Advertentie | |
|
![]() |
|
Me haar zit op sommige echt to mijn hoofdhuid in de knoop, als ik net de roots heb zitten bijwerken zitten ze helemaal tot me hoofhuid in de knoop, ze trekken dan konstant aan me kop.. best irritant.
||
Citaat:
![]() ..maar nu was ik het idd gewoon met residu-vrije shampoo maar mijn haar dread er niet makkelijker van. Als ik mn haar heb gewassen (of zelfs alleen natgemaakt) komen er alleen maar lelijke nare kronkels in en ik wil een foto zien van jouw dreads ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
hoe dikker de dread, hoe meer lengte je verliest. Maar als je zeg maar de gemiddelde dread neemt, niet dik of ni dun dan verlies je niet meer dan ongeveer 2/3 cm. En hoe je ze goed kan houden, gewoon blijven bijwerken. -ze niet nat laten worden in het begin -geen rotzooi er in smeren als in; gel, plakplak wax met petrolium etc. -en de roots bijdraaien door de dread tussen 2 vingers te klemmen en over je hoofdhuid te wrijven. op bv. dreadheadq.com staan goeie tips met plaatjes |
![]() |
||
Citaat:
Foto's komen er aan ![]() ![]() ![]() Hoe lang heb jij je dreads nu al? en heb je foto ??
|
![]() |
haha
![]() Vraagje. Mijn dreads zitten er nu langer dan 3 maanden in, ik heb ze nog nooit gewassen, geen wax er in gedaan of wat dan ook. Ze zijn na ong. 2 maanden nog een keer gepermanent. Maar het probleem, de dreads vooraan kan ik zó uit elkaar trekken. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen, of zal ik die 'lossige' dreads loshalen en overnieuw laten dreaden? Ik hou ze wel goed bij enzo, dus ik snap niet hoe het kan ![]()
||
Citaat:
het helpt ook om de lossige stukjes in die dreads met elastiekjes in te binden voor een paar maanden.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik zelf ook dreads gehad(bij olga laten zetten) maar die zijn er alweer uit, de dreads waren wel mooi maar het zat heel rommelig door elkaar waardoor het bijwerken niet goed ging. heb het bij de kapster bij laten werken en die zei ook dat het zonde was dat de plukken niet goed verdeelt waren.
het beste is toch om vakjes te maken, goed touperen, 2/3 pakken permanentvloeistof en niet 1 en voor elke dread 1 roller gebruiken en niet een paar op 1 roller. zo doet de kapper het ook. myrthe(muckymouse) zet ook dreads volgens mij, ik vind ze persoonlijk mooier dan die van olga. en aisa maakt hele mooie nepdreads |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kan ook dreads zetten
ik heb het al eerder gedaan meel maar naar kleine_kwebbel@hotmail.com voor vragen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb ze nu een jaartje foto: ![]() het volume is er een beetje uit ![]()
||
Citaat:
Volgens mij kan iedereen dat wel.. Anyways; vlechtjes zijn lekker makkelijk en voor twisters ga ik binnenkort een twist-a-braid kopen (toevallig foto's gezien van iemand die daarmee aan de slag was gegaan ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
oh nee ik bedoel bzzzzzZZZZ!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ja maar op zich bedoel ik ook haar verfen VOORDAT je het dread, dan klit het lekker. Gewoon dreads verven ben ik ook niet zo fan van, tenzij het plantaardige verf is, ontkleuren daarintegen is wel goed maar niet als je het te vaak doet want dan drogen je dreads uit en gaan ze schilveren en afbreken brrr |
![]() |
|
Bleken is niet zo fijn omdat je haar daar ontiegelijk brokkelig van word en dan slijten de puntjes dus veel harder denk ik. En alles groeid uit, dus moet je het steeds blijven doen en dat is gewoon
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ziet er idd wel anders uit, maar sommigen willen het zo. |
![]() |
|
![]() |
hee mensen
wow na een eeuw kom ik ook weer eens wat zeggen ![]() ik zet zelf ook dreads [heb dreads bij annuhhh gezet] en bij mijn weten zijn ze heel mooi geworden ik zet ze voor 30 euro als je ze gepermanent wil zorg je zelf voor permanentvloeistof maar ik haak het liever 2 weken na het zetten ongeveer. ik heb zelf vorig jaar dreads bij mezelf gemaakt waren echt vet mooi maar heb ze uitgekamt [helaaspindakaas achteraf gezien ![]() http://groups.msn.com/_Secure/0TAA!QXkYWNW1ECcVem!mrNVCVG0WniBKqaKX5i7J0osA3lpx*8tdihRSBrftZh3lj1j3ock68 3KyLFyQXupZuGOvwKQcd65Qp8hC7J9h33t*unOSmf*ggw/kimmiedreadjus.jpg?dc=4675436125515342055 [mijn eigen gemaakte dreads] daarna heb ik dreads laten zetten door maartje [cemetaryslut] [tog?] enne in het begin waren ze wel okee maar toen ze begonnen te vervilten werden er ene paar heel dun en anderen heel dik en ze had geen mooie vakjes gemaakt..want zonder dat was het mooier, zei ze. maar die heb ik er na 3/4 maanden uit laten halen/af laten knippen door de kapper dus nu heb ik stom.kut.kort.haar ![]() nouja kwou mn verhaal gewoon even kwijt.. no offence hoor maartje http://groups.msn.com/_Secure/0RgA*Q...tpswYuDSuv5Zs0!LZOPDyTFxOYk1oUH3ydBaQg4YH4tmXjVyjOhcahjbBZQ9oGCSILMNmNKeGZUWXo/lalalala.bmp?dc=4675436125519716559 [mijn 2e keer dreads] oja en ik ben verliefd op de dreads van mortischa 8)
|
owke ik zal ook even me steentje bij dragen (?)
Ik heb nu ongeveer 2 maanden dreads en dit is een foto van ieniej met dreads: hij is vast wel een beetje groot maja. Oja ik wax met murrays.. het ruikt lekker maar het word er idd erg grijzig van. En ik heb ook veel schilvers.. hoe krijg ik die weg? |
![]() |
|
|