Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ennum...ik vind t gewoon niet zo nodig, verder wil ik ook nog de groeten doen aan heel V4C van het piet-heijn liceum in winschoten maar on-topic: t valt me gewoon op dat jij redelijk vaak negatief bent over mensen en ik, als aspirant-psycholoog, vroeg me af hoe dat kwam en of je in je jeugd veel gepest bent enzo ratel... ja je hoeft me niet meer af te zeiken dat doe ik zelf wel ow, wat ik eigelek bedoel, ik vind je leuk...wil je met me trouwen en naar de jungle in brazilie emigreren?
|
ey,
ik zoek een reggaenummer gaat ongeveer zooo no no noooo you don't love me and i know now no no noooo you don't love me and i know now cuz you left me..... baby... and i got no place to go now door een vrouw gezonge volgens mij ![]() help me!!
||
Citaat:
Ik herinnerde me namelijk ineens een voornaam en de zanger blijkt Stephen simmonds te zijn. Het nummer is Tears Never Dry. Voor het eerst dat m'n geheugen es wel werkt.
Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 18:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb hier een liedje op de computer staan en er staat dat het Jackie Chan van Goldfinger is. Ik vind dat liedje egt überkoewl
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zoek een nummer wat geloof ik eind jaren '80 is.
Het begint met gregoriaans gezang "Spiritus Sanctus...blabla" En dan een zwoele vrouwenstem die zingt: "Two, combine, be one" en dan een panfluit: tie-tie tie-duu Is niet helemaal onbekend, dus hopenlijk kent iemand hem bij naam!
|
![]() |
ik zoek een nummer van een aantal jaren geleden.
ik kan me alleen nog iets van de clip herinneren. het wordt in ieder geval gezongen door skin (skunk anansie) en een man (wie hij is weet ik niet) in de clip heeft skin lange witte punten aan haar oogleden. ze lopen in een klein hokje met veel grijs, zwart en wit. weet iemand de titel van dit liedje?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
had laatst een liedje in mn hoofd maar weet alleen nog 2 regels:
maar ik hoop dat je mij, dat je mij-ij, dat je mij-ij-ij-ij op een dag als je wakker wordt heel erg zal missen en dat je weet dat ook jij, dat ook jij-ij, dat ook jij-ij-ij-ij je kan vergissen heb geen flauw idee van wie dit is en of t verder een mooi nummer is maar wil t graag nog een keer horen. wie weet er iets van dit liedje? alvast bedankt. |
![]() |
||
Citaat:
Boom ( dan krijg je melody) en dan weer Boom en harcore/trance erdoor heen (door de melody dan) veder weet ik niet greetz maradinus
||
Citaat:
Ik hoorde het laatst weer op de radio en toen vertelde ze er ook al niet bij wat het was .. ![]()
||
Citaat:
Volgens mij had ik al eerder gereageerd, ik weet bijna zeker dat dit m is. ![]()
Laatst gewijzigd op 19-08-2003 om 11:01. |
![]() |
||
Citaat:
*Lana kusje geef doe*
||
Citaat:
|
Yo ik zoek een een liedje, ik weet de naam en de artiest beide niet. Het enige wat ik weet, is dat het nummer ook even voorkwam in de film Space Jam (ja inderdaad, die film met Micheal Jordan en Bugs Bunny). Het is dat ene Trance achtige nummer, als de Toones gaan basketballen tegen die aliens en dat ze aan het winnen zijn. Ik weet dat dit misschien allemaal raar en vaag klinkt, maar ik vind het zo'n leuk nummer
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de tweede is denk ik shed my skin van d-note
||
![]() |
Citaat:
die is van cassius ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Jah ben ik weer... Ik zoek een liedje dat al dagen in mijn kop zit. Er zitten de volgende stukjes tekst in (deze volgorde):
I'm on my way to rio Don't you ask me why Wanna stay a little bit longer Don't you start to cry Gotta be a little stronger Rio de Janeiro Rio oh oh Land, life, sun burning hot Rio de Janeiro Rio oh oh I feel fine, I feeeel fine! T is kei bekend maar als ik op Kazaa zoek naar Rio vind ik duizendenéén nummers, dus t schiet nie op. Wie is de artiest??
||
Citaat:
|
Volgens mij werden deze eerst verwijderd toch? Maar het lijkt me opzich wel handig voor het terugzoeken of mensen die hun antwoord nog niet hadden gelezen ofzo... als ie nog ergens is.. Maar als er een reden is ofzo dan verwijder hem maar
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie van het boek kinderjaren?? Fantôme | 0 | 04-10-2003 18:31 | |
ARTistiek |
[verhaal] Ik mis iets. KrizzZzZZzzjE :P | 5 | 24-09-2002 16:31 |