Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2002, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

dan heb ik ook meivakantie
en jah, ik kan idd ook niet op zaterdag

xxx

Alicia

ps: over al die jongens die hier in dit topic reageren ben ik het 100% eens met Chimera en Marcade, voor mij hoeft dat niet zow
Chimera, Marcade e.a. reageren zelf net zo goed...
Oud 16-04-2002, 19:52
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

welke winkel?
een lingerie winkel

kun je je moeder niet lief aankijke en vrage of je wa mag lene/je zakgeld innet vore krijge ossow
Oud 16-04-2002, 20:01
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Black Reina schreef:

een lingerie winkel

kun je je moeder niet lief aankijke en vrage of je wa mag lene/je zakgeld innet vore krijge ossow
hmm.....kannet proberen idd.....en anders moet ik maar kijken of ik 1 van mn rekeningen kan plunderen, lol
Oud 16-04-2002, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

jah, maar wel op een andere manier dan bijv. Pletterprater en nog een paar anderen...
Oud 16-04-2002, 20:15
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

hmm.....kannet proberen idd.....en anders moet ik maar kijken of ik 1 van mn rekeningen kan plunderen, lol
goed idee
Oud 16-04-2002, 20:21
Verwijderd
Citaat:
iamadarkangel schreef:

maar eh, ff serieus nou: gaan we nou naar Den Haag dan? damn, kom ik hier 1 dagje niet en heeft iedereen opeens al helemaal beslist waar die meeting gehouden gaat worden enzow....k weet ni of ik helemaal naar Den Haag kan/mag nou ja, k kan het altijd proberen natuurlijk..... vind het trouwens wel heel errug jammer dat jullie bijna allemaal 16/17 zijn en ikkuh pas 15.......hey, LoveGirl, kunnen we je echt ni overtuigen om toch mee te gaan? t zou toch een beetje zonde zijn als de bedenkster van dit hele gedoe ni eens zelf mee zou kunnen......
Kei lief van je meiske En je hebt gelijk, Ze hebben een plaats + datum + everything beslist zonder overleg met de mensen die ook mee willen..
Maargoed,
MIJ kun je wel overhalen om te komen maar probeer dat maar is bij mijn ouders Nee, Den Haag is echt te ver voor me..
En ik heb trouwens het geld ook niet

Maar lief dat je aan me denkt
Oud 16-04-2002, 20:28
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:

Kei lief van je meiske En je hebt gelijk, Ze hebben een plaats + datum + everything beslist zonder overleg met de mensen die ook mee willen..
Maargoed,
MIJ kun je wel overhalen om te komen maar probeer dat maar is bij mijn ouders Nee, Den Haag is echt te ver voor me..
En ik heb trouwens het geld ook niet

Maar lief dat je aan me denkt
ik BEN lief, lol nee, maar even serieus, kunnen we niet een andere meeting verzinnen dan ofzow? er moeten vast wel meer mensen zijn die den Haag eigenlijk te ver vinden.....toch?
Oud 16-04-2002, 20:33
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Er was toch ook een groep die naar Deventer ging?
Nou zo kan je ook nog een andere plaats kiezen en daar met een groepje heen gaan..

En het is echt niet unaniem besloten dat we naar Den Haag gaan, t komt voor een aantal mensen toevallig goed uit.
Ik snap best dat het voor Lovegirl o.a te ver weg is maar zo is eindhoven bv voor mij te ver weg.
Ik vind t ook leuker als iedereen kan komen op dezelfde plek maar dat zit er gewoon niet in.
Oud 16-04-2002, 20:35
Black Reina
Black Reina is offline
waarom doen we niet gewoon utrecht? dat ligt centraal
Oud 16-04-2002, 20:35
In Your Room
In Your Room is offline
ik weet niet waar LoveGirl precies woont, maar ik woon in veendam (dichtbij groningen) en dus is den haag op zich best wel ver voor mij......het zou misschien wel kunnen, maar tis niet echt ideaal ofzow...
Oud 16-04-2002, 21:10
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Marcade schreef:

jongen van 20 'uitermate' behulpzaam

Probeer altijd uitermate behulpzaam te zijn.

Citaat:

het komt een beetje aanpapperig over als je over 'beschermer' en 'begeleider' (ster) zit te praten en hele lappen tekst zit te typen. De meiden zelf zijn ook niet dom hoor.)
Dat van begeleider(ster), was gewoon een idee die in me opkwam, omdat ik ooit ergens anders op een forum (of ergens op scholieren, weet het niet meer) ook al iemand zoiets hoorde roepen, alhoewel het toen om een heel ander onderwerp ging... ik gebruik gewoon wat ik weet en denk te weten. Ik vind het gewoon leuk mijn creativiteit te uiten in het geven van adviezen, ideeen of wat dan ook... jammer dat jullie dit niet accepteren zoals het is en er iets achter proberen te zoeken.

En inderdaad, zoals psycho-M al zei, ik val jullie meiden niet aan, zeg niet dat jullie dom zijn en beweer dat bij dit berichtje nog steeds niet... want dat zijn jullie niet, denk ik. (moet me maar corrigeren als ik een gedachte fout maak)

En die ellen lange teksten??? Wel, kijk naar andere berichtjes van me op andere forums, dan zul je zien dat dat mijn stijl van schrijven is.(ook het opsommen van mogelijkheden, ideeen of zelfs tegenstrijdigheden komen in andere berichtjes van mij zeer veel aan de orde)

Citaat:
Het klinkt namelijk net of je er ook bij wilt zijn en het onderwerp "bi seksuele meiden" maar wat interessant vindt.
Zoals hierboven al ergens vermeld, zoek er toch eens niet altijd iets achter... ik wil er niet bij zijn, heb daar geen belang bij en het onderwerp "bi sexuele meiden" doet me als zodoende niks... als ik hier berichies zit te lezen ga ik dat heus niet visualiseren ofzo, laat staan dat ik erop zit te geilen... want dat is toch wat je bedoeld met "maar wat interessant vinden".

Gelukkig zijn er anderen die mijn hulp/ berichtjes wel apricieren/ snappen.
Oud 16-04-2002, 21:14
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Morgan schreef:

.. *zit alleen maar in dit topic omdat ik de vriend ben van Sister Bliz* ..
Oud 17-04-2002, 06:22
Verwijderd
Wat is het probleem man?
Hij wil alleen maar helpen en komt, naar mijn idee, met kei goede plannen/ideeen.(Sorry kan de puntjes op de e nie vinde)

We kunnen inderdaad ook de groep in meerdere delen splitsen
Maar ik heb het gevoel alsof niemand hier in de buurt van Eindhoven woont
Oud 17-04-2002, 08:03
Carl
Carl is offline
Hoi
Sorry dat ik zo weinig berichtjes achterlaat, maar ik zit niet zo heel vaak op internet, een keertje per dag.
Een meeting vind ik erg leuk. Alleen heb ik binnenkort examens en wil ik niet meeten tussen, of vlak voor de examens.
Ik heb wel een iddetje: willen iedereen die in Den-Haag wil meeten mij een mailtje sturen met daarin hoe je het, waar je vandaan komt, wanneer je het liefste wil meeten, of je een website hebt met een foto ofziets, het maakt niet uit.
Als ik dan een aantal mailtjes heb gekregen, plak ik alles aan elkaar vast en krijgt iedereen een mailtje waar alles over iedereen instaat enz. ideetje?!!
Xxx moi
Oud 17-04-2002, 08:06
Carl
Carl is offline
ehm, ff een vraagje;
vind iemand het een goed idee om te meeten op koninginnedag?
dat vind ik wel een dag om ergens heen te reizen, whatever.
Oud 17-04-2002, 10:37
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
waarom doen we niet gewoon utrecht? dat ligt centraal
Den Haag hebben we afgesproken omdat we daar het appartement van mijn vriend mogen gebruiken (Marcade)

Ik weet dat het voor sommigen te ver is enzo, maar het is gewoon ideaal. Zoals anderen al zeiden: 'Ik ga niet op een wc staan.'

Wie kan 10 mei? Das een vrijdag. Dan ben ik zelf bij mijn vriend. Dan kunnen we op het station DH afspreken.

Ik heb zelf geen vakantie in de week voorafgaand aan Hemelvaart.

De meeste meisjes werken op zaterdag, daarom zou die vrijdag ideaal zijn. Een zondag is niet handig, omdat ik dan al vrij vroeg naar huis vertrek (van Den Haag naar Maastricht) en mijn vriend dan ook niet naar de stad kan > tenzij we een andere datum afspreken en het koopzondag is ofzo. Zouden we op een normale zondag afspreken; dan is hij gewoon thuis.

Daarom is 10 mei, vrijdag een idee. Laat maar horen

Laatst gewijzigd op 17-04-2002 om 10:40.
Oud 17-04-2002, 10:56
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Den Haag hebben we afgesproken omdat we daar het appartement van mijn vriend mogen gebruiken (Marcade)

Ik weet dat het voor sommigen te ver is enzo, maar het is gewoon ideaal. Zoals anderen al zeiden: 'Ik ga niet op een wc staan.'

Wie kan 10 mei? Das een vrijdag. Dan ben ik zelf bij mijn vriend. Dan kunnen we op het station DH afspreken.

Ik heb zelf geen vakantie in de week voorafgaand aan Hemelvaart.

De meeste meisjes werken op zaterdag, daarom zou die vrijdag ideaal zijn. Een zondag is niet handig, omdat ik dan al vrij vroeg naar huis vertrek (van Den Haag naar Maastricht) en mijn vriend dan ook niet naar de stad kan > tenzij we een andere datum afspreken en het koopzondag is ofzo. Zouden we op een normale zondag afspreken; dan is hij gewoon thuis.

Daarom is 10 mei, vrijdag een idee. Laat maar horen
als het voor sommige mensen te ver is is het dus NIET ideaal
Oud 17-04-2002, 13:12
flowerz
flowerz is offline
stuur maar een mailtje als jullie eruit zijn, want volgens mij duurt het nog wel ff

btw kunnen we niet beter mailen/msn, dan is het misschien wat meer prive
bv. vrijdag om 19.00 uur op msn?
Oud 17-04-2002, 13:13
Verwijderd
Citaat:
iamadarkangel schreef:

als het voor sommige mensen te ver is is het dus NIET ideaal
Heb je gelijk in
Maarja,
We kunnen denk ik niet met iedereen rekening houden
Er vallen er al een hoop af om dat het inderdaad te ver is
Maar het is gewoon moeilijk om te regelen ofzo..
Oud 17-04-2002, 13:20
Verwijderd
vrijdag 10 mei kan ik wel
Oud 17-04-2002, 13:32
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
vrijdag 10 mei kan ik wel
Vrijdag 10 mei Den Haag:

Alicia Silverstone
Sister Bliz
Oud 17-04-2002, 13:36
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:

Heb je gelijk in
Maarja,
We kunnen denk ik niet met iedereen rekening houden
Er vallen er al een hoop af om dat het inderdaad te ver is
Maar het is gewoon moeilijk om te regelen ofzo..
't Is een beetje lastig een plek te hebben waar je privacy hebt. Daarom is Den Haag (voor de mensen die redelijk in de buurt wonen enzo) hartstikke fijn!

En, tuurlijk is het jammer dat dat betekent dat sommige meisjes niet kunnen komen.

Laatst gewijzigd op 17-04-2002 om 13:44.
Oud 17-04-2002, 14:16
Carl
Carl is offline
Hoe laat in D-H?
misschien kan ik wel
Oud 17-04-2002, 15:03
flowerz
flowerz is offline
dan toch nie
Oud 17-04-2002, 15:27
Verwijderd
Waaah.. ik zou het echt cool vinden daar heen te gaan.. maar ik zit hier nog maar zo kort, durf het denk ik echt niet.. Dus laat ik ut maar schieten.. zoiezo heb ik geen idee of mn vriend dat ook wel okeej vind.. een hele meeting.. maar jah.. strax maar spijt krijgen bij alle achteraf verhaaltjes

Oud 17-04-2002, 15:35
Verwijderd
Ja I know, Sister Bliz, Heb je ook gelijk in
Ben blij dat je al een plek hebt gevonden.

Ik heb zelf al meisjes gevonden die met mij is willen zoenen en more Dus maak je over mij niet druk, mijn ervaring komt er wel

Maar, Als bedenkster, wil ik wel foto's zien na afloop
Als eerst!
Oud 17-04-2002, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Waaah.. ik zou het echt cool vinden daar heen te gaan.. maar ik zit hier nog maar zo kort, durf het denk ik echt niet.. Dus laat ik ut maar schieten.. zoiezo heb ik geen idee of mn vriend dat ook wel okeej vind.. een hele meeting.. maar jah.. strax maar spijt krijgen bij alle achteraf verhaaltjes

gewoon komen, dan zie je wel wat je wel en niet wil toch?
Oud 17-04-2002, 18:48
Verwijderd
Citaat:
LoveGirl schreef:
Ja I know, Sister Bliz, Heb je ook gelijk in
Ben blij dat je al een plek hebt gevonden.

Ik heb zelf al meisjes gevonden die met mij is willen zoenen en more Dus maak je over mij niet druk, mijn ervaring komt er wel

Maar, Als bedenkster, wil ik wel foto's zien na afloop
Als eerst!

Maareh, vertel, wie heb jij dan gevonden, waar, wat word dat, en vertel achteraf!!
Oud 18-04-2002, 06:22
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

Maareh, vertel, wie heb jij dan gevonden, waar, wat word dat, en vertel achteraf!!
Hehehehhe
Ja ik hoef het tenminste niet zo openbaar te doen dat iedereen kan meegenieten

1 woont in Eindhoven

En 1 zit bij me in de klas

Allebei kei mooie meisjes dus dat komt zeer goed

Laatst kwam er een meisje naar me toe waar ik al best lang mee chat (Zit bij me op school) en vroeg zich af hoe het mij leek om met een meisje te zoenen..

Ah goh! Ik heb er al 3!

Jullie veel plezier he? Met zun alle bij elkaar
Oud 18-04-2002, 08:46
Black Reina
Black Reina is offline
uhm vrijdag 10 mei kan k wel denkik... maar dan kan iamadarkangel niet meereizen want dan kom k net uit vlaardingen en dan gaak gewoon van daaruit naar den haag, anders kost t me weer handen vol geld. maar iamadarkangel, k kan wel mee terugreize.
Oud 18-04-2002, 10:00
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
uhm vrijdag 10 mei kan k wel denkik... maar dan kan iamadarkangel niet meereizen want dan kom k net uit vlaardingen en dan gaak gewoon van daaruit naar den haag, anders kost t me weer handen vol geld. maar iamadarkangel, k kan wel mee terugreize.
hmmmm....k zie wel of ik ga.....k denk dak sowieso ni alleen mag......en den haag is wel heel errug ver vanuit hier.......ik zie wel
Oud 18-04-2002, 10:58
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
iamadarkangel schreef:

hmmmm....k zie wel of ik ga.....k denk dak sowieso ni alleen mag......en den haag is wel heel errug ver vanuit hier.......ik zie wel
vinnet wel klote dajje dan niej mee kan reize maar k zit die week in vlaardingen bij vrienden en das heel dicht bij en dan kan k vrijdagsmorges gwoon richting den haag *kusje*
Oud 18-04-2002, 11:05
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Black Reina schreef:

vinnet wel klote dajje dan niej mee kan reize maar k zit die week in vlaardingen bij vrienden en das heel dicht bij en dan kan k vrijdagsmorges gwoon richting den haag *kusje*
nou ja, tis ni anders *kusje terug*
Oud 18-04-2002, 14:15
Bad Angel
Bad Angel is offline
Jaaaaa lijkt me gezellig en ik woon in den haag dus den haag is best een goed id xxxjes
Oud 18-04-2002, 14:32
Dark Enchantress
Ik geloof niet dat ik 10 mei kan
Oud 18-04-2002, 15:09
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Dark Enchantress schreef:
Ik geloof niet dat ik 10 mei kan
Das jammer.

Als iemand een andere datum weet kunnen we het daar eventueel ook over hebben. Zijn er nog meer meisjes waarbij 10 mei (=vrijdag) moeilijk ligt?

Tot nu toe 10 mei Den Haag

Alicia Silverstone
Black Reina
Dark Enchantress (misschien?)
Bad Angel (misschien?)
Carl (misschien?)
Dusjcrib (misschien?)
flowerz (misschien?)
iamadarkangel (misschien?)
Sister Bliz

Sorry als 'k iemand even over 't hoofd heb gezien

Laatst gewijzigd op 18-04-2002 om 15:12.
Oud 18-04-2002, 16:05
Black Reina
Black Reina is offline
wie van de meiden hier die WEL naar de meeting gaan heeft er nog nooit met een meissie gezoen?
Oud 18-04-2002, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Black Reina schreef:
wie van de meiden hier die WEL naar de meeting gaan heeft er nog nooit met een meissie gezoen?
nog nooit?

ikkuh
Oud 18-04-2002, 16:30
Verwijderd
Tsjah... ik wil wel.. als het in de buurt zou zijn zouk nog zoiets hebben van what the heck.. maar nu is het in Den Haag en ik haat de trein echt, bovendien heb ik met niemand ooit al gemsned of iets dergelijks en voelk me in gezelschap van meisjes niet zo op mn gemak zeg maar.. is tik van mij.. Ik wil dus wel maar weet al van mezelf dat ut teveel dingen zijn om overheen te stappen.. Wie weet als ie voor herhaling vatbaar is en nog es plaatsvind dak dan wel kom.. de ervaring heb ik iig al, al met 2 meisjes gezoend dus daar zou ut niet om gaan! Je kan me dus van het lijstje halen Sister Bliz.. vind jou vriend et trouwens helemaal okee als je met allemaal meisjes zou gaan zoenen???
Oud 18-04-2002, 16:57
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
vind jou vriend et trouwens helemaal okee als je met allemaal meisjes zou gaan zoenen???
Heu, ja, anders had ik allang wel iets gezegd.
Oud 18-04-2002, 17:02
Verwijderd
ow okeej

ah, mn vriend vind het owk okeej maar kweet niet of ie ut owk okeej zou vinden als ik echt naar een meeting zou gaan met dat doel enzow..
Oud 18-04-2002, 19:47
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
*heeft sowiesow nog nooit met iemand gezoend*

*hangs head in shame*

*verlaat het topic en gluurt ff verlegen om het hoekje*

Oud 19-04-2002, 00:26
Bad-Taste-Bear
Bad-Taste-Bear is offline
mischien isset al uitgelegd hoor maar had geen zin om alles te lezen
maar wrom alleen bi-meiden wrom niet gewoon een bi-meeting zoveel gasten zijn der toch niet die bi zijn volgens mij op het forum

gewoon ff een vraagjuh
Oud 19-04-2002, 06:46
Verwijderd
Citaat:
Ik~Het~Dingetjuh schreef:
mischien isset al uitgelegd hoor maar had geen zin om alles te lezen
maar wrom alleen bi-meiden wrom niet gewoon een bi-meeting zoveel gasten zijn der toch niet die bi zijn volgens mij op het forum

gewoon ff een vraagjuh
Nee maar wij zijn ook niet bi, maar wij willen gewoon is met een meisje zoenen..

Als er jongens zouden komen zouden ze het doen om te kijken ofzo hahaha da vinde ze wel leuk denk ik
Maar er zijn zoooo weinig jongens, tot geen jongens die ook is met een jongen willen zoenen

Vandaar
Oud 19-04-2002, 07:11
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Tsjah... ik wil wel.. als het in de buurt zou zijn zouk nog zoiets hebben van what the heck.. maar nu is het in Den Haag en ik haat de trein echt, bovendien heb ik met niemand ooit al gemsned of iets dergelijks en voelk me in gezelschap van meisjes niet zo op mn gemak zeg maar.. is tik van mij.. Ik wil dus wel maar weet al van mezelf dat ut teveel dingen zijn om overheen te stappen.. Wie weet als ie voor herhaling vatbaar is en nog es plaatsvind dak dan wel kom.. de ervaring heb ik iig al, al met 2 meisjes gezoend dus daar zou ut niet om gaan! Je kan me dus van het lijstje halen Sister Bliz.. vind jou vriend et trouwens helemaal okee als je met allemaal meisjes zou gaan zoenen???
Jammer dat je niet komt .

Hoe komt het dat je je niet op je gemak voelt bij meisjes dan?

Zie de reactie van Marcade (we hebben het regelmatig over mijn biseksualiteit, hoor.) Hij gaat daar echt heel goed mee om.

Ennuh, zou er een slotje komen bij 250+ posts op dit topic?

Laatst gewijzigd op 19-04-2002 om 07:16.
Oud 19-04-2002, 09:44
1337
1337 is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:

Nee maar wij zijn ook niet bi, maar wij willen gewoon is met een meisje zoenen..

Als er jongens zouden komen zouden ze het doen om te kijken ofzo hahaha da vinde ze wel leuk denk ik
Maar er zijn zoooo weinig jongens, tot geen jongens die ook is met een jongen willen zoenen

Vandaar
denkt aan die ene film, hoe heet ie nou alweer
Oud 19-04-2002, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
vind jou vriend et trouwens helemaal okee als je met allemaal meisjes zou gaan zoenen???
Volgens mij houdt hij jullie in de gaten .. hij vroeg al om foto's van de meisjes die komen
Oud 19-04-2002, 11:53
Dark Enchantress
Ik geloof dat ik 10 mei school heb dus dan kan ik zeker niet
Oud 19-04-2002, 12:44
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
******** schreef:
Volgens mij houdt hij jullie in de gaten .. hij vroeg al om foto's van de meisjes die komen
Wat is daar aan?

Ennuh, Dark Enchantress: hebbie dan geen meivakantie?
Oud 19-04-2002, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Wat is daar aan?
Ze werken samen

Nou ja, jongens mogen niet komen, maar Mark mag wel ofzo.. tsss
Topic gesloten

Regels voor berichten