Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast is dat akkoordje met een jongeren centrum idd een van onze ideeen het nadeel daarvan wel is dat er dan ook 'gewoon publiek' in zit en dattis natuurlijk wat minder s.commerig, minder knus.. maar goed tis idd een van de mogelijkheden
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bands die willen spelen moeten zelf maar zien hoe ze er komen. Meetings worden toch oo niet gesponsord? Ik vind dat de forummers zelf een beetje geld moeten bijleggen om iets voor elkaar te krijgen. Tenslotte komt er niets voor niets, en is het een door forummers georganiseerd festival. Ik heb er geen problemen mee om geld bij te leggen ondanks dat ik uit N-H moet komen en ik op het moment rood sta. Als we iets willen bereiken met RunkaPop zullen we zelf eerst een beetje moeten investeren IMO. |
![]() |
||
Citaat:
maar als er wel iets geregeld kan worden ben ik er ook nie op tegen...
|
nah goed ik dacht eigenlijk er werd uitgegaan van een gesloten feestje voor s.com + aanhangers only maar goed als er geen probleem is met een open feestje dan is dat prima natuurlijk... dan kunnen we vast wel iets moois regelen met de zaal..
||
Citaat:
![]() nee, maar wat ik bedoelde dat jongerencentra daar soms budget voor vrij hebben gemaakt, of gekregen (subsidie) en als je dat kan gebruiken voor het opzetten van het festival en tegemoedkomen van bands in de onkosten, waarom zou je dat dan niet aanpakken ![]()
|
Het probleem is dat je op deze manier moeilijk prognoses kan stellen betreffende financiele situatie (wie komen er wel, wie niet), zullen binnenkort anders een lijst rond laten gaan, wie er belang bij hebben, het is moeilijk schatten anders.
||
Citaat:
strak plan als je dat niet bedoeld: wat bedoel je dan? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() enniewee, welke bands hebben we nou? er zou een inschrijftopic komen oid, maar dat heb ik gemist volgens mij... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Precies, ik vind dat bands die in een regio finale van de grote prijs staan wel voorrang moeten krijgen
![]() ![]() eneh, ik las net iemand die zei dat de bandjes zelf maar vervoer moeten regelen, ik wil niet lullig doen, maar de kosten van het vervoeren van een band met al de apperatuur e.d kost iets meer dan een treinkaartje naar een meeting.
||
Citaat:
![]() @ organisatie: vanavond ben ik weer 's thuis als het goed is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Kan er niet iemand de hele zooi, wat al bekend is dan, hier ff neer typen, dat iedereen een idee heeft van o.a. waar het nou gehouden gaat worden en welke bands er al op de lijst staan?
want er komen bijna geen reacties meer binnen de laatste dagen, en wat er binnekomt gaat nergens over... het zal best als er nu van alles wordt geregeld, maar dan heeft iedereen een idee in welk stadium het organiseren van het festival is!!... Greetz Munky
|
het idee is nog niet vergeten hoor, we gaan afspreken zeer binnekort, om te kijken wat en hoe we het precies willen, de afspraken daarvan zullen we posten.. dan pas gaan we opzoek naar een geschikte locatie en als laatste komen pas de bands..
|
|