Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mmm mijn naam is euh.... *siebe* vaag Fries naampje
![]() ![]() M'n nickname hier is van een kennis, waravan ik dit account over heb genomen (?) m'n echte nick is e-fixer ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn echte naam is Andrea. En daar ben ik wel tevreden mee... ik zou geen naam weten die beter bij me past in ieder geval.
Toen ik hier voor het eerst kwam heette ik Muiz, maar na een tijdje vond ik dat niet leuk meer en wilde een nieuwe naam... eentje waar iets van mijn eigen naam in zou zitten. Dus ik begon te denken... ik kwam tot de conclusie dat het moest beginnen met 'An' en keek toen om me heen... Op tv zag ik een schoonspring wedstrijd... duiken dus. 'Anduik'? Hmm, nee.. 'Andive'? Hmm... Andive... Andijvie!! Via een omweg kwam ik dus op een bestaand woord wat ik wel geinig vond ![]() Ik noem mezelf hier overigens alleen Andijvie, soms in chats, maar meestal heet ik dan Meisjes Muis. Hoe ik daaraan kom? Mijn vriend noemde me een tijd lang zo ![]() |
![]() |
|
Goede Fee,
Al zo'n 15 jaar heet ik Anouk, best wel een leuke naam dus zijn er ook veel mensen die zo heten ![]() De naam 'Goede Fee' heb ik gekregen toen wij eens een keer hèèl erg goed op aan het letten waren tijdens een wiskundeles ![]() Die naam gebruik ik eigenlijk alleen hier, gewoonlijk op msn en andere fora heet ik: Blue Eye (lijkt me ook wel duidelijk ![]() Greetz Anouk btw. het onderschrift 'Molloos...' komt voort uit het missen van de serie Wie is de Mol... nog 2 jaartjes wachten dan komt het misschien weer ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn echte naam is Kim, ik ben er wel tevreden mee.. In ieder geval niet ontevreden al is het wel een erg standaard naam maar ach
![]() Mijn nickname, Dusjcrib.. Ja, de vraag wat het in godsnaam betekent heb ik al zo ont-zet-tend vaak gehoord, maar het betekent dus helemaal niets. Ik ging me ergens registreren en elke naam die ik intypte was al bezet. Uit frustratie ramde ik een aantal toetsen in op mijn toetsenbord. Je kon vervolgens ergens op klikken en dan maakte de computer er een andere combi van.. Een van de combi's was Dusjcrib en die heb ik toen maar gekozen. Om nooit meer last te hebben van namen die al bezet zijn heb ik Dusjcrib toen behouden als mijn nickname.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn echte naam is Anna-Linda en ik ben heel erg blij met um. Heb hem vier jaar geleden "veranderd" - ik werd altijd Anna genoemd en ikwilde toen dat ze mijn volledige naam zouden gebruiken dus toen ik naar de Brugklas ging heb ik me in laten schrijven met mijn volledige naam. Ik ben heel blij dat ik dat gedaan heb.
Soveelah - geen idee wat het is. Ik zocht naar een leuke forumnaam en zat een beetje na te denken en toen kwam ik hier op. Ik vind het wel een mooie naam ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hihi, leuke topic dit!
Es even kijken... In het echt heet ik Femke, en dat vind ik nou niet echt wat je zegt een supernaam. Dus laat ik me vaak bij mijn tweede naam Lieke noemen, vind ik mooier. Nóg vaker word ik Vlindertje genoemd. Ik heb een tijdje erg met mezelf in de knoop gezeten. Ik heb toen op een gegeven moment een beeldje voor mezelf gekocht, een heel klein dingetje, zo'n egeltje van die bij de Forever Friends familie hoort, en die had een V in zijn handjes. Die V heeft voor mij heel lang gestaan voor twee dieren, die voor mij beiden Vrijheid uitstraalden: de Vogel en de Vlinder. In het begin wist eigenlijk niemand van mijn vlinderassociaties, maar later kwam de vlinder gewoon steeds dichter bij me staan. Ik was steeds vaker met vlindertjes bezig, voor mij is een vlinder altijd vrijheid, onafhankelijkheid. En VLinder gaat waarheen de wind maar waait. En zo wil ik ook zijn, zolang het windstil is, het zonnetje schijnt, en de wereld kleurt en geurt, blijf ik op een plek hangen, en als het gaat regenen en waaien, vlieg ik naar een zonniger oord. Tsja, in het begin was mijn Vlinderidentiteit een soort van ontsnapping, nu is het gewoon iets wat bij me hoort. Op een gegeven moment heb ik het in mn emailadres gezet, en ben ik op een ander forum gaan schrijven onder de naam Vlindertje. Sindsdien word ik ook in het echte leven heel vaak Vlinder of Vlinnie genoemd ![]() O En voor ik het vergeet: de link naar mijn S.com-nick: ik zei tegen een vriend dat ie de groeten moest doen aan degenen die hij die dag zou zien (die ik verder niet ken). Toen zei hij: MOet ik dan zeggen dat ze de groeten krijgen van euhm... een blondje uit Amsterdam? En toen zei ik: nou dan zeg je toch dat ze de groeten krijgen van een vlinder, een of ander vaag fladdergeval, blabla... En verder weet ik het niet meer, maar zo is dus Fladdergeval ontstaan, leuke veriant op Vlinder toch?! Zo, dat was mijn filosofische naamverhaal Laatst gewijzigd op 17-07-2003 om 22:02. |
![]() |
|
![]() |
mijn naam is ellen...
vind het zelf geen mooie naam...klinkt zo boers..zo te gewoon.. b-tje truttig zelfs misschien.. smilegirl komt omdat ik in de 1e klas altijd veel moest lachen.... toen kwam er een minder leuke periode en mijn engelse leraar zei HE YOU GIRL...YOU SMILE!! dus vandaar ik lachte veel en lach nog steeds veel dus smilegirl |
![]() |
|
![]() |
ik ben markeerstift omdat mijn wachtwoord bij msn zo was
![]() en iedereen aan mij vroeg: HOE KOM JE DAAAAAAAAR nou weer aan ??? en dan zeg ik tsjah.. ik moest mn ww veranderen en ik keek om me heen en toen zag ik een markeerstift nu is t mn ww nie meer dus kan ik t wel zeggen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex puber-8 | 3 | 16-11-2011 14:48 |