| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH HH
|
||
|
|
||
|
Citaat:
maar met blauwe strikskesnu ben ik camp
|
||
|
|
|
|
David Hasselhoff, America's Gift to Europe
'the very best of' omg "david's new christmas cd wil include a wonderfull version of Stille Nacht"?!? en 'Feliz Navidad' ![]() is there no end to this man's Camp-ness??
Laatst gewijzigd op 13-09-2003 om 21:31. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() k ben al een poos op zoek naar aparte kousen... weet alleen niet waar ik ze kan vinden ![]() Dit zijn pas foute sokken: ![]() ![]() ![]() ![]() Wat ik heel fout vind is kattenmode ![]() ik kan er helaas alleen geen plaatjes van vinden
|
|
||
|
Citaat:
Ze zijn zo camp dat ze hip zijn. Ik had ze ook ![]() En ze zijn nog kittig ook
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Eigenlijk zijn alle stewardessen wel camp, maar vooral Martinair!
Dat uniform!! Misschien is ie al geweest; Beverly Hills 90210 Als 90210 camp is, dan zijn Pappie en Tori Spelling het helemaal! Nee hoor, ik heb geen borstvergoring laten doen, hoe kom je er bij? Ik vind dat Princess Maragaret meer camp-potentieel heeft dan Elizabeth Princess Anne mag er ook wezen! David Beckham in sarong! Welke uitgemergelde bottenzak laat haar man nou een sarong aantrekken?
Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 22:22. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Lambada 4 Life!!! Dit hele enge plaatje kreeg ik ook , toen ik Lambada intypte
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Too shy too shy, hush hush, eye to eye
|
||
|
|
||
|
Citaat:
godver nu heb ik meteen dat deuntje in m'n hoofdik vind keyboards eigenlijk ook Camp Kylie & Jason Vogeltjesdans Dansende Bloemen Spandau Ballet Karaoke Zweetbandjes staan alleen koel bij Mark Knopfler ![]() hehehe mijn moeder maakte dit soort truitjes vroeger ook, vonden mijn klasgenoten mij even cool zeg
Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 23:42. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Onee, het is een boerenschuur met een silo!
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
omg |
|
|
|