Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH HH ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nu ben ik camp ![]() |
![]() |
|
David Hasselhoff, America's Gift to Europe
![]() ![]() 'the very best of' ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() omg "david's new christmas cd wil include a wonderfull version of Stille Nacht"?!? en 'Feliz Navidad' ![]() is there no end to this man's Camp-ness??
Laatst gewijzigd op 13-09-2003 om 20:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() k ben al een poos op zoek naar aparte kousen... weet alleen niet waar ik ze kan vinden ![]() Dit zijn pas foute sokken: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat ik heel fout vind is kattenmode ![]() ik kan er helaas alleen geen plaatjes van vinden ![]()
||
Citaat:
Ze zijn zo camp dat ze hip zijn. Ik had ze ook ![]() En ze zijn nog kittig ook ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Eigenlijk zijn alle stewardessen wel camp, maar vooral Martinair!
Dat uniform!! ![]() ![]() Misschien is ie al geweest; Beverly Hills 90210 ![]() ![]() ![]() ![]() Als 90210 camp is, dan zijn Pappie en Tori Spelling het helemaal! Nee hoor, ik heb geen borstvergoring laten doen, hoe kom je er bij? ![]() ![]() Ik vind dat Princess Maragaret meer camp-potentieel heeft dan Elizabeth ![]() ![]() Princess Anne mag er ook wezen! ![]() David Beckham in sarong! Welke uitgemergelde bottenzak laat haar man nou een sarong aantrekken? ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 21:22. |
![]() |
||
Citaat:
Lambada 4 Life!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Dit hele enge plaatje kreeg ik ook , toen ik Lambada intypte ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Too shy too shy, hush hush, eye to eye ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind keyboards eigenlijk ook Camp ![]() Kylie & Jason ![]() Vogeltjesdans ![]() Dansende Bloemen ![]() Spandau Ballet ![]() Karaoke ![]() Zweetbandjes staan alleen koel bij Mark Knopfler ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hehehe mijn moeder maakte dit soort truitjes vroeger ook, vonden mijn klasgenoten mij even cool zeg ![]()
Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 22:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Onee, het is een boerenschuur met een silo! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
omg ![]() ![]() |
![]() |