Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() èn minimeeten met degenen die op fields of rock komen (jij?)
||
Citaat:
En en en bij Fields of Rock dan is ikkes er ook
|
6 april = Wilbert bedreaden dacht ik zo Hidde...
en Fields Of Rock.. naja okay, waarschijnlijk ben ik er ![]() oohja ff een snellere link: http://www.geocities.com/soozeffeks/Meeting/page_01.htm *mirror* http://212.187.6.138/pics/Meeting_8-3-2003/page_01.htm *emo-story* http://212.187.6.138/pics/Meeting_8-...y/beingemo.htm
Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 21:11. |
![]() |
||
Citaat:
en dan de nacht ook nog meemaken ofsow.. of een dagje pretpark met z'n allen ofsow ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
hmmjah met LL is het ook zo, dat veel mensen zowieso met een groep gaan, en daarmee al dingen afspreken enzo
![]() vorig jaar was de meeting behoorlijk in het water(letterlijk) gevallen, wel jammer. missch dit jaar een beter georganiseerde..maar dat blijft lastig op een festival. |
![]() |
||
Citaat:
en daar is ook niet bepaalt een oplossing voor... ach gewoon al die 'groepen' van elkaar 'uniten!' naar 1 groep.. ![]() ![]()
||
Citaat:
: dijenkletser : away! maar haha.. ik denk dat strax een hele discussie me wel leuk lijkt.. voor wat voor ideeen met wat je allemaal met een meeting kan doen enzo ![]() stelletje fokkers ook allemaal ![]()
||
Citaat:
maar ik was bij PP jah ![]() en jou heb ik niet herkend... Mensjes, ik ga morgen maar eens mijn rolletje inleveren... Duurt dan weer een week bla... *knuffel* voor al die schattige lievvige stoere mensjes waar ik veels te kort mee heb gemeet
||
Citaat:
![]() maaruh ik was een van de mensen die tot het laatst bleef....had lange lakrok aan en roze strak truitje met een grof gaastruitje erover heen...en lakhandschoentjes.... was met een vriendin... hhmmmz maarja dat zegt je waarschijnlijk allemaal niks meer ![]() ![]() stond/danste wel de hele tijd bij je in de buurt (na het concert), aan dezelfde kant van de zaal ...we stonden op een gegeven moment met een heel stel in een kringetje te dansen hehe ![]()
Laatst gewijzigd op 09-03-2003 om 23:32. |
![]() |
||
Citaat:
en ik heb met heel wat mensjes in kringetjes gedanst... ja, hebbik ook nix aan ![]() vlieg me de volgende keer maar aan als je me ziet ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() had je alleen ook net pas herkend op een foto hierzo...anders had ik het bij PP al gedaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Aftah Utreg topik STP | 129 | 02-04-2003 15:56 |