![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zie wel dat ik ben aangekomen, want, en hierbij moet ik opmerken dat ik het zelf ook NIET mooi vond en er best *scared* van werd, toen ik minder woog zag je bijna nix meer dan botten en vet die ik toch nooit kwijt kan raken. De weegschaal had ik weggegooid, omdat ik in een cirkel zat van voor iedere 50 ml water gedronken te hebben gaan wegen, dan drinken, en hup op de weegschaal om te kijken, of er misschien niet een wonder is gebeurt en die 50 ml ergens anders in zitten dan in mijn lichaam ... een beetje om gek te worden dus.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
why oh why??????
Je hebt me hier dus een tijdje niet gezien en dat heeft dus weer maar eens zijn gevolgen gehad é! Ik was dus al afgevallen, namelijk 3 kg!! En...nu heb ik ze alledrie weer bij!! Dus ja, maar weer opnieuw beginnen diëten zeker? vandaag gegeten: 7 boterhammen met choco 1 glas fruitsap 3 koppen koffie met melk 1 kop chocomelk spaghetti (met saus natuurlijk) (2 grote borden) nog eens 2 boterhammen met choco 3 wafelkoekjes (zo'n harde) een chacha een crackot een chocoladekoekje een groot hand chips een warme suikerwafel een glas limonade Dit is hier wel niet allemaal in volgorde opgeschreven, maar soit. Ik denk (nu ik dit eens bekijk!!! ![]() Ik schaam me er echt voor en als ik dan bij anderen ben, dan eet ik net zo weinig mogelijk om me normaal voor te doen en dan denken ze dat ik te weinig eet en....pffff Morgen ga ik weer op dieet. Weer de snoepen afschaffen, de cola en de limo afschaffen, en niet meer eten na 20h 's avonds... Ik weeg nu 61-62 en ben 1m67 of zo. Ik ga (again) voor de 55! (plz, steun me een beetje...zal nodig zijn..hellup, Pasen is in aantocht...chocholade...mmm ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ phensic
Maak het jezelf niet meteen te moeilijk door helemaal te stoppen met snoepen, probeer gewoon een beetje te minderen, dan hou je het ook veel makkelijker vol. Wat je ook kunt doen is proberen magere tussendoortjes te nemen, dan hoef je je niet meteen schuldig te vullen als je iets heb gegeten. En als je nou een keer een dag heb waarop het tegen zit en je eet veelste veel, beweeg dan gewoon wat meer. Gewoon een half uurtje wandelen is hardstikke goed. En als je wil afvallen is het gewoon het beste als je iedere dag een halfuur of meer beweegt. Heb ik de afgelopen week gedaan en was 8 ons afgevallen ![]() Heel veel succes in ieder geval! |
![]() |
|
Verwijderd
|
@phensic: Maak het jezelf idd niet te moeilijk door al het snoep uit je leven te verbannen. Dat houd je vaak even vol, maar daarna val je des te harder terug. Je mag best af en toe iets lekkers, ook als je lijnt. En de kans dat je je dan een keer 'vergrijpt' aan een heleboel snoep ed tegelijk is minder groot, omdat je je zelf en je lijf minder ontzegt. Chocola werkt min of meer verslavend, als je dus heel plotseling van veel naar geen chocola gaat, werkt dat ook niet.
Een eetstornis is niet iets wat zich eenmalig uit, dat is iets wat over een lange(re) termijn gebeurd. En ik denk dat iedereen wel eens zoveel eet, ik heb gister ook behoorlijk wat gegeten. Verder ben ik ook alles weer aangekomen wat er af was + meer, zullen we het samen weer gaan proberen? Maar niet streng, jezelf op water en brood zetten heeft absoluut geen zin nl (jojo-effect en dat heb jij nu 'mogen' ervaren). |
![]() |
|
Verwijderd
|
misschien is het een goed ide een sooort topic te maken waar alle mensen die willen afvallen iedere avond posten wat ze over de hele dag gegeten hebben. Misschien krijg je zelf zo beter inzicht op wat je weet,en kunnen we elkaar steuenen en helpen. Maar dan moet er natuurlijk niet dingen achter de hand gehouden worden...
wat vinden jullie? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben nou aan t lijnen en hou voor mezelf precies bij wat ik eet en wat ik binnenkrijg en ik geloof niet dat het interesant is voor anderen om te weten wat ik eet, overigens ik stik nu van de honger, t is pas de tweede dag dat ik bezig ben vandaar...veel sporten helpt ook bij t afvallen overigens...
|
![]() |
|
ik eet meestal
-4/5 boterhammen per dag -veel chocola ![]() -groot bord avondeten -koek bij de koffie -koek bij de thee ik drink 2 koppen thee 1 glas vergeperste jus 3/4 flesjes water 2 glazen frisdrank (vaak cola light of carvancevitan) 1 beker koffie ik heb zelf 2.5 uur per week training op school 2 uur gym en elke zaterdag een wedstrijd van +/- 1.5 (per week) elke dag behalve zondag een uur fietsen maar..... ik weeg 70 en ben 1.75 en ben pas 15! moet ik meer water drinken..? ik weet dat ik de koek en snoep moet weglaten maar dat heb ik echt nodig ![]()
||
Citaat:
![]() ik wil voor 5 ot 8 kilo gaan. dat lijkt me mooi. en wat smallere taiile omvang! (maar dat is vast een te grote eis!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
meer drinken kan helpen.. maar dan moet je wel water of andere caloriearme dingen drinken.. die zijn vaak ook wel lekker.. alleen in dingen zoals koffie en chocolade melk, gewone melk enzo zitten vaak heel veel calorieen.. verder beweeg je wel goed genoeg.. als je wilt afvallen zou ik als ik als ik jou was de koeken en zeker de chocola vervangen door gezondere tussendoortjes.. als je een rechtere rug wil kan je dat oefenen voor de spiegel |
![]() |
|
Wat ik vandaag gegeten heb:
-6 boterhammen met (suikervrije) jam -4 lichtgewicht Wasa-crackers met (suikervrije) jam -125 gram fruitsalade (meloen, aardbei, druiven) -3 van die doosjes met rozijnen -zelfgemaakte pizza met kaas en champignons -250 gram Optimel Vifit aardbeien yoghurt Misschien eet ik vanavond nog een appel. Valt dit mee...? Ik heb altijd honger...om af te vallen zou ik eigenlijk minder moeten eten...maar is het hier mee te doen? Niet over bewegen beginnen ajb, want daar weet ik alles van...ik loop (wandel) ongeveer minstens een half uur per dag en das voorlopig het enige haalbare...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe komt het eigenlijk dat je mar zo weinig eet? Ben je op dieet, of eet je normaal ook altijd zo? Misschien heb ik het mis hoor, en eet je wel genoeg, daar mag iemand anders over oordelen, maar ik vind het persoonlijk wat weinig. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() (Hier zou ik nog een heleboel achteraan kunnen typen...maar laat dat maar zitten... ![]() Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 07:56. |
![]() |
|
![]() |
Wat ik eet op een dag is dit:
smorgens: twee bruine boterhammen met slankie kaas 1 glas vruchtensap Tussedoor: 2 Sultana fruitstart Smiddags: twee bruine boterhammen met slankie kaas 1 bakje vruchtenyoghurt 3 kleine brokjes witte chocola Tussedoor: 4 crackertjes met jam 1 kop koffie Savonds: 1 bord witte rijst met kippenragout en een stuk komkommer 1 bakje vruchtenyoghurt Verder: 1 flesje water En dit is een dieet voor mij. Heb net wel nog een uur geaerobiced. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hm, dat te weinig drinken zou kunnen, ik heb altijd de neiging niks te drinken, want ik heb toch altijd dorst. ![]() Ik ben niet echt op dieet,maar ik wil gewoon niet zwaarder worden. |
![]() |
|
Laat ik ook maars een keertje gaan reageren..
![]() K heb wel alle lijntopics zo ongeveer al gelezen, maar nog nooit zelf gereageerd.... K ben al sinds januari aan de lijn, k heb echt allerlei dieten geprobeerd enzo... Steeds weer iets afgevallen en dan weer wat aangekomen enzo. Maar k ben nu al wel ongeveer 12 kg kwijt.. ![]() Nog iets van 15 kg te gaan! Maar t wordt wel steeds moeilijker... ![]() K probeerde vandaag mn best te doen, maar k heb toch weer te veel gegeten.. ![]() - yoghurt en een peer - beker yoghurt met musli enzo... - pakje sultana - veel avondeten ( boerenkoolstampot) - alweer yoghurt - iets van 2 liter water Maar met zoveel als k vandaag opheb kom k alleen maar aan.... K had in t weekend ook gewoon gegeten echt niet superveel ofzo en k was meteen weer 2 kg aangekomen... ![]() K denk dat k morgen maar helemaal niet ga eten misschien helpt dat ofzo....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Water kun je gerust drinken, kom je helemaal niets van aan, en het spoelt ook lekker door. Verdwijnen er allerlei stoffen uit je lichaam. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nu minder drastisch bezig. Ik ben iemand die eigenlijk al (zover ik me herinner) veel at. Ik eet altijd twee borden en eet veel tussendoortjes (ongezonde) gecombineerd met cola of zo.
Nu ben ik al begonnen met stap 1, namelijk geen cola meer. Ik probeer ook de tussendoortjes tussen het thuiskomen van school en het avondeten te minderen of te schrappen. Ook 's avonds eet ik minder snacks. Als ik dan wel zondig, geniet ik er des te meer van, eet ik het traag en eet ik geen al te grote portie. Ik doe nu ook een paar setups om de 2 dagen en probeer weer enkele keren per week te gaan joggen. Ik vermager vlug, maar blijkbaar komt het ook vlug weer aan (zal wel dat jojo-effect zijn zeker?). Toch denk ik dat ik vraatzucht heb. Want mijn maaltijd die ik vorige opgeschreven heb, was niet zo ongewoon voor me. Ik eet altijd veel. Ik denk vooral uit verveling. Het probleem is ook, ik ben superperfectionistisch. Ik wil ook altijd al mijn probleempjes in één keer oplossen en dan wel zo vlug mogelijk, wat natuurlijk niet haalbaar is. Ik ben nu bezig aan het diëten, aan het stoppen met roken (ik rook al heel wat minder ![]() Ik ga je raad opvolgen (Leonoor) en het wat stap voor stap doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet hoeveel je weegt? Als het echt teveel is, kan het ook zijn dat je daarom zo snel afvalt.
|
![]() |
nouhou
![]() een heel groot stuk chocola 15 fruitella's 6 koekjes en dan heb ik ook nog gewoon 4 boterhammen en een bolletje gegeten.. en kmoet nog avondeten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga trouwens al drie daagjes best lekker
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb al duizend keer gevraagd aan ma of ze geen lekkers meer zou willen meebrengen en toch doet ze het nog. Ze heeft nu zo'n grote pak chips mee waar er allemaal kleine zakjes in zitten. En da's om met twee te delen!! Ik heb ook alweer chocola gegeten en chips en enkele eierkoeken en boterhammen met vette vissalade en dan nog mijn ontbijt..... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wil iemand effe kijken of dit teveel of te weinig of goed is om te eten als je toch wil afvallen?
smorgens: 1 appel en 2 mandarijntjes 1 glas water 1 glas koffie smiddags: 1 kop cup a soup tomaat 4 bruine boterhammen met slankie smeerkaas 1 glas water savonds: 1 bord boerenkool met een karbonade en appelmoes. 1 bakje vruchtenyoghurt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
vandaag:
2 koppen thee 1 flesje water 1 cappuciono 2 bruine boterhammen met berliner 4 met ham een appel een stukje komkommer vanavond een bord pasta of spaggeti en misschien savonds nog een koek. beetje normaal..!? IK HEB NIET GESNOEPT ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #10 Snufje | 390 | 08-05-2003 19:30 |