![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 05:41. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry, als mijn reactie gemeen of hard klinkt, maar als je er erg mee zit, doe er dan wat aan (misschien doe je er al wat aan, dan: ![]() |
![]() |
|
![]() |
leeftijd: 15 en bijna twee weken
lengte: 1.78 ( grr....is te groot....) gewicht: 64 (ongeveer op onze weegschaal weeg ik 62, dan ben je helemaal blij...moet je er EIGENLIJK nog 2 kilo bijdoen...grrr.... en daar ben ik blij mee ![]() Er staat wel dat ik een gezond gewicht heb ..,... ![]() t vet zit allleen op de plekke waar je t juist NIET wilt hebbe...das zooo vervelend! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
1. 65
54 kilo pff, ze zeggen altijd tegen mij dat ik dun ben maar hier is het best erg vind ik ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind emzlef namelijk niet te dun en al heelmala niet te dik... ik vind t helemala goed ![]() En vet = inprincipe niet goed... Ik snap niet dat mensen altijd zo moeoilijk doen om gewicht.. t gaat dr toch om hoe je dr uitziet? ik weeg maar 57 maar dat wil niet gelijk betekenen dat ik vergeleken me lengte en lichaam te dun ben! Kijk gewoon naar hoe iemand dr uitziet en niet naar een leeftijd geicht en lengte.......
Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 14:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, kga denk ik ook niet zover gaan hoor, nu weeg ik 55.5 (ja ben op dieet en het lukt ![]() 53 is natuurlijk ook niet mis, maar ik ben al heel blij met mijn huidige gewicht. Alleen nog wat sporten om het wat strakker te krijgen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
zulke topics zijn neit goed voor je zelfvertrouwen
het lijkt wel of heel nederland dun is wat irl geloof ik dus echt niet zo is.. waarom posten er geen mensen die iets zwaarder zijn?? ik zie bijna geen reacties van mensen die wat meer wegen terwijl je als je wat meer weegt neit meteen te zwaar hoeft te zijn |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Onhandelbare Fjord Skilly | 60 | 09-03-2007 11:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #47 Verwijderd | 500 | 27-04-2005 11:11 | |
Seksualiteit |
Spieren hebben in of out? Verwijderd | 187 | 04-07-2003 20:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #10 Snufje | 390 | 08-05-2003 19:30 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |