Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik walg ook van Salene/Pride.. ook al vond hij may niet echt leuk.. hij hoort bij may.. en jay bij ebony, salene bij ryan, cloe bij ved (de trut... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() nou goed, ik zal voortaan wel effe waarschuwen als er een spoilertje aan komt ![]()
||
Citaat:
![]() ik hoop overigens ook dat Ryan terug komt, die's gewoon gaaf ![]() Vooral omdat 'ie de Guardian flink heeft gebeukt ![]() Er stond trouwens laatst toch ook een plaatje op tribeworld bij het nieuws waar Alice, KC en die maffe Guardian op stonden? Ik ga nu zeker hopen dat die terug komen ![]() En ik hoop dat May ook es dood gaat, als Pride uiteindelijk toch dood gaat, mag May ook wel de pijp uit ![]()
|
ach, Pride kan ik wel missen, die Greenpeace-extremist
![]() maar de rest moet zeker wel terug komen! Naja, Patsy niet, maar de rest wel ![]() Het zou wel gaaf zijn als Danni nog in leven zou zijn ![]() Dat was gewoon een gaaf zeikwijfje ![]()
|
IK KIJK HET ALTIJD IN HET BEGIN VOND IK HET NIET ZO MOOI MAAR HET IS EIGELIJK KICKEN :cohttp://213.86.54.16/tribeworld/club/download/t4_25.html ol:
||
Citaat:
![]() wow, dit jaar voor het eerst een verjaardag niet op het forum gevierd ![]() Lex maakt ook nog es wat mee, zeg ![]() Gladiator Lex, hmz ![]()
|
pff, vrouwen ook... onmogelijke wezens
![]() Ik snap niet wat al die wijfjes nu in Pride zien, ik zie er enkel een holbewoner in die bang is voor de technologie.... of ligt dat nu an mij?? ![]()
|
Neej, lieve jongen, dit gaat om uiterlijk (oh wij oppervlakkige wezens...). Wat betreft innerlijk heb je gelijk. Waarom dacht je dat ik voor de Guardian ga (oh verbetering) (oh onmogelijkheid)?
En eventjes off-topic, was jij niet dat mensje van de DBZ Forum Familie heel lang geleden? Ik wilde ook meedoen (had nog een andere naam, weet niet meer wat, oh blondheid), maar was te laat. *Pruilt* Ik wilde Bulma zijn... Bij de weg, je was jarig? Gefeliciteerd! *kus kus kus* |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hij ziet er uber lekker uit ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ze draaiden Abadeo!! ![]() ok, dat was mijn vreselijk zinvolle reply van vandaag weer p.s.: wat waren die beelden van die experimenten ongelooflijk ranzig zeg... :x
||
Citaat:
![]() Off-topic: Ik was idd degene die ooit es de DBZ Forum familie had gemaakt ![]() Ah, sweet days ![]() Ik weet het nog precies ![]() Ik was Vegeta, Kleine A* was Gotenks, MeNdY was Bulma, Psycho-M was Gohan en ga zo maar door ![]() Those were the days ![]() Weer on-topic: Als jullie die experimenten al eng vonden, moet je mij es in de ochtend zien, ik zie er dan net zo uit als die experiment-mensjes ![]()
|
Ach ja, ik ken het verschijnsel *oh my god ik zie er niej uit* 's morgens... En trouwens, heb je al eens een foto van jezelf op het forum gezet? Kunnen we vergelijken... Muhaha... En wordt het niet haast tijd voor een nieuwe forumfamilie (ik=Bulma, voor geval dat... Plies? Je lijkt me namelijk een heel aardige jongen, toch?)
Terug on-topic; experimentmensjes zijn idd eng... Bah... En weeeer is er niemand terug. Komen ze wel terug..? Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 19:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() hmmm show eens een foto..zo heel erg eng vond ik die experimenten nou ook weer niet! |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik heeft nu een digitale camera, dus ik maak binnenkort wel een paar fotows van ik in de ochtend ![]() Ik had die dbz forum familie toen op Onzin gemaakt, maar daar kom ik nooit meer, dus ik heb geen idee waar ik die famile-topic nu moet posten ![]() Trouwens...... *reclame maak-actie* Mochten er nog mensjes zijn die nog steeds een bietje Zoot/Chosen-gek zijn, er is daar ook een forum van ![]() http://chosenofzoot.suddenlaunch2.com/index.cgi
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Tribe d00r | 45 | 13-07-2006 16:43 | |
Films, TV & Radio |
the tribe sublime | 7 | 08-07-2006 19:55 | |
De Kantine |