![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja dat is dus niet zo, tijdelijk verdwijnen de plekjes door de zon maar daarna komen ze net zo hard weer terug. geduld is eigenlijk het beste natuurlijk. ook goed zijn; rocutane (wel zeer agressief met veel bijwerkingen) diane 35 niet goed: tandpasta; ![]() verder alle "wondermiddeltjes" die zo de ronde doen zijn ook niet goed, je huid wordt hier dus echt niet beter van. jaja ik kan het weten!!! |
![]() |
||
Citaat:
Er is geen wetenschappelijke basis om aan te nemen dat 'slechte' voeding (chocolade, varkensvlees, vet) een negatieve invloed hebben op acne. Iedereen zeurt bij mij ook om mijn eten enzo, terwijl het gesnoep of iets dergelijks geen invloed heeft op mijn acne. En ik heb het erg hoor. Al jaren de Diane-35, had geen uitwerking op mij. Zon is inderdaad maar 'tijdelijk', in de winter kan je er niets tegen doen. (Zonnebank is Slecht!) Nu heb ik twee middeltjes van de huisarts, een tube (benzoylperoxide hydrogel) een een flesje vloeistof (Inderm). Er staat ook bij geen andere middeltjes te gebruiken omdat van 'veel schoonmaken' je huid alleen maar meer talg aanmaakt en je dus meer pukkels krijgt. Ik hoop dat mijn zooi nu eindelijk eens werkt. En al die kleine tips die mensen hier geven zijn voor de typjes die eens af en toe een pukkeltje hebben en dus eigenlijk (mijns inziens) niet moeten zeuren.
Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 15:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
incl. scrub en al.. De warmte,,( sauna, turks stoombad) is ook heel goed voor je huid. Wod het ook lekker zacht van. Met de sauna heb je ongeveer zo'n zelfde werking als de zon: het droogt de puistjes uit, veel gezweet in je gzicht waardoor al het vuil ook verwijderd word. Dus minder verstoppingen, dus minder puisten.. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon ff langs de kruidvat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eerst moet de troep eruit ![]() Dwz; als de biergist werkt, bij mij hielp t dus weer voor geen meter. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar is er dan nog een speciale reden dat je erna koud water gebruikt? of zou het niet zoveel uitmaken?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |