Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2003, 13:42
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
stout! schreef op 17-07-2003 @ 15:04:
Niet leuk: mijn moeder die mijn al vrij strakke nieuwe spijkerbroek (mt 27) in de droger heeft gegooid zodat ik m nu niet meer goed dichtkrijg.
je hebt spijkerbroek maat 27 en je wilt afvallen???
hoe lang ben je, en hoeveel weeg je als ik vragen mag?
Oud 17-07-2003, 14:49
rooddraakje
rooddraakje is offline
wat is maat 27 in de gewone standaard maat?
Ik bedoel zeg maar 164 ofzo...
Oud 17-07-2003, 14:51
Verwijderd
Citaat:
rooddraakje schreef op 17-07-2003 @ 15:49:
wat is maat 27 in de gewone standaard maat?
Ik bedoel zeg maar 164 ofzo...
ik geloof dat een taillemaat 27 net zoiets is als maat 36... en 164 is een kindermaat, dus daar kan ik het niet echt mee vergelijken, die gaan meer over lengte dan over breedte
Oud 17-07-2003, 15:19
stout!
stout! is offline
Citaat:
MiZz TeRiOuZz schreef op 17-07-2003 @ 14:42:
je hebt spijkerbroek maat 27 en je wilt afvallen???
hoe lang ben je, en hoeveel weeg je als ik vragen mag?
Tuurlijk mag je dat vragen, maar maak je geen zorgen.
Ben maar 1,60 meter en weeg ongeveer 54,5. Die maat 27 zit nu dus ook een beetje strak. 27 is vergelijkbaar met mt 34-36 en daar wil ik graag gewoon inpassen. Maarja, ik wil dus maar een paar kilo afvallen gewoon om t allemaal wat strakker te krijgen.
En ben klein, dus is ook logisch dat ik een kleine maat heb.
Oud 17-07-2003, 18:35
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Jorien, je zou je toch niet wegen tot je je goed voelde over je lichaam . Haha koel he, dat dat joggen nog enigszins uit te houden valt ook , ik heb vandaag weer een uur gedaan .
Oud 17-07-2003, 19:03
stout!
stout! is offline
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 17-07-2003 @ 19:35:
Jorien, je zou je toch niet wegen tot je je goed voelde over je lichaam . Haha koel he, dat dat joggen nog enigszins uit te houden valt ook , ik heb vandaag weer een uur gedaan .
Oeps, betrapt. Nou ja, op de één of andere manier wil ik toch verschil zien, 'bevestiging' ofzo.. maar ik moet er inderdaad mee oppassen. Ik ga morgenochtend op vakantie voor ongeveer een week.. ik weeg me daarna wel weer, maar maximaal 1 keer per week.

Ja dat joggen is cool! Echt vaag, omdat ik er eerst altijd een hekel aan had. Maar ik voel me er vet goed bij en ben echt blij dat ik ermee begonnen ben. Gisteren had ik niet echt zin maar toen ik ging vond ik het hartstikke lekker en het gaat ook echt steeds beter (fijn dat je dat zo merkt, is motivatie). Dus ik voelde me echt shit toen ik maar naar huis ging omdat er de hele tijd een enge vent kwam langsrijden. Zat ik thuis met al die energie.
Want je krijgt er echt energie van.
Mensen: JOGGEN!
Oud 17-07-2003, 19:04
stout!
stout! is offline
Ooh trouwens, waar ben jij in dat schema?
Hoe lang ren en wandel je? Omdat je het steeds over een uur hebt.
Oud 17-07-2003, 20:19
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
stout! schreef op 17-07-2003 @ 19:49:
Tuurlijk mag je dat vragen, maar maak je geen zorgen.
Ben maar 1,60 meter en weeg ongeveer 54,5. Die maat 27 zit nu dus ook een beetje strak. 27 is vergelijkbaar met mt 34-36 en daar wil ik graag gewoon inpassen. Maarja, ik wil dus maar een paar kilo afvallen gewoon om t allemaal wat strakker te krijgen.
En ben klein, dus is ook logisch dat ik een kleine maat heb.
nou vooruit, dan mag het
nee maar ff serieus..wat ik bedoel: ik denk dat sommige mensen (die veel meer wegen als jij ) echt zo achter hun pc zitten van zo van: ik wou dat ik zo weinig woog
ik bijvoorbeeld
Oud 17-07-2003, 20:38
stout!
stout! is offline
Citaat:
MiZz TeRiOuZz schreef op 17-07-2003 @ 21:19:
nou vooruit, dan mag het
nee maar ff serieus..wat ik bedoel: ik denk dat sommige mensen (die veel meer wegen als jij ) echt zo achter hun pc zitten van zo van: ik wou dat ik zo weinig woog
ik bijvoorbeeld
Haha dat snap ik wel en ik weet ook wel dat het heel weinig lijkt, maar je moet het wel in t juiste perspectief zien hè?
Jullie mogen misschien denken 'ik wou dat ik zo weinig woog', ik denk weer; 'Ik wou dat ik wat langer was'.
Dus verkijk je niet teveel op dat gewicht, want als klein meisje zie je er al snel een beetje uit als een 'propje'. Langere mensen kunnen meer hebben zeg maar.

Laatst gewijzigd op 17-07-2003 om 20:41.
Oud 17-07-2003, 21:21
~Chyca~
~Chyca~ is offline
Ik wil ook al heel lang gaan joggen, maar het komt er aldoor niet van. Vriendinnen van mij zijn wel tevreden over zichzelf, en een andere vriendin wil alleen wandelen. Maar ik heb toch het id dat joggen beter is dan lopen, en je krijgt er in ieder geval wel een betere conditie van denk ik.
Oud 17-07-2003, 21:59
Tryptamine
Tryptamine is offline
Weinig jongens hier

still going strong, van 98 kilo naar 79 nu
en veel spieren erbij, dus ik denk dat ik in totaal zo'n 25 a 28 kilo vet kwijt ben
Oud 17-07-2003, 22:02
Verwijderd
Citaat:
~Chyca~ schreef op 17-07-2003 @ 22:21:
Ik wil ook al heel lang gaan joggen, maar het komt er aldoor niet van. Vriendinnen van mij zijn wel tevreden over zichzelf, en een andere vriendin wil alleen wandelen. Maar ik heb toch het id dat joggen beter is dan lopen, en je krijgt er in ieder geval wel een betere conditie van denk ik.
Joggen kan ook in je eentje, dat er niemand mee wil is geen excuus.
Oud 18-07-2003, 08:36
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
~Chyca~ schreef op 17-07-2003 @ 22:21:
Als je maar lang genoeg doorwandelt verbrand je uiteindelijk net zoveel calorieën als dat je zou verbranden bij een half uur joggen (even een voorbeeldtijd). Je krijgt van joggen wel sneller een betere conditie van.
Ga gewoon lekker alleen joh! Ik jog zelf liever in mijn eentje omdat ik anders teveel rekening moet houden met het tempo van anderen en dan ga ik ofwel te snel (dus krijg ik last van mijn spieren) ofwel te langzaam (levert het weinig op voor mij).
Maar MOCHT je bij mij in de buurt wonen wil ik wel met je mee hoor als je daardoor wèl gaat joggen
Oud 18-07-2003, 09:17
maf fluitketeltje
Citaat:
stout! schreef op 17-07-2003 @ 20:04:
Ik ben klaar met het schema, hebtot vorige week 28 rennen, 4 wandelen, 26 rennen, 2 wandelen gedaan en doe nu echteen vol uur .

weet je datwe trouwens exact hetzelfde BMI hebben .
Oud 18-07-2003, 10:23
~Chyca~
~Chyca~ is offline
Citaat:
Magdalena schreef op 18-07-2003 @ 09:36:

Maar MOCHT je bij mij in de buurt wonen wil ik wel met je mee hoor als je daardoor wèl gaat joggen
Haha ok, zal ik onthouden. Maar volgens mij woon je niet echt in de buurt

@Leonoor: alleen joggen vind ik saai
Oud 18-07-2003, 10:26
Verwijderd
Citaat:
~Chyca~ schreef op 18-07-2003 @ 11:23:

@Leonoor: alleen joggen vind ik saai
Joggen is sowieso saai, of je het nu alleen of samen doet.

En alleen kun je iig je eigen tempo aanhouden en hoef je geen rekening met anderen te houden of wat dan ook, wel zo lekker. En als je geen of amper conditie hebt, zul je de eerste paar keer toch niet kunnen praten onder het joggen.
Oud 18-07-2003, 10:50
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
stout! schreef op 18-07-2003 @ 01:08:
Haha dat snap ik wel en ik weet ook wel dat het heel weinig lijkt, maar je moet het wel in t juiste perspectief zien hè?
Jullie mogen misschien denken 'ik wou dat ik zo weinig woog', ik denk weer; 'Ik wou dat ik wat langer was'.
Dus verkijk je niet teveel op dat gewicht, want als klein meisje zie je er al snel een beetje uit als een 'propje'. Langere mensen kunnen meer hebben zeg maar.
nou en
Oud 18-07-2003, 14:52
rooddraakje
rooddraakje is offline
Nou mensen, ik ga voor 2 weken op vakantie.. dus dat betekent 2 weken vrijwel niet lijnen en wel veel bewegen, dus ik ben heel benieuwd wat het resultaat is als ik terug kom...
Succes allemaal en veel plezier in jullie vakantie!
Oud 18-07-2003, 17:39
maf fluitketeltje
Citaat:
Leonoor schreef op 18-07-2003 @ 11:26:
Joggen is sowieso saai, of je het nu alleen of samen doet.

En alleen kun je iig je eigen tempo aanhouden en hoef je geen rekening met anderen te houden of wat dan ook, wel zo lekker. En als je geen of amper conditie hebt, zul je de eerste paar keer toch niet kunnen praten onder het joggen.
Kvind het niet saai hoor. Ik vond het altijd vreselijk maar nu kan ik er lekker mijn gedachten even bij de vrije loop laten, even alles op een rijtje zetten, een momentop de dag vor mezelf . Ik ga trouwens samen met mijn hond, vind ik wel zo gezellig .
Oud 18-07-2003, 21:25
sublime
sublime is offline
Citaat:
stout! schreef op 17-07-2003 @ 20:04:
wil evt ook gaan joggen en ik begrijp dat jij een soort van schema hebt om dat op te bouwen??? waar heb je dat vandaan gehaald, want ik denk dat dat voor mij ook wel handig is

verder gaat t op sportgebied wel goed, afgelopen week 2x wezen zwemmen, en vandaag een fietstocht gemaakt... heb altijd het gevoel dat dat nix helpt, maar tis beweging toch?

lijnen ging wel slecht vandaag en gister eigenlijk ook... de verveling slaat toe, en dan ga ik dingen eten. en ik heb mn sinaasappeltjes een beetje geskipt zal er morgen maar weer goed voor gaan, tging net weer lekker...

>khou de moed erin <
Oud 18-07-2003, 22:41
Black Soul
Black Soul is offline
En hoe zit dat eigenlijk met die punten? Is daar ook een site voor ofzo?
Oud 19-07-2003, 21:20
sublime
sublime is offline
Citaat:
Black Soul schreef op 18-07-2003 @ 23:41:
En hoe zit dat eigenlijk met die punten? Is daar ook een site voor ofzo?
welke punten bedoel je??? die om bij te houden hoeveel je mag eten enzo??

als je dat bedoelt, das het weight watchers systeem, weet niet of het op inet te vinden is eigenlijk, wij hebben een boekje.
Oud 19-07-2003, 21:40
Black Soul
Black Soul is offline
Citaat:
sublime schreef op 19-07-2003 @ 22:20:
welke punten bedoel je??? die om bij te houden hoeveel je mag eten enzo??

als je dat bedoelt, das het weight watchers systeem, weet niet of het op inet te vinden is eigenlijk, wij hebben een boekje.
Ja, die punten bedoel ik. Sorry dat ik zo onduidelijk ben maargoed de naam ervan wist ik niet
Oud 19-07-2003, 21:45
sublime
sublime is offline
Citaat:
Black Soul schreef op 19-07-2003 @ 22:40:
Ja, die punten bedoel ik. Sorry dat ik zo onduidelijk ben maargoed de naam ervan wist ik niet
doesnt matter

je zou kunnen zoeken via google op weight watchers. wie weet vind je iets...
Oud 19-07-2003, 22:47
Verwijderd
Op inet zijn maar van een beperkt aantal producten de punten te vinden, voor zo ver ik weet...ook wel logisch, anders zouden ze dat boekje niet meer hoeven te verkopen (ik neem iig aan dat het verkocht wordt). Als het wel te vinden is, dan wil ik de link ervan ook wel.
Oud 19-07-2003, 22:54
yliek
yliek is offline
jeej! Vandaag zei iemand dat ik volgens haar ben afgevallen
lang leve de gezonde leefwijze
Oud 20-07-2003, 20:27
maf fluitketeltje
Citaat:
sublime schreef op 18-07-2003 @ 22:25:
wil evt ook gaan joggen en ik begrijp dat jij een soort van schema hebt om dat op te bouwen??? waar heb je dat vandaan gehaald, want ik denk dat dat voor mij ook wel handig is

verder gaat t op sportgebied wel goed, afgelopen week 2x wezen zwemmen, en vandaag een fietstocht gemaakt... heb altijd het gevoel dat dat nix helpt, maar tis beweging toch?

lijnen ging wel slecht vandaag en gister eigenlijk ook... de verveling slaat toe, en dan ga ik dingen eten. en ik heb mn sinaasappeltjes een beetje geskipt zal er morgen maar weer goed voor gaan, tging net weer lekker...

>khou de moed erin <
Haha Jorien is op vakantie en ik kan deze vraag beantwoorden. ze heeft dat schema namelijk van mij , en ik heb het uit een boekje dat de naam: 'sport in beeld, hardlopen' draagt.

Het is een schema dat 16 weken duurt. Na 16 weken kun je een uur hardlopen. Het begint heel rustig waardoor je eigenlijk nooit pijn hebt ofzo en het leuk blijft. Ik kan het wel eens hier neerzetten als er animo is .
Oud 20-07-2003, 23:13
sublime
sublime is offline
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 20-07-2003 @ 21:27:
Haha Jorien is op vakantie en ik kan deze vraag beantwoorden. ze heeft dat schema namelijk van mij , en ik heb het uit een boekje dat de naam: 'sport in beeld, hardlopen' draagt.

Het is een schema dat 16 weken duurt. Na 16 weken kun je een uur hardlopen. Het begint heel rustig waardoor je eigenlijk nooit pijn hebt ofzo en het leuk blijft. Ik kan het wel eens hier neerzetten als er animo is .
jaaa would be great!! (btw hoe vaak loop je dan per week???)

ga morgen weer zwemmen HURRAY!! echt zonde dat ik zolang niet durfde, want t is echt heel leuk
Oud 20-07-2003, 23:21
Brutus
Brutus is offline
de beste dieet:

FRUIT
WATER
FRUIT
WATER
FRUIT
WATER
en je moet bewegen... gewoon lopen ofzo. na 20 minuten begin je pas calorien te verbranden dus een uurtje lopen.
Oud 21-07-2003, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Rambo schreef op 21-07-2003 @ 00:21:
de beste dieet:

FRUIT
WATER
FRUIT
WATER
FRUIT
WATER
Das niet echt het beste dieet. Je lichaam moet veel meer en veel meer verschillende voedingsstoffen dan dat binnen krijgen. Als je op een dag alleen maar water drinkt en fruit eet weet je iig zeker dat je je lichaam naar de klote helpt en sterk op weg bent een eetstoornis te ontwikkelen.
Oud 21-07-2003, 09:00
maf fluitketeltje
Citaat:
sublime schreef op 21-07-2003 @ 00:13:
jaaa would be great!! (btw hoe vaak loop je dan per week???)

ga morgen weer zwemmen HURRAY!! echt zonde dat ik zolang niet durfde, want t is echt heel leuk
Dat staat ook in je schema hoeveel trainingsdagen je in die week het beste kunt aanhouden. Ik zal het zo even overtypen. het lijkt in hetbegin heel simpel, is het ook maar dit is een gezonde, verantwoorde en succesvolle manier om je conditie op te bouwen. Ik ben er iig heel blij mee dat ik het zo gedaan heb .

Ik heb btw vanmorgen om 6 uur ( ) al ruim een uur hardgelopen .
Oud 21-07-2003, 09:17
maf fluitketeltje
Ok het schema, ik heb even allemaal afgekort, de tijdseenheden zijn minuten, dus als er 5 staat is het 5 minuten. 'R'= rennen en 'W'= wandelen .

Week 1:
Aantal trainingsdagen: 2-3
2 R, 2 W, 2 R, 2 W, 2 R, 2 W, 2 R, 3 W

Week 2:
Aantal trainingsdagen: 2-3
2 R, 2 W, 2 R, 2 W, 2 R, 2 W, 2 R, 2 W, 1 R, 3 W

Week 3:
Aantal trainingsdagen: 3
3 R, 2W, 3 R, 2 W, 3 R, 2 W, 3 R, 3 W

Week 4:
4 R, 2 W, 3 R, 2 W, 3 R, 2 W, 4 R, 3 W

Week 5:
5 R, 2 W, 3 R, 2 W, 4 R, 2 W, 4 R, 3 W

Week 6:
5 R, 2 W, 3 R, 2 W, 5 R, 2 W, 5 R, 3 W

Week 7:
5 R, 2 W, 7 R, 2 W, 5 R, 2 W, 5 R, 2 W

Week 8:
Aantal trainingsdagen: 3-4
6 R, 2 W, 10 R, 2 W, 5 R, 1 W, 4 R, 2 W

Week 9:
6 R, 2 W, 12 R, 2 W, 6 R, 2 W, 4 R, 3 W

Week 10:
9 R, 1 W, 10 R, 2 W, 6 R, 2 W, 8 R, 3 W

Week 11:
10 R, 2 W, 10 R, 3 W, 9 R, 2 W, 5 R, 3 W

Week 12:
12 R, 2 W, 12 R, 2 W, 12 R, 2 W, 5 R, 3 W

Week 13:
15 R, 2 W, 15 R, 2 W, 16 R, 3 W

Week 14:
20 R, 2 W, 20 R, 2 W, 10 R, 3 W

Week 15:
25 R, 2 W, 25 R, 2 W, 2 R, 2 W

Week 16:
28 R, 4 W, 26 R, 2 W

Dat was dus het schema, als je het af hebt kun je een tijdje het schema van week 16 blijven lopenen dan voel je vanzelf wel wanneer je gewoon achter elkaar door kunt lopen een uur.

Ik hoop dat iemand er iets mee doet en het ook blijft doen want het is verder weinig moeite, he is ontspannend en ik ben echt blij dat ik nu een goede conditie heb (ik verheug me zelfs op de shuttle runtest, dat is ook nog nooit gebeurd ).

!
Oud 21-07-2003, 10:12
PrimRose
PrimRose is offline
handig dat schema, ik ga het zeker proberen....maar waarschijnlijk als het wat minder warm is. Ik probeer al tijden iets aan mijn conditie te doen. Maar eigenlijk kan ik niet joggen, heb om de een of andere reden altijd last van mijn enkels en knieen, maar misschien als ik het zo opbouw, dat ik het dan wel volhoudt. Bedankt iig voor het schema.

(PS, heb nog niet vaak wat gepost, maar volg het topic al een tijdje. Ben erg trots om te zeggen dat ik voor het eerst sinds maanden weer onder de 46 kilo weeg, kee tis 45,8 vandaag maar toch. Oja, ben maar 1,50 lang dus tis niet zo dat ik dun ben, en ik wil nog maar 0,8 kilo afvallen. 45 kilo vind ik een mooi gewicht voor mij, heb wel eens minder willen wegen, maar van voel ik me trillerig en duizelig enzo. dus dat doe ik niet meer)

Laatst gewijzigd op 21-07-2003 om 10:18.
Oud 21-07-2003, 10:58
sublime
sublime is offline
@ maf fluitketeltj: dank! kga het zeker proberen

(al ben ik benieuwd of ik 2 minuten rennen vol kan houden in het begin > heb en een slechte conditie en astma en problemen met controle houden over ademhaling, noem het hyperventilatie.. maar anders maak ik er gewoon 17 weken van en begin met 1 minuut )
Oud 21-07-2003, 11:03
Tryptamine
Tryptamine is offline
Heh, zo'n schema lijkt mij ook wel wat. Toch tijd zat in de vakantie

Toen mijn gewicht omlaag ging kwam mijn conditie ook terug, zonder extra moeite. Die shuttle-run test verafschuwde ik altijd, want ik moest zwoegen voor een voldoende. Nu had ik een 8 oid

En als ik het kan, kan jij het ook
Oud 21-07-2003, 12:29
FrantiC
FrantiC is offline
he, dat schema is handig! :0
ik ga vandaag ook beginnen denk ik
maaruh..ik had even een vraagje (aan maf fluitketeltje dus )
1. waar ben jij nu in het schema?
2. is het ook echt goed te doen? ik bedoel, als je een half uur achter elkaar kan hardlopen heb je volgens mij een best goede conditie
3. hoe kom je aan dit schema?

dat was het
bvd
Oud 21-07-2003, 12:33
Verwijderd
Citaat:
FrantiC schreef op 21-07-2003 @ 13:29:
3. hoe kom je aan dit schema?
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 20-07-2003 @ 21:27:
ze heeft dat schema namelijk van mij , en ik heb het uit een boekje dat de naam: 'sport in beeld, hardlopen' draagt.
Oud 21-07-2003, 14:09
FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 21-07-2003 @ 20:33:
ha! dank je
niet zo goed opgelet, sorry

ik heb net het schema voor week 1 gelopen...
oei, dat viel nog knap tegen zeg :aiks:

maarjaah, de kop is eraf, nu nog volhouden...
Oud 21-07-2003, 14:58
maf fluitketeltje
haha mijn boekje slaat aan .

Ik heb het schema uitgelopen. Ik ren nu minstens 3 keer per week een uur en ik had een conditie van 0.0, ik ben echt heel blij dat ik het gewoon gedaan heb.

Als je bang bent dat je de discipline er niet voor hebt, kijk dan eens rond of je geen kennis, vriend/in of familielid hebt die mee wil. Het is echt goed te doen, je merkt al vrij snel dat je conditie verbetert, voor mij was het in ieder geval een ideale manier .
Oud 21-07-2003, 16:37
FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 21-07-2003 @ 22:58:
haha mijn boekje slaat aan .

Ik heb het schema uitgelopen. Ik ren nu minstens 3 keer per week een uur en ik had een conditie van 0.0, ik ben echt heel blij dat ik het gewoon gedaan heb.

Als je bang bent dat je de discipline er niet voor hebt, kijk dan eens rond of je geen kennis, vriend/in of familielid hebt die mee wil. Het is echt goed te doen, je merkt al vrij snel dat je conditie verbetert, voor mij was het in ieder geval een ideale manier .
liever doe ik het alleen, zodat ik mijn eigen tempo kan lopen...
maarjaah...ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud...
maar viel de eerste dag jou ook tegen? of ben ik nou zo slecht??
Oud 21-07-2003, 18:24
maf fluitketeltje
Citaat:
FrantiC schreef op 21-07-2003 @ 17:37:
liever doe ik het alleen, zodat ik mijn eigen tempo kan lopen...
maarjaah...ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud...
maar viel de eerste dag jou ook tegen? of ben ik nou zo slecht??
Mij viel het niet tegen. Mijn moeder wel, die zei toen ik de tweede keer wilde: Nee hoor, het is niets voor mij, ik ben hier te oud voor. Toen heb ik haar de deur zo'n beetje uitgescholden en inmiddels loopt moederlief ook een uur . Gewoon doorzetten denk ik .
Oud 22-07-2003, 09:51
Verwijderd
Euhm, 't is mss een stomme vraag, maar..heeft er hier iemand ervaring met afslankingspillen?
En werken die dan ook?

Heb enkele dagen geleden stacker2 gekocht, helpt naar het schijnt...
Oud 22-07-2003, 10:33
~Chyca~
~Chyca~ is offline
Citaat:
phensic schreef op 22-07-2003 @ 10:51:
Euhm, 't is mss een stomme vraag, maar..heeft er hier iemand ervaring met afslankingspillen?
En werken die dan ook?

Eigenlijk heb ik geen ervaring met afslankpillen, maar volgens mij helpt het niet echt heel goed. Of bedoel je die pillen die je moet slikken en dan in je maag uitzetten, zodat je honger verdwijnt?
Dat lijkt me trouwens wel wat.
Oud 22-07-2003, 10:49
Verwijderd
Citaat:
~Chyca~ schreef op 22-07-2003 @ 11:33:
Eigenlijk heb ik geen ervaring met afslankpillen, maar volgens mij helpt het niet echt heel goed. Of bedoel je die pillen die je moet slikken en dan in je maag uitzetten, zodat je honger verdwijnt?
Dat lijkt me trouwens wel wat.
Euhm, nee, het zou je metabolisme versnellen, doordat er ephedra inzit.
Oud 22-07-2003, 10:56
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Oh, koel schema. Zou ik het volhouden met mijn rookprobleem

Sigaretjes zijn stout! *iep*

Naja, 2 minuten moet ik toch wel volhouden?
OPROEP: heeft er iemand een hond te leen om mee te joggen?
Oud 22-07-2003, 13:50
Verwijderd
Citaat:
phensic schreef op 22-07-2003 @ 10:51:
En werken die dan ook?

ephedra was niet zo denderend voor je lichaam, geloof ik...hele tijd terug heeft er over die pillen een topic hier gestaan (van Missy_X, als ik me niet vergis) en daar heeft dat ook ingestaan.
Oud 22-07-2003, 13:50
Verwijderd
Deze topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=445462
Oud 22-07-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 22-07-2003 @ 14:50:
Deze topic: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=445462
Thx.

Als ik het nu helemaal goed gelezen heb is het niet lichamelijk verslavend en werkt het.

Wat ik me nu wel nog afvraag is; moet je die pillen blijven nemen? Of blijf je slank als je er mee stopt?
Oud 22-07-2003, 16:30
Verwijderd
Citaat:
phensic schreef op 22-07-2003 @ 17:28:

Wat ik me nu wel nog afvraag is; moet je die pillen blijven nemen? Of blijf je slank als je er mee stopt?
Volgens mij val je oa af doordat je minder honger en meer energie hebt. Dat stopt lijkt mij zodra je die pillen niet meer neemt... Ik denk dus dat als je eenmaal stopt en je weer terug valt in je oude 'ritme', dat je dan gewoon weer aankomt...maar dat weet ik ook niet zeker. Ik denk nog altijd dat je eet- en leefpatroon aanpassen meer zin heeft en dat de kans dat het (afvallen) blijvend is, dan het grootst is.
Oud 22-07-2003, 17:54
maf fluitketeltje
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 22-07-2003 @ 11:56:

OPROEP: heeft er iemand een hond te leen om mee te joggen?
Mijn hond wil vast wel alleen sleurt die je edere sloot mee in en als hij een ander beest ziet ga je vliegen, erg gezellig altijd .

Regels voor berichten