![]() |
||
Citaat:
Ik hoop dat je er wat aan hebt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zonder ontbijt kom ik helemaal nergens |
![]() |
|
(slechts een deel van het topic gelezen)
ik heb een keer een link gezien naar een site waar een hele lijst met producten staan en daarachter het aantal calorieen. weet iemand zo'n site? ik ben de link nl. kwijt geraakt en ben weer opnieuw begonnen met lijnen, dus 't zou wel van pas komen. (hou 't btw al bijna 2 weken vol ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik neem gewoon 3 maaltijden hoor, dus 't gaat wel goed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Andere tussendoortjes: -alle groenten en fruit eigenlijk wel (bv. appel, komkommer, ed) -cup a soup En in de twaalf lijntopics die er ondertussen zijn staan zo verschrikkelijk veel dingen...en op E&D staat ok wel iets. |
![]() |
||
Citaat:
![]() nou ja, geeft niet hoor, ga ik nog wel ff zoeken idd. maarre, die tussendoortjes zijn toch niet erg als je die niet hebt of wel? ik kan juist prima zonder en eet toch gezond met 3 maaltijden (jaja, netjes bruin brood en aardappelen met groente ![]() Of is dat niet zo?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Heej iedereen!
Ik heb eindelijk 's een goede dag. Het is bijna niet te geloven, maar volgens mij houd ik 't vandaag nog vol ook. Ik heb vanochtend pas om half 12 gegeten (ik had uitgeslapen) dus ik heb vandaag maar 2 maaltijden gehad. Maar toen ik om half 12 at, at ik ongeveer net zoveel boterhammen als ik normaal eet met ontbijt en lunch bij elkaar. Verder heb ik ranja gedronken (met heeel klein beetje siroop, maar dat is omdat ik het anders niet lekker vind) en een mok milk & fruit. Verder heb ik net 1 choco-as koekding gehad, m'n enige tussendoortje. Ik heb verder nog geen eetbui gehad ![]() Het beleg op de boterhammen was niet echt gezond, maar daar kan ik me momenteel niet echt druk om maken. M'n eerste doel is ervoor zorgen dat ik geen vreetbuien meer heb, dat ik mezelf in de hand heb. Daarna ga ik wel superdesuper gezond eten. Vanavond heb ik wel een verjaardag. Dan zal ik waarschijnlijk wel frisdrank drinken, maar als het kan drink ik light. Chips eet ik sowieso nauwelijks, op een zo'n avond in totaal misschien 10 chipjes. Een verjaardag is natuurlijk incidenteel, dus het is niet dat ik me niet aan m'n schema houd. Ik ben blij ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit aan mensjes die wat te weinig eten, je hebt het echt wel degelijk nodig!
Vetten en koolhydraten heb je nodig als energie, het zijn brandstoffen. Let wel, verzadigde vetten (in vlees, boter...) zijn ongezond als je er te veel op hebt. Onverzadigde (vis, olie) zijn veel gezonder. Koolhydraten (in brood, groenten en fruit): best meervoudige koolhydraten (is zetmeel), want enkv = suiker. Om te groeien en om uw lichaam te herstellen en zo heb je eiwitten, water en mineralen (ijzer, magnesium) nodig. En om uw lichaam te beschermen heb je mineralen en vitamines nodig. Als je genoeg voedingsvezels binnenhebt, zal je hongergevoel dalen en krijg je een betere stoelgang. Vezels verteren niet, maar zijn dus wel heel gezond. Je vind ze in volkoren brood, peulvruchten (erwten, witte bonen), fruit, groente, aardappelen, noten, bruine rijst... Ik hoop dat je met deze info een gezond dieet kan samenstellen. Grtz Phensic ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
bedankt iig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ik weet wel dat jij je goed voelt als je dat zegt, je bent één van de weinigen bij wie ik daar in deze topic niet echt aan twijfel wanneer hij/zij dat zegt. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nouja, het lijntopic dus ik mag hier alle vragen stellen, toch?
Ik lijn niet, maar ik vroeg me af hoeveel calorieen normaal is dat je per dag binnenkrijgt? Ik wil namelijk niet te weinig binnenkrijgen, en dan kan ik er rekening mee houden ![]() Bijvoorbeeld 1500 kjc ofzo.. Een vriendin van mij zei namelijk dat haar moeder aan het lijnen was en dat ze een dieet had van 800 kjc ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zit nog steeds op 53.9 maar ben volgens mij behoorlijk uitgedroogd (laatste week bijna elke avond gedronken en ook nog last van mijn darmen
![]() ![]() Vanaf vandaag ga ik weer goed opletten wat ik eet, om te proberen nog 1 of 2 kilo af te vallen maar ook om mijn darmen weer een beetje op orde te krijgen. Hoewel die helse krampen misschien wel weer goed voor mijn buikspieren zijn ![]() ![]() Ik baal er alleen wel van dat ik het idee heb dat mijn borsten kleiner geworden zijn geworden, en die waren al niet zo groot ![]()
||
Citaat:
Ik zou dan in ieder geval beginnen met veeeeeeeeeeeel water drinken, en dat eten komt vanzelf wel ![]() Ik vind het al goed dat je zover gekomen bent ![]() Zelf ben ik volgens mij alleen maar een kilo aangekomen, maar het interesseert me niet meer zoveel. Dik of niet, ik ga gewoon deze zomer in bikini lopen, i don't care. Maar ik beweeg nog wel (gister weer 23 km gefietst) en drink redelijk wat water dus.. (ik kom alleen niet van mn chocola verslaving af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Echt goed dat je zoveel fietst, dat is volgens mij echt gezond. En cool dat je gewoon in bikini gaat, je hebt helemaal gelijk ![]() Ik ben er trouwens achtergekomen dat ik alleen kan afvallen als ik juist wel mag snoepen, dus ik hoef mijn chocolade-verslaving alleen maar in de hand te houden en er niet van af te kicken (thank God ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar daar heb je idd mazzel mee ja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Heej!
Dit is al m'n vierde dag dat het (redelijk) goed gaat. Vandaag als tussendoortje alleen 1 plakje ontbijtkoek gehad. Verder heb ik wel goed de maaltijden gegeten, en heel veel water en ranja gedronken. Gisteravond ging het een beetje mis, toen heb ik een koek gehad en 8 blokjes pure chocolade. Maar gezien over de 4 dagen, gaat het beter dan ooit. Ik merk dat ik langzaamaan beter "nee" tegen zoetigheid kan zeggen, dat het me minder moeite kost. Ook het constante "eetgevoel," het gevoel dat je wilt eten ookal heb je dus geen honger, begint langzaam weg te gaan. Door dit mooie weer kan ik ook afleiding zoeken. Ik ga in de tuin zitten met een boek, en ik ben afgeleid voor een paar uur ![]() Voorlopig gaat het dus vrij goed, hopelijk houd ik het vol ![]() MeelFriek |
![]() |
||
Citaat:
Hey meis, fijn je hier weer te zien ![]()
|
![]() |
Ik wou wat vragen als je bijv zo eet:
voor 10 uur: 2 stukken fruit (banaan en appel) met een voedingssupplement. 12 uur: Liga bijvoorbeeld evergreen of sultana. 15 uur: 2 boterhammen met kaas. 17 uur: 2 stukken fruit. 19 uur: Avondeten rijst met groente en vlees of vis. En daar tussendoor liters water zo veel water zelfs dat je helemaal vol zit word je hiervan dik? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik ongesteld heb ik er zowieso meer zin in. Ik vind chocola gewoon heeel erg lekker, al heel lang. En ik kan wel een tijdje zonder maar af en toe MOET ik gewoon echt chocola... maar dat combineert weer zo slecht met mn dieet.. dus ik eet nu maar chocola zonder suiker af en toe. Alleen zitten daar wel weer allemaal vetten in.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zelf heb ik meestal dat als ik tegen mezelf zei dat ik een hele reep kocht en maar een stukje op mocht eten, dat ik dan toch die hele reep op at. Met dat andere dingetje hoeft dat dus niet meer. En je mag heus wel af en toe een beetje chocola, maar doe dan bijvoorbeeld alleen op zaterdag ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en maagklachten, ontstoken slokdarm en al. Onder controle houden gaat niet, dat denk je alleen maar.. na een tijdje kun je er niet meer mee stoppen, dan blijf je maar zeggen 'ah nog een keertje kan wel, er gebeurd toch niets' op tijd er mee ophouden is er niet, hoe vaker je het doet hoe verslaafder je er aan wordt. het is niet natuurlijk om je eten opgewekt uit te spugen, de hoeveelheid maagzuur die naar boven komt is je keel en alles niet gewend en hoe vaker je spuugt, hoe erger het gaat worden.. ik weet dat ik het niet precies en juist vertel, maar ik ben geen dokter maar neem maar van mij aan ; begin er niet aan.. waar ik nu zit is ook niet het paradijs. |
![]() |
|
![]() |
Hoi hoi iedereen. Ik zit al een aantal jaren met te dik zijn en wat ik ook doe ik word alleen maar dikker. Ik ga namelijk snoepen als ik me verdrietig voel. Ik voel me daardoor altijd vrezelijk. dan ga ik maar overgeven of de volgende dag niks eten. Ik probeer steeds te lijnen maar dat lukt gewoon niet ik verlang zo naar snoep, Ik weet niet goed wat ik moet doen, en MIJN ouders begrijpen het niet, als je je ongelukkig voelt dan val je toch gewoon af, was het mar zo makkelijk.
Voel jij je ook zo vrezelijk? misschien kunnen we elkaar steunen door er over te praten??? je kan me mailen op my_happynes1985@hotmail.com ik hoop veel reaxties te krijgen groetjes helpy vandaag gegeten en het is pas 10.40 -4 witte broodjes met light boter -kop yogert -een toffee snoepje de dag is net begonnen en nu al zo veel nou de rest van de dag weinig eten want anders is het te veel maar dat gaat wel lukken mijn moeder komt zo thuis ik vreet alleen als ik alleen ben. ik ga vanavond voor het eerst naar de weight watchers. kijken of dit lukt, hoop het echt. ik wil er mooi uit zien ook voor mijn vriend. hij is zo lief tegen me en een steun ik snap niet waarom ik het niet kan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |