Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maja, we hebben altijd FA nog die ons naar de fontein kan leiden ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() mijn vader zegt altijd.... 11 tegen 11 en uiteindelijk winnen de duitsers... Mijn mening: Let Brazilie win!!!! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik zie wel .. 't is niet zo dat ik het nou belangrijk vind ofzo, maar de finale is wel iets om naar te kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maarja die kunnen nou allemaal weg ![]() Ik hou niet van de manier waarop de duitsers voetballen maar ik geef toe.. Duitsland speelde goed vandaag! Ze hadden de koreanen prachtig onder druk en hebben (helaas) terecht gewonnen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het team, zoals het nu is, ook niet goed. Het is een absoluut wonder dat ze in de finale staan. Leuk van je dat je complimenten geeft, alleen jammer dat ik er heel anders over denk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar vandaag konden ze korea aan.. walsten ze over hun heen.. had het wat mij betreft wel 5-0 kunnen zijn.... ze waren een stuk beter dan de andere wedstrijden die ze dit wk hebben gespeeld.... maar idd mijn spel is het ook niet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb niet eens gekeken, zat op mijn werk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
want zo te horen ben je niet geinteresseerd in voetbal.. alleen de finale kijken.... dat doen alleen de 'net alsof' geinteresseerden |
![]() |
|
[forumbaasspeelmodus] zullen we nou weer ontopic gaan, we hebben het hier over de meeting van as zondag voor degenen die het niet meer wisten [/forumbaasspeelmodus]
|
|