Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 06-06-2003 om 22:32. |
![]() |
||
Citaat:
WolterB bedoelt het dus goed! (zo kom ik wel hoger in die lijst)
||
Citaat:
off: Damn ik doe wer 1 dag niet mee en jullie flansen alweer een slordige 200 posts aan elkaar, hoe kan ik nou ooit het meeste posten in dit ding???????? Owlbeer, die maar gaat stoppen met werken ofsow!!
||
Citaat:
dt komt omdat ik niet echt dichtbij de meetingplekken woon, nl in de kop van overijssel en aangezien de meetings meestal in noord of zuid holland zijn zou ik bakken met geld aan reiskosten kwijt zijn aangezien ik momenteel nog niet de beschikking heb over een OV-jaarkaart ontopic: er is geen peil te trekken op owlbeers gemoedstoestend. leek hij 2 berichten terug nog moedeloos, een bericht later straal hij eurofie uit
||
Citaat:
Miss Helena heeft nog steeds die enge ava!! ![]()
||
Citaat:
on: Als je repsaj zijn nick opdraait krijg je jasper ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dan krijg ik nieuwe pillen waarbij ik waarschijnlijk geen drqank meer mag ![]() dan weet smartie best een boel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als ik dr teveel van krijg ga ik doelloos rondlopen en omvallen als je tegen me aanduwt, en overal tegen aanlopen.. en heel dom staren *heeft nu al geen zin in de meets* smartie luistert goed |
![]() |
||
Citaat:
******** heeft veel tijd voor haar honden over |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik hoor de hele dag overal stemmetjes en allemaal kleurtjes enzo jup.. waarom vind iedereen het vreemd als ik veel tijd voor mn honden over heb, maar als een ouder neimand dat doet is het weer doodnormaal.. het zijn toch mijn honden, dan zorg je daar toch zelf voor en klaat je het neit aan je ouders over? smartie let goed op |
Advertentie |
|
![]() |
|
|