![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik stop, ik probeer niet meer om af te vallen, wel zorg ik dat ik iig niet aankom. strax, over een paar weekjes als ik naar school ga, dan begin ik weer. overmorgen gaan we verhuizen en als ik dan naar shcool moet, moet ik heel wat kilometertjes gaan fietsen, bovendien is mijn dag dan meer gestructureerd en dan vind ik het makkelijker om af te gaan vallen.
jullie zullen me een tijdje hier niet zien, ivm de verhuizing. de eerste week/weken hebben we helemaal geen internet en daarna alleen maar telefoonverbinding ![]() ![]() ![]() nja, doeidoei, zwaaizwaai. |
![]() |
|
Vraagje aan de mensen die hier regelmatig posten:
Gaat het bij jullie om het er goed uitzien (dus strak/mooi lichaam) of louter om dat cijfertje op de weegschaal? Ik ben helemaal niet te dik en heb een mooi en strak lichaam door veel sporten en toch blijf ik maar zagen dat ik teveel weeg. Dit komt omdat ik net door dat sporten 2 kilo ben bijgekomen in de vorm van die mooie strakke spieren en daardoor 68kg weeg i.p.v. 66kg. Dit klinkt ongelofelijk dom, maar ja, ondertussen is het al wat beter, omdat ik weet dat ik gezond eet en sport enzo. Dus bij mij gaat het letten op mijn voeding meestal over dat domme cijfertje op de weegschaal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het gaat ook om het gewicht ja. Nu zal ik niet zeuren over 65 kilo als ik 63 kilo een beter gewicht vind, maar het gaat hier echt om grotere getallen. Het feit dat ik moeite heb met achterop de fiets zitten bij iemand omdat die band dan te zacht wordt, ik niet bij iemand (voor de grap, bijvoorbeeld) op schoot wil zitten omdat ik me schaam voor het gewicht, of mensen die mij niet willen optillen en in zee gooien (ik wil zelf trouwens ook niet dat ze het doen, maar dat komt door die reden) en dat bij veel lichtere meisjes wel gewoon makkelijk doen, dat is ook ontiegelijk vervelend. Jezus wat blaat ik irritant. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dus in feite is het getal absoluut nie belangrijk.... Bij jou zou da eik ook nie mogen zijn. Als je veel spieren hebt, dan ben je sowieso al wa zwaarder omdat spieren meer wegen dan vet. De tip van mij zou dan ook zijn: Kijk nie meer naar da getal, maar naar hoe je eruit ziet. Ik weeg zelf ook 71 kilo, maar da zie je nie omdat da gewicht alleen maar van mn spieren komt. Gewicht zegt dus nie alles, kijk daarom na het wegen ook in de spiegel om te kijken of je tevreden bent met het lichaam dat je ziet ipv het getal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Suc6 met de verhuizing het verantwoord afvallen! ![]() X Mariamne
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb namelijk ook dat met BMI (ookal mag het voor mij niet gelden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Bij mij speelt het eerste een veel grotere/belangrijke rol. Volgens die BMI-meter heb ik een gezond gewicht (niet dat ik daar veel op let maar toch, wel fijn dat t zo is ![]() Nu lijn ik helemaal niet, nooit gedaan ook eigenlijk. En vooral nu, nu het nog vakantie is, heb ik niet echt een vast ritme en dan gaat t wel lastig(er).. Na de vakantie wil ik wel weer gaan sporten oid of juist gericht gaan trainen maar dat zie ik dan wel weer. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vandaag heb ik het volgende gegeten Ontbijt boterham met jam boterham met kokosbrood Tussendoor bekertje thee 3 crackers Lunch 3 boterhammen met mager beleg halve liter karnemelk tussendoor bekertje thee appel Tussendoor cracker met huttekase en beetje kaas Avond eten aardappelen groente mager vlees toetje (schaaltje yoghurt) 's avonds (misschien) een snoepje Dit kan toch onmogelijk te veel zijn. Daarnaast werk ik nu volle dagen en fiets ik een half uur per dag Ik heb een half jaar lang herbalife gegeten, en kreeg het voormekaar om tijdens het gebruik hiervan aan te komen ![]() Momenteel zit ik bij een alternatieve arts die (vraag me niet hoe, dat is niet uit te leggen) heeft vastgesteld dat ik allergisch ben voor kunstmatige geur-, kleur-, en smaakstoffen, en dat die mijn verbranding stil leggen (dus als ik die stoffen eet stopt m'n verbranding) Of 't gaat werken weet ik niet. De eerste week dat ik dit dieet volgende viel ik een kilo af. Nu kom ik alleen maar weer aan (maar iig wel kleine beetjes) Ik hoop nu maar dat het aan de warme ligt, dat ik vocht vasthoud ofzo. Zou wel fijn zijn als dit eindelijk eens ging werken ![]() Laatst gewijzigd op 12-08-2003 om 16:32. |
![]() |
||
Citaat:
Als ik jou was zou ik de tussendoortjes schrappen en vervangen door een appel of een mager soepjes ofzo. Deze lijst is geen lijst om af te vallen, maar gewoon voor iemand die normaal eet. Als je wilt afvallen moet je minder eten. Ik lijn zelf niet maar jij eet nog meer dan ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hey,
Ik kom jullie in dit topic vergezellen. Ik ben 1.67 m groot en weeg ongeveer 54 op zich niet slecht, maar ik had er graag een paar kilootjes af gekregen. Dit heb ik vandaag gegeten : ontbijt groot glas water middageten glas water 2 boterhammen met suikervrije jam 1 soyayoghurtje tussendoor 0.5 l cola light avondeten groot glas water halve aardappel groenten (tomaten,komkommer,...) halve vegetarische burger Ben er wel tevreden mee, behalve men middageten dat vind ik wat te veel ! Iemand opmerkingen,tips ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast mis ik fruit in wat je hebt gegeten. Je kunt die halve liter cola beter vervangen door een glas water en een stuk fruit. Wat doe je eigenlijk aan beweging?? misschien een beetje een negatief stukje als je het zo leest, maar zo bedoel ik het niet, ik zeg alleen maar wat mij opvalt |
![]() |
||
Citaat:
![]() Drink je veel water, trouwens? |
![]() |
||
Citaat:
Vandaag heb ik iets meer dan 30 km gefietst. Ik vind het geen negatief stukje hoor, ik vroeg om reacties, dan ben ik ook blij dat ik er krijg !
||
Citaat:
Ik vind het gewoon godsgruwelijk weinig. Ontbijten moet, al eet je een paar crackertjes. Als dat je ontbijt is zou ik wat meer lunch nemen, maar als je een groter ontbijt neemt is deze lunch van haar wel okee. Al vraag ik me af hoe je het daar een middag mee kan redden ![]() het avondeten is ook gewoon weinig, een halve aardappel, wat heb je daaraan? Dat je een halve vegetarische burger neemt daar kan ik nog wel inkomen, want daar zit misschien veel vet in ofzo? Maar neem dan wel flink veel groenten, anders heb je savonds weer honger en moet je dan weer eten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontbijt: -2 volkoren beschuiten (1 slankiekaas en 1 hagelslag) + koffie Tussendoor: -appel Lunch: -Grote gemenge salade zonder olie dressing of iets dergelijks maar wel balsamicoazijn + cup a soup Tussendoor: -appel + grapefruit Avondeten: -Tagliatelle met pesto, iglo koolvis met italiaanse saus ofzo en weer veel sla. Toetje: Optimel perzik yoghurt met een appel Nou dit zijn allemaal magere producten en ik heb nooit honger. en ik eet gezond! Oh ja, als drinken neem ik mestal groene thee, water of cola light Laatst gewijzigd op 12-08-2003 om 21:02. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er een enorm gezonde week opzitten...niet dus.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je alle belangrijke voedingsstoffen binnen wilt krijgen heb je veel meer nodig... Ik zou er iig meer fruit, wa zuivel, boterhammen voor de koolhydraten, en miss nog wa vlees of bonen voor de eiwitten aan toevoegen. Van da alles heb je elke dag wel wa nodig, en het is dus geen goed id om je lichaam al die dingen voor een lange tijd te ontzeggen. Sorry voor de negative toon, maar als je egt serieus wilt gaan lijnen zonder jojo-effect, dan moet je serieus je plannen aanpassen. Kep al wa tips gegeven en ik hoop da anderen er nog iets aan toe te voegen hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wou je je hele leven zo gaan eten? Want nadat je misschien is een ongezond tempo bent afgevallen, en je eet weer normaal, komt het er allemaal nog sneller weer aan. Dus, ik ben nu ook weer op dieet, olé.. De enige zonde vandaag was anderhalve stroopwafel, maar ja, ik moet nog een beetje op gang komen dus dat mag ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kom dus wel aan anderhalve liter water per dag. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar erg gezond kan het gewoon nie zijn. Maar daar heb ik het in mn vorige post over gehad. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar waar het op neer komt is dat mn eigen lichaam me nie boeit (behalve de verzorging dan), maar dat ik me helemaal heb vergist met het dieet van Ctrl Alt Delete... ![]() ![]() Ik doelde eik daarop, dus srry voor het misverstand. Ik zal wel verkeerd hebben zitten quoten. *schaamt zich diep* Srry. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Cola_Light: Je wilde weten wat er niet gezond aan was.
Op een dag eet je: -2 volkoren beschuiten (1 slankiekaas en 1 hagelslag) + koffie -appel -Grote gemenge salade zonder olie dressing of iets dergelijks maar wel balsamicoazijn + cup a soup -appel + grapefruit -Tagliatelle met pesto, iglo koolvis met italiaanse saus ofzo en weer veel sla. -Optimel perzik yoghurt met een appel Je 'moet' volgens het voedingcentrum het volgende eten: Brood 5-8 sneetjes Aardappelen (of rijst, pasta, peulvruchten) 4-6 stuks (150-250 gram) Groente 3-4 groentelepels (150-200 gram) Fruit 2 vruchten (200 gram) Melk en melkproducten 2-3 glazen (300-450 gram) Kaas 0,5-2 plakken (10-40 gram) Vlees, vis, kip, ei, tahoe en tempé 100 gram rauw (75 gram gaar) Vleeswaar 1-2 plakjes (15-30 gram) Halvarine op brood 5 gram per sneetje brood Margarine voor de bereiding 15 gram Vocht 1,5 liter Wat je dus mist: -vetten (de halvarine/margarine of olie) -de 5-8 sneetjes brood (je hebt wel beschuit + tagliatelle, maar ook dan) -de aardappels -de melkproducten (wel yoghurt + smeerkaas, maar das geen 2 glazen melk en twee plakjes kaas, maar goed, daar zul je niet dood aan gaan ![]() Nah, zo iets dus...? Op zich denk ik dat het niet heel erg weinig is ofzo wat je eet (hoewel wat meer opzich niet erg zou zijn ![]() |
![]() |
|
Doet iedereen hier aan dieet?? Ik zelf wel...Heb nog wel paar tips ( waarschijnlijk allang bekend maar goed, heb geen zin om alles helemaal door te gaan lezen sorry!)
-veel water drinken ( met citroensap) -kauwgom eten..!! Gaat honger weg!! ( wel suikervrij natuurlijk) - ontbijtkoek eten....= lekker en zit niet veel vet in, terwijl het wel vult! Nouuja wou toch even berichtje zetten...hoop dat je wat aan hebt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In citroensap zit toch ook suiker? de honger weg van kaugom eten ![]() ![]() ![]() Ik dacht altijd dat er in ontbijtkoek toch wel redelijk wat calorieen in |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
atkins, goed?? noewkie | 21 | 02-05-2005 16:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
genoeg eten?? annuuuh | 50 | 15-08-2004 19:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
gezonder eten en afvallen kliwie | 13 | 05-02-2004 14:45 | |