Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2002, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Ze moeten toch ERGENS een grens trekken? Dat met die lengte is een onzinnige vergelijking; iemand die onder de 1.60 is, zou evengoed in staat moeten kunnen zijn een topic te sluiten dan iemand die 1.80 of langer is.
Nou, het 'topic sluiten' knop zit toch behoorlijk hoog heb ik me laten vertellen

Citaat:

En daarbij.. Denk jij dat alle leden respect zouden hebben, (ik doel nu op mensen van +18..) voor een forumbaasje van 14? (Ik noem maar wat :/) Ik denk het niet, het is gewoon noodzakelijk, en het is nu eenmaal zo dat er algemeen gedacht wordt dat mensen boven de 16 iets meer niveau op kunnen brengen, iets meer daadkracht kunnen tonen.. (En nee, ik doel nu niet perse op de jongere forummers hier, voordat ik dat gezeik weer over me heen krijg..)

*bored*
Jaahaa, want S zal in die 2 maanden een totaal andere metamorphose ondergaan qua mentaliteit! Pas dan mag hij zich 16 noemen!

maw, ik ken genoeg 16+ jarige mongolen (waaronder ik zelf) die zich niet naar hun leeftijd gedragen. S gedraagd zich in de meeste situaties een stuk volwassener dan ik, als 17 jarige.
S is imho de uitzondering op de regel.

Citaat:
Jewel schreef:
Heej, Proto is ook boven de 16.
Uhuh, proto mag legaal bieren
*Alleen is hij niet zo'n fan van bier :\*

Laatst gewijzigd op 22-10-2002 om 11:27.
Advertentie
Oud 22-10-2002, 11:30
Verwijderd
Citaat:
prototype schreef:

Jaahaa, want S zal in die 2 maanden een totaal andere metamorphose ondergaan qua mentaliteit! Pas dan mag hij zich 16 noemen!

maw, ik ken genoeg 16+ jarige mongolen (waaronder ik zelf) die zich niet naar hun leeftijd gedragen. S gedraagd zich in de meeste situaties een stuk volwassener dan ik, als 17 jarige.
S is imho de uitzondering op de regel.
Jahaa, dat vind ik oohook, ik noemde z'n naam tenslotte als eerste. *trots* Maar ik vraag me af of ze een uitzondering zullen maken, aangezien je dan bezig blijft..

Citaat:
Uhuh, proto mag legaal bieren
*Alleen is hij niet zo'n fan van bier :\*
Ga me nou niet vertellen dat je het hele doel van die reactie niet doorhad. :/
Oud 22-10-2002, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Jahaa, dat vind ik oohook, ik noemde z'n naam tenslotte als eerste. *trots* Maar ik vraag me af of ze een uitzondering zullen maken, aangezien je dan bezig blijft..
Hehe, laten we maar niet op de zaken voorop lopen. Wil S uberhaupt wel is de vraag.

Citaat:

Ga me nou niet vertellen dat je het hele doel van die reactie niet doorhad. :/
Dat je eens een keer met me onder de tafel wil gaan?

'k begrijp maar al te goed wat je bedoelt met deze reactie. De status van 'lid' bevalt me tot nu toe nog prima , en ik denk dat er betere mensen zijn voor de 'job', waaronder jijzelf.
Oud 22-10-2002, 11:41
Verwijderd
Citaat:
prototype schreef:
Hehe, laten we maar niet op de zaken voorop lopen. Wil S uberhaupt wel is de vraag.
Ohja, dat gedeelte vergat ik opzich een beetje. :/

Citaat:
Dat je eens een keer met me onder de tafel wil gaan?

'k begrijp maar al te goed wat je bedoelt met deze reactie. De status van 'lid' bevalt me tot nu toe nog prima , en ik denk dat er betere mensen zijn voor de 'job', waaronder jijzelf.

Hm. Ik zou binnen een kwartier uit pure irritatie het halve forum gebanned hebben. :/ Of mag je dat niet als forumbaas?

Laatst gewijzigd op 22-10-2002 om 11:43.
Oud 22-10-2002, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Ohja, dat gedeelte vergat ik opzich een beetje. :/

Hm. Ik zou binnen een kwartier uit pure irritatie het halve forum gebanned hebben. :/ Of mag je dat niet als forumbaas?

Staat nergens dat het niet mag , zolang ik maar bij de andere helft zit
Oud 22-10-2002, 15:07
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Je vraagt telkens of je een topic nu moet sluiten, dat moet je niet vragen, dat moet je gewoon doen. Als wij het er dan achteraf niet mee eens zijn, komen we wel klagen in het evaluatietopic. Maar als je zo gaat twijfelen en vragen, laat je zo over je heen lopen, kom je 'te aardig' over, en dat hoort een forumbaas niet te zijn...

Dit topic is ook voor kritiek, houdt daar rekening mee.
Meestal vraag ik niet echt maar zeg ik iets van "zal ik hem dan maar weer sluiten" Dat is voor mij eigenlijk al een statement.
Maarja, soms wil ik ook de menig van de leden horen over een topic. Ik probeer jullie gewoon zo veel mogelijk inspraak te geven.
Dat is precies waar bijna iedereen om schreeuwde een tijdje terug (waaronder ik) Vandaar dat ik niet altijd prompt een topic sluit. En ook een forumbaas kan aardig zijn hoor.
Oud 22-10-2002, 19:29
rodina
rodina is offline
Jammer dat je er mee stopt Ninnoc

Italianboy voor president
Oud 22-10-2002, 20:23
S
S is offline
Citaat:
prototype schreef:

Ach, het lijkt me best leuk om te doen.

Maar zoals jullie zien, ben ik pas 15 en is het volgens de regels niet toegestaan een FB aan te stellen die onder de 16 is.

En of ik nou écht zo'n goede FB zou zijn?

De komende week kom ik overigens minder op het forum, wegens probleempjes met de ISDN-lijn ...
Oud 22-10-2002, 21:30
Roos
Roos is offline
Citaat:
S schreef:
De komende week kom ik overigens minder op het forum, wegens probleempjes met de ISDN-lijn ...
We zullen je missen hoor sandertje
Oud 23-10-2002, 13:45
Quiana
Quiana is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...97#post2567497
dees kan ook dicht lijkt me?
*of moet dat weer in de slotjes
requesttopic?*
Oud 23-10-2002, 14:38
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
http://forum.scholieren.com/showthre...97#post2567497
dees kan ook dicht lijkt me?
*of moet dat weer in de slotjes
requesttopic?*
Ja eigenlijk wel maar ik zie het hier ook dus is ook goed
Owja heb hem dus gesloten.
Oud 24-10-2002, 14:29
Verwijderd
ik vind dat er veel saaie topics zijn op dit moment, kan hier wat aan gedaan worden?
Oud 24-10-2002, 14:54
S
S is offline
Citaat:
bertbart schreef:
ik vind dat er veel saaie topics zijn op dit moment, kan hier wat aan gedaan worden?
Ga je gang .

Open een 'Duran Duran' topic .
Oud 24-10-2002, 15:13
Verwijderd
Citaat:
S schreef:
Ga je gang .

Open een 'Duran Duran' topic .

maar wat ik erbij verzinnen dan?:-s
Oud 26-10-2002, 14:36
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
bertbart schreef:
eens, ben wat inspiratieloos, zal eens kijken
Oud 26-10-2002, 19:12
punkyfish
punkyfish is offline
Wanneer moet die nieuwe forumbaas eigenlijk intrede doen?
Oud 26-10-2002, 20:14
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
Wanneer moet die nieuwe forumbaas eigenlijk intrede doen?
..
Oud 27-10-2002, 11:41
Ninnoc
Ninnoc is offline
vraagje: de topic wordt lang, komt tegen de 450 aan, zouden jullie het okay vinden als ik een aantal post in het begin van de topic (eerste 4 blz ofzo) eruit gooi, dit is wat prettiger vind ik
Oud 27-10-2002, 21:12
punkyfish
punkyfish is offline
Maar goed, wanneer komt de nieuwe forumbaas nou? Kunnen jullie niet een tipje van de sluier oplichten?

Wat ik me trouwens afvroeg, beslissen forumbazen die (bijna) nooit hier op Lifestyle komen nou mede over de nieuwe forumbaas?
Oud 28-10-2002, 06:39
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Maar goed, wanneer komt de nieuwe forumbaas nou? Kunnen jullie niet een tipje van de sluier oplichten?

Wat ik me trouwens afvroeg, beslissen forumbazen die (bijna) nooit hier op Lifestyle komen nou mede over de nieuwe forumbaas?
Je wilt wel erg graag he. maar okay, antwoord e leden beslissen niet mee, wel wordt er uiteraard gekeken naar hoe een persoon in de groep van leden ligt en naar bijv. hoe leden reageren in dit topic enzo. Waarom er niet wordt gekozen is omdat fbs bang zijn voor vriendjespolitiek (tenminste dat is voor mij beste reden)...
Zoals esmee (mag ik je ff als voorbeeld nemen), die zou denk ik best een goede fb zijn (ze wil niet dus snel klaar) maar als ze gekozen wordt ben ik toch beetje bang dat ze italianboy, beuk en nare enzo te makkelijk is omdat irl ook vrienden zijn. Hetzelfde geldt bijv. voor euhm bijv. de mensen van de voormalige orgclan(geloof dat ze geen orgies meer hebben) die zitten vaak onder elkaars naam en zouden weleens te veel partij kunnen kiezen voor hun vrienden.
snap je?
en verder, nee ik ligt geen tipje van de sluier op, je kunt het nog bij black sugar proberen maar ik houd mijn mondje dicht
Oud 29-10-2002, 10:47
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
tja dat vinden wij ook, maar waarom eigenlijk??
ik vind het nu ook wel meevallen met foute topics, en slotjes komen ook weer niet zo laat..toch?
of zie ik nu weer alleen de goede dingen?
Oud 29-10-2002, 13:55
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
tja dat vinden wij ook, maar waarom eigenlijk??
Omdat Lifestyle best wel druk wordt bezocht en mijns inziens toch wel drie forumbazen nodig heeft. De laatste week gaat het wel beter, maar daarvoor stonden er makkelijk tien topics open die een slotje verdienden. Beetje jammer vind ik dat, vooral als je kijkt naar de belofte's die na de sluiting zijn gegeven.
Oud 04-11-2002, 06:19
Black Sugar
Black Sugar is offline
Als ik vanavond tijd heb ga ik denk ik maar even een paar posts hier verwijderen.
Dus nie schrikken hoor
(Wilde nu al beginnen maar bedacht me dat ik nog naar school moet)
*bla, chatneiging*
Geeft niet verwijder weer

Pfft goede morgen!

Ps: wat is nou de bedoeling van de zwolle after meeting meetiong topic? (Hij is al best groot en ik voel niet zo de behoefde alles te gaan lezen.)
Oud 04-11-2002, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Black Sugar schreef:
Als ik vanavond tijd heb ga ik denk ik maar even een paar posts hier verwijderen.
Dus nie schrikken hoor
(Wilde nu al beginnen maar bedacht me dat ik nog naar school moet)
*bla, chatneiging*
Geeft niet verwijder weer

Pfft goede morgen!

Ps: wat is nou de bedoeling van de zwolle after meeting meetiong topic? (Hij is al best groot en ik voel niet zo de behoefde alles te gaan lezen.)
Een nieuwe zwolle-meeting, op 20 december, waarop de meeters van de vorige zwollemeet verplicht zijn te komen terwijl de rest zelf mag beslissen of ze gaan. *steekt duim op*
Oud 05-11-2002, 15:04
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Een nieuwe zwolle-meeting, op 20 december, waarop de meeters van de vorige zwollemeet verplicht zijn te komen terwijl de rest zelf mag beslissen of ze gaan. *steekt duim op*
domme onzin topic dus.
Het zit alleen maar vol gechat van de zwolle meeting mensen enzo en het gaat amper over die nieuwe meeting.
Oud 05-11-2002, 15:21
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef:
domme onzin topic dus.
Het zit alleen maar vol gechat van de zwolle meeting mensen enzo en het gaat amper over die nieuwe meeting.
Het vorige Zwolle-meeting-topic stond ook vol met gechat. Je kan het toch niet eindeloos over de uitgekozen datum hebben? In gewone meeting-topics worden er vijf bladzijdes gebruikt voor gekibbel over de stad waarin gemeet gaat worden en de datum, maar in dit topic is het gewoon zo dat alles duidelijk is en al vast staat. Behalve de lijst met mensen die mee gaan, maar dat is logisch.
En ondanks dat alles wordt er heus nog wel over de meeting gepraat.

Trouwens, jij hebt gezegd dat je ook meegaat. Waarom probeer je 't topic nu dan te laten sluiten?
Oud 05-11-2002, 15:42
the exploding boy
Citaat:
Paranoide schreef:
Het vorige Zwolle-meeting-topic stond ook vol met gechat. Je kan het toch niet eindeloos over de uitgekozen datum hebben? In gewone meeting-topics worden er vijf bladzijdes gebruikt voor gekibbel over de stad waarin gemeet gaat worden en de datum, maar in dit topic is het gewoon zo dat alles duidelijk is en al vast staat. Behalve de lijst met mensen die mee gaan, maar dat is logisch.
En ondanks dat alles wordt er heus nog wel over de meeting gepraat.

nope het gaat alleen over de VORIGE meeting, daar hebben de mensen die nu naar de nieuwe meeting willen komen ook niks aan.

Citaat:
Trouwens, jij hebt gezegd dat je ook meegaat. Waarom probeer je 't topic nu dan te laten sluiten?
Is dat ik mee ga een goede reden om een topic open te laten dan? Ik bedoel, ik kom wel, maar dan kan ik dat topic nog wel klote vinden...ik mis the point hier even geloof ik ...

Ik vind het gewoon een onnodig topic, ga msnnen met zijn allen ofzo, maar open gewoon een meeting topic als het ook daadwerkelijk over die meeting gaat en niet over een andere (vorige dus)
Oud 05-11-2002, 16:04
Verwijderd
Citaat:
nope het gaat alleen over de VORIGE meeting, daar hebben de mensen die nu naar de nieuwe meeting willen komen ook niks aan.
Ik ben er net wezen kijken - de laatste opmerkingen die er gemaakt zijn gingen over dat Marije niet meer mee kon, over het Manowarconcert (hoe laat het begint e.d.) en over waar die hele IJsselhallen waren. Behoorlijk ontopic, toch?

Citaat:
Is dat ik mee ga een goede reden om een topic open te laten dan? Ik bedoel, ik kom wel, maar dan kan ik dat topic nog wel klote vinden...ik mis the point hier even geloof ik ...
Tuurlijk kun je vinden wat je wil, maar als je mee gaat dan lijkt het me logisch dat je't topic niet gesloten wil hebben.. Zonder topic kan er weinig tot niets geregeld worden, kunnen er geen nieuwe mensen aanmelden, enzovoort. Zonder topic valt die hele meeting uit elkaar, dat is toch niet de bedoeling? En als je zin hebt om te komen dan vind ik dat je niet tegen een meetingtopic moet lopen schoppen..

Citaat:
Ik vind het gewoon een onnodig topic, ga msnnen met zijn allen ofzo, maar open gewoon een meeting topic als het ook daadwerkelijk over die meeting gaat en niet over een andere (vorige dus)
*wijst naar bovenste stuk tekst*
Oud 05-11-2002, 16:08
Verwijderd
Ik vind trouwens dat het kledingtopic van WuTangClan dicht mag/moet. Zelfs afgezien van het feit dat er al een soortgelijk topic van Sublime85 bestaat, is het hele topic een ontiechlijke rotzooi. En ook al is het nog zo grappig, nu mag ie wel dicht.
Oud 05-11-2002, 16:33
the exploding boy
Citaat:
Paranoide schreef:
[B]Ik ben er net wezen kijken - de laatste opmerkingen die er gemaakt zijn gingen over dat Marije niet meer mee kon, over het Manowarconcert (hoe laat het begint e.d.) en over waar die hele IJsselhallen waren. Behoorlijk ontopic, toch?

Tuurlijk kun je vinden wat je wil, maar als je mee gaat dan lijkt het me logisch dat je't topic niet gesloten wil hebben.. Zonder topic kan er weinig tot niets geregeld worden, kunnen er geen nieuwe mensen aanmelden, enzovoort. Zonder topic valt die hele meeting uit elkaar, dat is toch niet de bedoeling?
Ok de laatste paar reply's gaan over deze meeting, maar dat was eerst niet het geval. Toen ging het alleen over andere dingen (hoe leuk de vorige foto's wel niet waren etc.) Dat slaat natuurlijk ook nergens op als je een meeting topic wilt behouden. Ik zeg niet dat er geen meeting topic meer mag zijn, dan heb je me verkeerd begrepen. Natuurlijk moeten mensen zich aanmelden, maar gewoon een meetingmanager bovenin de topic etc. Dat zou veel beter werken, nu is het niet echt overzichtelijk meer al.

Citaat:
En als je zin hebt om te komen dan vind ik dat je niet tegen een meetingtopic moet lopen schoppen..
Waarom niet?
Oud 05-11-2002, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Ok de laatste paar reply's gaan over deze meeting, maar dat was eerst niet het geval. Toen ging het alleen over andere dingen (hoe leuk de vorige foto's wel niet waren etc.) Dat slaat natuurlijk ook nergens op als je een meeting topic wilt behouden. Ik zeg niet dat er geen meeting topic meer mag zijn, dan heb je me verkeerd begrepen. Natuurlijk moeten mensen zich aanmelden, maar gewoon een meetingmanager bovenin de topic etc. Dat zou veel beter werken, nu is het niet echt overzichtelijk meer al.
Een meetingmanager IN de topic? Mm.. Zou wel veel handiger zijn idd.. Nouja, dat krijgen we toch niet, het kan waarschijnlijk niet eens met de software. En de gewone meetingmanager werkt niet (echt), aangezien iedereen altijd vergeet er te kijken en/of daar aan/af te melden.
Wat betreft de foto's en het gelul over de vorige meeting in het topic - toen het after-meeting-topic gesloten werd, werd er duidelijk gezegd dat eventuele nieuwe foto's en napraat dan maar gewoon in dat nieuwe topic moeten.

Citaat:
Waarom niet?
Omdat (er dan meer kans is dat) het topic dan gesloten wordt.
Oud 13-11-2002, 19:13
rodina
rodina is offline
Ik kan het mis hebben hoor, maar dat terzijde:

Al een aantal weken voordat ik op Admin heb gezegd dat ik zou stoppen als FB hebben we het al over een evt. 4e FB op Lifestyle gehad. Toen ik op admin heb aangekaart dat ik zou vertrekken hebben we het gehad over een plaatsvervanger, er zijn toen een aantal namen genoemd, waarom is daar nog steeds niets mee gedaan? Nou snap ik wel dat niet alle mensen die toen genoemd zijn geschikt waren/zijn, maar er zit hier een heel forum vol en er zit vast wel één iemand tussen die wél geschikt is als FB.

Geen enkel verwijt ten opzichte van jullie, naja misschien toch wel een beetje, maar ik vind dat jullie beide niet erg vaak aanwezig zijn. Nou weet ik dondersgoed dat het moeilijk is om iedere dag/ om de dag even te kijken, maar als je dat niet kan op brengen vind ik dat je er mee moet kappen..

Een FB is heeft ook een sociaal leven, en tis niet raar als je een poosje wat minder tijd hebt, maar ik geloof dat ik jullie de afgelopen maand beide erg weinig heb gezien. Dat wou ik even kwijt..

Laatst gewijzigd op 13-11-2002 om 19:15.
Oud 14-11-2002, 18:36
rodina
rodina is offline
Een reactie zou ik wel op prijs stellen...
Oud 14-11-2002, 18:43
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
Een reactie zou ik wel op prijs stellen...

Als ex-fb van lifestyle vind ik dat je wel een beetje gelijk hebt.

Maar ik vind dat je al je kritiek maar beter voor je kunt houden. Laat het los Rodina en sta open voor veranderingen en eventuele verbeteringen...
Oud 15-11-2002, 08:45
the exploding boy
Citaat:
bertbart schreef:

Maar ik vind dat je al je kritiek maar beter voor je kunt houden. Laat het los Rodina en sta open voor veranderingen en eventuele verbeteringen...
Dan moeten echter bepaalde mensen wel eens aanwezig zijn. Ik snap ook wel dat niet iedere fb' er 24/7 online is, maar af en toe verschijnen in dit topic kan ook geen kwaad.
Oud 15-11-2002, 10:07
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Wat zeuren jullie nou,11 dagen geleden was er nog een FB in dit topic
Oud 15-11-2002, 14:09
the exploding boy
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Wat zeuren jullie nou,11 dagen geleden was er nog een FB in dit topic

whahahaha wil je zeggen dat je daadwerkelijk de moeite hebt gedaan om dat na te gaan?

Oud 16-11-2002, 19:27
rodina
rodina is offline
Citaat:
bertbart schreef:

Als ex-fb van lifestyle vind ik dat je wel een beetje gelijk hebt.

Jajaja, weet ik ook wel, alleen vind ik dat er nou niet echt verbeteringen zijn.. *nou zeg ik niet dat het allemaal geweldig is geweest*

Maar ik sta open voor veranderingen, en kheb het ook los gelaten dat ik hier niet echt meer wat te zeggen heb, maar ik vind wel dat ik mag zeggen als ik ergens niet tevreden over ben
Oud 16-11-2002, 19:32
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
Maar ik sta open voor veranderingen, en kheb het ook los gelaten dat ik hier niet echt meer wat te zeggen heb, maar ik vind wel dat ik mag zeggen als ik ergens niet tevreden over ben
Oud 16-11-2002, 20:34
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik zag steeds bij laatste post paranoide staan net als de laatste keer dat ik had geken dus ik ging er van uit dat dat nogsteeds dezelfde laatste post was, mja toevallig dus dat ik net keek waneer paranoide weer een laatste post had. Nu zag ik toevallig bertbart staan dus ik kijk weer even.

Owja, over te wijnig op het forum zijn: ik ben er (bijna) elke dag maar dat wil nog niet zeggen dat ik elke dag evenveel tijd heb om alles na te kijken. Vooral als ex fb moet je dat herkennen.
Ik kan ook wel gaan uitleggen waarom ik precies iets minder tijd heb gehad maar das een behoorlijk persoonlijk verhaal dat ik liever niet aan iedereen vertel. Laat ik zeggen ik had even een reden om wat minder tijd te hebben voor het forum. Gelukkig begint het weer beter te gaan. (geef dus toe dat ik er de laatste tijd wat minder was dan normaal gesproken)

Owja en over die nieuwe fb, dat is om eerlijk te zijn iets wat er op dit moment bij inschiet, ik moet nogsteeds een mailtje sturen naar Jon maar vergeet dat steeds. Mja Ninnoc had het natuurlijk ook kunnen doen. Die heefd iets meer ervaring met nieuwe fb aanstellen dan ik, liefst zou ik het gewoon een keertje willen afkijken. Maar ik probeer wel wat, het duurt even maar er komt nog een nieuwe bij.

Tip: als je vind dat een topic dicht moet kun je ook in het slotjes request topic reageren, daar kijk ik bijna elke dag even snel in.
Oud 17-11-2002, 14:30
rodina
rodina is offline
Als ex-fb weet ik dat ook wel, heb ik overigens ook gezegd, maar 't viel mij gewoon op dat de laatste tijd vrij weinig fb's aanwezig waren.. Dan mag je dat gewoon zeggen, toch?
Een fb hoeft niet 24/24/7/7 online te zijn dat weet ik maar ik wou het even kwijt

@ Bertbart; ja naar die open dag lijkt me erg gaaf overigens
Oud 17-11-2002, 14:40
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
rodina schreef:
Als ex-fb weet ik dat ook wel, heb ik overigens ook gezegd, maar 't viel mij gewoon op dat de laatste tijd vrij weinig fb's aanwezig waren.. Dan mag je dat gewoon zeggen, toch?
Een fb hoeft niet 24/24/7/7 online te zijn dat weet ik maar ik wou het even kwijt

@ Bertbart; ja naar die open dag lijkt me erg gaaf overigens
Tuurlijk mag je dat zeggen, nu weet je ook een beetje van mij de reden.

[edit]Zijn er mensen op tegen als ik berichten ouder dan een maand weghaal?[/edit]
Oud 17-11-2002, 20:35
Roos
Roos is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Tuurlijk mag je dat zeggen, nu weet je ook een beetje van mij de reden.

[edit]Zijn er mensen op tegen als ik berichten ouder dan een maand weghaal?[/edit]

Nee lijkt me niet..maar dat is wel een rotwerkje of niet?
Oud 17-11-2002, 21:36
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
rosi schreef:
Nee lijkt me niet..maar dat is wel een rotwerkje of niet?
Valt op zich wel mee als ik alleen op de datum hoef te letten.
Het zijn trouwens toch geen berichten meer die ergens voor van belang zouden kunnen zijn.
En als ik dat elke maand doe blijft dit topic tenminste een beetje overzichtelijk.
Oud 23-11-2002, 14:29
Verwijderd
Ligt het nu aan mij, of zijn:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=287235 en http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=287237 en http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=273758 redelijk gelijk aan http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=277797 die ik toch wel het leukst en overzichtelijkst vind.

(Ja, ik weet dat je nu op de link moet klikken om te zien waar het overgaat, maar ik weet niet hoe ik ervoor kan zorgen dat ik in plaats van de link iets neerzet.. )
Oud 23-11-2002, 21:09
Roos
Roos is offline
Citaat:
Jewel schreef:
(Ja, ik weet dat je nu op de link moet klikken om te zien waar het overgaat, maar ik weet niet hoe ik ervoor kan zorgen dat ik in plaats van de link iets neerzet.. )
URL=http://blablabla
dat tussen haken
dan je tekst "Klik hier
en afsluiten met /URL (tussen haken)

(als je dat bedoelt btw
Oud 24-11-2002, 02:46
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Ligt het nu aan mij, of zijn:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=287235 en http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=287237 en http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=273758 redelijk gelijk aan http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=277797 die ik toch wel het leukst en overzichtelijkst vind.

Vind dat je wel gelijk hebt. Sluit er drie.
Oud 24-11-2002, 16:23
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
URL=http://blablabla
dat tussen haken
dan je tekst "Klik hier
en afsluiten met /URL (tussen haken)

(als je dat bedoelt btw
Dat bedoelde ik ja, dankje.
Oud 25-11-2002, 16:45
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Dat bedoelde ik ja, dankje.
je kunt natuurlijk ook gewoon op 'http://' boven je tekstvak klikken
Oud 01-12-2002, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Firefly schreef:
je kunt natuurlijk ook gewoon op 'http://' boven je tekstvak klikken
Euhm. Oh.

'Tspijt me om te zeggen, maar ik vind echt dat er een hele zooi onzinnige topics op 't moment zijn..

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=294680 --> Kan makkelijk in dreadtopic.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=294697 --> Waar vind ik-topic.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=294227 --> Lijkt me redelijk onzinnig.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=294461 --> Ook weinig niveau.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=294133 --> Ook waar vind ik topic.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten