Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
BAH
||
Citaat:
![]() Doen het ook met perm.vloeistof enzo...
||
Citaat:
wft moet je met haarlak als je echte dreads wilt zetten??? nja nevermind |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je ze eerder was kunnen ze los raken.. En 3 maanden niet wassen is echt geen ramp hoor! Mijn moeder was zelfs verbaast hoe schoon mijn haar was toen ze me op luizen controleerde (mijn pa had een luis meegenomen van de sportschool.. heeeeeeel fijn ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het was een grapje naar olga toe. En asjeblieft zeg, zet geen smileys achter opmerkingen die helemaal niet aardig bedoelt zijn. Want het is allang duidelijk dat je mij om wat voor reden dan ook, niet kan uistaan." ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het ging er dus gewoon om dat het leek alsof jullie de enige waren die ze zou kunnen bedoelen. Wilde even duidelijk maken dat er meerdere mensen zijn die ze zetten, want ik vind dat die evenveel kans verdienen. Snappie? En toevallig kan ik je wel uitstaan hoor, niets mis met jou..
||
![]() |
Citaat:
Lieverd, ik zit óok op fok!forum en ik lees toevallig ook wel eens dingen die jij post. Maargoed dat terzijde. doe niet alsof olga en ik hier alle dread-klanten wegkapen etc. want we zetten de laatste tijd amper dreads wegens tijdgebrek en hebben mensen door verwezen naar oa. sooz. |
![]() |
||
Citaat:
![]() trouwens voor zover ik weet zetten wij al iets van anderhalf jaar via dit forum dreads, in tegenstelling tot anderen die het ook ineens moeten gaan doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou ja je mag geloven wat je wil hoor... Ik heb persoonlijk helemaal niets tegen je..
||
Citaat:
even tussendoor
||
Citaat:
Was niet persoonlijk, vond het alleen een beetje gaar dat zelfs de groepjesvorming tot aan fok! doorwerkte. Kan wel verkeerd over gekomen zijn ![]() Maar laten we het weer over dreads hebben en dit naar de pm verhuizen.
||
![]() |
Citaat:
En je vond het nodig om jezelf te verdedigen.. zegt genoeg denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Haj trouwens, martin..die zn dreads er met een scalpel heeft afgehaalt ![]() Maartje hier (van lowlands etc.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je ze na 2 weken gaat wassen...linke soep, wassen ontklit je haar en daardoor gaan je dreads uit elkaar vallen etc. Maar iets eerder dan 3 maanden kan vaak wel hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
handig om het tussentijds enigsinds bij elkaar te houden en daarna de mogelijkheid hebben om de langere stukken te gebruiken om het bij te werken.
||
Citaat:
maja ik hoorde ook dat er van die spray is ofsow die je er op kan sprayen. Kneem namelijk in de meivakantie dreads! spannend!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben nieuw hier, ik werd een beetje gek van het lowlands forum mijn kapper had het trouwens gedaan met een scalpel achtig mesje, deed echt pijn maar het werd wel mooi. mischien dat ik over enkele jaren nog wel weer eens dreads neem......
||
Citaat:
En dingen in je haar is vies ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar mijn vriendje wil geen stank naast zig haha, ik denk zelf dat het wel mee zal vallen, maargoed bedankt! |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Maar je kan droogshampoo gebruiken, of in zout water wassen dat is zelfs goed voor je dreads. Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Dreadlocks Ivon* | 6 | 10-01-2006 20:43 | |
Lifestyle |
Algemeen dreadstopic deel 11 alweer! Verwijderd | 495 | 30-09-2004 21:02 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 | |
Lifestyle |
Het Algemene DREADS-topic III Paris | 469 | 18-09-2003 13:50 | |
Lifestyle |
Ben jij een meeloper of doe je gewoon aan wat je zelf leuk vindt? anonieme_teddybeer | 65 | 13-01-2003 11:00 |