![]() |
|
(bij)naam: Pinda!
Sterrenbeeld: maagd Omschrijf jezelf in 3 woorden: gek vrolijk en vaag Hobby: computers, shoppuh, muziek en lol hebbuh Kledingstijl: vrolijk! ![]() Lievelingsmerk: pff kijk ik niet naar! Muziek: nu vooral SUM41, good charlotte en bowling for soup en andere punk bandjes MSN: verslavend! ![]() Levensmotto: kep on smiling! ![]() Wat wens je: kunnen blijven lachen ofzoww ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
(bij)naam: dickie dick Sterrenbeeld:kreeft Omschrijf jezelf in 3 woorden:heb geen idee Hobby:hardlopen, bmx, concerte Kledingstijl ![]() Lievelingsmerk:geen idee Muziek: de heideroosjes, guano apes, millencolin, böhse onkelz, static-x, deftones, korn, ill niño, the unseen, nirvana, sick of it all, suicidal tendencies, D.R.I., misfits, fear factory, dead kennedys en nog veel meer MSN:zwoesj@hotmail.com Levensmotto:heppik niet(volgens mij) Wat wens je:vakantie voor altijd |
![]() |
|
(bij)naam:De Liberaal
Sterrenbeeld: Ram Omschrijf jezelf in 3 woorden: Just me... Hobby: Politiek, sport, films, enz. Kledingstijl: Netjes Lievelingsmerk(en): Ralph, Tommy, Gardeur, Brax, Frans Molenaar, Van Bommel, Van Lier Muziek: Hardstyle, hardcore, trance, hardtrance, klassiek, rock, enz. MSN: Ja Levensmotto: Leef vandaag... en denk gisteren... Wat wens je: niets...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|