Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als roxy en ce-el-wan door hun plotseling verkregen status jou anders zullen behandelen, dan weet je al meteen wat je aan ze hebt. |
![]() |
|
Oei, oei oei.
Wat een heisa. Ik vroeg me zowiezo het nut laatste tijd af van het forum. Maar goed, of ik daadwerkelijk weg ga, weet ik niet. stuk voor stuk zal ik ze ff afwerken: Masterofpuppetz:jawel, maar door bekende is altijd beetje wrang vind ik. Lennart: Je bent natuurlijk wel een metalhead. Dat weet je zelf ook. met 90 procent metal in je collectie mag ik je een metalhead noemen. Ik denk dat je wel een goede forumbaas kan zijn, maar goed, ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat. Roxy: ik had het ook niet over jou. Ik heb je zelf aangeprezen. Danique: ja, misschien moet ik dat maar doen. en blijf ik gewoon posten. Dingen gaan zoals ze gaan. Maar ze hadden ook anders kunnen gaan. Nouja. ik zie wel. Ik wil nog wel een motivatie horen van de heren forumbazen ![]()
Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 10:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Friso, wil je nou echt nog weten waarom we die 2 hebben gekozen?
Vooruit dan maar. Beiden posten goed, zijn serieus als het moet. Hebben verstand van muziek, lopen hier al enige tijd rond. Hebben respect van anderen en kunnen de taak wel aan. De eerste 3 weken is het nog hartstikke leuk om forumbaas te zijn, tot je de eerste persoon moet bannen die irritant wordt ![]() O ja en Roxy is een meisje en heeft mij een nacht ongeremde sex beloofd samen met daan, dus daarom heeft zij een nieuwe status. Ehm ja dan zal ik nu Simon eens effe aan het werk zetten.
|
![]() |
o ja en we hebben 4 forumbazen omdat het vakantie wordt en dan kan niet altijd iedereen er zijn.
Ik ben bijvoorbeeld vanaf volgende week 5 weken stage lopen in Frankrijk en meteen daarna ga ik op vakantie. Ben er dus 7 weken niet. Enne Friso, van mij moet je blijven!
|
het is idd maar een forum. maar binnen dat kader mag ik me aanstellen
![]() Ik heb koppijn. Raimond Sluiter lijkt de 2e set te verliezen en mijn eten was koud (te lam het op te warmen). dus daarom ga ik de rest van de avond mensen afzeiken. zo goed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat is logisch. Zijn tegenstander kwam uit Zweden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee dit is een grote grap, De FB's zijn niet roxy en CL1 haha, nee wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zullen we ze toch maar vertellen dat Rhinus en ik de nieuwe fb's zijn? Anders krijgen CL1 en Roxy nog grootheidswaanzin. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
goed? ![]() welkom angela, dat is mijn 1e opmerking tegen je als forumbaas (vind je wel lief hoor)
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Honkballertje is de nieuwe forumbaas van Sport. Missy | 0 | 07-01-2011 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Voorstellen nieuwe forumbaas flyaway | 12 | 01-11-2007 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Forumbaas m/v gezocht! CSN | 24 | 29-07-2007 11:02 | |
Beleidszaken |
Forumbaas+ revisited Simon | 46 | 21-03-2004 08:27 | |
De Kantine |
siNix nieuwe forumbaas op de kantine Verwijderd | 12 | 09-04-2002 17:40 |