Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Help! Nu doe ik het zelf ook al! Dit topic heeft slechte invloed....
Lag in bed, met vriendjuh, was voor het eerst sinds tijden dat we allebei weer lekker uit konden slapen... Om half 7 zat ik rechtop in bed aan de arm van mijn vriend te schudden: Ik: Wakker worden! Je moet eruit! Hij: huh??? ![]() Ik: 't is al half 7! Je moet eruit! Hij: Nee man, doe niet zo raar Ik: Ja, als je nu weer in slaap valt slaap je door de 2e wekker heen, kom er nou ahaf!! Hij: mens zeur niet, laat me slapen... Ik: hier, heb je robert al aan de telefoon, je bent vet te laat! Hij: slaap je nog ofzow? Ik: neem nou die telefoon op en kom eraf. Je weet dat ik er een hekel aan heb datje ligt te kleppen als ik wil slapen. Hij: jij praat gewoon terwijl je slaapt of niet? Ik: nou opschieten dan, smeer ik je brood wel even snel. Hij: ga maar weer slapen meisje, 't is wel goed. Ik: zzzzzzzzz snurk zzzzzzz... Is ook weer zoiets...
|
Ik heb me moeder al een paar keer in me slaap verteld op wie ik flied was...(
![]() En op kamp kwam er een irritante gozer (die was ook leiding) mij wakker maken. Zegtie: Daniel vraagt naar je. Of je nog gaat overlopen en zo ja, of je dan langskomt. Ik: Laat hem maar lekker hierheen komen, ik ben zijn hondje niet! Maar ik was halluf wakker en ik besefte niet wat ik zei, het werd me de volgende dag verteld door mijn tentgenoten ![]() Maar een keertje ging ik me ma wkkr maken en toen kreeg ik een hele ziektereeks naar me hoofd van me vader. ![]() ![]() Whahaha ik had echt lol joh ![]()
|
Ik: "Ik geloof dat ik moet slapen"
Zij: "Ja ik geloof het ook" Ik: "Het wil maar niet lukken" Zij: "hee, je praat in je slaap!" Ik: "Nietus" Zij: "wel" Ik: "Ok" En ik sliep gewoon... vind ik best grappig ![]()
|
Tijd geleden sliep ik bij een vriendin en zij vertelde mij de volgende ochtend dat ik 's nachts allemaal liedjes van Eminem
![]() ![]() En het laatste wat ik heb gekrijst volgens mijn vader: EEN BUITENLANDSE DIERENWINKEL! ![]() ![]() Mijn zus ouwehoert ook aan stuk door in d'r slaap....sliep met haar op 1 kamer op vakantie....word ik 's nachts in een keer wakker van haar gekrijs: NEE IK WIL VERDOMME GEEN ROZE MERCI MEER! GEEF ME EEN PAARSE! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 22:11 | |