![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
mmm ja ik heb al zoiets gelezen al eerder in dit topic, maar tis toch net iets anders:
ik heb in de stopweek gewoon seks gehad...en in week 1 ben ik 1 keer een pil vergeten in te nemen op de juiste tijd (ong rond 22.00, ipv 22.00 heb ik hem ingenomen de dag erna rond 14.00)....nou las ik dat het in week 1 wel kans op zwangerschap kan zijn, maar moet dit perse tussen de 12 uur (vergeten van de pil) zitten? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik weet niet of deze vraag hier al een keer geweest is, maar dan hoor ik het wel....
Ik ben sinds kort aan de pil en merk nu dat mijn vagina van binnen veel stugger en nauwer is geworden. Ik merkte het voor het eerst met het indoen van een tampon, en ben toen even met mijn vingers op onderzoek uit gegaan, en merkte dat het allemaal dus veel stugger en nauwer is. Heeft dit met de pil te maken? Ik vind het wel irritant eigenlijk, want heb dus meer moeite met het indoen van een tampon en ben bang dat het ook een probleem gaat worden met het vrijen..... Ohja, ik gebruik Stediril 30
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik heb ook echt het idee dat de ingang een stuk nauwer is geworden, er is gewoon minder ruimte.....
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar bedenk je wel dat je lichaam nog wat aan de pil moet wennen, je kan dus last krijgen van tussenbloedingen.. (dat had ik de eerste drie maanden vrij snel, nu helemaal niet meer). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is nog wel veilig, als je doorgaat met slikken. Je kunt ook nog gewoon een stopweek houden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Vraagje;
Ik heb m'n pil door geslikt, normaal doe ik dat eigenlijk nooit... maar nu ben ik dus toch ongesteld geworden, ook op de dag waarop ik dat geworden zou zijn. Terwijl ik dus aan het doorslikken ben. Ok, tussenbloeding, maar het is écht heel hevig.. Ik heb continu buikkrampen, dat heb ik normaal bijna nooit. Ook veel last van hoofdpijn en vermoeidheid. En dus behoorlijk ongesteld; even ter vergelijking: normaal kan ik 's nachts gewoon slapen met maandverband zonder dat er ook maar iets gebeurd, nu absoluut niet; ben vannacht gewoon doorgelekt... Mja, komt dit dus door het doorslikken? |
![]() |
|
kheb ff een vraagje.
ik slik de pil (microgynon 30) maar heb 2 weken terug antibiotica gehad. Daarbij stond dat de pil pas na 14 dagen weer veilig is. Die 14 dagen zijn nu om, maar nu zit ik wel in de stopweek. Is ie nu wel weer veilig dan? en als ik m gewoon weer na de stopweek begin? of moet ik nu beginnen met slikken als ik ongesteld word, zodat ie meteen veilig is? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Succes! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ff een vraagje! Ik ga van 1 tot 14 juli op vakantie naar Turkije! Nu ben ik vandaag ongesteld geworden. Ik wil dus niet op vakantie ongesteld worden.. dus ik wil graag aan de pil. Nu heb ik net gelezen dat je daar op de eerste dag van je menstruatie mee moet beginnen..... maar dat heb ik dus niet gedaan. Wanneer kan ik wel met de pil beginnen?! Ik wil nl. echt niet ongesteld worden op vakantie!!
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 19:45. |
![]() |
||
Citaat:
|
Klein probleempje: Ik slik de diane-35 pil en ik heb nadat ik ongesteld ben geworden 4 weken de pil geslikt. Maar nu ben ik dit weekend weg geweest en ben m'n strip vergeten, dus kon ik niet slikken. Ik heb nu dus van vrijdag t/m vanochtend niks geslikt.
Hoe kan ik deze storing nu het beste wegwerken? Ik heb vanochtend één pil geslikt omdat ik zeker weten niet ongesteld wil worden nu. Hoe moet ik nu verder slikken? een paar pillen inhalen of gewoon verder gaan met regelmatig slikken? Ik heb vandaag al een beetje buikpijn, wat ik normaal heb als ik ongesteld ga worden. Dus ik ben nogal wanhopig ![]() (ik weet dat ik nu iig niet meer veilig ben, maar het gaat er ff om hoe ik niet ongesteld ga worden.)
||
Citaat:
||
Citaat:
heb je die vóór 10.20 's ochtends genomen, dan was je te laat met je vergeten pil. heb je die pil ná 10.20 genomen dan was je nog op tijd met je vergeten pil.
|
tis hier thuis ongelooflijke ruzie met mn moeder, ze is zo koppig dat ze niet eens naar mij wil luisteren! het gaat er dus over dat ik naar werchter ga en dan zou ik normaal gezien mijn stopweek hebben, ik heb altijd veel last van migraine, van als ik stop met mijn strip tot mijn menstruatie al enkele dagen gedaan is. ik wil dus mijn pil doorslikken maar mijn moeder snapt het niet, ze zegt dat het ongezond is en dat ik het gewoon niet mag of ik moet stoppen met ze te nemen
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mja, ik slik gewoon morgen ochtend weer verder dan... Maar zou het niet helpen om ff wat meer te slikken zodat het zo snel mogelijk over gaat? (daar wordt je wel heel misselijk van, maar dat heb ik er dan wel voor over).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #20 Daantje_0705 | 500 | 02-12-2009 18:21 | |
Liefde & Relatie |
Onveilig "gevreen" not2secure4u | 11 | 03-03-2005 19:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #8 Verwijderd | 500 | 08-09-2004 17:21 | |
Lichaam & Gezondheid |