Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2003, 19:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Zij is ook alto...
Oud 05-08-2003, 20:16
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 21-07-2003 @ 22:57:
Wat ik onder 'alto' versta:
Meisjes met wijde broeken, rare kettingen eraan, tienduizend kleuren armbandjes, spikes, een Korn- of SOAD- shirt, skateschoentjes en een rare kleur haar dat er viezig bij hangt of in 2 staartjes zit.
Jongens met viezig lang haar of natuurlijk spikes (mét blauw of rood erin ja), een afschuwelijke wijde broek, vies XXL-shirt en veelal ook die maffe sieraden als bij meisjes. Natuurlijk ook weer de prachtige, verlepte skateschoentjes. Handen in de tassen, schouders laten hangen en je bent een echte alto. Oh, en je moet inderdaad steeds roepen hoe alto je bent, lekker schreeuwen om aandacht en vooral heel relaxed doen, weetjewel.
Deze alto'tjes zijn meestal zo tussen de 12 en 18 jaar oud. Ja, heel schattig... Ik hou er dus écht niet van, maar val me vooral niet aan omdat ik mijn mening uit.
waarom zijn "alto's" altijd vies?
Oud 08-08-2003, 21:20
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 21-07-2003 @ 21:52:
Ik vind wijde broeken, dreads ed erg leuk, maar leef verder heel normaal Heb geen rare ideeën, ben niet eens vegetarisch ofzo, dus zo appart ben ik niet. Het is gewoon een 'kledingstijl' die ik leuk vind
ik ben vegetarisch en niet appart. ook geen alto
Oud 10-08-2003, 17:09
nandatje
nandatje is offline
Ik vind alto's raar Ze denken echt dat ze alles zijn... Ze schreeuwen en praten luidruchtig in het bijzijn van iedereen Ik vind ze gewoon kansloos
Oud 10-08-2003, 17:12
nandatje
nandatje is offline
Citaat:
cornershop schreef op 05-08-2003 @ 21:16:
Vet goede omschrijven Je haalt echt de woorden uit m'n mond! En hun maar kritiek geven op de mensen die hun zo beschrijven.. T-t-t wat een aparte lui Btw oude mensen ''bejaarden'' zijn bang voor ze Dus alto's zijn echt: KANSLOOS
Oud 10-08-2003, 17:14
nandatje
nandatje is offline
Hierboven bedoelde ik natuurlijk dat lange verhaal he... Niet die zin van: ''alto's vies'' ofzow...
Oud 10-08-2003, 17:28
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
nandatje schreef op 10-08-2003 @ 18:12:
Btw oude mensen ''bejaarden'' zijn bang voor ze
Mijn oma vind mij anders hartstikke koel (nou kan ik mezelf niet echt een alto noemen, maar ik schijn wel aan het uiterlijk te voldoen..) en als we een gothic-mensje of een andere alto tegen komen dan vind ze ze ook zo móói..

En nee, ze is nog LANG niet dement!

En ik hoor meer leuke/positieve dingen van oude mensen, dan slechte dingen..
Oud 10-08-2003, 19:47
Verwijderd
Citaat:
XveganX schreef op 21-07-2003 @ 22:41:
Precies, en who gives a shit?
Ieder zn ding...
Helemaal met jou eens

Wat een drama altijd die discussies over alto's
Oud 10-08-2003, 19:52
Faery
Faery is offline
Citaat:
nandatje schreef op 10-08-2003 @ 18:14:
Hierboven bedoelde ik natuurlijk dat lange verhaal he... Niet die zin van: ''alto's vies'' ofzow...
Gelukkig wist je het correct te formuleren.
Oud 10-08-2003, 22:27
AtHell
AtHell is offline
In friesland rondrijden met een sticker op je achterruit waarop staat:

Wie in de zoon van God gelooft heeft het eeuwige leven.

Dát is pas alto
Oud 11-08-2003, 01:21
bam
bam is offline
Het valt me op dat sommige mensen het heel erg sterk proberen duidelijk te maken dat ze niet alto zijn.
Ze zijn natuurlijk net een beetje anders.

Net als ik, ik ben mezelf, maarja dat is iedereen natuurlijk
Oud 11-08-2003, 01:29
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Btw oude mensen ''bejaarden'' zijn bang voor ze
haha, oude mensen vinden 't over het algemeen juist koel.
Oud 11-08-2003, 01:44
Verwijderd
Citaat:
cornershop schreef op 05-08-2003 @ 21:16:
Gewoon. Die vieze kleren van ze hebben eerst zestig jaar in de kast gehangen tussen de mottenballen.
Oud 11-08-2003, 01:48
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-08-2003 @ 02:44:
Gewoon. Die vieze kleren van ze hebben eerst zestig jaar in de kast gehangen tussen de mottenballen.
Gast slipknot is niet 60 jaar oud hoor.
Oud 11-08-2003, 10:31
Graph
Graph is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 21-07-2003 @ 21:52:
Ik vind wijde broeken, dreads ed erg leuk, maar leef verder heel normaal Heb geen rare ideeën, ben niet eens vegetarisch ofzo, dus zo appart ben ik niet. Het is gewoon een 'kledingstijl' die ik leuk vind

me to!
Oud 11-08-2003, 14:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
eXo schreef op 11-08-2003 @ 02:48:
Gast slipknot is niet 60 jaar oud hoor.
Nee precies, en overzeas en stuka bestaan ook nog niet zo lang.
Oud 11-08-2003, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Noekie schreef op 11-08-2003 @ 15:59:
Nee precies, en overzeas en stuka bestaan ook nog niet zo lang.
Hmm de JU-87 is uit 1940 dus...
Oud 11-08-2003, 15:05
cha0s
cha0s is offline
stukas! *boem knars.. kgrrrrrr boem knars gkrieeee*
(feindflug )
Oud 11-08-2003, 15:14
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
hoe vaag is het dat het woord 'alto' afstamt van 'alternatief', maar alto zijn niet eens zo heel anders meer is?
de gemiddelde meisjes van 15 die ik rond zie lopen hebben spikes om hun nek, een band om hun haar, een wijde broek, een piercing bovenin hun oor, groen en paars gekleurde kleding, 50000 armbandjes, zwart met geel gestreepte kouzen, en een slipknot patch op hun eastpack...het gemiddelde meisje die ik zie rondlopen voldoet dus aan het uiterlijk van een alto

alto zijn is niet alternatief meer, al betekend alto zijn wel alternatief zijn

Laatst gewijzigd op 11-08-2003 om 15:16.
Oud 11-08-2003, 15:17
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 11-08-2003 @ 16:14:
hoe vaag is het dat het woord 'alto' afstamt van 'alternatief', maar alto zijn niet eens zo heel anders meer is?
de gemiddelde meisjes van 15 die ik rond zie lopen hebben spikes om hun nek, een band om hun haar, een wijde broek, een piercing bovenin hun oor, groen en paars gekleurde kleding, 50000 armbandjes, zwart met geel gestreepte kouzen, en een slipknot patch op hun eastpack...het gemiddelde meisje die ik zie rondlopen voldoet dus aan het uiterlijk van een alto

alto zijn is niet alternatief meer, al betekend alto zijn wel alternatief zijn
OMFG! leuk he een conclusie trekken die al 10000000000 keer getrokken is...

Dit is echt heel erg uitgemolken poep....
Oud 11-08-2003, 15:27
Verwijderd
OMFG leuk he elke keer je er zo in bijten

dude doe jij een studie altologie ofzo ? waarom moet je mensen constant afzeiken die niet jou visie wat alto's betreft delen

give it a rest man
Oud 11-08-2003, 15:28
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 11-08-2003 @ 16:17:
OMFG! leuk he een conclusie trekken die al 10000000000 keer getrokken is...

Dit is echt heel erg uitgemolken poep....
herhaal ik al iets dat zo vaak is gezegd?

sorry, ik lees topics van 5 pagina's niet helemaal door
dat jij de tijd er nou voor hebt betekend niet dat ik die wel heb
Oud 11-08-2003, 17:00
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
eXo schreef op 11-08-2003 @ 16:27:
OMFG leuk he elke keer je er zo in bijten

dude doe jij een studie altologie ofzo ? waarom moet je mensen constant afzeiken die niet jou visie wat alto's betreft delen

give it a rest man
Ik zeg in deze post niets over mijn visie betreffende alto`s... Alleen maar iets over het feit dat iemand een statement maakt die al tig keer gemaakt is...
Oud 11-08-2003, 17:01
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 11-08-2003 @ 16:28:
herhaal ik al iets dat zo vaak is gezegd?

sorry, ik lees topics van 5 pagina's niet helemaal door
dat jij de tijd er nou voor hebt betekend niet dat ik die wel heb
Ik lees meestal alleen maar de laatste pagina`s door.. bijzonder mislukte diss trouwens...
Oud 11-08-2003, 21:17
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 11-08-2003 @ 18:01:
Ik lees meestal alleen maar de laatste pagina`s door.. bijzonder mislukte diss trouwens...
oh en die van jou tegenover 86dagreed waren echt gewEEEEEEEldig
jij had lame argumenten schat

tenminste geef ik toe dat ik voor geen fuck kan dissen, maar daar ben jij te dom voor
Oud 11-08-2003, 21:49
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 11-08-2003 @ 22:17:
oh en die van jou tegenover 86dagreed waren echt gewEEEEEEEldig
jij had lame argumenten schat

nee hoor mijn argumenten waren duidelijk, ik heb duidelijk uiteengezet waarom en hoe ik vond dat meneer dagreed zijn gedrag aan moest passen

tenminste geef ik toe dat ik voor geen fuck kan dissen, maar daar ben jij te dom voor

Hier ga ik niet eens op in, jij weet een zin nog niet eens op de juiste manier te formuleren, loopt de hele tijd schaapachtige en duidelijk onwetende dingen te roepen en noemt mij dom...
Misschien dat je me nu ook met rust kan laten, ik begin me echt enorm aan je te irriteren... Ik weet nou heus wel dat je me vervelend vindt, zou ik ook vinden in jouw plaats, maar laat me met rust en loop niet de hele tijd 2 discussies door elkaar te voeren...

Je kan natuurlijk de moeite nemen hierop te reageren maar aangezien ik er niet meer op inga, lijkt me dit tameloos zinloos...

Slaap lekker.
Oud 12-08-2003, 09:41
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Vet goede omschrijven Je haalt echt de woorden uit m'n mond! En hun maar kritiek geven op de mensen die hun zo beschrijven.. T-t-t wat een aparte lui Btw oude mensen ''bejaarden'' zijn bang voor ze Dus alto's zijn echt: KANSLOOS
Hun als onderwerp gebruiken is pas kansloos
Oud 12-08-2003, 11:23
June bug
June bug is offline
Ik heb het idee dat iedereen hier zoveel meningen over dit onderwerp naar z'n hoofd gegooid heeft gekregen dat niemand meer weet welke mening ook alweer het "trui-st" was, en dus gewoon maar wat roept...
Loze discussie....
Oud 12-08-2003, 14:05
Verwijderd
Hoewel ik niet denk dat ik nog iets heb toe te voegen, ga ik toch nog even mijn visie geven op dit hele 'alto' gebeuren.

Ik vind het belangrijk dat ieder mens zich kleedt op de manier zoals ie zelf van binnen wil. ik bedoel hiermee, dat iedereen zelf een keuze moet hebben. Net zo goed als ik mijn kleding kies op de manier die ik wil, moet ook een ander dat recht hebben. Er zijn mensen bij die zich niet prettig voelen bij het 'fuck the system' principe en er zijn mensen die er bij zweren om zich tegen de maatschappij af te zetten. Dit principe zal er altijd zijn. Je hebt mensen die voor zijn, en mensen die tegen zijn. Waar het om gaat is dat iedereen een wederzijds respect voor elkaar heeft. De een is niet minder dan de ander, omdat deze een andere stijl aanhangt. Als we daar na jaren, eeuwen van oorlog voeren nog niet achter zijn, dan moeten we nog veel leren. Als het de keuze, de persoonlijke eigen vrije wil is van iemand om zich te kleden volgens de mode, dan heeft diegene dat goed recht. Er zou geen commercie zijn als dat soort mensen niet bestonden, en dan was er ook niks meer om je tegen af te zetten voor de 'andere' groep.

Ik heb heus wel eens dat ik iemand zie lopen en me afvraag hoe iemand zich daarin durft te tonen. Ik ben een mens, ik heb ook wel eens zo mijn vooroordelen. Ik kan echter ook relativeren. Heb ik er last van? Nee. Heeft het nut om te oordelen? Ook niet. Ik houd mijn mening dan dus voor me en ga niet schelden of roddelen over kleding...
Oud 12-08-2003, 15:01
MUTS123
MUTS123 is offline
Niet-alto's zijn veel alternatiever
Oud 12-08-2003, 16:37
Overjoyed
Overjoyed is offline
Het hele alto gebeuren slaat nergens op, ik wil graag anders zijn, en daarvoor moet je jezelf hullen in een vuilniszak met bijgeleverde hondenkettingen?
Lowlands, nog zo'n stom fenomeen, met zijn allen 3 dagen in de blubber rollen voor meer dan €100!
Oud 12-08-2003, 16:39
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 12-08-2003 @ 17:37:
Lowlands, nog zo'n stom fenomeen, met zijn allen 3 dagen in de blubber rollen voor meer dan €100!
Ja idd, klote festival, je 3 dagen lam zuipen en dan de tent van je ex onder zeiken en er met iemand anders' tentje vandoor gaan.
Oud 12-08-2003, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Het hele alto gebeuren slaat nergens op, ik wil graag anders zijn, en daarvoor moet je jezelf hullen in een vuilniszak met bijgeleverde hondenkettingen?
Doe ff normaal man popi jopi

voor Xia's verhaal
Oud 12-08-2003, 18:04
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
eXo schreef op 12-08-2003 @ 18:57:
Doe ff normaal man popi jopi
Sorry, vergeef me.

ExO HaRTjUhhHHZZZZZZ
Oud 12-08-2003, 18:06
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Het is ook wel erg alto om alto's af te zeiken..
Oud 12-08-2003, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Overjoyed schreef op 12-08-2003 @ 19:04:
Sorry, vergeef me.

ExO HaRTjUhhHHZZZZZZ
pff
Oud 13-08-2003, 09:13
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:

Lowlands is niet per se alto, joey.
en ik weet dat als jij er geld voor had, dat je dan graag erheen was geweest, stiekem

verder: alto is dead ja
Oud 13-08-2003, 10:56
Günther
Günther is offline
Citaat:
rodina schreef op 21-07-2003 @ 21:50:
Totaal mee eens. T enige wat blijft aan 't 'alto' zijn is de muziek denk ik..
Uiteindelijk eindigt 99,5% toch wel in een rijtjeshuis met een labrador, de telegraaf, een opel astra en 2 kinders.
... yeah right .... huisje boompje beestje

ik denk juist dat de meeste "alto's" gewoon idd wat verandert willen zien in de maatschappij, ze zijn wat losser en ik zou bijna zeggen dat ze meer durven te genieten. iedereen doet gewoon wat diegene juist vind, en zolang niemand anders bellemerd wordt vind de rest dat goed.

maar huisje boompje beestje....?.... ik probeer zoveel mogelijk te genieten van het leven maar later zou ik nooit zo'n inmens burgelijk leven willen. als ik iets verschrikkelijk vindt is het de burgelijkheid. de saaie sleur en je leven gewoon uitleven.... nee dankje..

en dat er bijna geen altos zijn van boven de 20 is totale crap, ik ken dr echt zat, en zelf denk ik dat ik later ook nog wel met dezelfde houding in t leven sta....
Oud 13-08-2003, 11:17
skeleton
skeleton is offline
Achja.... hier valt lang over te discussieren...

Waarom zou iedereen hetzelfde eruit moeten zien...
Accept people just the way they are....

Laatst gewijzigd op 13-08-2003 om 11:47.
Oud 13-08-2003, 11:57
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef op 13-08-2003 @ 11:56:
maar huisje boompje beestje....?.... ik probeer zoveel mogelijk te genieten van het leven maar later zou ik nooit zo'n inmens burgelijk leven willen. als ik iets verschrikkelijk vindt is het de burgelijkheid. de saaie sleur en je leven gewoon uitleven.... nee dankje..

en dat er bijna geen altos zijn van boven de 20 is totale crap, ik ken dr echt zat, en zelf denk ik dat ik later ook nog wel met dezelfde houding in t leven sta....
Laten we wel wezen, dat zijn toch wel losers...je kunt natuurlijk best die denkbeelden blijven houden, maar als je boven een bepaalde leeftijd nog met wijde broeken, groen haar en allerlei piercings/kettingen loopt, word je toch niet echt serieus genomen...dan kun je het best vol willen houden, maar dat is eigenlijk onhoudbaar.

De grootste rebellen van toen zijn de ingekakte burgers van nu en degenen die nu nog steeds rebel proberen te zijn, vijfendertig jaar na dato, worden toch eigenlijk door iedereen meewarig aangekeken.
Oud 13-08-2003, 12:22
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
ik blijf me er over verbazen hoe dit onderwerp keer op keer weer terug naar boven komt drijven.
Oud 13-08-2003, 13:30
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef op 13-08-2003 @ 13:22:
ik blijf me er over verbazen hoe dit onderwerp keer op keer weer terug naar boven komt drijven.
hehe...

Maarja... ik denk toch dat de meeste "alto's" er zich nix van aantrekken... en terecht
Oud 13-08-2003, 15:04
Raging Retard
Raging Retard is offline
Alto's hebben schijt aan dit soort topics

Naja. je hebt blije kleuren Alto's Slipknot Alto's, Jij-luisterd-geen-dark-evil-satanic-horns-ov-baphomet-blood-cum-whore-uit-1978-dus-jij-hoord-er-niet-bij-Blackmetal Alto's, Alto's met zoveel mogenlijk kettingen, 666 Alto's, Mijn vriend is een vieze oude heavy metal gast van 30, kijk mij nu altomeisjes. Emo-Whore Alto's. en zo kun je ze in nog meer groepen opdelen. maar over het algemeen, een pot nat. Behalve ik dan
Oud 13-08-2003, 15:21
De Veroorzaker
Citaat:
nare man schreef op 13-08-2003 @ 12:57:
Laten we wel wezen, dat zijn toch wel losers...je kunt natuurlijk best die denkbeelden blijven houden, maar als je boven een bepaalde leeftijd nog met wijde broeken, groen haar en allerlei piercings/kettingen loopt, word je toch niet echt serieus genomen...dan kun je het best vol willen houden, maar dat is eigenlijk onhoudbaar.

De grootste rebellen van toen zijn de ingekakte burgers van nu en degenen die nu nog steeds rebel proberen te zijn, vijfendertig jaar na dato, worden toch eigenlijk door iedereen meewarig aangekeken.
Hij had het over met dezelfde houding in het leven staan, die kettingen en wijde broeken verzin je er zelf bij. Als je 20 bent kun je toch nog altijd je alto-denkbeelden (waanbeelden) hebben maar je moet je wel aanpassen in je kleding. Niet in je vrije tijd natuurlijk dat moet iedereen zelf weten maar daarbuiten zul je je in je kleding aan moeten passen wil je iets bereiken in je leven.
Oud 13-08-2003, 15:22
De Veroorzaker
Citaat:
Raging Retard schreef op 13-08-2003 @ 16:04:
Alto's hebben schijt aan dit soort topics

Jij-luisterd-geen-dark-evil-satanic-horns-ov-baphomet-blood-cum-whore-uit-1978-dus-jij-hoord-er-niet-bij-Blackmetal Alto's
Die zijn het ergste
Oud 13-08-2003, 16:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Sommige jonge altootje zijn niet echt helemaal goed bij hun hoofd (eufemisme). Ik zag er net een lopen compleet in het zwart, met lange broek en lang mouwig T-shirt en, mensen ik verzin dit niet, een sjaal om. Het is godverdomme rond de 30 graden.
Oud 13-08-2003, 16:31
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
$k3l3t0n schreef op 13-08-2003 @ 14:30:
hehe...

Maarja... ik denk toch dat de meeste "alto's" er zich nix van aantrekken... en terecht
Ik denk dat mensen in het algemeen het commentaar wat betreft hun stijl, zich meer aantrekken dan vaak word vermoed.
Oud 13-08-2003, 16:31
Rens
Rens is offline
Waah, ik voldoe aan het vlees-is-moord-punt in het hoe-ben-je-een-echte-meeloop-alto..
Sorry mensen, maar ik ben al 6 jaar vego.. (wow, al 6 jaar alto dan? Nou nee... Alto?)
Ik heb wijde broeken, blije shirtjes, zwarte shirtjes, bandshirts, armbandjes, sokken in alle kleuren, Vans met gekleurde veters, Doctor Martin's x 2, ik heb geloof ik alles, behalve bloesjes en merkkleding als G-sus, Replay, etc. etc.
Ik loop op mn roze slippers door Amsterdam. Koop kleren op het Waterloopplein. Fiets op mijn roze fiets-met-kraaltjes.
Ben ik nou ook zo'n stomme meeloopalto? Mmm, ergens heb ik dat gevoel niet... Ik zie ook wel de rage in de eerste en tweede klas bij mij op school, maar daarmee was ik toch wel ietsje eerder, en sinds die Avril Lavigne is het helemaal losgeslagen.. Kon ik eerst nauwelijks aan kleren komen die ik leuk vind in de kleine steden rond mijn place-of-living, kan ik nu alles krijgen wat ik ooit leuk vond, en (belangrijk voor mij) wat niemand had.. Nou laat dan maar weer, ik ga dus niet in dezelfde kleren lopen als iedereen. Dus moet ik nu lekker zelf aan de slag, haal stof op de markt, en naaien maar. Daarin ben ik dan misschien wel weer een ontzettende alto, ja, dan misschien wel.. Ik ben lid van Greenpeace, ben ik nou ook een oproerkraaier? Ik heb als enigste stennis in mijn leven het illegaal poster plakken voor de Stuve en de 5 mei organisatie.. Mmm, ben ik nou ook een oproerkraaier?
Ik voldoe geloof ik best aan wat "alto-kenmerken" maar ik geloof niet dat ik, ondanks dat ik ook nog eens in de leefstijscategorie val, hoor tot de meeloopgroep die iedereen zo irritant vindt!
Oud 13-08-2003, 18:48
Agnès
Agnès is offline
Citaat:
Rens schreef op 13-08-2003 @ 17:31:
Waah, ik voldoe aan het vlees-is-moord-punt in het hoe-ben-je-een-echte-meeloop-alto..
Sorry mensen, maar ik ben al 6 jaar vego.. (wow, al 6 jaar alto dan? Nou nee... Alto?)
Ik heb wijde broeken, blije shirtjes, zwarte shirtjes, bandshirts, armbandjes, sokken in alle kleuren, Vans met gekleurde veters, Doctor Martin's x 2, ik heb geloof ik alles, behalve bloesjes en merkkleding als G-sus, Replay, etc. etc.
Ik loop op mn roze slippers door Amsterdam. Koop kleren op het Waterloopplein. Fiets op mijn roze fiets-met-kraaltjes.
Ben ik nou ook zo'n stomme meeloopalto? Mmm, ergens heb ik dat gevoel niet... Ik zie ook wel de rage in de eerste en tweede klas bij mij op school, maar daarmee was ik toch wel ietsje eerder, en sinds die Avril Lavigne is het helemaal losgeslagen.. Kon ik eerst nauwelijks aan kleren komen die ik leuk vind in de kleine steden rond mijn place-of-living, kan ik nu alles krijgen wat ik ooit leuk vond, en (belangrijk voor mij) wat niemand had.. Nou laat dan maar weer, ik ga dus niet in dezelfde kleren lopen als iedereen. Dus moet ik nu lekker zelf aan de slag, haal stof op de markt, en naaien maar. Daarin ben ik dan misschien wel weer een ontzettende alto, ja, dan misschien wel.. Ik ben lid van Greenpeace, ben ik nou ook een oproerkraaier? Ik heb als enigste stennis in mijn leven het illegaal poster plakken voor de Stuve en de 5 mei organisatie.. Mmm, ben ik nou ook een oproerkraaier?
Ik voldoe geloof ik best aan wat "alto-kenmerken" maar ik geloof niet dat ik, ondanks dat ik ook nog eens in de leefstijscategorie val, hoor tot de meeloopgroep die iedereen zo irritant vindt!
amen.
Oud 13-08-2003, 19:11
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Rens schreef op 13-08-2003 @ 17:31:
Dit is iets wat ik serieus niet snap.. je noemt ongelooflijk veel 'kenmerken' die alto's hebben en die jij ook hebt, waarom ben JIJ dan toch geen alto?

'ergens heb ik het gevoel van niet' Je wilt gewoon niet
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten