Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- Hihi.. Hihihi.. Hi.. Jij hebt twee verschillende oorbellen in..
- Wohhh, nazi, nazi! Je hebt legerschoenen aan! - Heu, ouwe rockerrr! (Maar dat was op de positief-geintje-evenlachen-manier bedoeld.) - Nou, als ik jou was, dan zou ik het wel weten. *vies lachje* Jaa, het is altijd weer lachen in Uithoorn. Maar over 't algemeen krijg ik zo goed als nooit negatief commentaar, eigenlijk. Ik ben altijd wel vriendelijk tegen mensen, wat minder provocerend is dan een chagrijnig hoofd. En als mensen al tegen me gaan zeiken dan weten ze 'n sarcastische opmerking terug kunnen verwachten, dus op nafluit van gefrustreerde oude mannetjes heb ik niet echt ergens last van. @Hukkie: ![]() Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 18:44. |
![]() |
|
![]() |
Helemaal in kakoutfit (sorry
![]() "hoezo dan?" "ja je jas is zwart" ![]() Vandaag bij betoog: (over preventief fouilleren" "ja ik zou Judith (ik) eerder fouilleren dan Madeleine, want ehm Judith ziet er veel enger uit dan Madeleine in haar Hilfiger pakje" "ja ik heb ook een hilfiger shirt hoorrr.." "ja toch ben je eng" OK ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
moet die broek zien dan hihihhihi ook wel leuke maar veel minder. ook schijn ik van muziek te houden die niet om aan te horen is ![]() ach ja laat ze maar lullen!!!! groetjes knak ![]()
||
![]() |
Citaat:
Trouwens, ik stond een keer in de trein (stond ja ![]() |
![]() |
|
mijn 3-jarige nichtje:
"Heb je dat met een mes gedaan?" -->over de kuiltjes in mijn wangen ![]() "kankergothic" (?) "er zit iets bij je oog" "dat hoort" "wow dat is echt lelijk!!" ![]() en nog zo'n foute large-zin.."biertje? neuken? nee? iets anders dan?" bweeegh en nog wat meer standaard dingetjes altijd leuk die mensen die niks gewend zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Colaatje, Neuken? Nee? Sinas dan" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
de leukste positieve opmerkingen die ik heb gehad zijn gek genoeg allemaal over mijn ogen, terwijl ik die zelf niet echt speciaal vind
'ik vind je ogen echt mooi' 'je ogen stralen iets intelligents uit' (??!) 'cuteyeyes' (bloos haha)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ach, ik vind het wel leuk wat ze allemaal zeggen
"jij bent toch ook zo'n hippie, jij zult dat wel weten" en dan weer een andere keer "wow ben jij de dood ofzo" hoewel ik toch niet erg overdreven uitzie, maargoed ![]() maar het opmerkelijkste wat ik heb gehoord was van zo'n jochie die naast z'n moeder zat in de trein "is dat ook een tovenaar?" Ik lijk toch echt niet op harry potter en een baard heb ik ook niet, achja ik zal het nooit te weten komen ![]() Ik hoor mensen niet vaak iets zeggen, maar als ze iets zeggen is het meestal wel iets heel raars ![]() |
![]() |
|
ik ga ook maar 'ns wat voorbeelden posten
![]() "heey, er zit een gat in je broek!" ik: "nee man, da's een luxe ventilatiesysteem, dat zie je toch wel?" "kom je nog wel door 'n metaaldetector?" ik: "nee, stalen neuzen in m'n kisten." *evil* "je ziet er niet uit man." ik: "nee, jij trekt volle zalen." "ja." ik: "zal je wel 'n lamme arm hebben dan." "ja, ik zat ff te kijken, ik heb vroeger in 'n dronken bui eens een kip geneukt, ik dacht.. misschien ben je wel m'n zoon" maar de klassieker blijft toch wel: "kukeleku!" (en dan denken ze nog origineel te zijn ook. ![]()
Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 03:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn moeder vanochtend: ja Sarah, dat zijn leuke kleren om in te gaan tippelen, maar doe toch maar iets anders aan naar school...
dus toen heb ik maar een lange broek aangedaan ![]() ![]() |
![]() |
|
-heks
-satan -gottik -zwarte -spook -darkmonster -slipknot (iieeeee ![]() -within temptation ( ![]() man op straat, zingend: 'de dame in het zwart" later weer dezelfde man 'jij ziet er altijd zo netjes uit" oude man op straat "zo, jij ziet er deftig uit" vader van vriendin "mooie jas" zwerver in de stad "zullen wij trouwen? ik vind je wel leuk zo" vrouw op straat "ooooooooo ze kijkt me eng aan oooooooo uitkijken hoor ooooooooooo kijk uit voor die mevrouw in die zwarte jurk ooooooooooooo *ik 5 kilometer verder* oooooooooo wat eng ooooooooooooo..."serieus,hoe retarded kan je zijn, op die leeftijd... ![]() leraren: -beautiful black lady -wat zie jij er mooi uit -ga je trouwen of ga je rouwen? (ik had een sluier op m'n hoofd) hmm..volgens mij was dat t wel...tja nog veel gestaar en gekijk,maarja...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
*loopt over het schoolplein met groepje*
"voel je beter mol een skater" <gabbers> *loopt terug over het schoolplein alleen* "gothic!!!" oke eerst ben ik een skater dan een gothic ![]() had dc martens met witte veters "zo kom er bij zitten, jij bent toch ook skinhead"van die gabbers eerst schelden ze je helemaal vol omdat anders bent dan hun,en dan omdat je met witte veters in je dc martens loopt denken ze dat je racist bent en dan hoor je er helemaal bij ![]() "leraares geschiedenis" over kurt op mn shirt waar heel groot 1967-1994 remember kurt opstond "die is toch dood??" "wasknijper" had ketting met van die wasknijper dingen om "hey meisje met het lage kruis" ![]() "jouw nagels zijn wel mooij beschildert" ![]() *brulde een keer door de gang met een vriend* "is jouw stem gekneust" "jostietjuh" omdat ik josta heet "jostieband" "tostie hawai" "nirvana suck!!!" "kleintjuh" "ieeeuj een goffik,die bijten in mn nek" dat soort dingen allemaal,nu is het wel wat minder geworden...... |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder, een stoer gozertje uit de parallelklas vindt mij 'eng' toen een vriendin van mij met haar pukkeltje (tas..) op school kwam, kreeg ze te horen dat ze teveel met mij omgaat.. eeh een oma van diezelfde vriendin: je moeder vindt jou haar zeker ook lelijk? ( heb dreadjes) "is dat je echte haar?" "hoe heb je dat erin gedaan" kan je het wel wassen?" 'Je veters zijn ORANJE!!, doe AJB uit!!!' dus heb nu veters met sterretjes.. ![]() "luizenbos" 2 amerikanen die ons in eerste instantie vroegen naar een kroeg, vervolgens bedachten dat wij heksen waren, en het op een lopen zette... serieus, ze waren bang dat we ze gingen betoveren.. midden op het leidseplein, zaterdagnacht.. ![]() ![]()
|
Versiertruc:
"Mag ik erbij in jouw broek?" (tsja... wat kunnen we daar nou van zeggen ![]() Bij geschiedenis moesten we allemaal iets over een bepaald decenium schrijven en een collage maken. Klasgenoot: "Laat haar de hippie tijd maar doen, kan ze foto's van zichzelf opplakken"... Maar het meest geweldig was toch wel toen ik met een paar vuilniszakken kleren op de musical repetitie (Hair ![]() Medeleerlingen: "Gadverdamme, wat verschrikkelijk lelijke kleding. Hoe kom je daar ingodsnaam aan?" Ik: "Uit mijn kast" Zij: "Oh. Draag je dat?" Ik: "Jah, het meeste is tweedehands. Wil je het nog wel lenen dan?" *rolt met ogen* Zij: "Tweedehands is geen probleem maar ik sta liever niet on-stage in kleren waarin jij jezelf dagelijks voor lul zet"... Fijn! ![]() Ohjah, ook zo iets vreemds: Ik liep met mijn vriend door de stad (IN NEDERLAND) op zoek naar een bepaald fabriekspand waar een band zou spelen. Op een gegeven moment lopen we lang Bennie's Brommeronderdelen Huis, en daarvoor 'hangen' wat jongeren. Zegt er één: "Suchen Sie das Ort who heute Abend Musik ist?" Wij: "Jah" Jongen: "Das gibt es nicht in diese StraBse." Ik tegen vriend: "Ik denk dat we toch rechts moesten net." Jongen: "Oh, zijn jullie Nederlands?" Wij: "Euh, jah? Waarom sprak je Duits dan?" Jongen: "Jullie lijken op Duitsers.".... Hihi ![]() En verder natuurlijk alle mogelijke carnavals/clown/hippie/alto opmerkingen. Buurjongentje van 4: Ik heb een nieuwe fiets met allemaal kleuren! Ik: Mijn fiets heeft nog meer kleuren! *buurjongetje rent huilend naar mama en schopt tegen fiets die niet meer zo leuk was* Oeps... ![]()
|
haar:
-wanneer heb je dat voor het laatst geborsteld? -jij had vast tegenwind! ( hoe origineel kunnen mensen toch zijn) -in dreads zitten toch altijd maden? ( ![]() -wat is er met jou gebeurd? Ik bedoel wat is r met je haar gebeurd? -Wat heb jij nou op je hoofd? -*iemand ruikt aan m'n haar* nee het stinkt toch niet zo erg als ik verwacht had -even naar m'n abonnementje! (meisje dat altijd aan m'n haar loopt te draaien) in het algemeen: -check die jongen daar! ( ![]() -zijn dat kleren? ( ![]() -waar heb je dat gekocht? (oeh daar kan ik niet tegen)
Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 20:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een vriendin zei vandaag: "Jij bent wel erg roze vandaag." ![]() En ze had nog gelijk ook, maar ze zei het met zo'n blik van 'auw mn ogen.' |
![]() |
||
Citaat:
![]() En als je schijt hebt aan roze, zal iets er ook sneller roze uitzien denk ik ![]() |
![]() |
|
|