Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb vandaag gewinkeld en heb gekocht:
1 blauw bikintopje 1 zwart bikintopje (samen voor 4 euro ![]() 1 blauw bikinbroekje 1 zwart bikinibroekje 1 lichtgroene onderbroek (alle 3 bij hunkemöller) 1 grijze sportbroek (bij pimkie) 1 groen t-shirt (bij H&M) 2 boeken 1 anzichtkaart (alle 3 bij Donner) 2 fotolijstjes (bij Xenos, alleen nog ff verfen) mmmm, dat was het wel zo´n beetje, ´k ben nog niet zo erg als mn moeder die had voor bijna 300 euro spullen gekocht ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Oh sjit,ik is jaloers. ![]() Ok,vanmiddag nog een zak snoep,aiaiai,mijn tandjes ![]()
|
2 overseas broeken (1 oranje/blauw/paarse en 1 zilveren met met "teksten" op de rechterkant) bij De Dump
Horloge: rond, donkerblauwe metallic wijzerplaat en donkerblauwe kralen als bandje 5 lollie's... En dat was het ![]()
|
Jeans... ik had al tijden geen spijkerbroeken meer omdat ik er zo'n ontzettende hekel aan heb om die dingen te kopen (en kan ook alleen maar op vrijdagavond en zaterdag de stad in, dat nodigt ook niet uit)
Heb er anderhalf uur voor moeten passen, maar toen had ik een goed model gevonden! Ik lachte me rot om het gezicht van de verkoopster toen ik het pashokje uitkwam en zei "cool, ik wil hier drie van" ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
*whoehoe*
- Lichtroze-tule-rokje. (ZO SCHATTIG!) - Shampoo, wax, haarmousse-spul, gladmaakspul. - Berg make-up waarvan ik niet weet wat ik er mee moet. ![]() - Roze-met-rood-gestreept blousje. - Geel-met-zwarte, en rood-met-witte kniekousen. *jeu* Haar- + make-upspul is de schuld van de kapper enzo. ![]() |
![]() |
|
-t-shirt 'music man' van levis
-oldschool donkerblauw puma trainingsjasje, met nummer 9 erop -lichtblauw t-shirt met een neushoorn-silhouet ![]() ![]() -wit (met rode) oldschool adidasschoenen -witte polo van matinique -cd van sigur ros die ik al heel lang wilde hebben(Aegatis Byrjnun o.i.d) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|