Advertentie | |
|
![]() |
|
Vanochtend gezien: High fidelity. Tering wat een geweldige film. Zoveel muziek, zoveel leuke dialogen en zoveel john cusack. Eindelijk eens een film over de echte muziekliefhebber. Om maar even in de sfeer van de film te blijven: Deze komt met stip binnen in mijn top 5 van favoriete films.
PS: kan iemand mij misschien vertellen hoe je in godsnaam 'Iben Hjejle' uitspreekt????
Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 20:52. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Blue Velvet, van David Lynch.
Nou staat deze regisseur bekend om zijn absurde en symbolische manier van films maken, maar deze film vond ik vrij slecht. De personages spraken mij niet aan en was het allemaal zeer traag en 'cheesy' geacteerd. Nu vind ik Laura Dern (Jurassic Park), Isabella Rossellini (Left Luggage) en Dennis Hopper (Easy Rider) geen geweldige acteurs, maar ook het verhaal vond ik te ongeloofwaardig verteld worden. ![]() Lynch's andere werk, Mulholland Drive, vond ik echter wel weer supergoed ![]() |
![]() |
|
What Lies Beneath...
ik vond m best tegenvallen eerlijk gezegd. ik vond m eigenlijk niet spannend, ik vond het verhaal iets te moeilijk bedacht en ik vond de personages slecht uitgewerkt... maar goed, voor een vrije middag was het best een leuke film en Michelle Pfeiffer deed t ook wel goed ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Doet u mij maar X-men ![]() Maar goed Kangaroo Jack gezien en dat was helemaal om te huilen ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik snap best dat dat karakterontwikkeling is, maar dat is geen vrijbrief om het saai te maken. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Weer vanochtend gezien: Evil woman
Een hele vage komedie met Jason Biggs en Jack Black over 3 vrienden met een neil young coverband die uit elkaar worden gehaald door een evil bitch wijf die een van die vrienden helemaal hoteldebotel maakt. Op zich een leuke film, niks hoogstaands ofzo, maar door de domheid (vooral van Jack Black) lig ik steeds dubbel...
||
Citaat:
Lekker dramatisch en 'normaal'. En serieus. Waar de special effects tenminste NIET bovenaan staan, maar echt *gewoon* meedoen met de film. |
![]() |
|
Mijn laatst geziene film is Bruce Almighty.
Ik vond hem goed maar je moet hem niet als ace ventura, dumb and dumber,.... niveau verwachten. Het is meer een mengeling van The truman show en ace ventura. Een beetje serieus en een beetje grappig. ![]() Dus niet volledig serieus en niet volledig grappig, jullie begrijpen het wel. Als je teveel grappen verwacht dan vind je de film maar niks.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 18:33 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 3 AJMouse | 500 | 20-03-2004 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 | |
Vrije tijd |
laatste voetbalwedstrijd die je gezien hebt en wat vond je ervan ? L1 | 19 | 31-10-2003 11:36 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan? battlestar | 500 | 02-06-2003 21:24 |