Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2003, 01:06
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 21-09-2003 @ 22:58:
Omdat ik gewoon NIET KAN geloven dat iemand zo verrot in elkaar zou kunne zitten,
Nou geloof het maar! want het is toch echt zo.
Advertentie
Oud 22-09-2003, 03:42
Verwijderd
Je ziet dagelijks op het nieuws dat er nieuwe oorlogen zijn meisjes die ontvoerd worden tieners die verkracht worden.... steek partijen schietpartijen...

En dan nog geloof je niet dat iemand zo verrot kan zijn van binnen?

kom op zeg...
Oud 22-09-2003, 06:19
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
meisje: DUMP DIE LOSER

Dat is alles wat ik zeg, hij mag jou niet zo behandelen!! Hij moet wel een hele goede reden hebben om zo met jou om te gaan he... En nog wat: als alles niet 100% tussen jullie is of je voelt je er niet helemaal lekker bij heb dan geen sex. Hier krijg je alleen maar spijt van en dan heeft hij ook weer zijn zin, want hij kan jou dus als stront behandelen en toch sex hebben? nee zo werkt dat niet.
Heel erg veel succes! en laat ff weten hoe het is afgelopen he
Oud 22-09-2003, 15:15
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
heej maar hallo!! het is nu uit tussen jullie, dus dan isset tog logisch dat jij niet meer mee wil nr texel?? dat is egt niet arrogant hoor!! wanneer het uit is tussen twee mensen is het juist vreemd als ze nog met elkaar weggaan!! vooral omdat het nog maar zo kort uit is!! dus: het is heel normaal als je zegt dat je niet mee wil wanneer hij het vraagt en je hoeft je daar niet schuldig over te voelen. En je hoeft hem ook niet te smsen dat je niet mee wil, want dat is eigenlijk vanzelfsprekend. Okee??
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 23-09-2003, 13:24
devilcat
devilcat is offline
is het stom/niet slim, als ik met hem ga praten ?

ik had namelijk voorgesteld om is een keer met elkaar te praten, toen zei die dat ie dat best vond, woensdag dus, in de middag.

Denken jullie dat dat nut heeft of goed is ?..
[ervaring..?]
Oud 23-09-2003, 13:46
@pie
@pie is offline
Citaat:
devilcat schreef op 23-09-2003 @ 14:24:
is het stom/niet slim, als ik met hem ga praten ?

ik had namelijk voorgesteld om is een keer met elkaar te praten, toen zei die dat ie dat best vond, woensdag dus, in de middag.

Denken jullie dat dat nut heeft of goed is ?..
[ervaring..?]
nou sorry hoor maar ik zie je woensdagavond al aankomen: 'hij praatte met me en ik ben weer heel verliefd op hem en we hebben nu weet wat en we gaan over 2 jaar trouwen blablabla..."

als je dr vanaf wil dan zou ik met een zo groot mogelijke boog om m heenlopen en niet opzoeken, ga verder met leven, zoek gezelligheid bij anderen.. wat valt er in godsnaam uit te praten? HIJ GEBRUIKT JE! jezus..

tip: gewoon afbellen die gast, zeggen dat je de komende 50 jaar niks meer van m hoeft en dat ie je met rust moet laten..
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Oud 23-09-2003, 13:50
Commondude
Avatar van Commondude
Commondude is offline
Citaat:
devilcat schreef op 21-09-2003 @ 22:27:
hij gaat namelijk met zijn oom naar texel, een kado ophalen voor zijn ouders die jubileum hebben, nou had ie gevraagd of ik dan ook meega, "dan is dat gelijk je kado " zei die.
Wat een arrogante sukkel is het zeg, met zijn "dan is dat gelijk je kado". En dan moet je de bootreis etc. zeker gewoon zelf betalen, en intussen kan ie lekker met je neuken.
Oud 23-09-2003, 14:15
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 23-09-2003 @ 14:24:
is het stom/niet slim, als ik met hem ga praten ?

ik had namelijk voorgesteld om is een keer met elkaar te praten, toen zei die dat ie dat best vond, woensdag dus, in de middag.

Denken jullie dat dat nut heeft of goed is ?..
[ervaring..?]
Nee, het heeft geen nut. Laat het gaan, hij kost je teveel energie en het levert niets positiefs op. Hij houdt niet van je.
Oud 23-09-2003, 15:01
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
BEN JIJ NOU ECHT ZO ACHTERLIJK of lijkt dat maar zo?
Oud 23-09-2003, 15:24
howshesings
Avatar van howshesings
howshesings is offline
Citaat:
devilcat schreef op 21-09-2003 @ 23:01:

maar ik denk dat ik me hier mar overheen moet zetten en door de zure appel heenbijten..
nee, denk je? doe het dan ook, good god, hoezo bord voor je kop
__________________
we are of the going water and the gone
Oud 23-09-2003, 18:30
devilcat
devilcat is offline
ja inderdaad als ik meega naar dat texel, dan kanik voor me gevoel helemaaaal niet meer van hem af. Als ie weer kut gaat doen.

Vind het gewoon moeiljk om uit te maken, wat het al is , maar hij doet alsof het niet uit is, met lieve smsjes en vragen of ik mee ga naar dingen [ zwaar irritant..]

damn ikwou dat iemand anders voor mij die keuzes maakte.
Ik bene een echte weegschaal , kan geen knopen doorhakken...
Oud 23-09-2003, 19:09
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
devilcat schreef op 23-09-2003 @ 19:30:
damn ikwou dat iemand anders voor mij die keuzes maakte.
Ik bene een echte weegschaal , kan geen knopen doorhakken...
Ja, schuif het daar maar op af

Waarom stop je niet gewoon met reageren op die gozer. Gewoon geen contact meer, dan heeft 'ie het vanzelf wel door.
Oud 23-09-2003, 21:26
nps
Avatar van nps
nps is offline
sjongejonge retard, waarom vraag je eigenlijk nog advies als je het toch niet opvolgt?
__________________
__________________
Oud 23-09-2003, 22:04
devilcat
devilcat is offline
Sorry,
Het spijt me dat ik de indruk geef dat i niks met jullie advies doe.
ME moeder zei ook al "ik steek veel energie in je met me adviezen maar je trekt je er niks vanaan"

jullie hebben gelijk, ik heb daarnet al een sms gestuur ddat we moeten kappen end at ik niet mee g naar texel.

ik denk [ hoop ] dat ik het nu wel aan kan om me manntje te staan.

Bedankt iig voor de VELE reacties
Oud 29-09-2003, 16:20
devilcat
devilcat is offline
het gaat erom dat het ff slecht gaat tussen mij en me ex vriend.
dus ik zei :

" wat dacht je ervan als we is even geen seks hebben voor een tijdje"

antwoord hij :

" dat vind ik goed, daar kan ik op wachten als er maar een goede rede voor is


dat vetgedrukte....Ik dacht in eerste instantie
what tha fock, moet ik verantwoording afleggen waarom ik geen seks wil, en punt 2 , ik hoef hem tochniks uit te leggen, ik mag toch gewoon zeggen datik geen sex wil OOK AL HEB IK GEEN REDEN.?

zijn jullie het met mij eens/hoe zouden jullie reagren op zoiets als je vriendje dat zegt?
Oud 29-09-2003, 16:23
Angeles
Angeles is offline
Belachelijk, dat snap je zelf ook wel, maar waarom zou je hem sowieso gaan vragen wat hij ervan vindt?

Ik snap werkelijk waar niet waarom je nog met dat sujet omgaat en waarom je überhaupt zou overwegen om ooit nog seks met hem te hebben en dat met hem te overleggen, maar goed.
__________________
Susan
Oud 29-09-2003, 16:30
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Zoals ik al zei: je bent een muts. Waarom vraag je dat dan ook.
Oud 01-10-2003, 09:53
devilcat
devilcat is offline
hij vond het jammer dat ik niet meer met hem afsprak , ik kapte alles af, alsie ik meemocht naar de film.
dus hij zei dat ik hem de gelegeheid niet gaf om het goed te maken, dus hij vroeg of we nou konden praten, dus ik dacht nou ok dan.

Gisteren hadden we gepraat, en hij zei veel sorry , en dat hij het niet zo had bedoelt etc, alles was wel ..hoe zeg je dat .. hij zei telkesn dat ie om me gaf en met mij door wou. En nog leuke dingen met me wilt doen.

Hij wou wel erg graag seks, alleen kapte ik dat af, toen had ie later nog een sms gestuurd of ie niet te ver was gegeaan met seks.. neuh niet echt. maar mertke wel dat ie errug graag woou.
maaar hij was neit boos ofzo dat ik het neit deed.

Hij zei wel dat ie het raar zou vinden als ik ineens geen seks meer wil voor een tijdje dat ik daar wel een rede voor moet hebben, maar dat ie het wel goed vind ofzo/


Ik zit nu weer zwaar te piekeren, hij kan toch gewoon veranderdn, of inzien wat ie foutdeed?

trouwens, dat hij op vakantie gaat enzo , al zijn vrienden kunnen niet , en dan vroeg ie dus mij, maar ik kan ook neit vanwege me examen.
Oud 01-10-2003, 09:57
devilcat
devilcat is offline
hij ahd het ze ouders nog neit verteld dat het uit was , en de meeste vrienden ook nog neit behalve zijn beste. en die woont niet meer in Marken [ dorp]

Jammer , ik ben bang dat ie me terug wil zodat ie niet de zak krijgt , dat ie dan een blunder begaat in dat dorp. [??]
dat mensen zeggen "hey muus waar is je meisie ?" en dat ie dat dus wilt voorkomen te zeggen dat het uit is ..Hij wilt zeker niet in een dorp waar iedereen alles van elkaar weet laten weten dat ie ge"dumpt" is .

Hij zei ook dat nog noit een meisje hem had opgezocht zoals ik hem zocht op internet etc om verkering met hem te hebben, misschien denkt ie wel , niemand andes vind me leuk, alleen als die meisjes dronken zijn, dus kan ik maar beter haar houden want zij vind mij wel leuk, en hij is al 23, en daar willen ze volgens mij al op hun 25ste settled down zijn.

Oud 01-10-2003, 10:18
alibabwe
alibabwe is offline
heel ff lachen

olga en muus

ok serieus

Hij is simpelweg gewoon verlegen, durfde tussen al die ooms en weet ik godsnaam nog meer gewoon jou geen kus te geven. Beetje jammer van die familie dat ze een beetje bot doen, gewoon voor jezelf op komen en ook botte opmerkingen terug. En als dat niet werkt aanlopen en toedeloe zeggen.
Oud 01-10-2003, 10:24
alibabwe
alibabwe is offline
oh laat maar tis al een oud topic hehe
Oud 01-10-2003, 10:40
elledc
elledc is offline
Citaat:
devilcat schreef op 01-10-2003 @ 10:57:
...
Wat een idiote dat je bent. Als je toch zo verliefd bent op hem, wel ga dan terug bij hem, als hij jou toch terug wil, waar is dan het probleem.
Maar STOP gewoon met zeiken! Net een klein kind
Oud 01-10-2003, 14:33
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
devilcat schreef op 01-10-2003 @ 10:57:
hij is al 23, en daar willen ze volgens mij al op hun 25ste settled down zijn.
Misschien dat het dan een idee is om sex met hem te hebben en zwanger te worden. Die gozer houdt namelijk overduidelijk zoveel van je dat hij heel graag een gezin met je zal stichten
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 01-10-2003, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 01-10-2003 @ 15:33:
Misschien dat het dan een idee is om sex met hem te hebben en zwanger te worden. Die gozer houdt namelijk overduidelijk zoveel van je dat hij heel graag een gezin met je zal stichten
Oud 01-10-2003, 16:50
Verwijderd
whahaha des
Oud 01-10-2003, 17:00
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Wat een boerenasshole, het lijkt wel alsof je het over de meeste gosers hebt die bij mij in t dorp wonen
Lieve, normale jongens zijn zeker te saai?
Oud 02-10-2003, 16:29
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
********** schreef op 01-10-2003 @ 16:47:
is dit serieus geboeld, dat je denkt dat ie om me geeft en daarome en gezin wilt stichten???
Oud 02-10-2003, 16:33
devilcat
devilcat is offline
lijkt het alsof jullie ineens positief over hem zijn? of is dat sarcasme???

trouwens, dat settled down , dat denk ik , maar hij had het er neit over met mij , nooit, ik bedenk het mezelf gewoon
Oud 02-10-2003, 16:33
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
devilcat schreef op 02-10-2003 @ 17:29:
is dit serieus geboeld, dat je denkt dat ie om me geeft en daarome en gezin wilt stichten???
Natuurlijk is dat serieus. Ik bedoel omdat zijn vrienden niet mee kunnen op vakantie mag jij mee. Als hij niet van je zou houden zou hij tijdens de vakantie wel een prostituee neuken om in zijn sexuele behoefte te voorzien.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 03-10-2003, 10:46
Verwijderd
you wouldn't know sarcasm if it fucked you from behind with a large spiked dildo.
Oud 03-10-2003, 10:53
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 02-10-2003 @ 17:33:
Natuurlijk is dat serieus. Ik bedoel omdat zijn vrienden niet mee kunnen op vakantie mag jij mee. Als hij niet van je zou houden zou hij tijdens de vakantie wel een prostituee neuken om in zijn sexuele behoefte te voorzien.
je meisje meenmen is toch veel makkerlijer , dan moeite doen eom een wijf ergens vandaan te halen??
hoe kan ie nou weer aan een prostituee komen.

raar eerst zegt iedereen dat ie niks om me geeft.
en nu ineens..

ik snap eerlijk gezegd helemaal NIKS van deze reply.

Ik moet in me handjes wrijven, dat ik maar meemag omdat niemand anders meekan/wil en hi niet in zijn eentje op vakantie wil, dus moet ie wel iemand vinden om mee te gaan, en dan moet ik ook nog blij zijn dat ie dan vn me houd want hij neukt mij ipv een prostituee, dat betekent dus dat ie zijn sexuele behoeftes wel erg nodig heeft en daarom mij heeft?...

damn volgens mij zit je me gewoon te jennen en in de war te maken met deze opmerkingen.
Gewoon om mij e pesten omdat ik er zo lang over doorga.
Nog meer in de war schoppen.

Eerst 200 reply's dat ie me gebruikt etc en niet van me houdt, nu vinden jullie dat ik zit te zeuren en dan ineens een reply dat ie WEL van me houd. met een rede van niks, dat ie mij kan neuken ipv een prostituee , nou dat is een rede dat ie van me houd hoor..
Oud 03-10-2003, 11:21
Vuyge Geylaerd
Avatar van Vuyge Geylaerd
Vuyge Geylaerd is offline
Je kan HEEL wat beters krijgen.
Lompe Normaal boer met teveel hersens in zn eikel.
als je bij hem blijft, je doet maar. maar je bent dan wel enorm stom
Zekfs Adolf Hitler was ook soms best leuk
Oud 03-10-2003, 11:23
Verwijderd
devilcat, desecrator was sarcastisch en vond het grappig dat jij dat niet meteen doorhad dus ging hij nog even door. Je gelooft toch niet serieus dat als jij uitgebreid beschrijft hoe een jongen jou behandelt als een soort van vervelende opblaaspop, mensen jou het advies gaan geven om met die jongen te trouwen?

Laatst gewijzigd op 03-10-2003 om 11:58.
Oud 03-10-2003, 11:56
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Ik stel hierbij officieel vast dat devilcat in ieder geval geen ezel is
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 03-10-2003, 12:12
@pie
@pie is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 03-10-2003 @ 12:56:
Ik stel hierbij officieel vast dat devilcat in ieder geval geen ezel is
ahaha wie telt het aantal stenen waar ze tegenaan is gebotst ik krijg er al koppijn van als ik eraan denk maar ze heeft het zelf niet door volgens mij

ok ik zal de moeite nog 1 keer nemen:

DUMP DIE GAST
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Oud 03-10-2003, 12:23
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Waar woont die Muus precies? Ik wil hem opzoeken... Hij lijkt me echt heel erg leuk!
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 03-10-2003, 12:29
Verwijderd
Dit moet haast wel een kloon zijn.. na 200 keer zeggen dat ze die gozer moet dumpen zegt ze: " Ja maar hij houdt van me en daarom wil hij met me neuken."

Er wordt sarcastisch gereageerd en ineens heeft ze wèl hersenen.
Oud 03-10-2003, 14:00
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Jadie schreef op 03-10-2003 @ 13:29:
Dit moet haast wel een kloon zijn.. na 200 keer zeggen dat ze die gozer moet dumpen zegt ze: " Ja maar hij houdt van me en daarom wil hij met me neuken."

Er wordt sarcastisch gereageerd en ineens heeft ze wèl hersenen.
ik snap onderhand ECHT niets van dit topic
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 03-10-2003, 14:03
Verwijderd
devilcat ik zou die reply maar niet serieus nemen

heb je nu nog iets met hem of is het uit?

toen ik dat verhaal las was ik erg verontwaardigd. als ik jou was had ik het stantepede (is dat een woord? ) uitgemaakt. maar dat is, voor een ander, natuurlijk altijd makkelijker gezegd dan gedaan.
Oud 03-10-2003, 14:09
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
oh ben ik ff blij dat jij geen vriendin van me bent je bent echt dom en dat zeg ik niet snel.

ik vind dat dit topic wel een slotje verdient. wil het niet lezen maar het gaat automatisch
Oud 03-10-2003, 14:19
Verwijderd
Ik word gewoon zwaar ziek van je mens! Ik ben zwaar allergisch voor domme mensen en jij bent wel het toppunt!! Laat je lekker weer gebruiken voor de seks. Hij is tenminste wel slim, hij pakt het handig aan en heeft lekker gratis seks zonder er ook maar iets voor te hoeven doen.

Doe verdomme niet zo naief. Je kunt niet eens sarcasme onderscheiden van serieuze zinnen. Ik zou mezelf allang van kant hebben gemaakt als ik jou was.. Jesus Christ..


GET A LIFE!!
Oud 03-10-2003, 14:27
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Als ik meneer Muus was en ik zou weten dat je een ontieglijke zeur was zou ik niet eens seks meer met je willen hebben.

Lijkt me nogal doodvermoeiend om jou te zijn.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 03-10-2003, 14:52
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 03-10-2003 @ 15:19:
Ik word gewoon zwaar ziek van je mens! Ik ben zwaar allergisch voor domme mensen en jij bent wel het toppunt!! Laat je lekker weer gebruiken voor de seks. Hij is tenminste wel slim, hij pakt het handig aan en heeft lekker gratis seks zonder er ook maar iets voor te hoeven doen.

Doe verdomme niet zo naief. Je kunt niet eens sarcasme onderscheiden van serieuze zinnen. Ik zou mezelf allang van kant hebben gemaakt als ik jou was.. Jesus Christ..


GET A LIFE!!
En jij blijft maar reageren.
__________________
bonnie and clyde
Oud 03-10-2003, 16:25
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 03-10-2003 @ 12:56:
Ik stel hierbij officieel vast dat devilcat in ieder geval geen ezel is
bedankt, gelukkig dacht dat je et echt bedoelde
Oud 03-10-2003, 16:51
Vuyge Geylaerd
Avatar van Vuyge Geylaerd
Vuyge Geylaerd is offline
Citaat:
Signy schreef op 03-10-2003 @ 13:23:
Waar woont die Muus precies? Ik wil hem opzoeken... Hij lijkt me echt heel erg leuk!
Ik wil je ook wel misbruiken hoor?
Oud 03-10-2003, 16:52
Vuyge Geylaerd
Avatar van Vuyge Geylaerd
Vuyge Geylaerd is offline
Citaat:
devilcat schreef op 03-10-2003 @ 17:25:
bedankt, gelukkig dacht dat je et echt bedoelde
Ach, jij bent snel tevreden..tis maar een persoon hoor, die je geen ezel vind
Oud 03-10-2003, 16:53
Verwijderd
Damn ik lees dit verhaal met klapperende oren

1e reply van mij en de laatste
Meid, ik denk dat je eerst eens tot jezelf moet komen, aan jezelf moet gaan werken voordat je uberhaupt aan het woord relatie denkt want jij hebt echt geen enkel benul wat dat inhoudt, 'houden van'.
Je bent gewoon hartstikke onzeker en je zoekt bevestiging en die krijg je van hem (als je sex hebt dan). Zoooo fout..
Heb een maand geen sex met hem en hij laat je vallen als een baksteen. Let op m'n woorden..

Verder ga ik hier niet op in want ik vind het verreweg te doorzichtig. Iedereen vindt het zelfde, maar ze wil bij hem blijven omdat ze zo graag bevestiging krijgt..
Tja..
Suit Yourself

NEway,
Succes er mee
Denk na..Je krijgt er later echt spijt van dat je jezelf zo hebt laten gebruiken. Maargoed,d eze woorden zijn ook al duizenden keren tegne je verteld en je doet er niets mee.. Daarom vind ik dit ook vrij nutteloos maar ik kon het niet laten

x
Oud 03-10-2003, 16:53
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Signy schreef op 03-10-2003 @ 13:23:
Waar woont die Muus precies? Ik wil hem opzoeken... Hij lijkt me echt heel erg leuk!
Ja joh, geil, ik wil jou óók keihard misbruiken
Oud 03-10-2003, 16:54
Verwijderd
Okey, lol na zon 200 reply's zeg jij nog steeds hetzrelfde als in je eerste post... devilcat, en je houd maar niet op, denk je echt dat mensen serieus blijven reageren op zulk onnozel en naief gezemel? Nee! Mensen zijn sarcastisch, ze zeggen je heel bot de waarheid en jij zwamt lekker door, heb je echt serieus zo'n dik bord voor je kop?

(En ik wil geen antwoord van:"Ja maar mischien istie wel veradnerd" het gaat om jou... dat jong is inmiddels bijzaak naar mijn mening)
Oud 03-10-2003, 17:19
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
devilcat schreef op 03-10-2003 @ 17:25:
bedankt, gelukkig dacht dat je et echt bedoelde
*diepe zucht en hoofd schudt*
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49.