![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben maar 1,60 meter en weeg ongeveer 54,5. Die maat 27 zit nu dus ook een beetje strak. 27 is vergelijkbaar met mt 34-36 en daar wil ik graag gewoon inpassen. Maarja, ik wil dus maar een paar kilo afvallen gewoon om t allemaal wat strakker te krijgen. En ben klein, dus is ook logisch dat ik een kleine maat heb ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ja dat joggen is cool ![]() ![]() Want je krijgt er echt energie van ![]() ![]() Mensen: JOGGEN ![]()
||
Citaat:
![]() nee maar ff serieus..wat ik bedoel: ik denk dat sommige mensen (die veel meer wegen als jij ) echt zo achter hun pc zitten van ![]() ![]() ik bijvoorbeeld ![]()
||
Citaat:
![]() Jullie mogen misschien denken 'ik wou dat ik zo weinig woog', ik denk weer; 'Ik wou dat ik wat langer was' ![]() Dus verkijk je niet teveel op dat gewicht, want als klein meisje zie je er al snel een beetje uit als een 'propje'. Langere mensen kunnen meer hebben zeg maar ![]()
Laatst gewijzigd op 17-07-2003 om 20:41. |
![]() |
|
Ik wil ook al heel lang gaan joggen, maar het komt er aldoor niet van. Vriendinnen van mij zijn wel tevreden over zichzelf, en een andere vriendin wil alleen wandelen. Maar ik heb toch het id dat joggen beter is dan lopen, en je krijgt er in ieder geval wel een betere conditie van denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ga gewoon lekker alleen joh! Ik jog zelf liever in mijn eentje omdat ik anders teveel rekening moet houden met het tempo van anderen en dan ga ik ofwel te snel (dus krijg ik last van mijn spieren) ofwel te langzaam (levert het weinig op voor mij). Maar MOCHT je bij mij in de buurt wonen wil ik wel met je mee hoor als je daardoor wèl gaat joggen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() weet je datwe trouwens exact hetzelfde BMI hebben ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() @Leonoor: alleen joggen vind ik saai ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En alleen kun je iig je eigen tempo aanhouden en hoef je geen rekening met anderen te houden of wat dan ook, wel zo lekker. En als je geen of amper conditie hebt, zul je de eerste paar keer toch niet kunnen praten onder het joggen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() verder gaat t op sportgebied wel goed, afgelopen week 2x wezen zwemmen, en vandaag een fietstocht gemaakt... heb altijd het gevoel dat dat nix helpt, maar tis beweging toch? lijnen ging wel slecht vandaag en gister eigenlijk ook... de verveling slaat toe, en dan ga ik dingen eten. en ik heb mn sinaasappeltjes een beetje geskipt ![]() >khou de moed erin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je dat bedoelt, das het weight watchers systeem, weet niet of het op inet te vinden is eigenlijk, wij hebben een boekje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is een schema dat 16 weken duurt. Na 16 weken kun je een uur hardlopen. Het begint heel rustig waardoor je eigenlijk nooit pijn hebt ofzo en het leuk blijft. Ik kan het wel eens hier neerzetten als er animo is ![]()
||
Citaat:
ga morgen weer zwemmen HURRAY!! echt zonde dat ik zolang niet durfde, want t is echt heel leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb btw vanmorgen om 6 uur ( ![]() ![]()
|
![]() |
Ok het schema, ik heb even allemaal afgekort, de tijdseenheden zijn minuten, dus als er 5 staat is het 5 minuten. 'R'= rennen en 'W'= wandelen
![]() Week 1: Aantal trainingsdagen: 2-3 2 R, 2 W, 2 R, 2 W, 2 R, 2 W, 2 R, 3 W Week 2: Aantal trainingsdagen: 2-3 2 R, 2 W, 2 R, 2 W, 2 R, 2 W, 2 R, 2 W, 1 R, 3 W Week 3: Aantal trainingsdagen: 3 3 R, 2W, 3 R, 2 W, 3 R, 2 W, 3 R, 3 W Week 4: Aantal trainingsdagen: 3 4 R, 2 W, 3 R, 2 W, 3 R, 2 W, 4 R, 3 W Week 5: Aantal trainingsdagen: 3 5 R, 2 W, 3 R, 2 W, 4 R, 2 W, 4 R, 3 W Week 6: Aantal trainingsdagen: 3 5 R, 2 W, 3 R, 2 W, 5 R, 2 W, 5 R, 3 W Week 7: Aantal trainingsdagen: 3 5 R, 2 W, 7 R, 2 W, 5 R, 2 W, 5 R, 2 W Week 8: Aantal trainingsdagen: 3-4 6 R, 2 W, 10 R, 2 W, 5 R, 1 W, 4 R, 2 W Week 9: Aantal trainingsdagen: 3-4 6 R, 2 W, 12 R, 2 W, 6 R, 2 W, 4 R, 3 W Week 10: Aantal trainingsdagen: 3-4 9 R, 1 W, 10 R, 2 W, 6 R, 2 W, 8 R, 3 W Week 11: Aantal trainingsdagen: 3-4 10 R, 2 W, 10 R, 3 W, 9 R, 2 W, 5 R, 3 W Week 12: Aantal trainingsdagen: 3-4 12 R, 2 W, 12 R, 2 W, 12 R, 2 W, 5 R, 3 W Week 13: Aantal trainingsdagen: 3-4 15 R, 2 W, 15 R, 2 W, 16 R, 3 W Week 14: Aantal trainingsdagen: 3-4 20 R, 2 W, 20 R, 2 W, 10 R, 3 W Week 15: Aantal trainingsdagen: 3-4 25 R, 2 W, 25 R, 2 W, 2 R, 2 W Week 16: Aantal trainingsdagen: 3-4 28 R, 4 W, 26 R, 2 W Dat was dus het schema, als je het af hebt kun je een tijdje het schema van week 16 blijven lopenen dan voel je vanzelf wel wanneer je gewoon achter elkaar door kunt lopen een uur. Ik hoop dat iemand er iets mee doet en het ook blijft doen want het is verder weinig moeite, he is ontspannend en ik ben echt blij dat ik nu een goede conditie heb (ik verheug me zelfs op de shuttle runtest, dat is ook nog nooit gebeurd ![]() ![]() ![]()
|
handig dat schema, ik ga het zeker proberen....maar waarschijnlijk als het wat minder warm is. Ik probeer al tijden iets aan mijn conditie te doen. Maar eigenlijk kan ik niet joggen, heb om de een of andere reden altijd last van mijn enkels en knieen, maar misschien als ik het zo opbouw, dat ik het dan wel volhoudt. Bedankt iig voor het schema.
(PS, heb nog niet vaak wat gepost, maar volg het topic al een tijdje. Ben erg trots om te zeggen dat ik voor het eerst sinds maanden weer onder de 46 kilo weeg, kee tis 45,8 vandaag maar toch. Oja, ben maar 1,50 lang dus tis niet zo dat ik dun ben, en ik wil nog maar 0,8 kilo afvallen. 45 kilo vind ik een mooi gewicht voor mij, heb wel eens minder willen wegen, maar van voel ik me trillerig en duizelig enzo. dus dat doe ik niet meer)
Laatst gewijzigd op 21-07-2003 om 10:18. |
![]() |
|
@ maf fluitketeltj: dank! kga het zeker proberen
(al ben ik benieuwd of ik 2 minuten rennen vol kan houden in het begin ![]() ![]() |
![]() |
|
Heh, zo'n schema lijkt mij ook wel wat. Toch tijd zat in de vakantie
![]() Toen mijn gewicht omlaag ging kwam mijn conditie ook terug, zonder extra moeite. Die shuttle-run test verafschuwde ik altijd, want ik moest zwoegen voor een voldoende. Nu had ik een 8 oid ![]() En als ik het kan, kan jij het ook ![]()
|
he, dat schema is handig! :0
ik ga vandaag ook beginnen denk ik ![]() maaruh..ik had even een vraagje (aan maf fluitketeltje dus ) 1. waar ben jij nu in het schema? 2. is het ook echt goed te doen? ik bedoel, als je een half uur achter elkaar kan hardlopen heb je volgens mij een best goede conditie ![]() 3. hoe kom je aan dit schema? dat was het ![]() bvd ![]()
|
![]() |
![]() ![]() Ik heb het schema uitgelopen. Ik ren nu minstens 3 keer per week een uur en ik had een conditie van 0.0, ik ben echt heel blij dat ik het gewoon gedaan heb. Als je bang bent dat je de discipline er niet voor hebt, kijk dan eens rond of je geen kennis, vriend/in of familielid hebt die mee wil. Het is echt goed te doen, je merkt al vrij snel dat je conditie verbetert, voor mij was het in ieder geval een ideale manier ![]()
||
Citaat:
maarjaah...ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud... maar viel de eerste dag jou ook tegen? of ben ik nou zo slecht?? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Dat lijkt me trouwens wel wat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik het nu helemaal goed gelezen heb is het niet lichamelijk verslavend en werkt het. Wat ik me nu wel nog afvraag is; moet je die pillen blijven nemen? Of blijf je slank als je er mee stopt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Dieet/gewicht/lijf topics op L&G Bloem | 180 | 24-11-2005 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #41 Verwijderd | 500 | 01-04-2005 08:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoeveel calorieen nodig? Buskruitje | 23 | 28-01-2005 18:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
genoeg eten?? annuuuh | 50 | 15-08-2004 19:28 | |
Beleidszaken |
Profielwerkstukken: algemeen topic? Careless | 12 | 28-10-2003 10:56 |