Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2003, 19:46
Verwijderd
Dennis Bergkamp vindt de zin te lang en te kinderlijk geworden en kamt zijn baard.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2003, 15:38
Verwijderd

Dennis Bergkamp vindt de zin te lang en te kinderlijk geworden en kamt zijn paard.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 15:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dennis Bergkamp vindt de zin te lang en te kinderlijk geworden en rijdt zijn paard

BTW: Niet te ver doordenken.
Oud 27-02-2003, 16:44
potverdorie
potverdorie is offline
Dennis Bergkamp vindt de zin te lang en te saai geworden en rijdt zijn paard
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 18:29
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Dennis Bergkamp vindt de zin te lang en te saai geworden en rijdt zijn moeder
Oud 27-02-2003, 18:35
*gaapt*
*gaapt* is offline
Dennis Bergkamp vindt de zin te lang en te saai geworden en rijdt zijn moeder naar de supermarkt
Oud 27-02-2003, 20:00
Verwijderd
Dennis Bergkamp vindt de zin te lang en te saai geworden en rijdt zijn moeder naar de supermarkt in een winkelwagentje
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 21:08
DaDude
DaDude is offline
Dennis Bergkamp vindt de zin te lang en te saai geworden en rijdt zijn donor-moeder naar de supermarkt in een winkelwagentje
Oud 27-02-2003, 21:11
Dminor
Dminor is offline
Dennis Bergkamp vindt het pashokje te lang en te saai geworden en rijdt zijn donor-moeder naar de supermarkt in een winkelwagentje
Oud 27-02-2003, 21:12
Dminor
Dminor is offline
Vraag me niet waarom ie dat vindt trouwens
Oud 27-02-2003, 21:26
Verwijderd
Dennis Bergkamp vindt het pashokje te lang en te saai geworden en rijdt zijn donor-moeder naar de supermarkt in een kinderwagen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 21:52
Verwijderd
Dennis Bergkamp vindt de limousine te lang en te saai geworden en rijdt zijn donor-moeder naar de supermarkt in een kinderwagen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 22:03
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Dennis Bergkamp vindt de limousine te lang en te saai geworden en rijdt zijn donor-moeder in een kinderwagen AAN
Oud 27-02-2003, 22:04
*gaapt*
*gaapt* is offline
Dennis Bergkamp vindt de limousine te lang en te stijlvol geworden en rijdt zijn donor-moeder in een kinderwagen aan
Oud 28-02-2003, 01:42
A*
A* is offline
Dennis Bergkamp vindt de limousine te lang en te stijlvol geworden en rijdt zijn donor-moeder in een gieter aan
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 02:06
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Dennis Haxelsson vindt de limousine te lang en te stijlvol geworden en rijdt zijn donor-moeder in een gieter aan
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 08:56
Krez
Krez is offline
Dennis Rodmann vindt de limousine te lang en te stijlvol geworden en rijdt zijn donor-moeder in een inrichting aan
Oud 28-02-2003, 09:56
Verwijderd
Dennis Rodman vindt de limousine te lang en te stijlvol geworden en rijdt zijn donor-codicil in een inrichting aan
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 10:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De hond van Dennis Rodman vindt de limousine te lang en te stijlvol geworden en rijdt zijn donor-codicil in een inrichting aan
Oud 28-02-2003, 10:38
Underwearman
Underwearman is offline
De hond van Dennis Rodman vindt zijn lul te lang en te stijlvol geworden en rijdt zijn donor-codicil in een inrichting aan
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 11:52
Verwijderd
de baas van de hond van Dennis Rodman vindt zijn lul te lang en te stijlvol geworden en rijdt zijn donor-codicil in een inrichting aan

Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 17:44
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De baas van de hond van Dennis Rodman vindt zijn lul te lang te dik en te stijlvol geworden en rijdt zijn donor-codicil in een inrichting aan
Oud 28-02-2003, 18:23
Verwijderd
De baas van de hond van Dennis Rodman vindt zijn lul te lang, te dik en te stijlvol geworden en rijdt zijn dönner kebab-codicil in een inrichting aan
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 18:46
joopie
joopie is offline
De baas van de hond van Dennis Rodman vindt zijn lul te lang, te dik en te stijlvol geworden en rijdt zijn dönner kebab-codicil in een groot bejaardenzorgcentrum.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 18:49
*gaapt*
*gaapt* is offline
de chauffeur van de baas van de hond van Dennis Rodman vindt zijn lul te lang, te dik en te stijlvol geworden en rijdt zijn dönner kebab-codicil in een groot bejaardenzorgcentrum.
Oud 28-02-2003, 19:14
Dminor
Dminor is offline
de chauffeur van de baas van de hond van Dennis Rodman vindt zijn lul te lang, te dik en te stijlvol geworden en rijdt daarom zijn dönner kebab-codicil in een groot bejaardenzorgcentrum.
Oud 28-02-2003, 20:16
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
de chauffeur van de baas van de hond van Dennis Rodman vindt zijn lul te lang, te dik en te stijlvol geworden en rijdt daarom zijn dönner kebab-codicil in een geil bejaardenzorgcentrum.
Oud 28-02-2003, 20:23
Dminor
Dminor is offline
de chauffeur van de baas van de hond van Dennis Rodman vindt zijn lul te lang, te dik en te stijlvol geworden en rijdt daarom zijn geile bejaardenzorgcentrum in een dönner kebab-codicil
Oud 10-03-2003, 11:42
Verwijderd
de kat van de chauffeur van de baas van de hond van Dennis Rodman vindt zijn lul te lang, te dik en te stijlvol geworden en rijdt daarom zijn geile bejaardenzorgcentrum in een dönner kebab-codicil
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 21:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
de kat van de chauffeur van de baas van de hond van Dennis Rodman vindt zijn lul te lang, te dik en te stijlvol geworden en rijdt daarom net zo hard als Michael Schumacher zijn geile bejaardenzorgcentrum in een dönner kebab-codicil
Oud 10-03-2003, 21:48
*gaapt*
*gaapt* is offline
de kat van de chauffeur van de baas van de hond van Dennis Rodman vindt zijn lul te lang, te dik en te stijlvol geworden en huppelt daarom net zo hard als Michael Schumacher zijn geile bejaardenzorgcentrum in een dönner kebab-codicil
Oud 11-03-2003, 08:13
Big Brother
Big Brother is offline
de kat van de kerkuil van de baas van de hond van Dennis Rodman vindt zijn lul te lang, te dik en te stijlvol geworden en huppelt daarom net zo hard als Michael Schumacher zijn geile bejaardenzorgcentrum in een dönner kebab-codicil
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 09:34
Verwijderd
de kat van de kerkuil van de baas van de hond van Dennis Rodman vindt zijn haar te lang, te dik en te stijlvol geworden en huppelt daarom net zo hard als Michael Schumacher zijn geile bejaardenzorgcentrum in een dönner kebab-codicil
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 12:51
Blisss
Blisss is offline
de kat van de kerkuil van de baas van de hond van Dennis Rodman vindt zijn haar te lang, te dik en te stijlvol geworden en paradeert daarom net zo hard als Michael Schumacher zijn geile bejaardenzorgcentrum in een dönner kebab-codicil
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 13:03
Smartie
Smartie is offline
de kat van de kerkuil van de baas van de hond van Dennis Rodman vindt zijn tandenborstel te lang, te dik en te stijlvol geworden en paradeert daarom net zo hard als Michael Schumacher zijn geile bejaardenzorgcentrum in een dönner kebab-codicil
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 13:17
Blisss
Blisss is offline
de kat van de kerkuil van de baas van de hond van Lodewijk XIV vindt zijn tandenborstel te lang, te dik en te stijlvol geworden en paradeert daarom net zo hard als Michael Schumacher zijn geile bejaardenzorgcentrum in een dönner kebab-codicil
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 13:18
Smartie
Smartie is offline
Mijn broer, Lodewijk XIV, vindt zijn tandenborstel te lang, te dik en te stijlvol geworden en paradeert daarom net zo hard als Michael Schumacher zijn geile bejaardenzorgcentrum in een dönner kebab-codicil
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 13:19
Blisss
Blisss is offline
Mijn broer, Lodewijk XIV, vindt zijn tandenborstel te lang, te dik en te stijlvol geworden en paradeert daarom net zo hard als je moeder zijn geile bejaardenzorgcentrum in een dönner kebab-codicil
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 13:21
Smartie
Smartie is offline
Mijn broer, Lodewijk XIV, vindt zijn tandenborstel te lang, te dik en te stijlvol geworden en paradeert daarom net zo hard als een afhaalchinees in een dönner kebab-codicil
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 13:22
Blisss
Blisss is offline
Mijn broer, Lodewijk XIV, vindt zijn kont te lang, te dik en te stijlvol geworden en paradeert daarom net zo hard als een afhaalchinees in een dönner kebab-codicil
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 13:26
Smartie
Smartie is offline
Mijn broer, Lodewijk XIV, vindt zijn kont mooi geworden en paradeert daarom net zo hard als een afhaalchinees in een dönner kebab-codicil
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 13:27
Blisss
Blisss is offline
Mijn broer, Lodewijk XIV, vindt zijn kont mooi geworden en paradeert daarom samen met mij net zo hard als een afhaalchinees in een dönner kebab-codicil
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:02
Verwijderd
Mijn broer, Lodewijk XIV, vindt zijn kont mooi geworden en paradeert daarom samen met mij net zo hard als een afhaalchinees in een rond vierkantje.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:16
Smartie
Smartie is offline
Mijn broer, Lodewijk XIV, vindt zijn kont mooi geworden en paradeert daarom samen met mij verkleed als een afhaalchinees in een rond vierkantje.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:17
Blisss
Blisss is offline
Mijn broer, Lodewijk XIV, vindt zijn kont mooi geworden en paradeert daarom samen met mij verkleed als een hitsige afhaalchinees in een rond vierkantje.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:23
Smartie
Smartie is offline
Mijn broer, Lodewijk XIV, vindt zijn kont mooi geworden en paradeert daarom samen met mij en napoleon verkleed als een hitsige afhaalchinees in een rond vierkantje.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:24
Blisss
Blisss is offline
Mijn broer, Lodewijk XIV, vindt zijn kont mooi geworden en paradeert daarom samen met mij en napoleon verkleed als drie hitsige afhaalchinezen in een rond vierkantje.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:24
Smartie
Smartie is offline
Mijn broer, Lodewijk XIV, vindt zijn kont mooi geworden en paradeert stomdronken samen met mij en napoleon verkleed als drie hitsige afhaalchinezen in een rond vierkantje.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:26
Blisss
Blisss is offline
Mijn broer, Lodewijk XIV, vindt zijn kont zo ontzettend mooi geworden en paradeert stomdronken samen met mij en napoleon verkleed als drie hitsige afhaalchinezen in een rond vierkantje.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 14:37
Verwijderd
Mijn broer, Lodewijk XIV, vindt zijn kont zo ontzettend mooi geworden en paradeert stomdronken samen met mij en napoleon verkleed als drie groene afhaalchinezen in een rond vierkantje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten