Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.ateaseweb.com/mb/index.ph...ST&f=3&t=23823
Hier een review van het concert in Brussel en fotos. Setlist Brussel: 1. The Gloaming 2. 2+2=5 3. Sit down. Stand up 4. Where I End And You Begin 5. Exit Music [For A Film] 6. Kid A 7. Just 8. Sail To The Moon 9. Climbing Up The Walls 10. Myxomatosis 11. Like Spinning Plates 12. Lucky 13. Karma Police 14. Scatterbrain 15. The National Anthem 16. Paranoid Android 17. Idioteque Encore 1: 18. There There 19. I Might Be Wrong 20. A Punch-up At A Wedding 21. Street Spirit [Fade Out] Encore 2: 22. The Bends 23. Everything In Its Right Place
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind van wel. ![]() ![]() |
![]() |
|
hmmm, ik denk inderdaad niet dat ze creep nog veel zullen spelen. in de oor van this fortnight (deze twee weken dus.) staat een artikel over de dertien jaar radiohead, en bijbehorende liedjes. over creep staat geschreven dat thom yorke het lied nauwelijks meer over zijn lippen krteeg, en walgde van het publiek, en het lied maar zo'n beetje met walging uitspuugde. het was wel tijdens een periode van zware depressies, dus misschien heeft ie er nu wat meer lol in om het te spelen.
als goed alterenatief vind ik punchdrunk lovesick singalong wel een goed idee, het is nog altijd ewen van mijn favorieten. zowiezo heel 'my iron lung' is goed.
|
16-sept-2000 speelden ze een akoestische versie van killer cars (zonden ze uit op radio3, en heb ik op teep!) klonk heel erg tof en ik hoop dat ze 'm weer spelen, of iedergeval een andere toffe b-kant. Banana-co is ook leuk, maar die heb ik ze nog nooit horen spelen.
En als ze true love waits doen ga ik volgens mij echt huilen...(van blijdschap natuurlijk)
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Jajajaja woensdag al. En natuurlijk is er een garderobe. Kunnen ze niet maken om niet te hebben, anders sta je daar de hele tijd met je jas aan enzo ![]() Ik hoop dat de merchandise niet al te duur is. Maar ik weet wel zeker van wel. Toch moet ik een hoodie. ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
beste concert funkypunk | 83 | 08-12-2003 20:54 |