Advertentie | |
|
![]() |
|
haha mijn rijlessen.....ik ben bezig voor mijn motor rijbewijs. ik zou 12 lessen krijgen. kreeg een ongeluk met mijn brommer... sinds toen tot aan een week of 2 geleden niet meer durfen rijden. de teller staat nu op 25 ongeveer...en eidnelijk gaan ze donderdag mijn praktijk examen aanvragen...goed hé....zucht
|
Ik deed ANWB, en had in 2 keer mijn theorie, eerste keer 6 fout... daarna 1tje
![]() ANWB cursus deed ik op hoogste niveau voor mensen die nog nooit gereden hadden, 8 dagen was dat. Ik had mijn tussentijdse toets met vlag en wimpel gehaald ofzo, en als het examen was dan had ie me wel kunnen laten slagen. Twee dagen vóór mijn examen hoorde ik in de kantine van het ANWB rijles kantoor waar we pauzeerden een verhaal over een jongen die gezakt was. Want hij had examinator X, deze examinator liet iedereen sowieso de eerste keer zakken op et minste geringste. Ook vroeg ik bij vrienden naar examinator X. Twee vrienden antwoorden dat ze deze gehad hadden, en allebei de eerste keer gezakt. Tweede keer hadden ze iemand anders, en ook gezakt door de zenuwen van de eerste keer. En toen moesten ze de derde keer (allebei ja!) wéér bij X. De derde keer liet ie ze wel slagen. Ik kreeg Eén dag voor mijn examen een brief thuis en een telefoontje over welke examinator ik zou krijgen (had ik om gevraagd), en het was X. Dus ik vet zenuwachtig erheen de volgende dag. Toen ging het dus wel, maar ben ik gezakt omdat ik te dicht langs een geparkeerde auto reej, en bij het uitvoegen ging ik dus over de blokmarkering en haalde ik een vrachtauto van rechts in (deze vrachtauto ging niet uitvoegen, en zou dat ook niet meer redden), want dat mag! Ook dit vond ie een punt waar ie me op moest laten zakken. Toen heb ik nog 3 lessen bij een normale rijschool gehad, en toen ben ik, stijf van de zenuwen, nog een examen gaan doen. Ik deed dit veel slechter, maar ik was geslaagd. Ben er erg happy mee. Blij dat het over is.
||
Citaat:
![]() mijn eerste les was echt ![]() ik heb overigens over een week m'n theorie. moet nog wel goed leren, want ik haal met het oefenen steeds 8 fout ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
meestal komt t ongeveer daarop neer |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Zoveel mensen doen nog steeds die dure TTT. Dat vind ik echt wel zo'n nutteloos iets. Het enige voordeel wat je daaraan hebt is dat je vrijstelling krijgt voor je bijzondere verrichtingen. Verder kost het erg veel geld, en de ervaring die je daarbij op doet weegt echt niet op tegen deze kosten.
|
![]() |
Op mijn 18e verjaardag om 10.15 uur eerste rijles.
Ongeveer 35 lessen gehad, eerste keer opgegaan, gezakt omdat ik niet voldoende keek, opnieuw angevraagd. 10 lessen later, mijn 19e verjaardag, tweede keer examen. Start examen om 9.00 uur, om 9.45 uur werd ik gefeliciteerd met mijn verjaardag en mijn rijbewijs. Ik heb er dus op een half uur na precies een jaar over gedaan, Mederiacvm |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Succes.
||
Citaat:
rijles nu: 1e x theorie geslaagd in 2x praktijk geslaagd ik had de tweede keer een aardige mevrouw naast me zitten, en we hadden een gesprek over haar hobby's. Ik maakte wel een fout bij het uitvoegen vanaf de snelweg, ze zei ineens 'over 100 meter wil ik eraf'. En ik zat helemaal links, en rechts van me zat het vol met vrachtwagens. Gaatje uitgezocht, doorheen gegaan, en met een btje geluk kwam het allemaal goed. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() theorielessen zijn echt geldverspilling, je kan toch wel een boek lezen? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
TTT is echt dikke bullshit en vrijstelling bijz. verrichtingen slaat ook nergens op. |
![]() |
||
Citaat:
maar op zich heb je wel gelijk.
|
|