![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Nja, bondage en SM lijkt me wel leuk... beide kanten al zal ik nooit 'sub' zijn. No way I surrender (denk ik). - lekker van 'doe wat je wilt, I won't surrender' - en natuurlijk kans afwachten, ontsnappen en dom bij kladden grijpen
![]() Zoals Morgan dus ook al zei vechten om dominantie. Ook letterlijk, lijkt me ook wel leuk om op grasveld 2 paar handboeien aan stok te hangen en dan met schaarse kleding gaan vechten en bij ander handboeien om te doen en dan ff lekker mee bezig ![]() Maar in de eerste plaats zou een vriendin en normale seks ook al leuk zijn. btw morgan, als het geen elf voorstelt wat dan? Zus van Illidan Stormrage (inclusief skull of Gul'dan), of speel je geen WC3 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Rerisen Phoenix: Personage van MIJMIJMIJ, Lynn de half-demon. *denkt weer eens na* Jongens met make-up op, geld dat als extreme fantasie? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou er in iedergeval graag aan mee willen helpen om die fantasie van haar te vervullen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Of je combineert je fantasiën. Bind jongen vast, breng make-up aan... en gefeliciteerd - 2 fantasiën in 1 klap.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zie maar naar al die nudisten. Zij zijn zo gewend aan naaktheid, dat het hun bijna niks meer doet. Terwijl ik dan 24/7 met een stijve zou rondlopen. Sex (net zoals naakt zijn ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De mummy is mijn moeders terrein... ze kickt op die kale. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
hmm... je kunt nu ook enpublic aan iemand vragen om even seks te hebben ![]()
|
![]() |
Een lief onschuldig jochie, mits meerderjarig natuurlijk, er zijn grenzen, van zijn onschuld afhelpen. Het is dan de bedoeling dat hij van voren niet meer weet hoe hij het van achteren heeft, en alleen maar ligt te kicken en te stuiteren van plezier en verbazing.
Nou heb ik dat natuurlijk allang gedaan, maar toen was ik zelf ook nog zo groen als gras, dus eigenlijk telt dat niet. Zou ik best over willen doen, die tijd, maar dan wetende wat ik nu weet.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() No way dat jij een week lang voortdurend een erectie zou hebben; je zou er binnen een dag aan gewend zijn. En als je de camping zou verlaten, zou je binnen een dag naakt weer extreem bijzonder vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
anaal, hoe is dat eigelijk om te doen? Verwijderd | 40 | 29-06-2003 10:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 19:41 |