Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2003, 17:50
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 19-05-2003 @ 18:45:
Hij integreert nog (al bijna 19 jaar).
ghehe, dan is er nog hoop
Advertentie
Oud 19-05-2003, 18:01
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 19-05-2003 @ 18:57:
als jullie nog mensen willen trekken zou k mijn band maar op laten treden
Ga jezelf maar trekken!

@ Ufke: Het tiepen gaat al goed, nu het spreken nog (en vooral het luisteren)
Oud 19-05-2003, 20:19
Roxy
Roxy is offline
Berichtje voor de bands: Het zijn er al rond de 20 helaas kunnen we dat sowieso nooit plaatsen maaar we gaan natuurlijk wel uit van een Runkapop 2004 Geweldig dat zoveel mensen willen spelen! Verder denken we op dit moment nog niet zo ver, jullie horen het wel hier opt forum.

Daarnaast is het nog totaal onduidelijk in wat voor een vorm we dit gaan proberen te houden, financieel gezien is het vrij lastig om het echt safe te doen (tis ook nie de bedoeling dat wij jarenlang in de schulden zitten) Dus daarom zijn we een beetje aant brainstormen over hoe, wat, waar... allerlei verschillende ideeen maaaaaar een 3 daags festival met eigen camping zit er denk ik nie in
Oud 19-05-2003, 20:22
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Roxy schreef op 19-05-2003 @ 21:19:
Berichtje voor de bands: Het zijn er al rond de 20 helaas kunnen we dat sowieso nooit plaatsen maaar we gaan natuurlijk wel uit van een Runkapop 2004 Geweldig dat zoveel mensen willen spelen! Verder denken we op dit moment nog niet zo ver, jullie horen het wel hier opt forum.

Daarnaast is het nog totaal onduidelijk in wat voor een vorm we dit gaan proberen te houden, financieel gezien is het vrij lastig om het echt safe te doen (tis ook nie de bedoeling dat wij jarenlang in de schulden zitten) Dus daarom zijn we een beetje aant brainstormen over hoe, wat, waar... allerlei verschillende ideeen maaaaaar een 3 daags festival met eigen camping zit er denk ik nie in
naja, probeer het op een akkoordje te gooien met een jongerencentrum (kun je er wellicht een bedrag voor onkostenvergoeding uit halen) en de bands moeten gewoon willen spelen of niet, en niet teveel zeuren om geld. Onkostenvergoeding is voldoende...punt
Oud 19-05-2003, 20:29
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 19-05-2003 @ 21:22:
naja, probeer het op een akkoordje te gooien met een jongerencentrum (kun je er wellicht een bedrag voor onkostenvergoeding uit halen) en de bands moeten gewoon willen spelen of niet, en niet teveel zeuren om geld. Onkostenvergoeding is voldoende...punt
Geld voor de bands zit er sowieso niet in hoor.. de bands die dat willen is dan heel fijn maar dat gaat gewoon niet...
Daarnaast is dat akkoordje met een jongeren centrum idd een van onze ideeen het nadeel daarvan wel is dat er dan ook 'gewoon publiek' in zit en dattis natuurlijk wat minder s.commerig, minder knus.. maar goed tis idd een van de mogelijkheden
Oud 19-05-2003, 21:07
STP
STP is offline
met alleen forummers haal je de kosten er nooit uit...
Oud 19-05-2003, 22:11
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Als er nog plaats is voor bandjes en het in de noordoostpolder gehouden word dan kan mijn band daar ook komen.. wij wonen daar namelijk
Oud 19-05-2003, 22:13
Verwijderd
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 19-05-2003 @ 23:11:
Als er nog plaats is voor bandjes en het in de noordoostpolder gehouden word dan kan mijn band daar ook komen.. wij wonen daar namelijk
Weer zo'n zeikband. Sorry hoor, maar er is meer dan je eigen gat.
Oud 19-05-2003, 22:14
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
Weer zo'n zeikband. Sorry hoor, maar er is meer dan je eigen gat.
Hee rustig aan.. kzag op de eerst pagina iets over noord flevoland.. dat zou wel ideaal zijn.. maar kzie hier dat dat niet klopt.. jammer..

Maar hoezo een zeikband? je hebt nog nooit demo's van ons gehoord
Oud 19-05-2003, 22:15
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
STP schreef op 19-05-2003 @ 22:07:
met alleen forummers haal je de kosten er nooit uit...
idd

en tzou ook een beetje leeg zijn...
Oud 19-05-2003, 22:16
STP
STP is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 19-05-2003 @ 23:15:
idd

en tzou ook een beetje leeg zijn...
precies, gewoon alleen s.com bandjes en iedereen qua publiek!
Oud 19-05-2003, 22:18
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 19-05-2003 @ 23:14:
Hee rustig aan.. kzag op de eerst pagina iets over noord flevoland.. dat zou wel ideaal zijn.. maar kzie hier dat dat niet klopt.. jammer..

Maar hoezo een zeikband? je hebt nog nooit demo's van ons gehoord
hij bedoeld denk ik zeiken in de zin van: de optredens moeten naar ons komen, niet wij naarde optredens...
Oud 19-05-2003, 22:19
Verwijderd
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 19-05-2003 @ 21:22:

Bands die willen spelen moeten zelf maar zien hoe ze er komen. Meetings worden toch oo niet gesponsord?

Ik vind dat de forummers zelf een beetje geld moeten bijleggen om iets voor elkaar te krijgen. Tenslotte komt er niets voor niets, en is het een door forummers georganiseerd festival. Ik heb er geen problemen mee om geld bij te leggen ondanks dat ik uit N-H moet komen en ik op het moment rood sta.

Als we iets willen bereiken met RunkaPop zullen we zelf eerst een beetje moeten investeren IMO.
Oud 19-05-2003, 22:22
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Citaat:
hij bedoeld denk ik zeiken in de zin van: de optredens moeten naar ons komen, niet wij naarde optredens...
Dan moet hij het in het vervolg wat beter formuleren lijkt mij
Oud 19-05-2003, 22:25
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
AePiE schreef op 19-05-2003 @ 23:19:
Bands die willen spelen moeten zelf maar zien hoe ze er komen. Meetings worden toch oo niet gesponsord?

Ik vind dat de forummers zelf een beetje geld moeten bijleggen om iets voor elkaar te krijgen. Tenslotte komt er niets voor niets, en is het een door forummers georganiseerd festival. Ik heb er geen problemen mee om geld bij te leggen ondanks dat ik uit N-H moet komen en ik op het moment rood sta.

Als we iets willen bereiken met RunkaPop zullen we zelf eerst een beetje moeten investeren IMO.
tsja, kvind ut ook best hoor...

maar als er wel iets geregeld kan worden ben ik er ook nie op tegen...
Oud 19-05-2003, 22:36
Verwijderd
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 19-05-2003 @ 23:25:
tsja, kvind ut ook best hoor...

maar als er wel iets geregeld kan worden ben ik er ook nie op tegen...
Als iemand zegt: " Ik betaal alles, Runkapop heeft onbeperkt budget" , hoor je mij ook niet klagen hoor
Oud 19-05-2003, 22:41
Roxy
Roxy is offline
nah goed ik dacht eigenlijk er werd uitgegaan van een gesloten feestje voor s.com + aanhangers only maar goed als er geen probleem is met een open feestje dan is dat prima natuurlijk... dan kunnen we vast wel iets moois regelen met de zaal..
Oud 19-05-2003, 22:41
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
AePiE schreef op 19-05-2003 @ 23:36:
Als iemand zegt: " Ik betaal alles, Runkapop heeft onbeperkt budget" , hoor je mij ook niet klagen hoor

nee, maar wat ik bedoelde dat jongerencentra daar soms budget voor vrij hebben gemaakt, of gekregen (subsidie) en als je dat kan gebruiken voor het opzetten van het festival en tegemoedkomen van bands in de onkosten, waarom zou je dat dan niet aanpakken
Oud 19-05-2003, 22:48
86dagreed
86dagreed is offline
Het probleem is dat je op deze manier moeilijk prognoses kan stellen betreffende financiele situatie (wie komen er wel, wie niet), zullen binnenkort anders een lijst rond laten gaan, wie er belang bij hebben, het is moeilijk schatten anders.
Oud 19-05-2003, 22:49
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 19-05-2003 @ 23:48:
Het probleem is dat je op deze manier moeilijk prognoses kan stellen betreffende financiele situatie (wie komen er wel, wie niet), zullen binnenkort anders een lijst rond laten gaan, wie er belang bij hebben, het is moeilijk schatten anders.
je bedoeld zeg maar een wie-komt-er-naar-runkapop-lijst?

strak plan

als je dat niet bedoeld: wat bedoel je dan?
Oud 19-05-2003, 22:49
Verwijderd
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 19-05-2003 @ 23:41:

nee, maar wat ik bedoelde dat jongerencentra daar soms budget voor vrij hebben gemaakt, of gekregen (subsidie) en als je dat kan gebruiken voor het opzetten van het festival en tegemoedkomen van bands in de onkosten, waarom zou je dat dan niet aanpakken
Geen idee...waarom zou JIJ het niet aanpakken?

enniewee, welke bands hebben we nou? er zou een inschrijftopic komen oid, maar dat heb ik gemist volgens mij...
Oud 19-05-2003, 22:51
STP
STP is offline
Playroll doet zeker weten mee!
Oud 19-05-2003, 22:52
STP
STP is offline
(wat ons betreft that is )
Oud 19-05-2003, 22:53
Pharmacon
Pharmacon is offline
Pharmacon doet ook zeker weten mee!

als we mogen

(en de rest van de band wil vast ook wel )

(martin, ben jij dan gast-zanger,-roadie, en - fotograaf ?)
Oud 19-05-2003, 22:55
Verwijderd
Nurk doet ook mee! de basist is gekapt en de drummer gaat naar Spanje lopen, maar vervangers zijn al bijna geregeld! (Embraced Pale Death aka Kapsje gaat iig bassen )
Oud 20-05-2003, 06:46
STP
STP is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 19-05-2003 @ 23:53:
(martin, ben jij dan gast-zanger,-roadie, en - fotograaf ?)
count me in
Oud 20-05-2003, 09:27
chaostar
chaostar is offline
Ik wil wel spelen maar heb geen band....dus als iemand nog een drummer/toesenist/triangelspeler of 2e rangs zangeres nodig heeft...
Oud 20-05-2003, 10:42
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef op 19-05-2003 @ 23:49:
Geen idee...waarom zou JIJ het niet aanpakken?

enniewee, welke bands hebben we nou? er zou een inschrijftopic komen oid, maar dat heb ik gemist volgens mij...
inschrijftopic komt er pas als de zaal rond is
Oud 20-05-2003, 10:46
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
AePiE schreef op 19-05-2003 @ 23:49:

er is nog geen inschrijftopic geweest omdat we hebben gezien dat er qua bands iig genoeg keuze is voor ons (hier staan al ong 20 die willen) en er zijn andere dingen die nu meer prioriteit hebben, echt bands kiezen doen we pas later.. eerst zaal en financieel regelen..
Oud 20-05-2003, 20:38
Escapism
Escapism is offline
ja alle bands moeten ff rustig afwagten voor de keiharde selectieronde begint
Oud 21-05-2003, 12:36
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Precies, ik vind dat bands die in een regio finale van de grote prijs staan wel voorrang moeten krijgen
eneh, ik las net iemand die zei dat de bandjes zelf maar vervoer moeten regelen, ik wil niet lullig doen, maar de kosten van het vervoeren van een band met al de apperatuur e.d kost iets meer dan een treinkaartje naar een meeting.
Oud 21-05-2003, 12:40
Jules
Jules is offline
Citaat:
FloatAZiggy85 schreef op 19-05-2003 @ 23:11:
Welk bandje? Welk dorp? Emmeloord? ENS?

@ organisatie: vanavond ben ik weer 's thuis als het goed is
Oud 21-05-2003, 12:45
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Rebirth Of Cool schreef op 21-05-2003 @ 13:36:
Precies, ik vind dat bands die in een regio finale van de grote prijs staan wel voorrang moeten krijgen
eneh, ik las net iemand die zei dat de bandjes zelf maar vervoer moeten regelen, ik wil niet lullig doen, maar de kosten van het vervoeren van een band met al de apperatuur e.d kost iets meer dan een treinkaartje naar een meeting.
tis de bedoeling dat de bands een onkostenvergoeding krijgen voor t vervoer, maar tzal geen vtebetaalde gig zijn. daarnaast lijkt het me niet praktisg als elke band z'n eigen backline meeneemt, dus we zijn aan t kijken of we met 1 backline kunnen werken.
Oud 21-05-2003, 13:07
STP
STP is offline
één backline is idd wel makkelijker!
Oud 21-05-2003, 14:00
Rebirth Of Cool
Citaat:
STP schreef op 21-05-2003 @ 14:07:
één backline is idd wel makkelijker!
zeker!
Oud 25-05-2003, 21:01
neobamboom
neobamboom is offline
Oud 25-05-2003, 21:27
paco de taco
paco de taco is offline
is er al reactie van die zaal?
Oud 25-05-2003, 21:34
Verwijderd
als iemand nou 's naar die zaal op belt dat werkt toch iets makkelijker volgens mij.
Oud 25-05-2003, 21:52
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Rebirth Of Cool schreef op 21-05-2003 @ 15:00:
zeker!
be-aamt
Oud 25-05-2003, 22:20
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
paco de taco schreef op 25-05-2003 @ 22:27:
is er al reactie van die zaal?
ik gloof dat er nu word gekeken naar wat andere opties, wegens verbouwing van dat zaaltje enzow
Oud 26-05-2003, 01:22
Verwijderd
weer veel gelul maar niks daar
Oud 26-05-2003, 15:09
Rebirth Of Cool
het schiet al lekker op
Oud 26-05-2003, 16:05
Roxy
Roxy is offline
neeej ik vind dat het echt moet nou een keer we gaan geloof ik volgende week vrijdag of was het deze week vrijdag? meeten om wat dingetjes duidelijk te hebben wat we willen en hoe we dat kunnen aanpakken..
Oud 26-05-2003, 16:13
Rebirth Of Cool
Citaat:
Roxy schreef op 26-05-2003 @ 17:05:
neeej ik vind dat het echt moet nou een keer we gaan geloof ik volgende week vrijdag of was het deze week vrijdag? meeten om wat dingetjes duidelijk te hebben wat we willen en hoe we dat kunnen aanpakken..
cool, tof van jullie!
Oud 26-05-2003, 16:16
paco de taco
paco de taco is offline
ik ben benieuwt
Oud 26-05-2003, 16:18
Rebirth Of Cool
Citaat:
paco de taco schreef op 26-05-2003 @ 17:16:
ik ben benieuwt
ik ook zeer zeker
Oud 26-05-2003, 17:16
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Roxy schreef op 26-05-2003 @ 17:05:
precies, fuck alle unbelievers
Oud 02-06-2003, 15:57
Munky-2nd
Munky-2nd is offline
Kan er niet iemand de hele zooi, wat al bekend is dan, hier ff neer typen, dat iedereen een idee heeft van o.a. waar het nou gehouden gaat worden en welke bands er al op de lijst staan?

want er komen bijna geen reacties meer binnen de laatste dagen, en wat er binnekomt gaat nergens over...

het zal best als er nu van alles wordt geregeld, maar dan heeft iedereen een idee in welk stadium het organiseren van het festival is!!...

Greetz Munky
Oud 02-06-2003, 16:01
Roxy
Roxy is offline
het idee is nog niet vergeten hoor, we gaan afspreken zeer binnekort, om te kijken wat en hoe we het precies willen, de afspraken daarvan zullen we posten.. dan pas gaan we opzoek naar een geschikte locatie en als laatste komen pas de bands..
Oud 03-06-2003, 17:26
Rebirth Of Cool
al wat gevonden ??

Regels voor berichten