laat ik me vaak bij mijn tweede naam Lieke noemen, vind ik mooier. Nóg vaker word ik Vlindertje genoemd.
Ik heb een tijdje erg met mezelf in de knoop gezeten. Ik heb toen op een gegeven moment een beeldje voor mezelf gekocht, een heel klein dingetje, zo'n egeltje van die bij de Forever Friends familie hoort, en die had een V in zijn handjes. Die V heeft voor mij heel lang gestaan voor twee dieren, die voor mij beiden Vrijheid uitstraalden: de Vogel en de Vlinder.
In het begin wist eigenlijk niemand van mijn vlinderassociaties, maar later kwam de vlinder gewoon steeds dichter bij me staan. Ik was steeds vaker met vlindertjes bezig, voor mij is een vlinder altijd vrijheid, onafhankelijkheid. En VLinder gaat waarheen de wind maar waait. En zo wil ik ook zijn, zolang het windstil is, het zonnetje schijnt, en de wereld kleurt en geurt, blijf ik op een plek hangen, en als het gaat regenen en waaien, vlieg ik naar een zonniger oord. Tsja, in het begin was mijn Vlinderidentiteit een soort van ontsnapping, nu is het gewoon iets wat bij me hoort. Op een gegeven moment heb ik het in mn emailadres gezet, en ben ik op een ander forum gaan schrijven onder de naam Vlindertje. Sindsdien word ik ook in het echte leven heel vaak Vlinder of Vlinnie genoemd

O En voor ik het vergeet: de link naar mijn S.com-nick: ik zei tegen een vriend dat ie de groeten moest doen aan degenen die hij die dag zou zien (die ik verder niet ken). Toen zei hij: MOet ik dan zeggen dat ze de groeten krijgen van euhm... een blondje uit Amsterdam? En toen zei ik: nou dan zeg je toch dat ze de groeten krijgen van een vlinder, een of ander vaag fladdergeval, blabla... En verder weet ik het niet meer, maar zo is dus Fladdergeval ontstaan, leuke veriant op Vlinder toch?!

Zo, dat was mijn filosofische naamverhaal

Laatst gewijzigd op 17-07-2003 om 22:02.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 15:03
smilegirl
smilegirl is offline
mijn naam is ellen...
vind het zelf geen mooie naam...klinkt zo boers..zo te gewoon..
b-tje truttig zelfs misschien..

smilegirl komt omdat ik in de 1e klas altijd veel moest lachen....
toen kwam er een minder leuke periode
en mijn engelse leraar zei HE YOU GIRL...YOU SMILE!!
dus vandaar ik lachte veel en lach nog steeds veel
dus smilegirl
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 15:17
Poziomka
Poziomka is offline
Poziomka is Pools voor bosaardbeitje !
Oud 25-07-2003, 15:22
markeerstift
markeerstift is offline
ik ben markeerstift omdat mijn wachtwoord bij msn zo was
en iedereen aan mij vroeg: HOE KOM JE DAAAAAAAAR nou weer aan ???
en dan zeg ik tsjah.. ik moest mn ww veranderen en ik keek om me heen en toen zag ik een markeerstift
nu is t mn ww nie meer dus kan ik t wel zeggen waha
Oud 25-07-2003, 15:23
markeerstift
markeerstift is offline
Citaat:
Poziomka schreef op 25-07-2003 @ 16:17:
Poziomka is Pools voor bosaardbeitje !
de vrolijke bosaardbei uit de efteling
Reageren

Regels voor berichten